Mercedes Vito
Започната от rosen_shapshalov, 30 мар 2006 - 17:07:02
41 мнения по тази тема
#1
Публикувано 30 март 2006 - 17:07
Здравйте.Отскоро сам собственик на лекотоварен ван Мерцедес Вито.Кажете нещо.(разход подръжка)Мотора е 2.2 турбо дизел.Имали някой който кара такава машина?Предварителнп Ви благодаря.
#2
Публикувано 30 март 2006 - 20:11
За съжаление ,май си първият тук, но пък аз ще слушам от теб за този модел на мерцедес (макар, че на мен ми трябва пътнически) .
моля те - сподели първите си впечатления, още дори не съм карал такъв, но определено ми се ще това да е следващата ми кола.
как е като усещане за пъргавина? а максимална скорост?стабилна ли е на пътя? определено не е би трябвало да е кола за надбягване, но ... сподели, моля!
моля те - сподели първите си впечатления, още дори не съм карал такъв, но определено ми се ще това да е следващата ми кола.
как е като усещане за пъргавина? а максимална скорост?стабилна ли е на пътя? определено не е би трябвало да е кола за надбягване, но ... сподели, моля!
#3
Публикувано 02 април 2006 - 00:41
Баща ми от време на време ходи на командировка с едно Вито. Ванчето си е Мерцедес - вървяло доста добре дори и натоварено. Проблема е, че нещо май по сглобките не е много качествено и леко потропва и почуква насам-натам, а все пак не е толкова старо, но пък това може да се преживее.
гр. София
Mercedes W124 200E
---------------------------------
Mercedes W124 200E
---------------------------------
#4
Публикувано 02 април 2006 - 12:35
Т.Е. - нещо като пасат комби ? - корите скърцат , но се свиква ли?Проблема е, че нещо май по сглобките не е много качествено и леко потропва и почуква насам-натам, а все пак не е толкова старо, но пък това може да се преживее.
#5
Публикувано 02 април 2006 - 21:36
това е щото е ван-бус. Всички бусове си тропат като варели :P
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#6 Гост_Guest_rosen_shapshalovНГост_
Публикувано 03 април 2006 - 16:56
OK,колеги веднага ще напиша какви са ми впечатленията.
#7 Гост_Guest_rosen_shapshalovНГост_
Публикувано 19 април 2006 - 15:03
Привет колеги.Вече и за мога да се включа към гордите собственици на Мерцедес.Та значи машината Мерцедес Вито 2000г.С мотор 2,2CDI автомат.Мога да кажа че още ведна разбрах каква е разликата между Мерцедес и другите автомобили.Като цяло : возията му е добра,тежък автомобил и добре стой на пътя,добре набира турбото му го изтрелва и в обороти става самолет..За разхода още не мога да кажа нямам много километри.Като недостатък е малко тежката хидравлика на волана и по скъпата подръжка.
#8
Публикувано 19 април 2006 - 22:18
Честито,винаги да те радва и без произшествияПривет колеги.Вече и за мога да се включа към гордите собственици на Мерцедес.Та значи машината Мерцедес Вито 2000г.С мотор 2,2CDI автомат.Мога да кажа че още ведна разбрах каква е разликата между Мерцедес и другите автомобили.Като цяло : возията му е добра,тежък автомобил и добре стой на пътя,добре набира турбото му го изтрелва и в обороти става самолет..За разхода още не мога да кажа нямам много километри.Като недостатък е малко тежката хидравлика на волана и по скъпата подръжка.
#9
Публикувано 20 април 2006 - 09:36
честито и от менеПривет колеги.Вече и за мога да се включа към гордите собственици на Мерцедес.Та значи машината Мерцедес Вито 2000г.С мотор 2,2CDI автомат.Мога да кажа че още ведна разбрах каква е разликата между Мерцедес и другите автомобили.Като цяло : возията му е добра,тежък автомобил и добре стой на пътя,добре набира турбото му го изтрелва и в обороти става самолет..За разхода още не мога да кажа нямам много километри.Като недостатък е малко тежката хидравлика на волана и по скъпата подръжка.
моля за всякакво инфо - приятел иска да купува такъв - казвай всякви впечатления
#10
Публикувано 25 април 2006 - 23:31
аз имах възможност да подкарам Вито 108Д и ми хареса
малко слабо в сравнение с моя МБ но е мн приятно за каране, върви леко, мазна хидравлика, клима, гледаш от високо.. ааа, влиза се лесно и никъде не ми опира главата
малко слабо в сравнение с моя МБ но е мн приятно за каране, върви леко, мазна хидравлика, клима, гледаш от високо.. ааа, влиза се лесно и никъде не ми опира главата
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#11 Гост_Vito112Гост_
Публикувано 28 април 2006 - 16:55
Здравейте! от около 8 месеца имам Вито 112CDI 2001г автоматик. много съм доволен поне за сега. разхода градско е около 10-10.5л а извънградско е стигал и до 8. като цяло вана е добър, набира доста добре за теглото си и вози почти като другите мерцедеси. относно тропането имах такъв проблем но се оказа че е от тампона на един от задните амортисьори. други проблеми почти не съм имал. смених накрайниците на кормилната щанга, но мисля че е нормално колата е вече на 200000км. много е удобна за почивните дни за дълги пътувания с повече хора. ако някой е решил да си взима ван това е един от най-добрите избори. преди да взема този съм пробвал доста други ванове, но никои няма такова вътрешно пространство и возене и в същото време сравнително нисък разход и много дорбо поведение на пътя!
#12 Гост_GuestГост_
Публикувано 29 май 2006 - 12:59
Здравей колега радвамсе че и ма и други които карат Вито автомат.Моят само че е 110CDI.Кажими при теб как ти е километража и оборотомера?Мойте почнаха напоследък нещо да се бъзикат.Като изгаса мотора километража остава на 60км/ч. Иначе какви обороти ти държи.Мойте не знам дали с аверни.Имал ли си такъв проблем?Незнам какво да му правя
#13
Публикувано 06 юни 2006 - 13:20
Честито да ти е здраво и хубаво мерцедесчето и да си го ползваш с здравеПривет колеги.Вече и за мога да се включа към гордите собственици на Мерцедес.Та значи машината Мерцедес Вито 2000г.С мотор 2,2CDI автомат.Мога да кажа че още ведна разбрах каква е разликата между Мерцедес и другите автомобили.Като цяло : возията му е добра,тежък автомобил и добре стой на пътя,добре набира турбото му го изтрелва и в обороти става самолет..За разхода още не мога да кажа нямам много километри.Като недостатък е малко тежката хидравлика на волана и по скъпата подръжка.
#14
Публикувано 06 юни 2006 - 13:22
Vito
Съчетайте работата с удоволствието
При модела Vito на разположение са две версии:
Panel Van за транспортиране на товари;
Crewbus за превоз на пътници и за комбинирана употреба.
Те са допълнени от Vito Mixto, който е специално конструиран за превоз едновременно на 6 пътника и на обемисти товари.
Съществува избор между три различни дължини и две височини, които позволяват товарният обем да се увеличи до 6,49 м3 (срещу 4,8 м3 в предишния модел), а дължината на товарното пространство да достигне до 2897 мм. Големината на плъзгащите се врати на Panel Van е достатъчна, за да могат отстрани да се товарят и разтоварват европалети с използването на мотокар. Товарната ширина между арките на колелата е 1277 мм, което позволява три европалета да се наредят един зад друг.
Моделите Crewbus в гамата Vito също предоставят избор между три различни дължини. Това означава, че те могат да поберат до 8 пътника плюс водача при товарен обем от 970 л. Приятната атмосфера в салона, комфортните седалки с вградени триточкови предпазни колани, богатият избор от настройки на седалките и още много други детайли правят Mercedes-Benz Vito идеално транспортно решение, без значение дали той ще бъде използван за превоз на по-специалните гости на хотела или като допълнение към вече съществуващ автобусен парк.
Богатство на решения
Вито се предлага във варианти товарен фургон, товаропътнически Mixto и пътнически Kombi, като при всички тях можете да избирате между две междуосни разстояния и три дължини на каросерията. Товарното Вито и товаропътническия вариант се предлагат при среднта дължина на каросерията с две височини на покрива.
Във вариант товарен фургон Вито е универсално транспортно средство за случаите, когато външните габарити са от особено значение. Освен компактните си размери, Вито предлага удобствата на страничната плъзгаща се врата и големия заден капак, зад които се крие изумителен по площ и обем, надеждно изолиран от кабината товарен отсек. Товаро-разтоварните дейности се улесняват и от ниския борд на товарното пространство, а допълнителната възможност за инсталиране на покривен багажник добавят последните щрихи към образа на един незаменим помощник на занаятчийския бранш, куриерските служби и дребната градска търговия.
Способностите на Вито обаче не се изчерпват дотук – пътническата модификация ще Ви предложи решение в случаите, когато трябва да посрещнете на летището гостите на Вашия хотел, да покажете местните забележителности на клиентите на туристическото Ви бюро, да потеглите на турне с Вашата рок-група или просто да излезете сред природата с Вашето семейство. На разположение са пътнически места с множество възможности за разместване и демонтаж, напълно остъклено купе с прекрасен обзор и сравним с този на лек автомобил комфорт. Разбира се, при възникване на нужда микробусът може да поеме и сериозно количество товар в зависимост от броя и разположението на пътническите седалки.
Съчетайте работата с удоволствието
При модела Vito на разположение са две версии:
Panel Van за транспортиране на товари;
Crewbus за превоз на пътници и за комбинирана употреба.
Те са допълнени от Vito Mixto, който е специално конструиран за превоз едновременно на 6 пътника и на обемисти товари.
Съществува избор между три различни дължини и две височини, които позволяват товарният обем да се увеличи до 6,49 м3 (срещу 4,8 м3 в предишния модел), а дължината на товарното пространство да достигне до 2897 мм. Големината на плъзгащите се врати на Panel Van е достатъчна, за да могат отстрани да се товарят и разтоварват европалети с използването на мотокар. Товарната ширина между арките на колелата е 1277 мм, което позволява три европалета да се наредят един зад друг.
Моделите Crewbus в гамата Vito също предоставят избор между три различни дължини. Това означава, че те могат да поберат до 8 пътника плюс водача при товарен обем от 970 л. Приятната атмосфера в салона, комфортните седалки с вградени триточкови предпазни колани, богатият избор от настройки на седалките и още много други детайли правят Mercedes-Benz Vito идеално транспортно решение, без значение дали той ще бъде използван за превоз на по-специалните гости на хотела или като допълнение към вече съществуващ автобусен парк.
Богатство на решения
Вито се предлага във варианти товарен фургон, товаропътнически Mixto и пътнически Kombi, като при всички тях можете да избирате между две междуосни разстояния и три дължини на каросерията. Товарното Вито и товаропътническия вариант се предлагат при среднта дължина на каросерията с две височини на покрива.
Във вариант товарен фургон Вито е универсално транспортно средство за случаите, когато външните габарити са от особено значение. Освен компактните си размери, Вито предлага удобствата на страничната плъзгаща се врата и големия заден капак, зад които се крие изумителен по площ и обем, надеждно изолиран от кабината товарен отсек. Товаро-разтоварните дейности се улесняват и от ниския борд на товарното пространство, а допълнителната възможност за инсталиране на покривен багажник добавят последните щрихи към образа на един незаменим помощник на занаятчийския бранш, куриерските служби и дребната градска търговия.
Способностите на Вито обаче не се изчерпват дотук – пътническата модификация ще Ви предложи решение в случаите, когато трябва да посрещнете на летището гостите на Вашия хотел, да покажете местните забележителности на клиентите на туристическото Ви бюро, да потеглите на турне с Вашата рок-група или просто да излезете сред природата с Вашето семейство. На разположение са пътнически места с множество възможности за разместване и демонтаж, напълно остъклено купе с прекрасен обзор и сравним с този на лек автомобил комфорт. Разбира се, при възникване на нужда микробусът може да поеме и сериозно количество товар в зависимост от броя и разположението на пътническите седалки.
#15
Публикувано 06 юни 2006 - 13:23
Истинско удоволствие в движение
Пътувайки удобно, Вие пътувате по-безопасно, по-бързо и по-неусетно. Имайки предвид тази неоспорима истина, ние създадохме новия Вито, съобразявайки се с най-високите съвременни изисквания по отношение на вътрешното оформление и оборудване. Хоризонтално разделеното арматурно табло впечатлява с високото качество на използваните материали, както и с логичната и ергономична подредба на всички функционални елементи. Удобният, наподобяващ джойстик скоростен лост е интегриран в арматурното табло в непосредствена близост до водача и наред с предимствата, които предлага по отношение на ергономията на работното място, позволява свободно движение между седалките от първия и тези от по-задните редове. При пътническата версия и версията Вито комби, оформлението на арматурното табло е още по-луксозно благодарение на използвания в горната му част мек материал.
За постигането на желания ред в интериора се грижат детайли като голямата жабка с обем от 11 литра, внушителната по размери централна конзола и просторните отделения за съхранение на малки предмети в облицовките на предните врати, способни без проблеми да поберат и 1,5-литрови бутилки.
Пътувайки удобно, Вие пътувате по-безопасно, по-бързо и по-неусетно. Имайки предвид тази неоспорима истина, ние създадохме новия Вито, съобразявайки се с най-високите съвременни изисквания по отношение на вътрешното оформление и оборудване. Хоризонтално разделеното арматурно табло впечатлява с високото качество на използваните материали, както и с логичната и ергономична подредба на всички функционални елементи. Удобният, наподобяващ джойстик скоростен лост е интегриран в арматурното табло в непосредствена близост до водача и наред с предимствата, които предлага по отношение на ергономията на работното място, позволява свободно движение между седалките от първия и тези от по-задните редове. При пътническата версия и версията Вито комби, оформлението на арматурното табло е още по-луксозно благодарение на използвания в горната му част мек материал.
За постигането на желания ред в интериора се грижат детайли като голямата жабка с обем от 11 литра, внушителната по размери централна конзола и просторните отделения за съхранение на малки предмети в облицовките на предните врати, способни без проблеми да поберат и 1,5-литрови бутилки.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни