W140 "S300TD" vs. W140 "S320"
Започната от Sandeto, 10 сеп 2007 - 21:46:34
61 мнения по тази тема
#1
Публикувано 10 септември 2007 - 21:46
Мисля, че на доста хора ще е интересно да прочетат мненията на колеги от форума, коя от двете красавици е по-добра.
Айде хората с 320-ката да казват, аз мога да споделям всичко което знам за мойта (300 ТД)
започвам с най-интересното и вълнуващо - разхода на горивото - градско под "15" да се съсипеш не можеш да я докараш (п.с. можеш, но ще се побъркаш - все едно си спрял)
Извън градско там нещата са различни в зависимост от скоростта на движение, но на връщане от морето тази година минах половината магистрала с 200-210км/ч и засякох че ми даде 11,5 разход, със 140 пада на 10/100
Иначе е по-пъргава от 350ката но само когато турбото заработи. Много хора миказват,че този мотор е доста здрав и сполучлив - е ще поживеем и ще видим.
Лично бих искал да я сменя с бензинова, но определено разхода ме притеснява. на този етап се справям, въпреки пак ми малко висок но се прежалвам
Айде хората с 320-ката да казват, аз мога да споделям всичко което знам за мойта (300 ТД)
започвам с най-интересното и вълнуващо - разхода на горивото - градско под "15" да се съсипеш не можеш да я докараш (п.с. можеш, но ще се побъркаш - все едно си спрял)
Извън градско там нещата са различни в зависимост от скоростта на движение, но на връщане от морето тази година минах половината магистрала с 200-210км/ч и засякох че ми даде 11,5 разход, със 140 пада на 10/100
Иначе е по-пъргава от 350ката но само когато турбото заработи. Много хора миказват,че този мотор е доста здрав и сполучлив - е ще поживеем и ще видим.
Лично бих искал да я сменя с бензинова, но определено разхода ме притеснява. на този етап се справям, въпреки пак ми малко висок но се прежалвам
#2
Публикувано 10 септември 2007 - 21:59
Прав си, Санде, 300 е по-добрата! При тези наклони / всеки ден пътувам към Пампорово/ ми дава разход около 11/100. На 120 км/ч пада на 8 литра. Пък и 177 е повече от 150, нали?
CLS 350 4M Shooting Brake
#3
Публикувано 10 септември 2007 - 22:08
Мисля, че на доста хора ще е интересно да прочетат мненията на колеги от форума, коя от двете красавици е по-добра.
Айде хората с 320-ката да казват, аз мога да споделям всичко което знам за мойта (300 ТД)
започвам с най-интересното и вълнуващо - разхода на горивото - градско под "15" да се съсипеш не можеш да я докараш (п.с. можеш, но ще се побъркаш - все едно си спрял)
Извън градско там нещата са различни в зависимост от скоростта на движение, но на връщане от морето тази година минах половината магистрала с 200-210км/ч и засякох че ми даде 11,5 разход, със 140 пада на 10/100
Иначе е по-пъргава от 350ката но само когато турбото заработи. Много хора миказват,че този мотор е доста здрав и сполучлив - е ще поживеем и ще видим.
Лично бих искал да я сменя с бензинова, но определено разхода ме притеснява. на този етап се справям, въпреки пак ми малко висок но се прежалвам
Не би трябвало да ти харчи 15 градско, моята е 350 и по принцип казват че харчи повече от 300, но на мен градското при нормално каране ми е 11-12 не повече а при смесено каране да кажем 170км изминати в града и 120км карано по магистрала ми дава разход около 8-9.
#4
Публикувано 11 септември 2007 - 02:04
Много хора ще ти кажат,че ако ще е Мерцедес то трябва да е дизел и аз съм на това мнение.Дизел на тоя модел не съм карал,но 320 са ми ПРИЗРАКА и МРАКА.Казвам каквото знам и сам чел,може да не е много,но ще ти свърши работа.
Ако си ми чел някои писания за МРАКА ще знаеш,че като го взех беше леко разчекнат,кофти свещи,гуми,тампон на задницата липсваше,кофти бензин,филтри...............тралала и с около 120 средна скорост ми изхарчи точно 4 галона за 104 мили или преведено на БГ това си е среден мaгистрален разход от 10.6 Колкото и невероятно да звучи ПРИЗРАКА ми давa леко по-висок разход при същата скорост,но там сам само с 4 автоматик,а МРАКА е петица и на около 120 ми върви с около 2500 оборота за разлика от малкия които се търкаля с около 2700+.
От градско до градско има голяма разлика,тук градското е 3 ленти и средно ми дава около 13-14 без да го натискам,настъпя ли го разхода ми скача колкото харчи и осмак мотор и това не е само при мен,по данни на тия коли почти няма разлика в разхода на осмак и редовия шестак на градско.
Разликата си проличава в подръжката на мотора,а и в ремонта.За смяна на гарнитурата на главата на 320 ми искат около 800$,а това по тукашни цени е равно на нищо,осмака е тройно на парите.
Следващия въпрос е дали се троши и отговора е ДА ако го натискаш много и не внимаваш с температурата на тоя мотор.Най-честия проблем е теч от гарнитурата на главата,протича в предната си част където гарнитурата е много тънка.Намирането на такъв мотор които не тече е чудо,всички са се оляли както и да ги караш след около 200 000 километра средно.
Частите на мотора са заменими с тия на 124 или поне повечето,няма нищо общо с ненормалните цени на 500 или 600.В годините 93-95 се внимава с кабеляците на мотора,правят ги разграждащи се и те точно това правят - разграждат се и стават на солети,облицовката им се троши и дава какви ли не странни проблеми и се лекува само по един начин - CМЯНА С НОВИ.То и това лесно,веднага ти давам линкове със снимки как се сменят кабелите,но комплект кабели за тоя мотор е около 900$.
С 2 думи - гледай да не тече главата,да няма масло в антифриза,да не ти пуши при зверско натискане,да не грее / малко моторче е това за тая кола /,да са му сменени кабелите.
Повечето от тия коли идват с трансмисия 722.508 която знаеш как работи вече от моя писък в съседната тема.Това за годините преди 96,след това проблема с кабелите е решен както и автомата е електронен,по-лсен за ремонт и подръжка,но въпроса е за мотор.
Линковете долу са за тоя мотор,като цяло го водят доста добър ако се грижиш за него,лесен за ремонт и икономичен при нормално каране.Моя главно го ползва жената и то на магистрала,там дава разход колкото 300Д или E320,настъпиш ли го градско оставаш замислен защо не си взел осмак с тоя разход.Е малко линкчета.
Ако си ми чел някои писания за МРАКА ще знаеш,че като го взех беше леко разчекнат,кофти свещи,гуми,тампон на задницата липсваше,кофти бензин,филтри...............тралала и с около 120 средна скорост ми изхарчи точно 4 галона за 104 мили или преведено на БГ това си е среден мaгистрален разход от 10.6 Колкото и невероятно да звучи ПРИЗРАКА ми давa леко по-висок разход при същата скорост,но там сам само с 4 автоматик,а МРАКА е петица и на около 120 ми върви с около 2500 оборота за разлика от малкия които се търкаля с около 2700+.
От градско до градско има голяма разлика,тук градското е 3 ленти и средно ми дава около 13-14 без да го натискам,настъпя ли го разхода ми скача колкото харчи и осмак мотор и това не е само при мен,по данни на тия коли почти няма разлика в разхода на осмак и редовия шестак на градско.
Разликата си проличава в подръжката на мотора,а и в ремонта.За смяна на гарнитурата на главата на 320 ми искат около 800$,а това по тукашни цени е равно на нищо,осмака е тройно на парите.
Следващия въпрос е дали се троши и отговора е ДА ако го натискаш много и не внимаваш с температурата на тоя мотор.Най-честия проблем е теч от гарнитурата на главата,протича в предната си част където гарнитурата е много тънка.Намирането на такъв мотор които не тече е чудо,всички са се оляли както и да ги караш след около 200 000 километра средно.
Частите на мотора са заменими с тия на 124 или поне повечето,няма нищо общо с ненормалните цени на 500 или 600.В годините 93-95 се внимава с кабеляците на мотора,правят ги разграждащи се и те точно това правят - разграждат се и стават на солети,облицовката им се троши и дава какви ли не странни проблеми и се лекува само по един начин - CМЯНА С НОВИ.То и това лесно,веднага ти давам линкове със снимки как се сменят кабелите,но комплект кабели за тоя мотор е около 900$.
С 2 думи - гледай да не тече главата,да няма масло в антифриза,да не ти пуши при зверско натискане,да не грее / малко моторче е това за тая кола /,да са му сменени кабелите.
Повечето от тия коли идват с трансмисия 722.508 която знаеш как работи вече от моя писък в съседната тема.Това за годините преди 96,след това проблема с кабелите е решен както и автомата е електронен,по-лсен за ремонт и подръжка,но въпроса е за мотор.
Линковете долу са за тоя мотор,като цяло го водят доста добър ако се грижиш за него,лесен за ремонт и икономичен при нормално каране.Моя главно го ползва жената и то на магистрала,там дава разход колкото 300Д или E320,настъпиш ли го градско оставаш замислен защо не си взел осмак с тоя разход.Е малко линкчета.
.
#5
Публикувано 11 септември 2007 - 02:25
https://www.continen...r_ic100345.html
http://www.mercedess...M104WireHarness
Първото е мотора,второто са му кабелите,онова в кашона струва майка си и баща си,но не си сам в неволята - всички модели от тия години реват със същия проблем
http://www.mbclub.ru...rie=140&lng=eng
Малко е на Немски,но технически данни ще и намериш и то не само на тоя модел.
http://www.mb-w140.de/
Капака в предната част на мотора махаш и гледаш да не се е омаслило там / да бе,чудеса........ /държи се на едни малки пиши,само теглиш и се показва мазалото.
http://www.mercedess...M104WireHarness
Първото е мотора,второто са му кабелите,онова в кашона струва майка си и баща си,но не си сам в неволята - всички модели от тия години реват със същия проблем
http://www.mbclub.ru...rie=140&lng=eng
Малко е на Немски,но технически данни ще и намериш и то не само на тоя модел.
http://www.mb-w140.de/
Капака в предната част на мотора махаш и гледаш да не се е омаслило там / да бе,чудеса........ /държи се на едни малки пиши,само теглиш и се показва мазалото.
.
#6
Публикувано 11 септември 2007 - 02:50
Не е много бавна колата както се вижда,но на това каране по му отива осмак мотор,че поне е държелив и пак толкова ще ти харчи.Караш ли я внимателно и попаднеш ли на читав мотор разхода е съвсем нормален за такава кола.Строшиш ли мотор / рядко но се случва / проблема ти е пак никакъв,това се работи и пее,има място за още един вътре / V12 са 2 такива събрани /.
Мои съвет - карай си дизела ако те притеснява разхода.Ако гониш ускорение и скорости си вземи осмак 420 или 500,но пазиш ли го да ти харчи колкото дизеляка ще върви колкото него,настъпан върви по-слабо от осмаците,а харчи пак толкова.
Мотора може да се намери в 93-95 W124,акто и в първите W210,втора ръка мотор тук на около 200 000 километра е около 1000$.Кажи друго какво те интересува,че не се сещам.
.
#7
Публикувано 11 септември 2007 - 10:44
човек под 15 е абсурд да падне. Освен ако не му има нещо за правене, но 15-ката си я държи и не мърда. Ако карам само с 50-60 не повече може да падне малкоНе би трябвало да ти харчи 15 градско, моята е 350 и по принцип казват че харчи повече от 300, но на мен градското при нормално каране ми е 11-12 не повече а при смесено каране да кажем 170км изминати в града и 120км карано по магистрала ми дава разход около 8-9.
#8
Публикувано 11 септември 2007 - 11:11
Темата е интересна,а за кой точно 300,говорим,вентилирания мотор ли?
Data:
second-hand vehicle, 297.000 km,
130 kW (177 PS), diesel, Automatic transmission, Initial registration date: 04/97, MOT technical inspection: 03/08, Emission test: 03/08, Auto. A/C, grün-metallic, 4/5 Doors
Fuel consumption approx.:
10,3 l/100km
CO2 emissions approx.:
273 g/km
Справка тук Не зная дали може да им се вярва.И има голяма разлика м/у Софийско и Бургаско градско.
Data:
second-hand vehicle, 297.000 km,
130 kW (177 PS), diesel, Automatic transmission, Initial registration date: 04/97, MOT technical inspection: 03/08, Emission test: 03/08, Auto. A/C, grün-metallic, 4/5 Doors
Fuel consumption approx.:
10,3 l/100km
CO2 emissions approx.:
273 g/km
Справка тук Не зная дали може да им се вярва.И има голяма разлика м/у Софийско и Бургаско градско.
#9
Публикувано 11 септември 2007 - 16:05
Малко OFF.Тукашния форум имаше тема КОЛКО НИ ХАРЧАТ,всеки пише неща от рода на 15 мили на галон,13,18..............и един се изцепва 6.Ние се опълваме естествено,това са грубо около 35 на 100,скочиха му ведната.Ония падна да се хили,кара 600СЕЛ в New York - 3 преки за половин час. Аз от града не излизам почти,но и от магистрала не слизам,задръстване с 15 километра в час може и 20 na 100 да ми даде,тук половината градско на круиз го карам.
.
#10
Публикувано 13 септември 2007 - 10:09
Аз съм си доволен от моя дизеляк доволно е за моята фирма отговаря на бюджета от време на време ме ядосва ама винаги стигаме до разбирателство, не съжелявам даже никак че не не взех 320 а взех 300-та всеки си има мнение по въпроса но на мене ми ляга доста добър разхода наи малко ми е горила 8.4 а наи много 12,5л. 8 пък кои него интересува разхода има доста бързи събратя
Мислих че ме е страх да летя! W140 колата мечтта
#11
Публикувано 13 септември 2007 - 18:01
От прочетеното,питаното,ровенето,моя опит...............за W140 моторите са 3 - Дизела на 300 ако караш спокойно и не го гониш,420 като компромисен вариант за здравина и скорост или ако не те бърка нищо взимаш 500.
350 грее и много хора не са доволни от него,каса серия и трудно се намира мотор за това нещо,320 е комбинация от слаб мотор и слаба трансмисия,а 600 хората казват,че не се кара ако не е в гаранция и нямаш резервна кола,а и там цените са като за 3 обикновенни Мерцедеса,голям мерак трябва да те гони за такава кола.
Аз взех МРАКА защото мотор и скорости в момента се намират за около 1500$ комплект,само мотор ми е около 1000 и смяната се прави за ден,магистралата се влачи с по 120 и няма къде да го газиш яко,харчи малко и за жената е ОК.
Карам ли 300 дизел на това купе го сменям само за друг 300 дизел,намерих един такъв тук,но му искаха двойно на парите на 320.
Радвай се на колата си и не я сменяй,забрави я тази тема до момента в които не ти попадне осмак след 97 на нормални пари.Взимаш осмака и.............си го оставяш за резерва и за кеф,карай си пак дизела.
350 грее и много хора не са доволни от него,каса серия и трудно се намира мотор за това нещо,320 е комбинация от слаб мотор и слаба трансмисия,а 600 хората казват,че не се кара ако не е в гаранция и нямаш резервна кола,а и там цените са като за 3 обикновенни Мерцедеса,голям мерак трябва да те гони за такава кола.
Аз взех МРАКА защото мотор и скорости в момента се намират за около 1500$ комплект,само мотор ми е около 1000 и смяната се прави за ден,магистралата се влачи с по 120 и няма къде да го газиш яко,харчи малко и за жената е ОК.
Карам ли 300 дизел на това купе го сменям само за друг 300 дизел,намерих един такъв тук,но му искаха двойно на парите на 320.
Радвай се на колата си и не я сменяй,забрави я тази тема до момента в които не ти попадне осмак след 97 на нормални пари.Взимаш осмака и.............си го оставяш за резерва и за кеф,карай си пак дизела.
.
#12
Публикувано 18 септември 2007 - 09:27
Най добрата S Класа е служебната колкото и да се чуби фирмата е прави колко и да гори фирмата сипва
Мислих че ме е страх да летя! W140 колата мечтта
#13
Публикувано 06 юли 2008 - 13:55
Здравейте,
Много съм се запалил по S320 CDI, но чета доста противоречиви неща, здрава, калпава и т.н.
В момента голямата ми дилема е S320 CDI или S300 TD. Стара с-ка ми харесва повече отвън, по новата от вътре. Принципно съм почитател на дизелите и разликата в разхода не ме интересува, по-скоро ми е важна надеждността. Не искам три дни да правя три часа да карам. На година минавам около 30 35 хил.км. и търся автомобил що годе надежден От доста малък съм влюбен в S300 TD като модел на самото купе, излъчване и т.н. Имам възможност да отделя около 20 000 Евро и доста се затруднявам с избора. Карах 2 дни S320 CDI от 2000г с всички екстри и съм доволен. Но разбира се за 2 дни едва ли ще усетя колата и проблемите и. Някак си все ме дърпа за S300 TD от 98г. Ще ходя до Германия и искам да взема една здрава машина, но там при огледа - какво да гледам като не ми разбира много главата. Каквото и да ми каже продавача общо взето на довереи. Ще я закарам в сервиз но там колкото и да я гледат едва ли ще установят всичко. Ако може с две три изречения да ме посъветвате кои са най големите '' болежки'' на този модел, за да следя за тях при избора си.
Благодаря предварително.
П.П. Знам че има доста писано и го изчетох, ама все пак....
Много съм се запалил по S320 CDI, но чета доста противоречиви неща, здрава, калпава и т.н.
В момента голямата ми дилема е S320 CDI или S300 TD. Стара с-ка ми харесва повече отвън, по новата от вътре. Принципно съм почитател на дизелите и разликата в разхода не ме интересува, по-скоро ми е важна надеждността. Не искам три дни да правя три часа да карам. На година минавам около 30 35 хил.км. и търся автомобил що годе надежден От доста малък съм влюбен в S300 TD като модел на самото купе, излъчване и т.н. Имам възможност да отделя около 20 000 Евро и доста се затруднявам с избора. Карах 2 дни S320 CDI от 2000г с всички екстри и съм доволен. Но разбира се за 2 дни едва ли ще усетя колата и проблемите и. Някак си все ме дърпа за S300 TD от 98г. Ще ходя до Германия и искам да взема една здрава машина, но там при огледа - какво да гледам като не ми разбира много главата. Каквото и да ми каже продавача общо взето на довереи. Ще я закарам в сервиз но там колкото и да я гледат едва ли ще установят всичко. Ако може с две три изречения да ме посъветвате кои са най големите '' болежки'' на този модел, за да следя за тях при избора си.
Благодаря предварително.
П.П. Знам че има доста писано и го изчетох, ама все пак....
W140 300 TD 98г.
#14
Публикувано 06 юли 2008 - 14:06
Дано се появи един пич де кара 140 и да ти обясни как едни негови познати съжеляват че са си продали техните и са си купили по-новите модели.
#15
Публикувано 06 юли 2008 - 16:17
Ако имах възможност -300 ТД. пък и едва ли ще имаш чак толкова по-малко екстри от новата, но за сметка на това, много повече проблеми.
140 - 300 ТД - един от последните качествени мерцедеси...... другият е моят.
140 - 300 ТД - един от последните качествени мерцедеси...... другият е моят.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни