Защо не пали като е загрята?
Започната от PS-MB, 01 апр 2006 - 19:08:10
20 мнения по тази тема
#1
Публикувано 01 април 2006 - 19:08
124-ка 230 Е,газ и бензин.Като студена/дори и зимата/пали веднага, без никакъв проблем.Днес ходих до Плевен и като спрях да питам за адреса на един познат я изгасих за да отида до един магазин за около 2-3 мин.После въртях доста докато запали,и с даване на газ/иначе пали без да дакосвам педала/и без -доста се наложи да повърти.Като поизстине малко няма проблем.Като се прибрах в София само се качих до вкъщи да оставя някои неща и после слезнах за да я откарам на паркинга-пак същия номер ми извъртя! На какво да се дължи това?Иначе няма проблеми с работата на двигателя.
#2
Публикувано 01 април 2006 - 20:12
е така почна и моята преди да спре да пали напълно
СИРОМАХ DJ , ЖИВ ДЯВОЛ !!!!!
DON`T FUCK WITH MODERATORS!
MY FACEBOOK
http://stara-sofia.com/
Гласувайте за доброто име на "Мерцедес - Бенц Клуб България" В БГ ТОП
#3 Гост_GuestГост_
Публикувано 01 април 2006 - 21:27
И какво в крайна сметка се оказа?
#4
Публикувано 01 април 2006 - 21:30
На какво се дължи това?Какво трябва да се направи за да се оправи?
#5
Публикувано 02 април 2006 - 00:08
Възможно ли е ако загрява и не ти сработва перката двигателя да има някаква защита и да не можеш да я палиш? Това разбира се е само предположение, тъй като не съм много в час с нещата.
гр. София
Mercedes W124 200E
---------------------------------
Mercedes W124 200E
---------------------------------
#6
Публикувано 02 април 2006 - 02:27
Според мен това е напълно невъзможно,ако перката не работи то дв-ля ше прегрее и следва ремонт поне на главата и гарнитурата при положение,че се осети на време, че дв-ля започва да прегрява,иначе основен ре-нт след блокажл
#7
Публикувано 02 април 2006 - 08:48
Не,не е прегрявал двигателя.Стрелката за температурата се движи м/у 80 и нещо и 90 градуса,когато е по-топло.Дори на отиване не се е качвала над 82-3 градуса.Странно,но като работи няма никакви отклонения или аномалии но като я изгасиш и после тръгнеш да я палиш-доста въртиш.Явно все пак загряването оказва някаква роля в мистерията.
#8
Публикувано 02 април 2006 - 20:26
значи-или нещо което играе ролята на моторче за празен ход, ако има вакумна система по карбуратора-може да има неуплътнено някаде и да смуче въздух и да и трябва малко да повърти за да си направи вакум или някой датчик ако е електронен инжекцион (като колата на mad_butcher)
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#9
Публикувано 03 април 2006 - 13:25
Механична инжекция е.Но защо само при добре загрята го прави?!?!
#10
Публикувано 03 април 2006 - 20:58
Възможно ли е ,когато е топла смукача да не задеиства ,следователно влиза повече въздух респективно по-малко гориво и паленето е по-трудно.Пробваи при тоъл дв-л
да ограничиш малко въздуха/с чорап ама дамски, згънат на две или три/слагаш го входа на филтъра.
И все пак проблем има, ще трябва да идеш на диагностика
да ограничиш малко въздуха/с чорап ама дамски, згънат на две или три/слагаш го входа на филтъра.
И все пак проблем има, ще трябва да идеш на диагностика
#11
Публикувано 04 април 2006 - 11:48
Ще пробвам,благодаря!
#12
Публикувано 04 април 2006 - 14:13
Имах същия проблем с предишната ми 190 ка.Ще ти дам съвет ,ако не ти се кара на сервиз.След бензиновота помпа на тръбопровода има един клапан(съчма с пружина) ,който не позволява на горивото да се връща обратно.Разглобяваш го и пробваш дали пропуска само в едната посока,ако не това е причината.С времето се износва леглото на съчмата и пропуска.Аз го смених втора употреба инямаше проблем след това.Ако искаш да си сигурен и прежалиш 30лв,сервиз на BOSCH в Дружба,проверка на налягането в системата.30 минути след спиране на двигателя налягането в системата трябва да е- 2,5 .кгс/см2.Ако нещо съм пропуснал питай.
След 5 диагностики и 3 месеца мъки ,това беше проблема.
След 5 диагностики и 3 месеца мъки ,това беше проблема.
#13
Публикувано 04 април 2006 - 14:41
Карам дизел ама преди това имах БМВ с бензинов мотор което имаше същия проблем опсан в мненията по- горе. @simac преди да правиш каквото и да-било пробвай нещо просто: даваш контакт и изчакваш 5 секунди и тогава стартираш.Даи време на всички датчици да подадат информация и компютара да зададе правилен ъгал на запалване.
Е 250 DIESEL 20v 113hp 1994
#14
Публикувано 04 април 2006 - 16:06
Когато ти е загряла колата над 80 градуса и искаш да спреш някъде за малко просто я обръщай на бензин. Преди да изгасиш двигатела. Наблюдавай температура особено, ако е на границата да включи вентилатора.
Най-доброто или нищо!
#15
Публикувано 04 април 2006 - 20:54
Оооо,благодарности!!!Ще пробвам подред и при резултат ще пиша веднага!!
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни