Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

проблем с генератораW220 S400


  • Please log in to reply
42 мнения по тази тема

#1 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 03 август 2007 - 20:22

колеги помагайте трябва ми схема или картинка на захващането на генератора към блока
днес след 7 часа къртовски труд най-после почти стигнах до заветното чудо естествено след като разглобих половината двигател
въпроса ми е с колко болта е хванато това нещо към блока аз махнах два и не виждам повече а и не мърда
доколкото разбрах има и две тръби за масло към блока поне така ми изглеждат и целият е капсулован
мъча се сам защото в сервиза ми казаха след седмица и то не било сигурно щото не искали да ги барат много тези коли а уж е оторизиран за МВ
който е разглобявал такова чудо да помага
колата е S400CDI 2002 г.
  • 0

#2 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 03 август 2007 - 20:41

Ще го сменяш ли или искаш само да го свалиш да си го гледаш?
Или да го носиш някой да тренира на него?

Този генератор не се ремонтира-сменя се с нов!
Той е с водно охлаждане -затова ти изглежда капсулован-има още два болта и тези тръби са за вода-която първо трябва да озточиш!
Тръбата за масло на турбото също се сваля защото пречи!
И още нещо!


Моя съвет е да не експериментираш а да потърсиш помощ от хора които са го правили това,да те уверят че могат да се справят!
Защото и да смениш генератора с такъв 2 ра употреба е вероятно да последват неприятности с турбините и работата на двигателя!

Късмет!
  • 0

#3 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 03 август 2007 - 20:47

ти направо ме отказа от живота аз вече свалих интеркулера и източех антифриза и мислех да сменям четки или знам ли какво спра да зарежда пущината а проверих бушоните здрави са
къде са все пак тези още два болта и без туй съм се прекарал поне да е докрай и колко може да струва нов генератор
и нормално ли е за 118000 да се скапе
  • 0

#4 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 03 август 2007 - 20:51

Провери първо дебелия кабел от генератора до стартера-прозвъни го дали е здрав!
В този кабел има вграден предпазител който при натоварване може да прекъсне!
Ако е здрав провери на малката букса дали има 12 волта на двата пина!
Ако всичко е наред търси генератор-здрав!

И пак ти казвам -вземи потърси специалист който го е правил това!
  • 0

#5 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 03 август 2007 - 21:27

мерси този предпазител така и не го намерих на схемата е 150 А ще го проверя
мислиш ли че ако имаше сервиз дето е навит да го оправи щях да се блъскам сам
тук като го видят още и викат оооо много електроника и не смеят да барат страх ги е даже и акумулатора да откачат
а не бях сигурен само на акумулатор дали ще стигна до софия или пловдив
сега остава да намеря и другите два болта пък после ще търся нов явно ама трябва първо да сваля стария
  • 0

#6 Toto

Toto

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 128 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:kozloduy
  • Автомобил:
    W211 Lorinser

Публикувано 03 август 2007 - 21:34

Провери първо дебелия кабел от генератора до стартера-прозвъни го дали е здрав!
В този кабел има вграден предпазител който при натоварване може да прекъсне!
Ако е здрав провери на малката букса дали има 12 волта на двата пина!
Ако всичко е наред търси генератор-здрав!

И пак ти казвам -вземи потърси специалист който го е правил това!

Кво ма напрай ти бе човек :slap: :slap: Извънземен ли си??????ЕВАЛА ТИ ПРАВА :allhail: :allhail:
  • 0

#7 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 03 август 2007 - 21:36

Горе до обтегача на веригата има един ,другите три са отзад!

Сваля се цялото тяло за охлаждане барабар с генератора,да не се опитваш да развиеш тези централните отпред!
  • 0

#8 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 03 август 2007 - 21:43

горния го отвих и един отзад отвих значи ще търся още два отзад тези отпред ще ги развия като го сваля ама първо ще проверя кабела
и много благодаря за съветите ти наистина си енциклопедия хубаво е че се навърташ във форума че иначе :kill_myself:
  • 0

#9 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 03 август 2007 - 21:54

ако кабела ти е здрав не отваряй генератора-няма смисъл!
няма четки-този генератор е с ел. магнитно възбуждане-там грижи няма!

Гърмят им изправителите -диодните плочки, ама резервни не се предлагат дори от Даймлер Крайслер,камо ли да търсиш в магазинната мрежа!
  • 0

#10 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 03 август 2007 - 22:02

:kill_myself: :kill_myself: :kill_myself: ебати генератора
много мерси поне няма да го отварям да се мъча напразно
  • 0

#11 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 03 август 2007 - 22:07

ако кабела ти е здрав не отваряй генератора-няма смисъл!
няма четки-този генератор е с ел.магнитно възбуждане-там грижи няма!

Гърмят им изправителите -диодните плочки, ама резервни не се предлагат дори от Даймлер Крайслер,камо ли да търсиш в магазинната мрежа!


Баси проблема,значи-УЖАС!А,дали не може да се монтира една схема"Грец" от мощни диоди на мястото на изгорелите диодни плочки...? :dontknow:
Или... :nono: :nono:
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#12 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 03 август 2007 - 22:19

Баси проблема,значи-УЖАС!А,дали не може да се монтира една схема"Грец" от мощни диоди на мястото на изгорелите диодни плочки...? :dontknow:
Или... :nono: :nono:



Наистина тези генератори са УЖАС,...тя диодната плочка не е като тези дето ги виждаме всеки ден-то има хибридно управление,чип за самовъзбуждане,следене на тока и куп още фъшкий....
Така е ....то тва не е кола то е сървър на колела!
  • 0

#13 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 04 август 2007 - 05:25

Па аз се бях навил след десетина години такова да карам. :kill_myself: БАСИ УЖАСА,тва направо го отписвам от листа на колите мечти,кво толко им пречи да сложат един генератор като хората,сервизите не ги искат да ги бачкат вече,после що най-много членове с 124 модел имало у форума.А де,оди си купи такова чудо и се дупи после да го оправяш сам. :kill_myself:
От тукашния форум много хора реват от новите модели и се връщат с радост към старите и изпитани такива и като чета как са направени новите и ми става мноооого ясно защо го правят. :madcroud:

От какво друго става тоя генератор,какъв друг модел кола го има и каква цифра е в БГ да видя на колко се намира тук такова нещо,че не ми се мисли колко ще дерат наще там?
  • 0
.

#14 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 04 август 2007 - 07:52

Па аз се бях навил след десетина години такова да карам. :kill_myself: БАСИ УЖАСА,тва направо го отписвам от листа на колите мечти,кво толко им пречи да сложат един генератор като хората,сервизите не ги искат да ги бачкат вече,после що най-много членове с 124 модел имало у форума.А де,оди си купи такова чудо и се дупи после да го оправяш сам. :kill_myself:
От тукашния форум много хора реват от новите модели и се връщат с радост към старите и изпитани такива и като чета как са направени новите и ми става мноооого ясно защо го правят. :madcroud:

От какво друго става тоя генератор,какъв друг модел кола го има и каква цифра е в БГ да видя на колко се намира тук такова нещо,че не ми се мисли колко ще дерат наще там?



Този генератор се монтира на w220-S400cdi, W163-ML400cdi, W463-G400cdi

По-добре колегата като свали генератора да постне номера по Бош за да се направи сравнение на кои други марки автомобили се монтира това нещо!

Цената е дебела-малко под 3000 лв
  • 0

#15 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 04 август 2007 - 12:20

LYNX ти ме разби !!! евала
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни