Към съдържанието

  •  

Снимка

скоростна кутия за С 180


  • Please log in to reply
33 мнения по тази тема

#16 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 28 юли 2007 - 06:28

Извинявам се , да попитам само бензиновите двигатели ли имат маховик ?? и какво точно му се разтраква , че аз имам С200 и искам да съм запознат



Дизеловите двигатели също имат такъв маховик-сътавен е от две части,като между тях има демпферни пружини и тампони!

След пробег от около 200.000км този маховик започва да трака и съединителя при потегляне леко претриса

Особено добре се чува в момента на гасене на двигателя!
  • 0

#17 Gonzales

Gonzales

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 214 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 28 юли 2007 - 10:28

Ясно , разбрах те . А лесно ли се отстранява този проблем , питам защото на моменти и аз имам придарпване при потегляне , и си мисля че може да е от съединителя , а ето къде бил ключа за бараката .
Ще се радвам ако получа малко повече инфо . Благодаря Ви предварително колеги :flagMB new:
  • 0
MB C200

#18 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 28 юли 2007 - 13:57

не е задължително да ти придърпва от маховика.
може да е от самия съединител!
Ако го усещаш от съединителя обаче,....-понякога притриса от мотора!

По добре потърси компетенмтно мнение от механик!

Маховика е скъпа част-около 800лв!
  • 0

#19 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 28 юли 2007 - 14:29

Дизеловите двигатели също имат такъв маховик-сътавен е от две части,като между тях има демпферни пружини и тампони!

След пробег от около 200.000км този маховик започва да трака и съединителя при потегляне леко претриса

Особено добре се чува в момента на гасене на двигателя!


На едва 200 000км. този маховик се разтраквал при дизелите...???!!!???!!! :wub: Че то 95% от дизеловите цедеси тогаз не ще тракат,ами ще трещят направо!!!
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#20 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 28 юли 2007 - 15:02

95 % от цедесите са ги минали тези 200.000км преди 5 години и маховиците и съединителите са им сменяни!

Не си гледайте показателите на километрите на таблото!

Отидете в балканстар и ги накарайте да ви дадат разпечатка на реалните километри и извършените сервизни интервали през изминалите години!Тази информация се пази в един протокол OIL DATEN,ASSYST und Aktueller kilometerstand.
Teзи които превъртат километрите там не пипат!

Когато се сменя маховик пак се преви протокол и стария се връща в Германия!
  • 0

#21 debelaka

debelaka

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 48 Мнения:

Публикувано 30 юли 2007 - 09:25

ако може и аз да попитам - защото това е точно описание на моите симптоми- при потегляне притриса и притраква ,особено като е студена . Та това нещо само с нов ли се лекува (800лв.) :angry2: и какво може да се случи ако се кара така?
  • 0

#22 brpi

brpi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1243 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Karlsruhe,Germany
  • Автомобил:
    W124 300D 603
    W124 230E 102

Публикувано 30 юли 2007 - 14:14

Ако при натиснат съединител,този шум остава и ако правилно го оприличаваш с тракане,опитай как е когато гасиш двигателя?
Има ли го?
Претраква ли три -четири пъти при гасене?

Този бензинов двигател има маховик,който с течение на годините и километрите се разтраква!

Провери при потегляне дали съединителя претръпва/придърпва,притриса/!


Я даи определение на дефекта - разтракване на маховика.....
Зна4и маховика е хванат с 6 болта за коляновия вал-ако там се появи и намалкия луфт - нестата за траги4ни.
Силата на сцепление между съединителя и маховика е около 5000 до 8000 нутона -ако се появи хлабина обикновно несто се къса и мотора заминава.
единственото което може да му стане на маховика е износване в следствие на триенето с съединителя -състотокато на спира4ните дискове и тогава и да се смени съединителя с нов - по при4ина 4е маховика е наръбен колата придарпва -стото съединителя зацепва неравномерно към маховика. ама тва е много рядко сре6тан дефект.

А и само за инфо

в зависимост кои е превартал километража- тая инфо за сервизните интервали се сменя и тя .така 4е ако е някои кат мене дето зане кое каде седи -сте я преварти и господ не може да каже 4е е превартяна.
  • 0
W 124 - 300D
W 124 - 230E

#23 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 30 юли 2007 - 19:06

Я даи определение на дефекта - разтракване на маховика.....
Зна4и маховика е хванат с 6 болта за коляновия вал-ако там се появи и намалкия луфт - нестата за траги4ни.
Силата на сцепление между съединителя и маховика е около 5000 до 8000 нутона -ако се появи хлабина обикновно несто се къса и мотора заминава.
единственото което може да му стане на маховика е износване в следствие на триенето с съединителя -състотокато на спира4ните дискове и тогава и да се смени съединителя с нов - по при4ина 4е маховика е наръбен колата придарпва -стото съединителя зацепва неравномерно към маховика. ама тва е много рядко сре6тан дефект.

А и само за инфо

в зависимост кои е превартал километража- тая инфо за сервизните интервали се сменя и тя .така 4е ако е някои кат мене дето зане кое каде седи -сте я преварти и господ не може да каже 4е е превартяна.



Чувал ли си за Zweimassenschwungrad?
Чувал си!
Айде сега помисли малко и би трябвало да сиспомниш че това нещо е задължително при сравнително новите автомобили с климатици-прави впечатление от твоите постове че си наТИ с климатиците!

А за километрите съм съгласен че има хора като Теб които могат да го направят качествено,но познай как Джамбазите ще платят тази висока цена за това качествено изпълнение!

Болшинството плащат малко и получават малко!

Бъди Здрав!
  • 0

#24 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 30 юли 2007 - 19:21

Хм,хм...много ми се иска да разчекнем тоя въпрос за въпросните маховици на цедесите,защото за 20 години не съм чувал някой-някъде да е сменявал такъв,и да е имал проблеми от този маховик!Поразпитах тук-там и ми се каза,че такъв маховик е имало в цедесите до В115!После ролята на демпфер се поема от феродовия диск,който е с демпферни пружини,а маховика си е монолитен!Отделно ролята на демпфер играят предното и задно гумени карета на кардана!Та без да претендирам,че знам много бих се радвал този въпрос с маховика да се изясни-ако може с някакви линкове,или каквото друго може!Не ме бива да ровя из нет-а за информация,но нещата са винаги по-ясни и по-прости,отколкото ни се струва! ;) Много хора питах,ами никой не е чувал нещо подобно,което мнооого ме озадачи-що да не си призная?!Допускам,че те може да грешат,разбира се-затова и питам!Фена LYNX основно! ;)
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#25 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 30 юли 2007 - 19:42

Повечето съвременни автомобили са с този тип маховик!
Феродовия диск е твърд-няма демпф.пружини!
Те са в маховика!
Така се обират всички вибраций !

Повечето механици го наричет Двумасов Маховик!

Сменят ги и как още!
Реват като магарета!

Защото не се разминава само с маховик за 800лв-а това не е цена на оригинален-а цена на най евтините от магазините в градската мрежа,....а се сменя всичко по съединителя!

Още в далечната 1992 година започнаха да сдават маховиците на първите BMW 324 d,...а на Мерцедес Бенц се слагат още при 124-мот 604,605 и тнт!
  • 0

#26 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 30 юли 2007 - 19:51

Повечето съвременни автомобили са с този тип маховик!
Феродовия диск е твърд-няма демпф.пружини!
Те са в маховика!
Така се обират всички вибраций !

Повечето механици го наричет Двумасов Маховик!

Сменят ги и как още!
Реват като магарета!

Защото не се разминава само с маховик за 800лв-а това не е цена на оригинален-а цена на най евтините от магазините в градската мрежа,....а се сменя всичко по съединителя!

Още в далечната 1992 година започнаха да сдават маховиците на първите BMW 324 d,...а на Мерцедес Бенц се слагат още при 124-мот 604,605 и тнт!


Бре да му се не види,макар!!!На 123-та сменявах феродов диск и съм го виждал-няма ли демпферни пружини?!Има три някакви,ама какви са,демпферни ли са точно..?Знам,че почти никой от хората,на които това им е професията не прочитат нищичко през цялата си"кариера" и не са в час с много неща,затова питам,а не за да се заяждам-искам да съм разбран правилно,де!И как да се удължи живота на този маховик-като не се стартира рязко,не се превключва"енергично" от пета на трета,например...как?Щото се оказва,че си е цифра!
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#27 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 30 юли 2007 - 20:06

Бре да му се не види,макар!!!На 123-та сменявах феродов диск и съм го виждал-няма ли демпферни пружини?!Има три някакви,ама какви са,демпферни ли са точно..?Знам,че почти никой от хората,на които това им е професията не прочитат нищичко през цялата си"кариера" и не са в час с много неща,затова питам,а не за да се заяждам-искам да съм разбран правилно,де!И как да се удължи живота на този маховик-като не се стартира рязко,не се превключва"енергично" от пета на трета,например...как?Щото се оказва,че си е цифра!



Въобще не приемам разговорите ни за спор!
Даже е полезно!

На 123 съединителя е нормален-от някои 124 започват и следващите.

И не се косете-този дефект не е срещано явление при Бенцовете-но се случва понякога1

автомобили с теглич,Спринтери които се товарят и се шпорят,дизели които им изкарват душата за да се дърпат с бенз.коли и много още зверски експлоатирани автомобили!

Винаги този маховик се усеща когато гасиш двигателя-ако е разбит -последват три-четири претраквания в областа на съединителя!
  • 0

#28 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 31 юли 2007 - 01:30

моторите 102 и 103 със сигурност са с моноблок маховик. предполагам че от бензиновите 110 и нагоре са с такъв тип. пружините се чупят и от стареене, колкото и да си го пазел, ако е карана по много сол..имаш шанс за счупване.

преди 5 години имах 124, 230бенз на 360000км. съединителя никога небеше сменяван и беше почти като нов, а стария собственик-чичоми от германия, от чисто нова, докато не ми я подари и СЦЕПВАШЕ ГЪЗА, въртене на гуми, газ до ламарина, спортни включвания и т.н. но беше и кола от германия, а той доста добре боравеше с МЕЖДИННА ГАЗ, така че всичко е до шфьор, късмет и експлоатация... защо съдя че все още е бил като нов ли??? не, не съм го отварял. просто нямаше претрисания, палеше гуми отлично, не приплъзваше, не виеше аксиалния лагер, дори при миришешт и пушешт съединител(веднъж дърпах друга кола по баир с много спирания и тръгвания), пак дори нямаше наченки да почне да приплъзва, а осезаемо го бях подпалил. колата я продадох на 380000, отлична, на една жена, която шофира много зле, често я виждам--още няма проблеми със съединителя, а вече сигурно е на 400000 .....mercedes-benz.... кво друго да кажа...бмв ли?? ауди ли???

на опела (омега 86та 1.8бенз) от как бях на 18 до 19 годишен--2 съединителя смених--палиш 20пъти гуми и айййдеее повече не...
  • 0

#29 brpi

brpi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1243 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Karlsruhe,Germany
  • Автомобил:
    W124 300D 603
    W124 230E 102

Публикувано 31 юли 2007 - 10:51

LYNX да такав маховик има ама аз не сам видял такова несто на 124 и нагоре .
състо сам поразглобявал и бая бусове -от ия дето са кат булдог отпреде а и някои друг ор първия Спринтер ама освен монолитен маховик дуг не сам сре6тал.

Питах един колега дето е работил а Ауди Мотор Спорт идо ден дне6ен си кове некакви самоделки за състезания - тои каза 4е в дне6но време такива ползват Пор6етата и някадеи иъ мотор спорта дето кинтите не са проблем.
  • 0
W 124 - 300D
W 124 - 230E

#30 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 31 юли 2007 - 11:40

аз като бачках в мото пфое, съм, разглобявал доста от новите волва, имаше модели с диелови мотори с такъв съединител. но кои точно бяха моторите...не съм сигурен 2.4дизел, 2,5 д , от по мощните турбинови бензинови май пак имаше. всички след 2000ната
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни