Към съдържанието

  •  

Снимка

При преминаване от 2 на 3 сеца много.


  • Please log in to reply
33 мнения по тази тема

#1 krum n.g.

krum n.g.

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Мнения:

Публикувано 02 април 2006 - 23:54

Здравейте колеги,aз съм нов във вашия форум.Карам от 1 година w124 250 TD,и когато преминавам от 2 на 3 предавка при нормални обороти ,понякога не ускорява нормално и се сеца.Моля за някаква информация на какво се дължи това.
  • 0

#2 Dezki

Dezki

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1517 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 03 април 2006 - 08:05

и при мен е така, но м/у 1-ва и 2-ра (250Д турбо)
пробвай да отпускаш съединителя по плавно, ако и така не става провери хидравличния привод на съединителя(помпа и работен цилиндър). иначе това се получава при по рязко пускане на съединителя и недостатъчен въртящ момент (при по ниски обороти)- ако имаш хлабини по трансмисията- диференциал, полуоси, кардан, ефекта се засилва
Но няма от какво да се притесняваш :D
  • 0
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR

#3 mad_butcher

mad_butcher

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 92 Мнения:
  • Град:София, България

Публикувано 03 април 2006 - 12:39

При мене пък присецва при тръгване и при преминаване на 2-ра. И аз се чудя защо е така, но не ми е толкова проблемно като изключиме, че изглежда смешно. А иначе съединителя плавно си го отпускам. :D
  • 0
гр. София
Mercedes W124 200E
---------------------------------
Публикувано изображение

#4 PS-MB

PS-MB

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 81 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Интереси:коли, audio HI-FI, часовници
  • Автомобил:
    W210/95

Публикувано 03 април 2006 - 13:28

При мен от 1 на 2 понякога го прави но съм забелязал,че се усеща най-явно когато се позабавя с пускането на педала или не съм набрал достатъчно скорост и обороти на 1-ва.
  • 0

#5 Dezki

Dezki

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1517 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 03 април 2006 - 18:02

е при тебе е поради ниския въртящ момент на двигателя при тези обороти.
  • 0
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR

#6 GiN

GiN

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 538 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Хисаря
  • Интереси:интересни
  • Автомобил:
    W124 102.963

Публикувано 03 април 2006 - 20:45

И при мен се получава нещо такова от 1-ва на 2-ра, когато не я изпъна малко /до към 30км. поне/
  • 0

#7 krum n.g.

krum n.g.

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Мнения:

Публикувано 03 април 2006 - 22:26

Мерси за съветите,ще проверя по трансмисията дали има нещо,защото цилиндарчето съм го сменял.
  • 0

#8 200D

200D

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 187 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:пистови мотоциклети

Публикувано 15 април 2006 - 11:11

Колеги за този проблем бях писал преди време във форума във дир.бг .Проблема се решава на 90 % и остават 10 от гореспоменати.Обръща ли ли сте внимание за дизелите говоря , в близост до ГНП -то има едно малко амортесиьорче което се захваща посредством две ябълчици на принципа на щракването.Това амортесьорче като се износи и скапе педала на газта става адски лек и които не си усеща много крака или му е /Тежък/ подава много газ тоест хода на педала е голям ефекта на придърпването се усеща при преминаване на предавките и при рязко отнемане на газ колата или пресецва или забива муцуна.Аз го смених преди време струва 20-25 лева и се сменя за миг.Пробвайте и ще установите , че съм прав.Останалите 10 % ще си ги решите като подмените някои неща от горепосочените.Успех на всички. ;) :D
  • 0

#9 tati

tati

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 3 Мнения:

Публикувано 29 април 2006 - 19:16

Колеги за този проблем бях писал преди време във форума във дир.бг .Проблема се решава на 90 % и остават 10 от гореспоменати.Обръща ли ли сте внимание за дизелите говоря , в близост до ГНП -то има едно малко амортесиьорче което се захваща посредством две ябълчици на принципа на щракването.Това амортесьорче като се износи и скапе педала на газта става адски лек и които не си усеща много крака или му е /Тежък/ подава много газ тоест хода на педала е голям ефекта на придърпването се усеща при преминаване на предавките и при рязко отнемане на газ колата или пресецва или забива муцуна.Аз го смених преди време струва 20-25 лева и се сменя за миг.Пробвайте и ще установите , че съм прав.Останалите 10 % ще си ги решите като подмените някои неща от горепосочените.Успех на всички. ;) :D

Колеги някой знае ли предавателните числа на 5ст.ск.кутия
за 124 250D или 300D? Имат ли някаква разлика или кутиите са еднакви?
СКоростната кутия яка ли е? Някой да е трошил кутия? :ph34r:
  • 0

#10 Dezki

Dezki

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1517 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 29 април 2006 - 19:19

числата са еднакви и на 2-те кутии,
преди да счупиш такава кутия ще пръснес диференциала
всичко се троши стига да си майстор :D
  • 0
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR

#11 Гост_GuestГост_

Гост_GuestГост_
  • Гости

Публикувано 29 април 2006 - 19:52

числата са еднакви и на 2-те кутии,
преди да счупиш такава кутия ще пръснес диференциала
всичко се троши стига да си майстор :D

ОК. А можеш ли да ми дадеш предавателните числа по скорости*
1ск.---2ск.---3ск.---4ск.--- и 5ск.---
Предварително МЕРСИ!!! :D
  • 0

#12 Гост_Guest_tatiНер&Гост_

Гост_Guest_tatiНер&Гост_
  • Гости

Публикувано 29 април 2006 - 19:54

tati и Guest e едно и също! :D
  • 0

#13 Dezki

Dezki

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1517 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 29 април 2006 - 22:53

загубих линка, но ще го потърся щото мн ми е полезен
  • 0
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR

#14 Само Дизел

Само Дизел

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 929 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Германия

Публикувано 30 април 2006 - 17:02

числата са еднакви и на 2-те кутии,
преди да счупиш такава кутия ще пръснес диференциала
всичко се троши стига да си майстор :D

ОК. А можеш ли да ми дадеш предавателните числа по скорости*
1ск.---2ск.---3ск.---4ск.--- и 5ск.---
Предварително МЕРСИ!!! :D



ПОЧТИ еднакви са. ;)

На 250 Д са:
1-ва 3,91; 2-ра 2,17; 3-та 1,37; 4-та 1,0; 5-та 0,78; R 4,27
Главно: 3,64

На 300D
1-ва 3,86; 2-ра 2,18; 3-та 1,38; 4-та 1,0; 5-та 0,80; R 4,22
Главно: 3,46
  • 0
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603

#15 коцев

коцев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 445 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    190 D 2.5 1988г

Публикувано 30 април 2006 - 20:45

И моя е с петстепенна кутия.В началото и аз имах такова придърпване при превключваме на скоростите но всичко се оказа в един болт с който се закрепва диферинциала към купето.Този болт се беше разхлабил и диферинциала самата му кутия просто се усукваше напред назад в зависимост от това подавам ли газ или отпускам.Не е лошо да го видиш и него но се развива и завива със специално направен за там ключ защото мястото дето е заврян е отвратително.
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни