скоростна кутия за С 180
Започната от zaaax, 26 юли 2007 - 19:45:50
33 мнения по тази тема
#1
Публикувано 26 юли 2007 - 19:45
Здравейте приятели ! Някой може ли да каже от къде да намеря схемата на скоростната кутия на С 180 1994 год бензин. е разбира се ако има и малко описание покрай схемата ще е добре
#3
Публикувано 26 юли 2007 - 20:16
какъв тип кутия-автоматична или ръчна?
#4
Публикувано 26 юли 2007 - 20:26
какъв тип кутия-автоматична или ръчна?
Ръчна
#5
Публикувано 26 юли 2007 - 20:29
какво и е?
#6
Публикувано 26 юли 2007 - 20:38
какво и е?
На моята и няма нищо ...да чукна на дърво....но на един приятел като застанеш под колата от долу се чува нещо като ...как да го нарека ...лек неравномерен шум като от леко износен лагер но не вие
#7
Публикувано 26 юли 2007 - 21:46
А този шум дали не идва от лагерчето на съединителя???
Кога се появява шума или го има постоянно?
Кога се появява шума или го има постоянно?
#8
Публикувано 27 юли 2007 - 01:46
Ако този звук чезне при натискане на съединителя то това е лагера за които говорят колегите.
Ма и ти как почна - скоростна кутия,кажи че за ръчка става въпрос,tам проблеми няма.
Ма и ти как почна - скоростна кутия,кажи че за ръчка става въпрос,tам проблеми няма.
.
#9
Публикувано 27 юли 2007 - 07:35
Ако този звук чезне при натискане на съединителя то това е лагера за които говорят колегите.
Ма и ти как почна - скоростна кутия,кажи че за ръчка става въпрос,tам проблеми няма.
при натискане на съединитела не изчезва....има си го постоянно... и идва от скорстната кутия....е малко относително но там се чува най добре
#11
Публикувано 27 юли 2007 - 14:24
Вероятно е пазнала циментация на лагера на първичния вал.На моята и няма нищо ...да чукна на дърво....но на един приятел като застанеш под колата от долу се чува нещо като ...как да го нарека ...лек неравномерен шум като от леко износен лагер но не вие
Лекува се с добавка в маслото
#12
Публикувано 27 юли 2007 - 18:28
Ако при натиснат съединител,този шум остава и ако правилно го оприличаваш с тракане,опитай как е когато гасиш двигателя?
Има ли го?
Претраква ли три -четири пъти при гасене?
Този бензинов двигател има маховик,който с течение на годините и километрите се разтраква!
Провери при потегляне дали съединителя претръпва/придърпва,притриса/!
Има ли го?
Претраква ли три -четири пъти при гасене?
Този бензинов двигател има маховик,който с течение на годините и километрите се разтраква!
Провери при потегляне дали съединителя претръпва/придърпва,притриса/!
#13
Публикувано 27 юли 2007 - 22:01
Ако при натиснат съединител,този шум остава и ако правилно го оприличаваш с тракане,опитай как е когато гасиш двигателя?
Има ли го?
Претраква ли три -четири пъти при гасене?
Този бензинов двигател има маховик,който с течение на годините и километрите се разтраква!
Провери при потегляне дали съединителя претръпва/придърпва,притриса/!
Не няма приттракване или придърпване колата си върви съвсем нормално...това нещо се чува единствено когато си на канала под нея ....за това мисля че ALEXONE е прав ....каква добавка трябва да му сложиме ???
#14
Публикувано 27 юли 2007 - 23:16
Red Line MTL Manual Transmission Lubricant
Red Line Transmission Lubricants are designed to provide excellent low-temperature shiftability and improved gear protection at higher temperatures. . The synthetic base stocks used have tremendous thermal stability and provide the best film strength available. The unique combination of base stocks and additives allow Red Line transmission oils to carry higher loads compared to petroleum lubricants. The stability of these products allow them to be used for extended periods.
MTL® Manual Transmission Lubricant
- a 75W/80W GL-4 gear oil designed for use in manual transmissions and transaxles. Provides excellent protection of gears and synchronizers and its balanced slipperiness provides a perfect coefficient of friction, allowing easier shifting.
MT-90 Manual Transmission Lubricant
- a 75W90 GL-4 gear oil which is designed for manual transmissions which require 75W90, or 90 GL-4 gear oils or motor oils. Uses the same chemistry as MTL , but is a 90 WT in order to satisfy certain manufacturers which recommend SAE 90 GL-4 gear oils.
Или това
Избора е ваш но внимавайте това не е панацея
Red Line Transmission Lubricants are designed to provide excellent low-temperature shiftability and improved gear protection at higher temperatures. . The synthetic base stocks used have tremendous thermal stability and provide the best film strength available. The unique combination of base stocks and additives allow Red Line transmission oils to carry higher loads compared to petroleum lubricants. The stability of these products allow them to be used for extended periods.
MTL® Manual Transmission Lubricant
- a 75W/80W GL-4 gear oil designed for use in manual transmissions and transaxles. Provides excellent protection of gears and synchronizers and its balanced slipperiness provides a perfect coefficient of friction, allowing easier shifting.
MT-90 Manual Transmission Lubricant
- a 75W90 GL-4 gear oil which is designed for manual transmissions which require 75W90, or 90 GL-4 gear oils or motor oils. Uses the same chemistry as MTL , but is a 90 WT in order to satisfy certain manufacturers which recommend SAE 90 GL-4 gear oils.
Или това
Избора е ваш но внимавайте това не е панацея
#15
Публикувано 27 юли 2007 - 23:34
Извинявам се , да попитам само бензиновите двигатели ли имат маховик ?? и какво точно му се разтраква , че аз имам С200 и искам да съм запознатАко при натиснат съединител,този шум остава и ако правилно го оприличаваш с тракане,опитай как е когато гасиш двигателя?
Има ли го?
Претраква ли три -четири пъти при гасене?
Този бензинов двигател има маховик,който с течение на годините и километрите се разтраква!
Провери при потегляне дали съединителя претръпва/придърпва,притриса/!
MB C200
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни