Към съдържанието

  •  

Снимка

Започна да гърми и на бензин


  • Please log in to reply
38 мнения по тази тема

#31 ENOXELA

ENOXELA

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 4188 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 28 юли 2007 - 15:23

не може ли да се направи някаква клапа свързана с П -образния маркуч, щом той пада значи налягането е там, промерно да се сложи тройник по средата да се изведе един маркуч някъде настрани и там да се сложи някакув клапан.

Принципно всичко може, да се направи,но кострукцията на този клапан прикрепен към маркуча ще е доста сложна за изработка и едвали ще има 100% ефект.Най-слабата връска е точно тази пласмасова втулка към "легена" на инжекциона затова при "пукане" там се разпада веригата.И добре,че е така,защото в последсвие щетите биха били по-големи.
  • 0

#32 lizaastar

lizaastar

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 100 Мнения:

Публикувано 28 юли 2007 - 17:44

Къде е най-удачно да се постави клапа и продават ли се някъде такива , които стават за Мерцедес
  • 0

#33 ogorogo

ogorogo

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Мнения:

Публикувано 04 август 2007 - 23:58

А най-добре би било да възкръсне Бай Тошо и тунджата да стане по 40 стинки и да няма нужда от никаква газ, ама....Вярно, би могло да се наложи да караш Ладичка евтино!
  • 0

#34 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 08 август 2007 - 20:43

Аз колега ще те посъветвам да отидеш при клалифицирани газаджии.Те ще ти помогнат и гаранция ще ти дадът! Аз мога да ти препоръчам едни от Кюстендил,но не знам дали ти е близо(не видях в профила ти от каде си)!!!!!!
  • 0

#35 ENOXELA

ENOXELA

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 4188 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 15 август 2007 - 16:48

lizaastar какво стана оправили проблема?
  • 0

#36 Dr.Under

Dr.Under

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 43 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Габрово БГ

Публикувано 18 август 2007 - 15:28

На 230Е никoй в БГ няма да се наеме да му слага газов инжекцион!Повечето казват че е невъзможно, всъщност е възможно но е много сложно и скъпо и затова никoй не го прави!
С обикновена газова е и въпреки това няма нищо НОРМАЛНО в това да гърми! :kill_myself: А за клапите??? много се чудя къде точно ще я сложат тая клапа и ЗАЩО???


A, za W 124 TE '93, новия двигател, важи ли същото? Също ли ще е трудно да се сложи газов ижекцион?
  • 0

#37 caki

caki

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 501 Мнения:
  • Град:Разград
  • Интереси:коли,тенис и ...
  • Автомобил:
    Mercedes 190 Е
    Mercedes 200 CE

Публикувано 18 август 2007 - 17:58

Ето го този. Твоя двигател трябва да е същия. Това е обикновена газова. Много добре се вижда и предпазната клапа на филтъра.
  • 0

#38 snaiperisto

snaiperisto

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 34 Мнения:

Публикувано 31 август 2007 - 20:48

при мен гърми изключително и само когато е силно загрял мотора - предполагам се дължи на деформациите на тоя П-образен маркуч, която се усилва с повишаване на температурата.... Трябва и аз да си поръчам един за резерва такъв.....
Би ли споделил от къде го поръча, за колко пари и дали е комплект с втулката.....?



Колега , живо се интересува от твоя проблем...щото моя е същия , надявам се да си го решил и да споделиш къде е проблема...щото аз (както можеби и ти) си скъсах нервите с тая шибана кола , смених "жабата" , "П"-образния маркуч , един друг крив маркуч ,кабели , свещи (2 пъти) , дистр. капачка , палец и кво ли още не...нанайси ефект - загрее ли - "хълца" и понякога гърми?
  • 0

#39 gorbi

gorbi

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 330 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/Одесса
  • Интереси:Фотография
  • Автомобил:
    MB124 CE
    AR 166 2,4 jtdm
    Terrano II 2,7 tdi

Публикувано 31 август 2007 - 21:53

Колега , живо се интересува от твоя проблем...щото моя е същия , надявам се да си го решил и да споделиш къде е проблема...щото аз (както можеби и ти) си скъсах нервите с тая шибана кола , смених "жабата" , "П"-образния маркуч , един друг крив маркуч ,кабели , свещи (2 пъти) , дистр. капачка , палец и кво ли още не...нанайси ефект - загрее ли - "хълца" и понякога гърми?


ами на мен ми гърмеше много рядко... най-вече когато е силно загряла, примерно на място в жегата, работи климатика.... Гася и после след 5-10 минути като запаля - бум.... След като споделих проблема тук във форума ме посъветваха да си проверя вакуумите (писах го това и по напред в темата). Проверих си вакуумите, уплътних там където ми се струваха хлабави връзките. Натиках го хубаво тоя П-образен маркуч където му е мястото и от тогава не е кихала ни веднъж. Явно при мен проблемът е точно във вакуумите някъде. При теб е възможно и да е другаде....
  • 0




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни