Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

124-питане,и надявам се консултация от ваша страна


  • Please log in to reply
39 мнения по тази тема

#1 jivko_adsl

jivko_adsl

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 4 Мнения:

Публикувано 23 юли 2007 - 13:47

Здравейте,
нов съм в този форум,решил сам да си взимам кола,и в момента сабирам информация за колите които ми харесват,едни от тях са 124,с бензинивият двигател 2.0 които е 136кс.,и 250д,които или ще е 90кс,или 113,кото задължително бензиновият ще бъде с газов инжекцион,че с 2 лева литъра няма маи да се разберем с бюджета,относно това се чудя какво да си взема,е ако попадне нещо запазено няма да се двуомя,но все пак кои са наи добри от тези модела за БГ,и кое бихте ми препоръчали като вариант?Надявам се да ми отговорят хора които карат такива коли.
Благодаря предварително са помоща!



С уважение:Костадинов
  • 0

#2 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 23 юли 2007 - 17:47

Здравейте,
нов съм в този форум,решил сам да си взимам кола,и в момента сабирам информация за колите които ми харесват,едни от тях са 124,с бензинивият двигател 2.0 които е 136кс.,и 250д,които или ще е 90кс,или 113,кото задължително бензиновият ще бъде с газов инжекцион,че с 2 лева литъра няма маи да се разберем с бюджета,относно това се чудя какво да си взема,е ако попадне нещо запазено няма да се двуомя,но все пак кои са наи добри от тези модела за БГ,и кое бихте ми препоръчали като вариант?Надявам се да ми отговорят хора които карат такива коли.
Благодаря предварително са помоща!
Без съмнение най-добрият вариант/но и по-скъпия/е 124/Е 250Д,113к.с./4 клапана на цилиндър/!!!Аз съм с такава и мога да кажа,че е разкошна кола-стига да е запазена и поддържана,че инак...! :wub: Но това е валидно за всяка кола,нали?Не знам с каква сума пари можеш да се разделиш за да си купиш кола,но горещо ти препоръчвам да дадеш повече,за нещо,което си заслужава,и което няма да те набутва нон-стоп с ремонти!Щото накрая задължително евтиното ще ти излезе доста скъпо!


С уважение:Костадинов


  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#3 W124

W124

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 3 Мнения:

Публикувано 23 юли 2007 - 18:10

Ами аз имам 124-ка 230Е и съм много доволен карам я на бензин и гори доста прили4но за теглото си,газ не искам да слагам за6тото не смятам 4е има полза да си прецакам мерцедеса един съсед има 300Е и от както сложи газ за няколко години само му прави бели то не беха клапани инжекциони и така нататак,така4е предпологам 4е 200Е без газ 6те е добър вариант ускорението 6те е прили4но е не много бързо де 6тото са си малко кубиците де.А ина4е 250Д турбо мисля 4е е наи-добрия вариант малко гори върви добре и е супер... успех
  • 0

#4 brpi

brpi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1243 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Karlsruhe,Germany
  • Автомобил:
    W124 300D 603
    W124 230E 102

Публикувано 23 юли 2007 - 18:12

Здравейте,
нов съм в този форум,решил сам да си взимам кола,и в момента сабирам информация за колите които ми харесват,едни от тях са 124,с бензинивият двигател 2.0 които е 136кс.,и 250д,които или ще е 90кс,или 113,кото задължително бензиновият ще бъде с газов инжекцион,че с 2 лева литъра няма маи да се разберем с бюджета,относно това се чудя какво да си взема,е ако попадне нещо запазено няма да се двуомя,но все пак кои са наи добри от тези модела за БГ,и кое бихте ми препоръчали като вариант?Надявам се да ми отговорят хора които карат такива коли.
Благодаря предварително са помоща!
С уважение:Костадинов


вапроса според мене е да намери6 свясна - стото то ве4е такива архиви на малко км много трудно се намират.
както вижда6 аз имам и трактор и бензин - всяка една си има предимства и недостатци - преценяваи си сам какво ти трябва.
  • 0
W 124 - 300D
W 124 - 230E

#5 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 23 юли 2007 - 18:14

Ами аз имам 124-ка 230Е и съм много доволен карам я на бензин и гори доста прили4но за теглото си,газ не искам да слагам за6тото не смятам 4е има полза да си прецакам мерцедеса един съсед има 300Е и от както сложи газ за няколко години само му прави бели то не беха клапани инжекциони и така нататак,така4е предпологам 4е 200Е без газ 6те е добър вариант ускорението 6те е прили4но е не много бързо де 6тото са си малко кубиците де.А ина4е 250Д турбо мисля 4е е наи-добрия вариант малко гори върви добре и е супер... успех


Не съм съгласен,че 250 турбо-дизел е кой-знае колко икономична!Много по-икономична е 250Д без турбо,но "вентилирания" дизел,с по 4 клапана на цилиндър!
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#6 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 23 юли 2007 - 18:37

Дизел Баце,дизел е истината тук :icon_welldone:
  • 0
.

#7 jivko_adsl

jivko_adsl

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 4 Мнения:

Публикувано 23 юли 2007 - 20:06

относно на какви цени вървят тези МБ,че като ги лгедам има някакви в интернет,но не ми се виждат реални тези цени за по 5-6500лв. и то така излъскани че и от завода биха и завидяли,но си мсилкя че една цена от 7000лв е реланза модел 93-95г е реална или греша?
  • 0

#8 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 23 юли 2007 - 20:54

относно на какви цени вървят тези МБ,че като ги лгедам има някакви в интернет,но не ми се виждат реални тези цени за по 5-6500лв. и то така излъскани че и от завода биха и завидяли,но си мсилкя че една цена от 7000лв е реланза модел 93-95г е реална или греша?


Моето мнение е,че грешиш много с цените!!!!!!Читава 124/Е 250Д,или 300Д от новите двигатели с климатик тръгва от 12000 лв. нагоре!Имам впредвид наистина запазена и подържана кола,която нека е на 300-350 000км.-като нова ще е!После най-вероятно ще се наложи да смениш една-две подгревни свещи/демек всичките!/,маркучлетата за излишната нафта,всички накладки,всички възможни масла,като на диф-а и хидравликата трябва да са оригинални,някой и друг лагер,евентуално,някой и друг шарнир,амортисъорчето с люлката и опъващата ролка,пистовия ремък,перото на чистачката,евнтуален проблем с климатика,каско,зимни гуми,джанти още един комплект,някоя и друга шукарийка и сумата набъбнала до 14-15000лв.!Но не говоря за основни ремонти на двигател,на скорости,за виещ диф,за смяна на компресор на климатика,или още по-лошо за смяна на изпарителя и прочие сериозни проблеми!Това е положението и е добре да се знае!А,ти напиши след време дали съм бил прав-става ли? ;)
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#9 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 23 юли 2007 - 22:13

Тия сме ги яли,точно така е както написа колегата,перфектни са колите ма не според нас,а само според продавача,като я кача НА КАНАЛА...........и се вкарваш още 20% от колата само за части и консумативи ако искаш да караш кола. :icon_coolgrin:
  • 0
.

#10 jivko_adsl

jivko_adsl

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 4 Мнения:

Публикувано 24 юли 2007 - 13:36

Здравейте,
Благодаря на всички за отговорите,но на този етап от живота ми и доходите които изкарвам,ще ми се окаже невъзможно за тази кола,май няма смисал да купя МБ и да я гледам после в гаража,насочиха ме към тези коли,защото вярно старички са като дата на произвидство,но са КОЛИ,няма значение че са на по 15 години,за мен ше се окажат скъпо удоволствие,и като гледам май няма да стане поне засега,БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ЗА КОСУЛТАЦИЯТА,ПОЖЕЛАВАМ ВИ БЕЗАВАРИЙНИ КИЛОМЕТРИ,И ДА СЕ РАДВАТЕ НА КОЛИТЕ СИ-ОШЕ 1 ПЪТ БЛАГОДАРЯ!



С уважение:Костадинов
  • 0

#11 sakata

sakata

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 724 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W210 E320T CDI
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 юли 2007 - 14:24

Моето мнение е,че грешиш много с цените!!!!!!Читава 124/Е 250Д,или 300Д от новите двигатели с климатик тръгва от 12000 лв. нагоре!Имам впредвид наистина запазена и подържана кола,която нека е на 300-350 000км.-като нова ще е!После най-вероятно ще се наложи да смениш една-две подгревни свещи/демек всичките!/,маркучлетата за излишната нафта,всички накладки,всички възможни масла,като на диф-а и хидравликата трябва да са оригинални,някой и друг лагер,евентуално,някой и друг шарнир,амортисъорчето с люлката и опъващата ролка,пистовия ремък,перото на чистачката,евнтуален проблем с климатика,каско,зимни гуми,джанти още един комплект,някоя и друга шукарийка и сумата набъбнала до 14-15000лв.!Но не говоря за основни ремонти на двигател,на скорости,за виещ диф,за смяна на компресор на климатика,или още по-лошо за смяна на изпарителя и прочие сериозни проблеми!Това е положението и е добре да се знае!А,ти напиши след време дали съм бил прав-става ли? ;)

хаха Пламене, ти ме уби, да не си следил ремонтите ми - всички масла и филтри, подгревна свещ, маркучетата за излишната нафта, лагер преден ляв, амортисьорчето с люлката, перото на чистачката, климатик нямам, каско - задължително и зимни гуми,
може да включиш и тези в списъка със почти задължителните елементи - антена, капачето на бронята и маншона на скоростния лост :)

поздрави
  • 0
I expect nothing. I fear no one. I am free.

#12 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 24 юли 2007 - 17:14

хаха Пламене, ти ме уби, да не си следил ремонтите ми - всички масла и филтри, подгревна свещ, маркучетата за излишната нафта, лагер преден ляв, амортисьорчето с люлката, перото на чистачката, климатик нямам, каско - задължително и зимни гуми,
може да включиш и тези в списъка със почти задължителните елементи - антена, капачето на бронята и маншона на скоростния лост :)

поздрави

Ами-само моите си ремонти проследих...ама наполовина кат се замислих после...! :wub: Не дописах за разни втулки,шарнирен накрайник/писах ли го?/,също и аз смених авт.антена,нови говорители отзад,ново радио,пребоядисване на предна броня,че беше поожулена тук-там/нормално е/,пружинки и накладки на ръчната/крачната/,5-6 щипки на лайсните,леки и мераклийски кърпежчета около отворите за крика/щото е австрийка/монтиране на метална кора под картера,преден подлакътник/нямаше/,отделно залягане,търкаляне,приклекване във всички пози отдолу,за да мажа с какво ли не дъното,смяна на предно гумено каре,амортисьор на рейката/така ли се казваше...един такъв хоризонтален/,смяна на семеринг на диф-а,дето влиза карадана/мноооо тънка операция!!!/и....стига ли толкова...?ще се сетя и още,но да не плаша хората,а и жена ми да не влезе и да прочете за кво иде реч...! :0_yahoo: Вярно е,че съм"тежък случай",но държа колата да е"пуканка"! :tongue: И да мога да разчитам на нея!Това са нормални ремонти,защото кой ще ти прави такива инвестиции,ако е решил да си продава возилото?!Ама кат съм си фен на 124/Е,откакто излязоха преди 13 години ми беше ясно кво ме очаква!Важното е,че колата е поддържана и основните и агрегати са ок!Не спирам да я "разтривам",но нямам проблем!Дори в тия жеги на климатик!Абе като инвестираш в кола,тя ще ти се отблагодари!Докато,ако даваш пари за жена ефекта не е сигурен ич! :tongue:
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#13 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 24 юли 2007 - 17:23

Централното проблеми прави,машинките на прозорците се скапват,климатика,автопилота и люка на тавана са си слаби места за колата,а не са евтини,дискове криви за нула време,втулки по предницата,гумените карета на кардана...................бе яли сме ги тия,братя по оръжие,един токова духаме. :flagMB new:
  • 0
.

#14 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 24 юли 2007 - 17:30

Централното проблеми прави,машинките на прозорците се скапват,климатика,автопилота и люка на тавана са си слаби места за колата,а не са евтини,дискове криви за нула време,втулки по предницата,гумените карета на кардана...................бе яли сме ги тия,братя по оръжие,един токова духаме. :flagMB new:

Слава Богу с гореизброеното нямам грижи,освен предно гумено каре,което си е нищо работа!И най-смешното е,че като купувах колата питам собственика:работи ли люка-амиии...не знам..?!работи ли климатика...амииии...ел.огледалата-същия отговор...фаровете регулират ли се-пак тая...?!?!?!Викам му-абе човек-ти мен на луд ли ме правиш?!А той-що бе-не ми е било необходимо да ръчкам огледалата,да отварям люка,да вкл.климатика,или да си регулирам фаровете/не карам по тъмно никога,казва!/...Опа-а-а...викам си нещо не е наред,ама съм грешал-всичко си работеше перфектно!А,де..?!Имало и такива собственици...!
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#15 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 25 юли 2007 - 00:25

еееее ееееее ЕЕЕЕЕ ЕЕЕЕЕЕ ааааааабе вие направо отказахте всички кандидат копувачи... ;) че и изкарахте 124 най-трошливата кола на света... значи аз да смятам че комбито коеот си взех е най-добрата сделка която съм сключвал??? всичко от което изброихте--ами как да ви кажа, всичко му е наред и няма нито едно от изброените да е в списъка за ремонт :D сега се почувствах все едно съм уцелил джакпота: всичко и работи: и климатика, и ел. стъкла и ел.огледала и фарофете, и вакуумите, и централно,и подгряване на седалки, и вентилации, и обтегачи и ролки ОК, и мотора е СУПЕР, а за автоматик и блокаж да не споменавам--работят като часовници, боя лъскава, че и черна,че и металик, че и утива амаааа, седалки-перфектни няма даже протрито по ЧЕРНАТА ЕСТЕСТВЕНА КОЖА, предница-като закована... лошото е че още малко ще и се порадвам(едно море да направя) и след това ще я видите в раздел ПРОДАВА :( но няма как-това е бизнес а там няма място за чувства :( и няма да го дам за 12000, а за 7900лв ;) смятайте за колко съм го купил от Германия, ОТ ВТОРИ СОБСТВЕНИК !имам копие от брифа за доказателство
и един 250 турбо си взех--пак изряден като горния
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни