Към съдържанието

  •  

Снимка

Проблем или не?


  • Please log in to reply
22 мнения по тази тема

#1 EvilLION

EvilLION

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 53 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 23 юли 2007 - 17:48

Здравейте! Ето я и моята история. Днес си обикалях в Севлиево на климатик и естествено поради високите температури кола (МБ 190Е 2.0) държеше температура около 90 градуса. В един момент ми светна лампата за стъкломиещата течност и понеже ме дразни се прибрах за да налея вода. Вдигнах капака и се вцепих. Антифриза в казанчето паднал почти на минимум. Огледах за течове но нямаше такива. Реших да оставя колата да поизстине, да и долея антифриз и утре на майстор. Оставих я около 2 часа. Взех антифриза, вдигнах капака и какво да видя. Антифриза си отишъл пак на нивото на което си беше. Та въпроса ми е това нормално ли е или имам някакъв проблем? Благодаря ви предварително!!!
  • 0

#2 brpi

brpi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1243 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Karlsruhe,Germany
  • Автомобил:
    W124 300D 603
    W124 230E 102

Публикувано 23 юли 2007 - 17:52

Иди да ти проверят дали има6 иъгорели газове в охладителната те4ност.
обикновено ако има - в зависимост колко - в някои слу4аи и даже хварля и вода наван.

норамлно е да се мени нивото -но някаде 1-2 сантиметра . ама 4ак да из4езне по4ти вси4ко и след това да се варне е необи4аино.
  • 0
W 124 - 300D
W 124 - 230E

#3 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 23 юли 2007 - 17:54

Ха-ти да видиш?!Те такова нещо не мога да си представя,но не съм и кой-знае какъв разбирач,де! ;)
А,как беше нивото на течността за чистачките и доля ли вода...?
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#4 EvilLION

EvilLION

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 53 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 23 юли 2007 - 18:01

Иди да ти проверят дали има6 иъгорели газове в охладителната те4ност.
обикновено ако има - в зависимост колко - в някои слу4аи и даже хварля и вода наван.

норамлно е да се мени нивото -но някаде 1-2 сантиметра . ама 4ак да из4езне по4ти вси4ко и след това да се варне е необи4аино.

Добре но не ми е ясно как тези изгорели газове ще "свият" антифриза и след като мотора изстине той пак ще се разшири? Ако са газове значи е заминала гърнитурата на главата и надува в системата. Ако е така по-скоро би изхвърлила антифриза вместо да го свие. А и ако е запален мотора и развита капачката на разширителния съд ако е гърнитура предполагам че щеше да бърбочи.
  • 0

#5 EvilLION

EvilLION

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 53 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 23 юли 2007 - 18:05

Ха-ти да видиш?!Те такова нещо не мога да си представя,но не съм и кой-знае какъв разбирач,де! ;)
А,как беше нивото на течността за чистачките и доля ли вода...?

Налях но не това ми беше въпроса :nono:
  • 0

#6 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 23 юли 2007 - 18:09

Бе по принцип е обратното - като ти е топъл мотора ти е повече течноста :dontknow:
  • 0
.

#7 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 23 юли 2007 - 18:10

Аз лично нямам никакво логично обяснение-признавам си!Освен утре сутринта преди да тръгнеш виж и провери кое-как е,покарай в жегите и пак хвърли око какво става и кажи!
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#8 EvilLION

EvilLION

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 53 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 23 юли 2007 - 18:20

Преди малко ходих да я разтикам малко и не открих нищо нередно. Всичко си е нормално.Температурата е около 85 градуса, мотора си работи като швейцарски часовник, и няма никаква загуба на антифриз. Незнам но възможно ли е да е от капачката на разширителния съд това свиване. И като се замисля нивото беше паднало около 2-3см. Единственото което ме притеснява е това че попринцип би трябвало нивото да се увеличи а не да намалее при загрят мотор. Сега като карах нямаше проблем но времето позахладня и неможах да я закрипя по-продължително време на 90 градуса.
  • 0

#9 Blond

Blond

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3955 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C124 200E 1992
    S202 220CDI 11.1999
    W211 220CDI 04.2004
    C207 350CDI 06.2009
    W212 220CDI 11.2013
    W213 400d 07.2020

Публикувано 23 юли 2007 - 18:21

аз имам някакво що-годе логичнно ообяснение:
неработеща капачка на разширителния съд(клапанчетоо й) или отваряща на по-голямо налягане. оттам - по-високо налягане охладителната система - надуване на маркучите като камък, а в разширителния съд е само пара и въздух под налягане...
Все пак при раздуване на маркучите - доста антифриз може да влезе в тях.
А може и да греша - какво ще кажете?
:soldier:
  • 0

#10 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 23 юли 2007 - 18:29

аз имам някакво що-годе логичнно ообяснение:
неработеща капачка на разширителния съд(клапанчетоо й) или отваряща на по-голямо налягане. оттам - по-високо налягане охладителната система - надуване на маркучите като камък, а в разширителния съд е само пара и въздух под налягане...
Все пак при раздуване на маркучите - доста антифриз може да влезе в тях.
А може и да греша - какво ще кажете?
:soldier:


По принцип не е невъзможно,но в такъв случай маркучите се раздуват зверски,което веднага прави впечатление-раздуват се с 1/3 от диаметъра си,и около скобите гледката е ужасяваща! :0_evil: Няколко такива цедеса съм гледал,но течността си беше в нормата на загрял двигател,а при изстинал спадаше доста под минимиума?!Което си е съвсем нормално,всъщност!
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#11 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 23 юли 2007 - 18:29

Егати маркучите,те трябва да са като балони.По статистика 80% от повредите по мотора са причинени от охладителната система,всеки кара масло по 80 kинта,а не сменя маркучи по 20 / включително и аз /,Моите мърдат по малко,но да чезне толкова антифриз чак не ми се е случвало,да не говорим,че системата е под налягане,а не на вакум.
  • 0
.

#12 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 23 юли 2007 - 18:31

С МБЕНЗ сме писали заедно :icon_welldone:
  • 0
.

#13 EvilLION

EvilLION

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 53 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 23 юли 2007 - 18:47

Абсолютно всички маркучи и водни съединения са ми нови. Допреди малко напичах бенца но не. Антифриза си е на ниво а маркучите нормални. Дали е възможно климатика да има нещо общо с това? Днес карах с пуснат климатик а сега не.
  • 0

#14 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 23 юли 2007 - 18:56

Абсолютно всички маркучи и водни съединения са ми нови. Допреди малко напичах бенца но не. Антифриза си е на ниво а маркучите нормални. Дали е възможно климатика да има нещо общо с това? Днес карах с пуснат климатик а сега не.



Аз не виждам никаква връзка-системите са съвсем отделни и независими!Освен,че климатика натоварва двигателя с около 6-7к.с....При мен,когато съм на климатик,като се включат вентилаторите на радиатора на климатика ми пада малко температурата на охл.течност,и налягането на маслото се вдига с о.2 атм. ... :dontknow: :wub:
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#15 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 23 юли 2007 - 19:00

Климатика няма как да ти глътне половин литър вода или поне по логика.Това не съм го чел никъде,не съм го чувал и идея нямам как може да е свързано със загубата на течност.
  • 0
.




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни