Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Букса за диагностика на W210


  • Please log in to reply
27 мнения по тази тема

#16 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 септември 2015 - 18:12

Бенцовете до около 2000г. (не всички) имат проблем с напукване на инсталацията около мотора... дълга история...

Развий изолирбанда към буксата на дросела и огледай дали вътре изолацията на кабелите се рони, пипни ги и ако се разпада, най-вероятно от там са ти проблемите и ще трябва да се възстанови.


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#17 nedko_d

nedko_d

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Мнения:
  • Град:Dimitrovgrad
  • Автомобил:
    mercedes W210 E230

Публикувано 17 септември 2015 - 22:10

Добре ще видя как е инсталацията.Благодаря за информацията!
  • 0

#18 nedko_d

nedko_d

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Мнения:
  • Град:Dimitrovgrad
  • Автомобил:
    mercedes W210 E230

Публикувано 18 септември 2015 - 21:31

Колеги днес видях инсталацията и се оказа доста понапукана. Може да ми предложите човек който се занимава с рециклиране на инсталация. Рразбрах, че в Пловдив има един човек на име Милен, който се намира на Коматевско шосе,но немога да открия телефонен номер. Моля който има впечатления от него и от други такива майстори нека сподели. Благодаря ви предварително!
  • 0

#19 gosho777

gosho777

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 353 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Мерцедес Е200 купе, 1995-та год.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 септември 2015 - 19:12

И аз съм доволен от колегата. Подкрепям!
  • 0
Едно желание,една мечта - Mercedes Benz

#20 nedko_d

nedko_d

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Мнения:
  • Град:Dimitrovgrad
  • Автомобил:
    mercedes W210 E230

Публикувано 19 септември 2015 - 21:14

Благодаря ви колеги! :beer  Днес писах на колегата ЛС и сега чакам да ми даде оферта. :happy


  • 0

#21 nedko_d

nedko_d

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Мнения:
  • Град:Dimitrovgrad
  • Автомобил:
    mercedes W210 E230

Публикувано 14 март 2016 - 16:05

Колеги интересува ме на всички w210 4-ти пин ли е за комуникация на мотора? Понеже точно той ми трябва.
  • 0

#22 Владимир Борисов

Владимир Борисов

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 27 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Кърджали
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W210 E200 Kompressor 2000г.

Публикувано 08 януари 2019 - 20:34

Здравейте колеги! Имам МБ Е200 компресор, 2000 г. (facelift) с ГИ landi renzo. Преди няколко дни ми светна червената лампа SRS на таблото. Пробвах да закача колата на диагностика, но нито една от диагностиките не успя да се свърже ( изобщо не светва , че се е свързала нито една от диагностиките). Един от моите познати предположи, че няма захранване към буксата за диагностика. Къде да търся проблема и какви замервания могат да се направят? Предварително благодаря!


  • 0

#23 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4513 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 08 януари 2019 - 23:05

На 38-пиновата букса, мисля че номер 3 е захранване. Премери с мултицет дали има 12V при подаден контакт.

 

Ако има захранване, проблемът е в диагностиките. Трябва ти СТАР


  • 0

#24 frizera

frizera

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 132 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Abu Dhabi
  • Автомобил:
    B 170 Sport Tourer
    Honda CRV 1

Публикувано 09 януари 2019 - 08:15

На 1  минус, на 3 постоянен плюс. Ако липсва плюса ( смятам че именно това е проблема ) провери бушоните под капака където е буксата. Има 4 винта, които трябва да развиеш. Няма да е лошо да прегледаш и бушоните в ляво ( пред водача ).


  • 0

#25 Владимир Борисов

Владимир Борисов

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 27 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Кърджали
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W210 E200 Kompressor 2000г.

Публикувано 11 януари 2019 - 20:36

Днес замерих с мултицет и се оказа, че нямам плюс на буксата ( мерих, както на пин отгоре, така и на кабела под буксата ). Минуса го има. Прегледах бушоните, които са отпред и няма изгорял. Моля дайте идея какво да правя по-нататък. Този плюсов кабел накъде точно отива и ако е прекъснат някъде мога ли да пусна друг "временен" кабел поне да мога да закача колата на диагностика? Благодаря за отговорите.


  • 0

#26 Владимир Борисов

Владимир Борисов

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 27 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Кърджали
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W210 E200 Kompressor 2000г.

Публикувано 15 януари 2019 - 19:45

Проблемът с буксата вече е решен. Оказа се изгорял бушон 7,5А намиращ се отпред в дясно. На пръв поглед бушона изглеждаше здрав, но се оказа изгорял. Закачихме колата на диагностика поради светещата червена лампа SRS и изкара доста кодове за грешки. Според майстора най - вероятно аербег модула под пепелника е за смяна, тъй като няма връзка с него доколкото разбрах. До 2 дни ще ми донесат такъв модул със същите номера на него. Модулът е на Бош, а не на Темик. Когато се сменя модула трябва ли акумулатора да бъде откачен? И трябва ли след това да се закачи пак на диагностика, за да спре да свети червената SRS лампа?


  • 0

#27 Д. Пеев

Д. Пеев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 465 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник

Публикувано 15 януари 2019 - 22:27

Доколкото знам този датчик е под пасажерсаката седалка и някой му казват датчик за присъствие или кантар. (емулатор)
Ако не работи е една от причините да светне SRS.
Винаги се диагностицира след махане на батерията, понеже трупа грешки.

Този пост е редактиран от Д. Пеев: 15 януари 2019 - 22:31

  • 0

Стресни се, племе закъсняло! Живейш ли, мреш ли, ти не знайш! След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?

                                                                                      

                                                                                                                                                                                               Иван Вазов.


#28 Владимир Борисов

Владимир Борисов

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 27 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Кърджали
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W210 E200 Kompressor 2000г.

Публикувано 18 януари 2019 - 19:38

След замяна на airbag модула с друг ( на Бош , но със същите цифри) червената лампа SRS вече не свети (святка при контакт и изгасва след това).
  • 1




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни