проблем с генератораW220 S400
Започната от niknd, 03 авг 2007 - 20:22:47
42 мнения по тази тема
#16
Публикувано 04 август 2007 - 16:41
свалих го на единия диод минусовия е прекъснало крачето след свалянето нататък е лесно и при разглобяването не е нищо особенно
целия стои в антифриз наистина няма четки възбуждането е електромагнитно диодните плочки приличат като на всяка друга кола
само дето диодите са малки на размер ф24 мм а са 180 А ако намеря диоди ще ги сменя а после ще гледам и релерегулатора да не е отишъл
намерих такъв рециклиран 1500 лв и нов 2900 лв но мисля да пробвам да оправя този само дето свалянето е много шибано общо 16 часа и полвината кола
ако някой се интересува мога да кача снимки а за номера утре ще го кача
целия стои в антифриз наистина няма четки възбуждането е електромагнитно диодните плочки приличат като на всяка друга кола
само дето диодите са малки на размер ф24 мм а са 180 А ако намеря диоди ще ги сменя а после ще гледам и релерегулатора да не е отишъл
намерих такъв рециклиран 1500 лв и нов 2900 лв но мисля да пробвам да оправя този само дето свалянето е много шибано общо 16 часа и полвината кола
ако някой се интересува мога да кача снимки а за номера утре ще го кача
#17
Публикувано 04 август 2007 - 17:11
Ма и ти си ебаси мераклията,кола като слънце караш,че и 16 часа борби и образуваш.............ЛУД човек,давай снимки да видим и пусни номера да ровя по него,че тук такова няма,в немския EBAY.COM няма,в Английския няма............
.
#18
Публикувано 04 август 2007 - 17:20
снимки и номер ще пусна утре че колата остана в гаража
и не съм мераклия ама неволята принуждава тук при мен нещат и капака и да отворят какво да правя принуда
едно време се ровичках по коли за кеф сега ми минаха тези мераци ама ми е било писано пак да се мъча
и не съм мераклия ама неволята принуждава тук при мен нещат и капака и да отворят какво да правя принуда
едно време се ровичках по коли за кеф сега ми минаха тези мераци ама ми е било писано пак да се мъча
#19
Публикувано 04 август 2007 - 20:51
Браво! Слагаш в джоба много майстори...възбуждането е електромагнитно...
Какво разбираш под "електромагнитно възбуждане" - с изключение постоянни магнити, всички други са електро. Как се регулира напрежението - то зависи от възбудителния ток?
#20
Публикувано 06 август 2007 - 20:45
колеги бесен съм ебати тъпата немска простотия
1."охлаждат" генератор с 90-100 градусов антифриз това е граничен работен режим на полупроводниците т.е. диодния блок
2.за размера който е добил генератора в следствие на умната идея за "охлаждането" можеха да го направят с такива радиатори ,че щеше да замръзва
3 резервни части никакви за един диод който струва 10-20 лв или диодна плочка около120 лв трябва да сменям цял
генератор 3000 лв.
4 тази тъпотия е направена и в други "върхови" немски модели като BMW 7 & A8 върха на немската инженерна мисъл и те ревът от същия проблем
5 генератора е много прост за разглобяване и обслужване ако има части по-прост е от на лада
а на колегата bojo ще му кажа че може да е само магнитно но тогава щеше да е динамо а само електрическо възбуждане няма както и сам се е досетил то е електромагнитно и естествено че се регулира от възбудителния тог но той се предава на ротора по електромагнитен път а не с четки като другите генератори
като заключение бих ви посъветвал бягайте от коли с водно охлаждане на генераторите всички такива ревът
1."охлаждат" генератор с 90-100 градусов антифриз това е граничен работен режим на полупроводниците т.е. диодния блок
2.за размера който е добил генератора в следствие на умната идея за "охлаждането" можеха да го направят с такива радиатори ,че щеше да замръзва
3 резервни части никакви за един диод който струва 10-20 лв или диодна плочка около120 лв трябва да сменям цял
генератор 3000 лв.
4 тази тъпотия е направена и в други "върхови" немски модели като BMW 7 & A8 върха на немската инженерна мисъл и те ревът от същия проблем
5 генератора е много прост за разглобяване и обслужване ако има части по-прост е от на лада
а на колегата bojo ще му кажа че може да е само магнитно но тогава щеше да е динамо а само електрическо възбуждане няма както и сам се е досетил то е електромагнитно и естествено че се регулира от възбудителния тог но той се предава на ротора по електромагнитен път а не с четки като другите генератори
като заключение бих ви посъветвал бягайте от коли с водно охлаждане на генераторите всички такива ревът
#21
Публикувано 07 август 2007 - 01:16
Скивай сега ВЪРХА НА БЪЛГАРСКАТА ИНДЖИНЕРНА МИСЪЛ какво прави.
Аз имам един въпрос - няма ли как да се вържат входната и изходната към радиатора и да не се охлажда с врял антифриз?
Втория въпрос е още по прост - има ли начин да сложиш някъде едно радиаторче и да го вържеш с генератора като преди него да сложиш и малка електрическа помпичка да ти върти водата?Радиаторче може да се ползва от някоя друга кола,маслените на скоростите примерно или нещо такова.Е НЕМА А ЗАВРИ гаранция,само зимата не ми е ясно дали няма да ти прави проблеми някакви,но ако си с антифриз и там.............
Аз имам един въпрос - няма ли как да се вържат входната и изходната към радиатора и да не се охлажда с врял антифриз?
Втория въпрос е още по прост - има ли начин да сложиш някъде едно радиаторче и да го вържеш с генератора като преди него да сложиш и малка електрическа помпичка да ти върти водата?Радиаторче може да се ползва от някоя друга кола,маслените на скоростите примерно или нещо такова.Е НЕМА А ЗАВРИ гаранция,само зимата не ми е ясно дали няма да ти прави проблеми някакви,но ако си с антифриз и там.............
.
#23
Публикувано 07 август 2007 - 19:32
одисеята продължава намерих си рециклиран генератор и днес само за 4,5 часа успях да го сложа и изненада не
работи утре пак свалям мисля че до края на седмицата толкова ще се специализирам ,че ще бия всеки автомонтьор било тука или в немско
ето и малко снимки ама не знам какво ще се получи
работи утре пак свалям мисля че до края на седмицата толкова ще се специализирам ,че ще бия всеки автомонтьор било тука или в немско
ето и малко снимки ама не знам какво ще се получи
Прикачени файлове
#24
Публикувано 07 август 2007 - 19:52
Нямате достъп. Възможна причина - форум/екстра достъпна само за определена група на регистрирани потребители.
Като кликна и ми излиза това,с 2 думи снимките само разни ПИЧОВЕ могат да ги гледат,ние редовите да го ...........ближем.Качи ги на друго място ако искаш.
.
#25
Публикувано 07 август 2007 - 19:55
Нямате достъп. Възможна причина - форум/екстра достъпна само за определена група на регистрирани потребители.
Като кликна и ми излиза това,с 2 думи снимките само разни ПИЧОВЕ могат да ги гледат,ние редовите да го ...........ближем.Качи ги на друго място ако искаш.
Да не ги отваря!
#26
Публикувано 07 август 2007 - 19:58
одисеята продължава намерих си рециклиран генератор и днес само за 4,5 часа успях да го сложа и изненада не
работи утре пак свалям мисля че до края на седмицата толкова ще се специализирам ,че ще бия всеки автомонтьор било тука или в немско
ето и малко снимки ама не знам какво ще се получи
Сигурен ли си че рециклирания не работи?
Някакви съмнения по жиците?
#27
Публикувано 07 август 2007 - 19:59
Щот не си пич за тва..............Не ги е срам значи,аз съм им сърдит.
.
#28
Публикувано 07 август 2007 - 20:29
абе не съм 100% сигурен щото ме съмнава тази буксата с двато кабела много хлабаво влезе
и може би не отива възбуждане или нещо такова макар че възбуждането би трябвало да си го взима от + клейма
а и на таблото не ми отчита развален генератор а по-рано светеше червено и пиюкаше
но ,че не зарежда е сигурно защото се усъмних във волтметъра и си купих нов ама и той показва 11,36 а това не е зареждане
а за снимките незнам как да ги кача по друг начин на мене ми излизат ако някой каже как ще ги кача
http://www.snimka.bg...album_id=161011
ето и номера на гада 0 122 0AA 1P0 това е по каталога на бош
и може би не отива възбуждане или нещо такова макар че възбуждането би трябвало да си го взима от + клейма
а и на таблото не ми отчита развален генератор а по-рано светеше червено и пиюкаше
но ,че не зарежда е сигурно защото се усъмних във волтметъра и си купих нов ама и той показва 11,36 а това не е зареждане
а за снимките незнам как да ги кача по друг начин на мене ми излизат ако някой каже как ще ги кача
http://www.snimka.bg...album_id=161011
ето и номера на гада 0 122 0AA 1P0 това е по каталога на бош
#29
Публикувано 07 август 2007 - 20:54
.
#30
Публикувано 07 август 2007 - 22:50
абе не съм 100% сигурен щото ме съмнава тази буксата с двато кабела много хлабаво влезе
и може би не отива възбуждане или нещо такова макар че възбуждането би трябвало да си го взима от + клейма
а и на таблото не ми отчита развален генератор а по-рано светеше червено и пиюкаше
но ,че не зарежда е сигурно защото се усъмних във волтметъра и си купих нов ама и той показва 11,36 а това не е зареждане
а за снимките незнам как да ги кача по друг начин на мене ми излизат ако някой каже как ще ги кача
http://www.snimka.bg...album_id=161011
ето и номера на гада 0 122 0AA 1P0 това е по каталога на бош
Дори и без малката букса,пак трябва да зарежда!
На кл30 на генератора ли мериш или отзад на батерията!
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни