Публикувано 31 юли 2007 - 01:30
моторите 102 и 103 със сигурност са с моноблок маховик. предполагам че от бензиновите 110 и нагоре са с такъв тип. пружините се чупят и от стареене, колкото и да си го пазел, ако е карана по много сол..имаш шанс за счупване.
преди 5 години имах 124, 230бенз на 360000км. съединителя никога небеше сменяван и беше почти като нов, а стария собственик-чичоми от германия, от чисто нова, докато не ми я подари и СЦЕПВАШЕ ГЪЗА, въртене на гуми, газ до ламарина, спортни включвания и т.н. но беше и кола от германия, а той доста добре боравеше с МЕЖДИННА ГАЗ, така че всичко е до шфьор, късмет и експлоатация... защо съдя че все още е бил като нов ли??? не, не съм го отварял. просто нямаше претрисания, палеше гуми отлично, не приплъзваше, не виеше аксиалния лагер, дори при миришешт и пушешт съединител(веднъж дърпах друга кола по баир с много спирания и тръгвания), пак дори нямаше наченки да почне да приплъзва, а осезаемо го бях подпалил. колата я продадох на 380000, отлична, на една жена, която шофира много зле, често я виждам--още няма проблеми със съединителя, а вече сигурно е на 400000 .....mercedes-benz.... кво друго да кажа...бмв ли?? ауди ли???
на опела (омега 86та 1.8бенз) от как бях на 18 до 19 годишен--2 съединителя смених--палиш 20пъти гуми и айййдеее повече не...