Защо не пали като е загрята?
Започната от PS-MB, 01 апр 2006 - 19:08:10
20 мнения по тази тема
#16
Публикувано 09 април 2006 - 23:04
Момчета и аз имам подобен проблем с МВ-190 2000 куб. двигател 102 962 и пустия KE-JETRONIC проблема се опира в това че когато е студена колата пали от първият път, когато е работила и двигателя е достигнал работната си температура и я изгася за 1-2 мин. също няма проблем, но когато е згасена за половин час напримерно въртя аз на контактният ключ запалва и гасне веднага, въртя аз втори път и от вторият път запалва, но ако и подам газ и при първото въртене пали. Странна работа
#17
Публикувано 11 април 2006 - 13:46
На газ ли го прави това?
#18
Публикувано 11 април 2006 - 15:04
провери горивната помпа- налягане, дебит, сензор(и) за темперетурата на антифриза
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#19
Публикувано 11 април 2006 - 15:10
а оная, жълтата педерастия, дето питаш за кво е да не би да опира някъде в нещо си дето да я бута и да гласи празния ход- степ. моторчета, вакуум мембрани и др?
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#20
Публикувано 11 април 2006 - 16:06
ами на бензин го прави аз намам АГУ, а по въпроса с жълтата Педер....Я няма никаква допирна точка с други елементи лостчета итн. за да служи като ограничител или там каквото и да било попринцим според мен неие и там местото, маи някои го е сложил там защото нее запомнил кадее било
#21
Публикувано 11 април 2006 - 18:10
Напълно е възможно това твое твърдение Майстори всякъквиами на бензин го прави аз намам АГУ, а по въпроса с жълтата Педер....Я няма никаква допирна точка с други елементи лостчета итн. за да служи като ограничител или там каквото и да било попринцим според мен неие и там местото, маи някои го е сложил там защото нее запомнил кадее било
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни