проблем с генератораW220 S400
Започната от niknd, 03 авг 2007 - 20:22:47
42 мнения по тази тема
#31
Публикувано 08 август 2007 - 18:15
от двата събрах един и тръгна
без малката букса твърдо не ще да зарежда пробвах го
но сега след 30 км пък ми скъса ремъка и утре пак съм в бокса
с обезвъздушаването нямах никакъв проблем просто наливам антифриз отваря термостата и доливам
и към бенцобосс виж този линк при вас излиза около 550 лв пращай ги насам ние ще ги продаваме по 2000
http://www.autoparts...gory=alternator
без малката букса твърдо не ще да зарежда пробвах го
но сега след 30 км пък ми скъса ремъка и утре пак съм в бокса
с обезвъздушаването нямах никакъв проблем просто наливам антифриз отваря термостата и доливам
и към бенцобосс виж този линк при вас излиза около 550 лв пращай ги насам ние ще ги продаваме по 2000
http://www.autoparts...gory=alternator
#32
Публикувано 08 август 2007 - 20:56
Имате в предвид,че не виждате снимките ли?
Нямате достъп. Възможна причина - форум/екстра достъпна само за определена група на регистрирани потребители.
Като кликна и ми излиза това,с 2 думи снимките само разни ПИЧОВЕ могат да ги гледат,ние редовите да го ...........ближем.Качи ги на друго място ако искаш.
Защото при мен няма грижи
#33
Публикувано 08 август 2007 - 22:41
колеги бесен съм ебати тъпата немска простотия
С риск да ме помислите 4е защитавам немците - немеца не е ваобсте прост - тва е ясно на вси4ки предполагам-проблема е в лакомията на фирмите.
Аз генератори не правя ама правя други работи за немските коли-ами и Мерцедес и БМВ и ФВ ,Ауди -вси4ки само реват и искат евтиния ама с супер ка4ество.Е да ама не става.
Ве4е вси4ко се прави с живот докато изкара гаранция .
Не 4е неможе да се направи и за 100години да кара ама цената е друга ве4е и на ония сте им спадне пе4албата.
Отделно се усетиха 4е кинти се вадят и от резрвни 4асти и го подкараха кат в америката -еднодневки и се сменя цялото.
А и се изу4иха -последните постановки са такива 4е даже и да има6 резервната 4аст -и да я смени6 не таргва -иска оторизиране с тестери и
незнам си какви простотии-демек само при дилара.
Та така.
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#34
Публикувано 08 август 2007 - 22:54
С риск да ме помислите 4е заститавам немците - немеца не е ваобсте прост - тва е ясно на вси4ки предполагам-проблема е в лакомията на фирмите.
Аз генератори не правя ама правя други работи за немските коли-ами и Мерцедес и БМВ и ФВ ,Ауди -вси4ки само реват и искат евтиния ама с супер ка4ество.Е да ама не става.
Ве4е вси4ко се прави с живот докато изкара гаранция .
Не 4е неможе да се направи и за 100години да кара ама цената е друга ве4е и на ония сте им спадне пе4албата.
Отделно се усетиха 4е кинти се вадят и от резрвни 4асти и го подкараха кат в америката -еднодневки и се сменя цялото.
А и се изу4иха -последните постановки са такива 4е даже и да има6 резервната 4аст -и да я смени6 не таргва -иска оторизиране с тестери и
незнам сикакви простотии-демек само при дилара.
Та така.
Много е прав колегата BrPi
Шоуто започва след като изтече гаранцията!
Даже на 211 като изгори генератора/той не е с водно охлаждане/ се сменя генератора и ел.блок за управление на заряда!
Като ги смениш ти иска софтуер за да почне да зарежда!
Ако не му хареса батерията процеса не тръгва и те кара да я смениш и нея/не се лъже с чужда батерия/
Софтуера го имат само Даймлер Крайслер-скъсват ти задника!
И куп други системи са направени така-пази боже двигателите имат повечко ресурс!
#35
Публикувано 09 август 2007 - 07:08
Е па аз съм ревнал от моите коли - ма много са ми добрички те,куклички,за 300 кинта генератор с ремък сменям и като чета какъв такова е май скоро няма да карам новите модели.
.
#36
Публикувано 09 август 2007 - 13:57
Ами това не е някаква Хонда за 20К, колеги. Ако и Ес -класата вече е "боклук",баси ще си карам "пурата до гроб.С риск да ме помислите 4е заститавам немците - немеца не е ваобсте прост - тва е ясно на вси4ки предполагам-проблема е в лакомията на фирмите.
Аз генератори не правя ама правя други работи за немските коли-ами и Мерцедес и БМВ и ФВ ,Ауди -вси4ки само реват и искат евтиния ама с супер ка4ество.Е да ама не става.
Ве4е вси4ко се прави с живот докато изкара гаранция .
Не 4е неможе да се направи и за 100години да кара ама цената е друга ве4е и на ония сте им спадне пе4албата.
Отделно се усетиха 4е кинти се вадят и от резрвни 4асти и го подкараха кат в америката -еднодневки и се сменя цялото.
А и се изу4иха -последните постановки са такива 4е даже и да има6 резервната 4аст -и да я смени6 не таргва -иска оторизиране с тестери и
незнам сикакви простотии-демек само при дилара.
Та така.
А софта да си го заврът
#37
Публикувано 09 август 2007 - 14:19
Ники може и да си го оправил вече алтернатора и,за това да е късно ENGINE ELECTRICAL EQUIPMENT
Успех
Успех
#38
Публикувано 09 август 2007 - 17:31
ALEXONE™ това съм го видял и ми пратиха точно същия но се оказа че е от ауди а/ и аз му смених корпуса и го сложих
и както писах по-горе мина 30 км и скъса ремъка днеска пак го отворих и шайбата на новия е с 6 писти а мойта със 7 ама кой да гледа
смених и шайбата но двете ролки паразитната и обтягащата са от пластмаса и се бяха стопили направо
едната я намерих а другата сложих старата и поръчах нова ще дойде след 10 дни
и тогава пак 3 часа разглобяване и 3 сглобяване а до тогава се надявам да карам без проблем
а това за новите коли е абсолютно вярно сменят се цели блокове и агрегати и не ,че немогат да се оправят а просто
не продават резервни части и явно такава вече е политиката на всички автомобилостроители
и както писах по-горе мина 30 км и скъса ремъка днеска пак го отворих и шайбата на новия е с 6 писти а мойта със 7 ама кой да гледа
смених и шайбата но двете ролки паразитната и обтягащата са от пластмаса и се бяха стопили направо
едната я намерих а другата сложих старата и поръчах нова ще дойде след 10 дни
и тогава пак 3 часа разглобяване и 3 сглобяване а до тогава се надявам да карам без проблем
а това за новите коли е абсолютно вярно сменят се цели блокове и агрегати и не ,че немогат да се оправят а просто
не продават резервни части и явно такава вече е политиката на всички автомобилостроители
#39
Публикувано 14 август 2007 - 00:13
А ела да видиш как на Американските бараки са им измислили всичко да се сменя само на канал или само под колата,на Мерца поне може да се работи,тия тук трябва с канала да ги продават.
.
#40
Публикувано 15 август 2007 - 17:30
оказа се ,че този генератор го слагат и на 220 и320 CDI така че и очиларките след 2000г. са със същия проблем
#41
Публикувано 15 август 2007 - 20:32
Малко по темата
Явно мнението ми че всичко след 1997г. е боклук е вярно!
Може ли един генератор да е 3000лв.
Е то една W140 S 300td 1997г. е 30 000. и е доста по-безпроблемна май
Както е тръгнало май верно ще си караме 124 и 126 до гроб!
Явно мнението ми че всичко след 1997г. е боклук е вярно!
Може ли един генератор да е 3000лв.
Е то една W140 S 300td 1997г. е 30 000. и е доста по-безпроблемна май
Както е тръгнало май верно ще си караме 124 и 126 до гроб!
#42
Публикувано 15 август 2007 - 22:23
Просто си избираме колите внимателно,гледаш да е такава с която можеш да се оправяш с минимално хвърлени средства,че има коли които и да ми ги подаряват няма да ги взема,малко са ми финикийците и няма как да се боря с тях.
.
#43
Публикувано 30 септември 2008 - 19:58
Момчета,чета тази тема днес,със коментарите по нея..................... и честно започва да ме (хваща шубето).Взех преди няколко дена 200 комп. 2002 .като излезнаха с номера ,че в паднал акумолатора.Днес отидох да му сложа новия и клемата трещи замервам околко 1ам утечка.та така чета и се притеснявам точно от това някои диод да не е.Иначе евала за усилиятя ,които си положил ,то неволятя какаво ли неправи дано сега стане брато ,4е ще вземеме да направиме едно фондче за подпомагане. Успех.А за моита ще ви пиша.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни