Mercedes Vito
Started by rosen_shapshalov, 30 Mar 2006 - 17:07:02
41 replies to this topic
#16
Posted 06 June 2006 - 13:25
Vito - най-безопасният ван в света
В процеса на разработката на модела Vito от първостепенно значение е било постигането на максимално равнище на пасивна и активна безопасност. Задното задвижване например осигурява повишено сцепление независимо от натоварването на автомобила. Решението двигателят да се монтира надлъжно отпред е позволило да се подобри пасивната безопасност още на етап конструиране.
Vito е серийно оборудван с дискови спирачки на четирите колела, като предните дискове са вентилируеми, с диаметър 300 мм и дебелина 28 мм, a размерите на задните, които са плътни, са съответно 296 мм и 10 мм. Освен това стандартната екипировка включва антиблокираща спирачна система ABS, електронна стабилизираща програма ESP, система против приплъзване при ускоряване ASR, електронен разпределител на спирачното усилие EBD и хидравличен усилвател на спирачките BAS.
Всички седалки са снабдени с триточкови предпазни колани. Ограничителите на силата на опъване на коланите също са включени в стандартното оборудване, както и предпазните въздушни възглавници за водача и пътника до него (в зависимост от модела). Списъкът с екстрите включва двойна въздушна възглавница за пътника отпред и странични предпазни възглавници тип “завеса”. Новите странични възглавници “thorax”, които предпазват гръдния кош, се предлагат в комплект с луксозни седалки, които са по поръчка.
#17
Posted 18 July 2006 - 20:07
: имам вито 110цди абсолютен самолет разход на гориво 7 на100 с климатика
#18
Posted 21 July 2006 - 15:00
:ok: Да ти е честит,със здраве да си го караш.Аз също карам 110CDI. Наскоро пътувах на далеч и също ми даде 7 с климатик.Само че моят е автомат.Кажи нещо друго за машината.Например колко градуса ти държи,аз на моя наскоро му смених термостата.Пиши каквото се сетиш.
#19
Posted 23 July 2006 - 06:58
: по принцип зимата трудно загрява над 70 градуса но затова има оргинално монтирана печка която затопля купето ,но за лятото температурата на двигателя без климатика е 80 градуса но когато включиш климатика 85 90 градуса зависи градско или извънградско
#20
Posted 24 December 2006 - 07:10
Според мен при теб термостата е за смяна: по принцип зимата трудно загрява над 70 градуса но затова има оргинално монтирана печка която затопля купето ,но за лятото температурата на двигателя без климатика е 80 градуса но когато включиш климатика 85 90 градуса зависи градско или извънградско
Щом не ти загрява достатъчно :Dn:
#21
Posted 22 January 2007 - 20:02
Здравейте! От известно време се каня да си купя Mercedes Vito, но по една или друга причина покупката оставаше на заден план. Сега съм решила на 100%, но никъде не мога да намеря информация за цена на нов автомобил, + някакви допълнителни екстри и т.н. Настройката ми е , че няма да е по-малко от 60 000 лв., но все пак преди да отида в офиса искам да имам някаква информация по въпроса. Моля, ако някой знае нещо по-конкретно да даде линк или малко информация по въпроса. Ще са ми полезни всякакви съвети от притежатели на този модел. Благодаря предварително.
#22
Posted 23 January 2007 - 11:14
Здравейте! От известно време се каня да си купя Mercedes Vito, но по една или друга причина покупката оставаше на заден план. Сега съм решила на 100%, но никъде не мога да намеря информация за цена на нов автомобил, + някакви допълнителни екстри и т.н. Настройката ми е , че няма да е по-малко от 60 000 лв., но все пак преди да отида в офиса искам да имам някаква информация по въпроса. Моля, ако някой знае нещо по-конкретно да даде линк или малко информация по въпроса. Ще са ми полезни всякакви съвети от притежатели на този модел. Благодаря предварително.
така като гледам става дума за ново Вито??? инфо ТУК. Цени за съжаление вече няма публикувани
#23
Posted 31 March 2007 - 13:23
Здравейте. Преди няколко дена с баща ми се сдобихме с Mercedes Vito 112 CDI 2002г. Адски сме доволни. Това ни е втори Mercedes но сравнение с първия Vito-то направо лети. Без проблеми вдигна 140 и движи доста добре. Но наистина има леко потропване отзад но не е болка за умиране. Аз обаче искам да попитам дали някой знае от къде мога да се сдобия с диск за навигационна састема защото имаме такава а е грехота да не се използва такова удобство. Ако някой знае нещо за такива работи да сподели. Много ще съм му благодарен.
#24
Posted 05 April 2007 - 09:24
Честито!И моето VITO е същото имам навигация но май в България не се поддържа тази система.Здравейте. Преди няколко дена с баща ми се сдобихме с Mercedes Vito 112 CDI 2002г. Адски сме доволни. Това ни е втори Mercedes но сравнение с първия Vito-то направо лети. Без проблеми вдигна 140 и движи доста добре. Но наистина има леко потропване отзад но не е болка за умиране. Аз обаче искам да попитам дали някой знае от къде мога да се сдобия с диск за навигационна састема защото имаме такава а е грехота да не се използва такова удобство. Ако някой знае нещо за такива работи да сподели. Много ще съм му благодарен.
#25
Posted 05 April 2007 - 09:35
Безплатни карти на България за Мерцедес няма все още
#26
Posted 09 April 2007 - 12:48
Отскоро притежавам Вито.Досега не се интересувах от "Мерцедес".Никога не съм мислил,че ще имам кола от от тази марка.Купих я на 09 02 2007 г.Докара ми я приятел от Грац,Австрия.Не съм я избирал,нито виждал преди това - направо ми я свали от платформата пред нас.Бях му казал да не се връща без кола.Каквато и да е - Мерцедес Вито,Рено Трафик,Пежо Боксер,Фиат Дукато.....
Говорихме за кола след 2001,а тази се оказа 1997 г.Но като се разрових в нета разбрах,че е бус V класа.Двигателят е 2300 куб.см,турбодизел,98 конски сили.Бавно тръгва,но в обороти вече е добър.Засичам му разхода,но данни ще имам след няколко хиляди километра.Купето е клас на оборудване "тренд".Има много екстри.Оказа се,че Вито е един автомобил,а V класата бил съвсем различен,въпреки външните прилики.Според това което прочетох дотук( в оскъдните данни на руски и английски),всички от V класата са с комбинирано окачване.Въздушен компресор регулира нивото отзад.Минах около 2000 километра досега и ми се струва,че празен вози по-добре(поне така се чувства отпред),отколкото с товар.Всъщност бусът е пасажер,6 + 1 е,с отделни снемаеми седалки,а не пейки,като другите от по-нисък клас.Има и две странични врати и какви ли не гъделчета по него,плюшен салон.Тук чета за предимствата на задното предаване.Ако исках да карам кола със задно предаване,щях да карам Форд Транзит.Имал съм такъв.Не може да тръгне по равното зимно време,та му бях вързал 120 кг. гири отзад.Бусовете Мерцедес зимно време са същата трагедия.Може да са добри за тропиците,но що ядове съм брал с тях тук.Задно предаване е за товарните коли,а за леките по-сигурно е предното.Та за това и взех витото.Няма никаква информация за тях.И в този сайт е умряла работа.Дано малко го посъживя.Бих искал да си купя такава книга.Ще се опитам да я доставя от някъде и ще пускам по нещо тук.Надявам се,че и други собственици на Вито ще се позавъртят тук тогава.
Говорихме за кола след 2001,а тази се оказа 1997 г.Но като се разрових в нета разбрах,че е бус V класа.Двигателят е 2300 куб.см,турбодизел,98 конски сили.Бавно тръгва,но в обороти вече е добър.Засичам му разхода,но данни ще имам след няколко хиляди километра.Купето е клас на оборудване "тренд".Има много екстри.Оказа се,че Вито е един автомобил,а V класата бил съвсем различен,въпреки външните прилики.Според това което прочетох дотук( в оскъдните данни на руски и английски),всички от V класата са с комбинирано окачване.Въздушен компресор регулира нивото отзад.Минах около 2000 километра досега и ми се струва,че празен вози по-добре(поне така се чувства отпред),отколкото с товар.Всъщност бусът е пасажер,6 + 1 е,с отделни снемаеми седалки,а не пейки,като другите от по-нисък клас.Има и две странични врати и какви ли не гъделчета по него,плюшен салон.Тук чета за предимствата на задното предаване.Ако исках да карам кола със задно предаване,щях да карам Форд Транзит.Имал съм такъв.Не може да тръгне по равното зимно време,та му бях вързал 120 кг. гири отзад.Бусовете Мерцедес зимно време са същата трагедия.Може да са добри за тропиците,но що ядове съм брал с тях тук.Задно предаване е за товарните коли,а за леките по-сигурно е предното.Та за това и взех витото.Няма никаква информация за тях.И в този сайт е умряла работа.Дано малко го посъживя.Бих искал да си купя такава книга.Ще се опитам да я доставя от някъде и ще пускам по нещо тук.Надявам се,че и други собственици на Вито ще се позавъртят тук тогава.
#27
Posted 11 April 2007 - 22:33
Отскоро притежавам Вито.Досега не се интересувах от "Мерцедес".Никога не съм мислил,че ще имам кола от от тази марка.Купих я на 09 02 2007 г.Докара ми я приятел от Грац,Австрия.Не съм я избирал,нито виждал преди това - направо ми я свали от платформата пред нас.Бях му казал да не се връща без кола.Каквато и да е - Мерцедес Вито,Рено Трафик,Пежо Боксер,Фиат Дукато.....
Говорихме за кола след 2001,а тази се оказа 1997 г.Но като се разрових в нета разбрах,че е бус V класа.Двигателят е 2300 куб.см,турбодизел,98 конски сили.Бавно тръгва,но в обороти вече е добър.Засичам му разхода,но данни ще имам след няколко хиляди километра.Купето е клас на оборудване "тренд".Има много екстри.Оказа се,че Вито е един автомобил,а V класата бил съвсем различен,въпреки външните прилики.Според това което прочетох дотук( в оскъдните данни на руски и английски),всички от V класата са с комбинирано окачване.Въздушен компресор регулира нивото отзад.Минах около 2000 километра досега и ми се струва,че празен вози по-добре(поне така се чувства отпред),отколкото с товар.Всъщност бусът е пасажер,6 + 1 е,с отделни снемаеми седалки,а не пейки,като другите от по-нисък клас.Има и две странични врати и какви ли не гъделчета по него,плюшен салон.Тук чета за предимствата на задното предаване.Ако исках да карам кола със задно предаване,щях да карам Форд Транзит.Имал съм такъв.Не може да тръгне по равното зимно време,та му бях вързал 120 кг. гири отзад.Бусовете Мерцедес зимно време са същата трагедия.Може да са добри за тропиците,но що ядове съм брал с тях тук.Задно предаване е за товарните коли,а за леките по-сигурно е предното.Та за това и взех витото.Няма никаква информация за тях.И в този сайт е умряла работа.Дано малко го посъживя.Бих искал да си купя такава книга.Ще се опитам да я доставя от някъде и ще пускам по нещо тук.Надявам се,че и други собственици на Вито ще се позавъртят тук тогава.
ЕВАЛА.
Аз търсих доста информация в интернет но за съжаление намирам доста малко информация.
Бих се радвал ако всеки споделя каквото може. И аз ако намеря инфо ще дам.
#28
Posted 12 April 2007 - 18:08
От около година имаме Вито 112CDI, 122 кончета, 2001 година, пътнически, 8 места.Има доста екстри,в отлично техническо състояние и уникален външен вид. Ползваме го предимно като семеен автомобил. За тази една година която го имаме сме навъртяли малко над 15 хил.километра(караме го аз и баща ми).Буса върви перфектно и е доста пъргав(лично съм го тествал до 160км/ч )Преди да го купим вях доста скептично настроен към модела,но сега съм много доволен, че купихме Вито.
Ето и малко снимчици на Витото.
Ето и малко снимчици на Витото.
Новия модел 115CDI е совалка тогава.: имам вито 110цди абсолютен самолет разход на гориво 7 на100 с климатика
#29
Posted 29 April 2007 - 22:50
да се похваля и аз но не като собственик а като монтьор
наскоро брат ми си купи вито 112 CDI
от холандия го погва няма никакви проблеми по пътя обаче усеща че от вентилацията на парното
влиза дим с мирис на неизгоряла нафта
като го пробвах аз се оказа че и няма мощност не е пъргав първо направих диагностика
тя показа няколко проблема дюзи , подгревни свещи и проблем в турбото
почнах да разглобявам
оказа се че бившия собственик е бил некадърник въздушния филтър беше черен се едно е стоял в кумин
до тук добре като свалих горния капак над дюзите видях нещо ужасно
капака на клапаните беше поктир с налепи всичко това от обратната нафта
последваха куп главоболия
още не съм дефектовал всичко но по сметки на по едрите неща до тук ще трябва да си приготвя мин 1200-1500 евро за части
моя труд не го смятам
като монтьор мога да кажа че този мотор е доста тежък за ремонт ако преди това не е стопанисван добре
наскоро брат ми си купи вито 112 CDI
от холандия го погва няма никакви проблеми по пътя обаче усеща че от вентилацията на парното
влиза дим с мирис на неизгоряла нафта
като го пробвах аз се оказа че и няма мощност не е пъргав първо направих диагностика
тя показа няколко проблема дюзи , подгревни свещи и проблем в турбото
почнах да разглобявам
оказа се че бившия собственик е бил некадърник въздушния филтър беше черен се едно е стоял в кумин
до тук добре като свалих горния капак над дюзите видях нещо ужасно
капака на клапаните беше поктир с налепи всичко това от обратната нафта
последваха куп главоболия
още не съм дефектовал всичко но по сметки на по едрите неща до тук ще трябва да си приготвя мин 1200-1500 евро за части
моя труд не го смятам
като монтьор мога да кажа че този мотор е доста тежък за ремонт ако преди това не е стопанисван добре
#30
Posted 08 September 2007 - 17:19
много хубава кола но да не дава господ да вадиш дюза 90%вадиш глава патя в момента!
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users