проблем с генератораW220 S400
Започната от niknd, 03 авг 2007 - 20:22:47
42 мнения по тази тема
#1
Публикувано 03 август 2007 - 20:22
колеги помагайте трябва ми схема или картинка на захващането на генератора към блока
днес след 7 часа къртовски труд най-после почти стигнах до заветното чудо естествено след като разглобих половината двигател
въпроса ми е с колко болта е хванато това нещо към блока аз махнах два и не виждам повече а и не мърда
доколкото разбрах има и две тръби за масло към блока поне така ми изглеждат и целият е капсулован
мъча се сам защото в сервиза ми казаха след седмица и то не било сигурно щото не искали да ги барат много тези коли а уж е оторизиран за МВ
който е разглобявал такова чудо да помага
колата е S400CDI 2002 г.
днес след 7 часа къртовски труд най-после почти стигнах до заветното чудо естествено след като разглобих половината двигател
въпроса ми е с колко болта е хванато това нещо към блока аз махнах два и не виждам повече а и не мърда
доколкото разбрах има и две тръби за масло към блока поне така ми изглеждат и целият е капсулован
мъча се сам защото в сервиза ми казаха след седмица и то не било сигурно щото не искали да ги барат много тези коли а уж е оторизиран за МВ
който е разглобявал такова чудо да помага
колата е S400CDI 2002 г.
#2
Публикувано 03 август 2007 - 20:41
Ще го сменяш ли или искаш само да го свалиш да си го гледаш?
Или да го носиш някой да тренира на него?
Този генератор не се ремонтира-сменя се с нов!
Той е с водно охлаждане -затова ти изглежда капсулован-има още два болта и тези тръби са за вода-която първо трябва да озточиш!
Тръбата за масло на турбото също се сваля защото пречи!
И още нещо!
Моя съвет е да не експериментираш а да потърсиш помощ от хора които са го правили това,да те уверят че могат да се справят!
Защото и да смениш генератора с такъв 2 ра употреба е вероятно да последват неприятности с турбините и работата на двигателя!
Късмет!
Или да го носиш някой да тренира на него?
Този генератор не се ремонтира-сменя се с нов!
Той е с водно охлаждане -затова ти изглежда капсулован-има още два болта и тези тръби са за вода-която първо трябва да озточиш!
Тръбата за масло на турбото също се сваля защото пречи!
И още нещо!
Моя съвет е да не експериментираш а да потърсиш помощ от хора които са го правили това,да те уверят че могат да се справят!
Защото и да смениш генератора с такъв 2 ра употреба е вероятно да последват неприятности с турбините и работата на двигателя!
Късмет!
#3
Публикувано 03 август 2007 - 20:47
ти направо ме отказа от живота аз вече свалих интеркулера и източех антифриза и мислех да сменям четки или знам ли какво спра да зарежда пущината а проверих бушоните здрави са
къде са все пак тези още два болта и без туй съм се прекарал поне да е докрай и колко може да струва нов генератор
и нормално ли е за 118000 да се скапе
къде са все пак тези още два болта и без туй съм се прекарал поне да е докрай и колко може да струва нов генератор
и нормално ли е за 118000 да се скапе
#4
Публикувано 03 август 2007 - 20:51
Провери първо дебелия кабел от генератора до стартера-прозвъни го дали е здрав!
В този кабел има вграден предпазител който при натоварване може да прекъсне!
Ако е здрав провери на малката букса дали има 12 волта на двата пина!
Ако всичко е наред търси генератор-здрав!
И пак ти казвам -вземи потърси специалист който го е правил това!
В този кабел има вграден предпазител който при натоварване може да прекъсне!
Ако е здрав провери на малката букса дали има 12 волта на двата пина!
Ако всичко е наред търси генератор-здрав!
И пак ти казвам -вземи потърси специалист който го е правил това!
#5
Публикувано 03 август 2007 - 21:27
мерси този предпазител така и не го намерих на схемата е 150 А ще го проверя
мислиш ли че ако имаше сервиз дето е навит да го оправи щях да се блъскам сам
тук като го видят още и викат оооо много електроника и не смеят да барат страх ги е даже и акумулатора да откачат
а не бях сигурен само на акумулатор дали ще стигна до софия или пловдив
сега остава да намеря и другите два болта пък после ще търся нов явно ама трябва първо да сваля стария
мислиш ли че ако имаше сервиз дето е навит да го оправи щях да се блъскам сам
тук като го видят още и викат оооо много електроника и не смеят да барат страх ги е даже и акумулатора да откачат
а не бях сигурен само на акумулатор дали ще стигна до софия или пловдив
сега остава да намеря и другите два болта пък после ще търся нов явно ама трябва първо да сваля стария
#6
Публикувано 03 август 2007 - 21:34
Кво ма напрай ти бе човек Извънземен ли си??????ЕВАЛА ТИ ПРАВАПровери първо дебелия кабел от генератора до стартера-прозвъни го дали е здрав!
В този кабел има вграден предпазител който при натоварване може да прекъсне!
Ако е здрав провери на малката букса дали има 12 волта на двата пина!
Ако всичко е наред търси генератор-здрав!
И пак ти казвам -вземи потърси специалист който го е правил това!
#7
Публикувано 03 август 2007 - 21:36
Горе до обтегача на веригата има един ,другите три са отзад!
Сваля се цялото тяло за охлаждане барабар с генератора,да не се опитваш да развиеш тези централните отпред!
Сваля се цялото тяло за охлаждане барабар с генератора,да не се опитваш да развиеш тези централните отпред!
#8
Публикувано 03 август 2007 - 21:43
горния го отвих и един отзад отвих значи ще търся още два отзад тези отпред ще ги развия като го сваля ама първо ще проверя кабела
и много благодаря за съветите ти наистина си енциклопедия хубаво е че се навърташ във форума че иначе
и много благодаря за съветите ти наистина си енциклопедия хубаво е че се навърташ във форума че иначе
#9
Публикувано 03 август 2007 - 21:54
ако кабела ти е здрав не отваряй генератора-няма смисъл!
няма четки-този генератор е с ел. магнитно възбуждане-там грижи няма!
Гърмят им изправителите -диодните плочки, ама резервни не се предлагат дори от Даймлер Крайслер,камо ли да търсиш в магазинната мрежа!
няма четки-този генератор е с ел. магнитно възбуждане-там грижи няма!
Гърмят им изправителите -диодните плочки, ама резервни не се предлагат дори от Даймлер Крайслер,камо ли да търсиш в магазинната мрежа!
#10
Публикувано 03 август 2007 - 22:02
ебати генератора
много мерси поне няма да го отварям да се мъча напразно
много мерси поне няма да го отварям да се мъча напразно
#11
Публикувано 03 август 2007 - 22:07
ако кабела ти е здрав не отваряй генератора-няма смисъл!
няма четки-този генератор е с ел.магнитно възбуждане-там грижи няма!
Гърмят им изправителите -диодните плочки, ама резервни не се предлагат дори от Даймлер Крайслер,камо ли да търсиш в магазинната мрежа!
Баси проблема,значи-УЖАС!А,дали не може да се монтира една схема"Грец" от мощни диоди на мястото на изгорелите диодни плочки...?
Или...
#12
Публикувано 03 август 2007 - 22:19
Баси проблема,значи-УЖАС!А,дали не може да се монтира една схема"Грец" от мощни диоди на мястото на изгорелите диодни плочки...?
Или...
Наистина тези генератори са УЖАС,...тя диодната плочка не е като тези дето ги виждаме всеки ден-то има хибридно управление,чип за самовъзбуждане,следене на тока и куп още фъшкий....
Така е ....то тва не е кола то е сървър на колела!
#13
Публикувано 04 август 2007 - 05:25
Па аз се бях навил след десетина години такова да карам. БАСИ УЖАСА,тва направо го отписвам от листа на колите мечти,кво толко им пречи да сложат един генератор като хората,сервизите не ги искат да ги бачкат вече,после що най-много членове с 124 модел имало у форума.А де,оди си купи такова чудо и се дупи после да го оправяш сам.
От тукашния форум много хора реват от новите модели и се връщат с радост към старите и изпитани такива и като чета как са направени новите и ми става мноооого ясно защо го правят.
От какво друго става тоя генератор,какъв друг модел кола го има и каква цифра е в БГ да видя на колко се намира тук такова нещо,че не ми се мисли колко ще дерат наще там?
От тукашния форум много хора реват от новите модели и се връщат с радост към старите и изпитани такива и като чета как са направени новите и ми става мноооого ясно защо го правят.
От какво друго става тоя генератор,какъв друг модел кола го има и каква цифра е в БГ да видя на колко се намира тук такова нещо,че не ми се мисли колко ще дерат наще там?
.
#14
Публикувано 04 август 2007 - 07:52
Па аз се бях навил след десетина години такова да карам. БАСИ УЖАСА,тва направо го отписвам от листа на колите мечти,кво толко им пречи да сложат един генератор като хората,сервизите не ги искат да ги бачкат вече,после що най-много членове с 124 модел имало у форума.А де,оди си купи такова чудо и се дупи после да го оправяш сам.
От тукашния форум много хора реват от новите модели и се връщат с радост към старите и изпитани такива и като чета как са направени новите и ми става мноооого ясно защо го правят.
От какво друго става тоя генератор,какъв друг модел кола го има и каква цифра е в БГ да видя на колко се намира тук такова нещо,че не ми се мисли колко ще дерат наще там?
Този генератор се монтира на w220-S400cdi, W163-ML400cdi, W463-G400cdi
По-добре колегата като свали генератора да постне номера по Бош за да се направи сравнение на кои други марки автомобили се монтира това нещо!
Цената е дебела-малко под 3000 лв
#15
Публикувано 04 август 2007 - 12:20
LYNX ти ме разби !!! евала
5 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 5 гости, 0 анонимни