При преминаване от 2 на 3 сеца много.
Започната от krum n.g., 02 апр 2006 - 23:54:30
33 мнения по тази тема
#1
Публикувано 02 април 2006 - 23:54
Здравейте колеги,aз съм нов във вашия форум.Карам от 1 година w124 250 TD,и когато преминавам от 2 на 3 предавка при нормални обороти ,понякога не ускорява нормално и се сеца.Моля за някаква информация на какво се дължи това.
#2
Публикувано 03 април 2006 - 08:05
и при мен е така, но м/у 1-ва и 2-ра (250Д турбо)
пробвай да отпускаш съединителя по плавно, ако и така не става провери хидравличния привод на съединителя(помпа и работен цилиндър). иначе това се получава при по рязко пускане на съединителя и недостатъчен въртящ момент (при по ниски обороти)- ако имаш хлабини по трансмисията- диференциал, полуоси, кардан, ефекта се засилва
Но няма от какво да се притесняваш
пробвай да отпускаш съединителя по плавно, ако и така не става провери хидравличния привод на съединителя(помпа и работен цилиндър). иначе това се получава при по рязко пускане на съединителя и недостатъчен въртящ момент (при по ниски обороти)- ако имаш хлабини по трансмисията- диференциал, полуоси, кардан, ефекта се засилва
Но няма от какво да се притесняваш
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#3
Публикувано 03 април 2006 - 12:39
При мене пък присецва при тръгване и при преминаване на 2-ра. И аз се чудя защо е така, но не ми е толкова проблемно като изключиме, че изглежда смешно. А иначе съединителя плавно си го отпускам.
гр. София
Mercedes W124 200E
---------------------------------
Mercedes W124 200E
---------------------------------
#4
Публикувано 03 април 2006 - 13:28
При мен от 1 на 2 понякога го прави но съм забелязал,че се усеща най-явно когато се позабавя с пускането на педала или не съм набрал достатъчно скорост и обороти на 1-ва.
#5
Публикувано 03 април 2006 - 18:02
е при тебе е поради ниския въртящ момент на двигателя при тези обороти.
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#6
Публикувано 03 април 2006 - 20:45
И при мен се получава нещо такова от 1-ва на 2-ра, когато не я изпъна малко /до към 30км. поне/
#7
Публикувано 03 април 2006 - 22:26
Мерси за съветите,ще проверя по трансмисията дали има нещо,защото цилиндарчето съм го сменял.
#8
Публикувано 15 април 2006 - 11:11
Колеги за този проблем бях писал преди време във форума във дир.бг .Проблема се решава на 90 % и остават 10 от гореспоменати.Обръща ли ли сте внимание за дизелите говоря , в близост до ГНП -то има едно малко амортесиьорче което се захваща посредством две ябълчици на принципа на щракването.Това амортесьорче като се износи и скапе педала на газта става адски лек и които не си усеща много крака или му е /Тежък/ подава много газ тоест хода на педала е голям ефекта на придърпването се усеща при преминаване на предавките и при рязко отнемане на газ колата или пресецва или забива муцуна.Аз го смених преди време струва 20-25 лева и се сменя за миг.Пробвайте и ще установите , че съм прав.Останалите 10 % ще си ги решите като подмените някои неща от горепосочените.Успех на всички.
#9
Публикувано 29 април 2006 - 19:16
Колеги някой знае ли предавателните числа на 5ст.ск.кутияКолеги за този проблем бях писал преди време във форума във дир.бг .Проблема се решава на 90 % и остават 10 от гореспоменати.Обръща ли ли сте внимание за дизелите говоря , в близост до ГНП -то има едно малко амортесиьорче което се захваща посредством две ябълчици на принципа на щракването.Това амортесьорче като се износи и скапе педала на газта става адски лек и които не си усеща много крака или му е /Тежък/ подава много газ тоест хода на педала е голям ефекта на придърпването се усеща при преминаване на предавките и при рязко отнемане на газ колата или пресецва или забива муцуна.Аз го смених преди време струва 20-25 лева и се сменя за миг.Пробвайте и ще установите , че съм прав.Останалите 10 % ще си ги решите като подмените някои неща от горепосочените.Успех на всички.
за 124 250D или 300D? Имат ли някаква разлика или кутиите са еднакви?
СКоростната кутия яка ли е? Някой да е трошил кутия?
#10
Публикувано 29 април 2006 - 19:19
числата са еднакви и на 2-те кутии,
преди да счупиш такава кутия ще пръснес диференциала
всичко се троши стига да си майстор
преди да счупиш такава кутия ще пръснес диференциала
всичко се троши стига да си майстор
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#11 Гост_GuestГост_
Публикувано 29 април 2006 - 19:52
ОК. А можеш ли да ми дадеш предавателните числа по скорости*числата са еднакви и на 2-те кутии,
преди да счупиш такава кутия ще пръснес диференциала
всичко се троши стига да си майстор
1ск.---2ск.---3ск.---4ск.--- и 5ск.---
Предварително МЕРСИ!!!
#12 Гост_Guest_tatiНер&Гост_
Публикувано 29 април 2006 - 19:54
tati и Guest e едно и също!
#13
Публикувано 29 април 2006 - 22:53
загубих линка, но ще го потърся щото мн ми е полезен
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#14
Публикувано 30 април 2006 - 17:02
ОК. А можеш ли да ми дадеш предавателните числа по скорости*числата са еднакви и на 2-те кутии,
преди да счупиш такава кутия ще пръснес диференциала
всичко се троши стига да си майстор
1ск.---2ск.---3ск.---4ск.--- и 5ск.---
Предварително МЕРСИ!!!
ПОЧТИ еднакви са.
На 250 Д са:
1-ва 3,91; 2-ра 2,17; 3-та 1,37; 4-та 1,0; 5-та 0,78; R 4,27
Главно: 3,64
На 300D
1-ва 3,86; 2-ра 2,18; 3-та 1,38; 4-та 1,0; 5-та 0,80; R 4,22
Главно: 3,46
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
#15
Публикувано 30 април 2006 - 20:45
И моя е с петстепенна кутия.В началото и аз имах такова придърпване при превключваме на скоростите но всичко се оказа в един болт с който се закрепва диферинциала към купето.Този болт се беше разхлабил и диферинциала самата му кутия просто се усукваше напред назад в зависимост от това подавам ли газ или отпускам.Не е лошо да го видиш и него но се развива и завива със специално направен за там ключ защото мястото дето е заврян е отвратително.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни