Mercedes S-class Fleet Car of the Year 2006
Започната от ENOXELA, 31 мар 2006 - 19:22:23
14 мнения по тази тема
#1
Публикувано 31 март 2006 - 19:22
Читателите на австрийското автомобилно списание Firmenwagen определиха Mercedes-Benz S-class за носител на званието Fleet Car of the Year 2006 в луксозния сегмент. С тази награда специализираното издание и неговите читатели отличиха флагмана на Mercedes, като еталон за това, как трябва да се разработват върхови в класа си автомобили.
Основните виновници за гласуваното доверие на новия Mercedes S-class са редицата новаторски системи, които се наблюдават за първи път в автомобилната индустрия именно при този модел. Сериозен принос за крайния резултат имаха разбира се и стандартното въздушно окачване Airmatic, както и обновената двигателна гама. Предлаганите агрегати гарантират до 26% повече максимална мощност и до 15% по-голям въртящ момент в сравнение с моторите на предходната S-class. В същото време, средният разход на гориво е намален с около 9%.
Също така е необходимо да се спомене и това, че новото поколение на Mercedes S-class е и първия в света модел, получил екологичен сертификат. Отработилите газове при версията S 350 са около 85% под максимално допустимото ниво, отразено в EU-4 стандарта.
Източник: auto-press.net
#3
Публикувано 17 април 2006 - 22:31
правилен изор!
и аз щях да гласувам за МБ
и аз щях да гласувам за МБ
#5
Публикувано 19 април 2006 - 22:35
И не само от този ами и от конкурентнитепочти всички от този форум (99%)щяха да гласуват за МБправилен изор!
и аз щях да гласувам за МБ
#6
Публикувано 20 април 2006 - 16:40
Mercedes-Benz S-Klasse 2006
Exterior
S-Klasse
S-Klasse (2)
S-Klasse (3)
S-Klasse (4)
S-Klasse (5)
S-Klasse (6)
S-Klasse (7)
S-Klasse (8)
S-Klasse (9)
S-Klasse (10)
S-Klasse (11)
S-Klasse (12)
S-Klasse (13)
Interior
S-Klasse (14)
S-Klasse (15)
S-Klasse (16)
S-Klasse (17)
S-Klasse
S-Klasse (19)
S-Klasse (20)
S-Klasse (21)
S-Klasse (22)
S-Klasse (23)
S-Klasse (24)
S-Klasse (25)
S-Klasse (26)
S-Klasse (27)
S-Klasse (28)
S-Klasse (29)
S-Klasse (30)
S-Klasse (31)
S-Klasse (32)
Draft's
Draft
Draft (2)
Draft (3)
Draft - Braking system
Draft - Airbags
Draft - Chassis
Draft - Chassis (2)
Draft - Engine
Draft - V12 Engine
Draft - V8 Engine
Other
Braking disk
Багажник
Багажник (2)
Airbags
Airbags
Engine
Engine (2)
Engine (3)
Engine (4)
Устройство за далечно виждане
Устройство за далечно виждане (2)
....не знаем кво е това
Exterior
S-Klasse
S-Klasse (2)
S-Klasse (3)
S-Klasse (4)
S-Klasse (5)
S-Klasse (6)
S-Klasse (7)
S-Klasse (8)
S-Klasse (9)
S-Klasse (10)
S-Klasse (11)
S-Klasse (12)
S-Klasse (13)
Interior
S-Klasse (14)
S-Klasse (15)
S-Klasse (16)
S-Klasse (17)
S-Klasse
S-Klasse (19)
S-Klasse (20)
S-Klasse (21)
S-Klasse (22)
S-Klasse (23)
S-Klasse (24)
S-Klasse (25)
S-Klasse (26)
S-Klasse (27)
S-Klasse (28)
S-Klasse (29)
S-Klasse (30)
S-Klasse (31)
S-Klasse (32)
Draft's
Draft
Draft (2)
Draft (3)
Draft - Braking system
Draft - Airbags
Draft - Chassis
Draft - Chassis (2)
Draft - Engine
Draft - V12 Engine
Draft - V8 Engine
Other
Braking disk
Багажник
Багажник (2)
Airbags
Airbags
Engine
Engine (2)
Engine (3)
Engine (4)
Устройство за далечно виждане
Устройство за далечно виждане (2)
....не знаем кво е това
#7
Публикувано 20 април 2006 - 17:05
Това не е ли активно oкачване
#8
Публикувано 20 април 2006 - 18:36
не знаем
#10
Публикувано 20 април 2006 - 21:17
Това е последното поколение еър матик,което е отново въздушно доколкото съм чел Само че за разлика от предните , настройката му е малко по-стегната,по отзиви на хора които са се возили и шофирали 220 купе !!!
Има един човек от БМВ форума,който има 140 купе и каза,че като са го поканили на тест-драйв на новата 221-ца е останал леко разочарован от возенето дори в комфортния режим на возене
Имах една много жестока статия в немски АвтоБилд за тест на абсолютно всички С-класи без най-новата - 6 ако не се лъжа и там акцента беше върху возията,която е била основния критерии при разработката на моделите и окачванията им съответно. теста показваше преценка от тест пилотите при преминаване през различни видове неравности,скоростен етап за доказване на устойчивоста на съответния автомобил при различни ситуации на пътя.Общото е ,че в изданията на първите две С-класи,возенето е много добро а устойчивоста на пътя е направо катастрофална дори за времето си! Третото издание 115 купе използва схемата на т.нар. коси носачи отзад ,като с това автомобила въвежда ново измерение по отношение на устойчивоста,като т.нар. возия не се е изгубила а даже подобрила ! В изданието 126 нивото на сигурност/поведение на пътя дори надскача следващата 140 купе, в дисциплините "змейка", "ИСО завой" и т.н. НО редакционния екип подерта следното : "няма друго издание в луксозния сегмент на Мерцедес-Бенц,което "да смазва неравностите по пътя" така както го прави В140 !!! Автомобила обаче е и най-тежкия от всички поколения,което спомага за комфорта на возене,но му коства в управляемоста За 220 купе , важното бе устойчивоста от първото поколение Еър Матик,чийто стойности надскочиха далеч всички останали.Но за него нямаше особенни суперлативи за самата возия.
Това е най-общо което знам и съм прочел за тези автомобили. В тестовете не бяха включили хидравличното окачване при 450 СЕЛ 6,9 !!!
Има един човек от БМВ форума,който има 140 купе и каза,че като са го поканили на тест-драйв на новата 221-ца е останал леко разочарован от возенето дори в комфортния режим на возене
Имах една много жестока статия в немски АвтоБилд за тест на абсолютно всички С-класи без най-новата - 6 ако не се лъжа и там акцента беше върху возията,която е била основния критерии при разработката на моделите и окачванията им съответно. теста показваше преценка от тест пилотите при преминаване през различни видове неравности,скоростен етап за доказване на устойчивоста на съответния автомобил при различни ситуации на пътя.Общото е ,че в изданията на първите две С-класи,возенето е много добро а устойчивоста на пътя е направо катастрофална дори за времето си! Третото издание 115 купе използва схемата на т.нар. коси носачи отзад ,като с това автомобила въвежда ново измерение по отношение на устойчивоста,като т.нар. возия не се е изгубила а даже подобрила ! В изданието 126 нивото на сигурност/поведение на пътя дори надскача следващата 140 купе, в дисциплините "змейка", "ИСО завой" и т.н. НО редакционния екип подерта следното : "няма друго издание в луксозния сегмент на Мерцедес-Бенц,което "да смазва неравностите по пътя" така както го прави В140 !!! Автомобила обаче е и най-тежкия от всички поколения,което спомага за комфорта на возене,но му коства в управляемоста За 220 купе , важното бе устойчивоста от първото поколение Еър Матик,чийто стойности надскочиха далеч всички останали.Но за него нямаше особенни суперлативи за самата возия.
Това е най-общо което знам и съм прочел за тези автомобили. В тестовете не бяха включили хидравличното окачване при 450 СЕЛ 6,9 !!!
www.bmwpower-bg.net
#11
Публикувано 20 април 2006 - 22:14
Исках да кажа, че не си спомням МБ да са взимали няква награда тук БГ. И тва ми направи впечатление, че е спечелил МБ и най-вече с-клас B)почти всички от този форум (99%)щяха да гласуват за МБправилен изор!
и аз щях да гласувам за МБ
#12
Публикувано 22 април 2006 - 14:06
Ха те германците си правят колите като за тях кво ги интересува че в България има дупки те за такива работи само по филмите са чувалиТова е последното поколение еър матик,което е отново въздушно доколкото съм чел Само че за разлика от предните , настройката му е малко по-стегната,по отзиви на хора които са се возили и шофирали 220 купе !!!
Има един човек от БМВ форума,който има 140 купе и каза,че като са го поканили на тест-драйв на новата 221-ца е останал леко разочарован от возенето дори в комфортния режим на возене
Имах една много жестока статия в немски АвтоБилд за тест на абсолютно всички С-класи без най-новата - 6 ако не се лъжа и там акцента беше върху возията,която е била основния критерии при разработката на моделите и окачванията им съответно. теста показваше преценка от тест пилотите при преминаване през различни видове неравности,скоростен етап за доказване на устойчивоста на съответния автомобил при различни ситуации на пътя.Общото е ,че в изданията на първите две С-класи,возенето е много добро а устойчивоста на пътя е направо катастрофална дори за времето си! Третото издание 115 купе използва схемата на т.нар. коси носачи отзад ,като с това автомобила въвежда ново измерение по отношение на устойчивоста,като т.нар. возия не се е изгубила а даже подобрила ! В изданието 126 нивото на сигурност/поведение на пътя дори надскача следващата 140 купе, в дисциплините "змейка", "ИСО завой" и т.н. НО редакционния екип подерта следното : "няма друго издание в луксозния сегмент на Мерцедес-Бенц,което "да смазва неравностите по пътя" така както го прави В140 !!! Автомобила обаче е и най-тежкия от всички поколения,което спомага за комфорта на возене,но му коства в управляемоста За 220 купе , важното бе устойчивоста от първото поколение Еър Матик,чийто стойности надскочиха далеч всички останали.Но за него нямаше особенни суперлативи за самата возия.
Това е най-общо което знам и съм прочел за тези автомобили. В тестовете не бяха включили хидравличното окачване при 450 СЕЛ 6,9 !!!
#13
Публикувано 25 септември 2006 - 14:30
Евала Пенчев отново на ниво :ok:Това е последното поколение еър матик,което е отново въздушно доколкото съм чел Само че за разлика от предните , настройката му е малко по-стегната,по отзиви на хора които са се возили и шофирали 220 купе !!!
Има един човек от БМВ форума,който има 140 купе и каза,че като са го поканили на тест-драйв на новата 221-ца е останал леко разочарован от возенето дори в комфортния режим на возене
Имах една много жестока статия в немски АвтоБилд за тест на абсолютно всички С-класи без най-новата - 6 ако не се лъжа и там акцента беше върху возията,която е била основния критерии при разработката на моделите и окачванията им съответно. теста показваше преценка от тест пилотите при преминаване през различни видове неравности,скоростен етап за доказване на устойчивоста на съответния автомобил при различни ситуации на пътя.Общото е ,че в изданията на първите две С-класи,возенето е много добро а устойчивоста на пътя е направо катастрофална дори за времето си! Третото издание 115 купе използва схемата на т.нар. коси носачи отзад ,като с това автомобила въвежда ново измерение по отношение на устойчивоста,като т.нар. возия не се е изгубила а даже подобрила ! В изданието 126 нивото на сигурност/поведение на пътя дори надскача следващата 140 купе, в дисциплините "змейка", "ИСО завой" и т.н. НО редакционния екип подерта следното : "няма друго издание в луксозния сегмент на Мерцедес-Бенц,което "да смазва неравностите по пътя" така както го прави В140 !!! Автомобила обаче е и най-тежкия от всички поколения,което спомага за комфорта на возене,но му коства в управляемоста За 220 купе , важното бе устойчивоста от първото поколение Еър Матик,чийто стойности надскочиха далеч всички останали.Но за него нямаше особенни суперлативи за самата возия.
Това е най-общо което знам и съм прочел за тези автомобили. В тестовете не бяха включили хидравличното окачване при 450 СЕЛ 6,9 !!!
#14
Публикувано 26 септември 2006 - 17:22
някой не продавали части втора употреба за мерцедес 126 пура
#15
Публикувано 26 септември 2006 - 18:15
малко си се объркал в разделанякой не продавали части втора употреба за мерцедес 126 пура
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни