
Проблем или не?
Започната от EvilLION, 23 юли 2007 - 17:48:15
22 мнения по тази тема
#1
Публикувано 23 юли 2007 - 17:48
Здравейте! Ето я и моята история. Днес си обикалях в Севлиево на климатик и естествено поради високите температури кола (МБ 190Е 2.0) държеше температура около 90 градуса. В един момент ми светна лампата за стъкломиещата течност и понеже ме дразни се прибрах за да налея вода. Вдигнах капака и се вцепих. Антифриза в казанчето паднал почти на минимум. Огледах за течове но нямаше такива. Реших да оставя колата да поизстине, да и долея антифриз и утре на майстор. Оставих я около 2 часа. Взех антифриза, вдигнах капака и какво да видя. Антифриза си отишъл пак на нивото на което си беше. Та въпроса ми е това нормално ли е или имам някакъв проблем? Благодаря ви предварително!!!
#2
Публикувано 23 юли 2007 - 17:52
Иди да ти проверят дали има6 иъгорели газове в охладителната те4ност.
обикновено ако има - в зависимост колко - в някои слу4аи и даже хварля и вода наван.
норамлно е да се мени нивото -но някаде 1-2 сантиметра . ама 4ак да из4езне по4ти вси4ко и след това да се варне е необи4аино.
обикновено ако има - в зависимост колко - в някои слу4аи и даже хварля и вода наван.
норамлно е да се мени нивото -но някаде 1-2 сантиметра . ама 4ак да из4езне по4ти вси4ко и след това да се варне е необи4аино.
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#4
Публикувано 23 юли 2007 - 18:01
Добре но не ми е ясно как тези изгорели газове ще "свият" антифриза и след като мотора изстине той пак ще се разшири? Ако са газове значи е заминала гърнитурата на главата и надува в системата. Ако е така по-скоро би изхвърлила антифриза вместо да го свие. А и ако е запален мотора и развита капачката на разширителния съд ако е гърнитура предполагам че щеше да бърбочи.Иди да ти проверят дали има6 иъгорели газове в охладителната те4ност.
обикновено ако има - в зависимост колко - в някои слу4аи и даже хварля и вода наван.
норамлно е да се мени нивото -но някаде 1-2 сантиметра . ама 4ак да из4езне по4ти вси4ко и след това да се варне е необи4аино.
#5
Публикувано 23 юли 2007 - 18:05
Налях но не това ми беше въпросаХа-ти да видиш?!Те такова нещо не мога да си представя,но не съм и кой-знае какъв разбирач,де!
![]()
А,как беше нивото на течността за чистачките и доля ли вода...?

#6
Публикувано 23 юли 2007 - 18:09
Бе по принцип е обратното - като ти е топъл мотора ти е повече течноста

.
#8
Публикувано 23 юли 2007 - 18:20
Преди малко ходих да я разтикам малко и не открих нищо нередно. Всичко си е нормално.Температурата е около 85 градуса, мотора си работи като швейцарски часовник, и няма никаква загуба на антифриз. Незнам но възможно ли е да е от капачката на разширителния съд това свиване. И като се замисля нивото беше паднало около 2-3см. Единственото което ме притеснява е това че попринцип би трябвало нивото да се увеличи а не да намалее при загрят мотор. Сега като карах нямаше проблем но времето позахладня и неможах да я закрипя по-продължително време на 90 градуса.
#9
Публикувано 23 юли 2007 - 18:21
аз имам някакво що-годе логичнно ообяснение:
неработеща капачка на разширителния съд(клапанчетоо й) или отваряща на по-голямо налягане. оттам - по-високо налягане охладителната система - надуване на маркучите като камък, а в разширителния съд е само пара и въздух под налягане...
Все пак при раздуване на маркучите - доста антифриз може да влезе в тях.
А може и да греша - какво ще кажете?
неработеща капачка на разширителния съд(клапанчетоо й) или отваряща на по-голямо налягане. оттам - по-високо налягане охладителната система - надуване на маркучите като камък, а в разширителния съд е само пара и въздух под налягане...
Все пак при раздуване на маркучите - доста антифриз може да влезе в тях.
А може и да греша - какво ще кажете?

#10
Публикувано 23 юли 2007 - 18:29
аз имам някакво що-годе логичнно ообяснение:
неработеща капачка на разширителния съд(клапанчетоо й) или отваряща на по-голямо налягане. оттам - по-високо налягане охладителната система - надуване на маркучите като камък, а в разширителния съд е само пара и въздух под налягане...
Все пак при раздуване на маркучите - доста антифриз може да влезе в тях.
А може и да греша - какво ще кажете?
По принцип не е невъзможно,но в такъв случай маркучите се раздуват зверски,което веднага прави впечатление-раздуват се с 1/3 от диаметъра си,и около скобите гледката е ужасяваща!

#11
Публикувано 23 юли 2007 - 18:29
Егати маркучите,те трябва да са като балони.По статистика 80% от повредите по мотора са причинени от охладителната система,всеки кара масло по 80 kинта,а не сменя маркучи по 20 / включително и аз /,Моите мърдат по малко,но да чезне толкова антифриз чак не ми се е случвало,да не говорим,че системата е под налягане,а не на вакум.
.
#12
Публикувано 23 юли 2007 - 18:31
С МБЕНЗ сме писали заедно

.
#13
Публикувано 23 юли 2007 - 18:47
Абсолютно всички маркучи и водни съединения са ми нови. Допреди малко напичах бенца но не. Антифриза си е на ниво а маркучите нормални. Дали е възможно климатика да има нещо общо с това? Днес карах с пуснат климатик а сега не.
#14
Публикувано 23 юли 2007 - 18:56
Абсолютно всички маркучи и водни съединения са ми нови. Допреди малко напичах бенца но не. Антифриза си е на ниво а маркучите нормални. Дали е възможно климатика да има нещо общо с това? Днес карах с пуснат климатик а сега не.
Аз не виждам никаква връзка-системите са съвсем отделни и независими!Освен,че климатика натоварва двигателя с около 6-7к.с....При мен,когато съм на климатик,като се включат вентилаторите на радиатора на климатика ми пада малко температурата на охл.течност,и налягането на маслото се вдига с о.2 атм. ...


#15
Публикувано 23 юли 2007 - 19:00
Климатика няма как да ти глътне половин литър вода или поне по логика.Това не съм го чел никъде,не съм го чувал и идея нямам как може да е свързано със загубата на течност.
.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни