Принципно всичко може, да се направи,но кострукцията на този клапан прикрепен към маркуча ще е доста сложна за изработка и едвали ще има 100% ефект.Най-слабата връска е точно тази пласмасова втулка към "легена" на инжекциона затова при "пукане" там се разпада веригата.И добре,че е така,защото в последсвие щетите биха били по-големи.не може ли да се направи някаква клапа свързана с П -образния маркуч, щом той пада значи налягането е там, промерно да се сложи тройник по средата да се изведе един маркуч някъде настрани и там да се сложи някакув клапан.
Започна да гърми и на бензин
Started by lizaastar, 02 Jul 2007 - 14:34:11
38 replies to this topic
#31
Posted 28 July 2007 - 15:23
#32
Posted 28 July 2007 - 17:44
Къде е най-удачно да се постави клапа и продават ли се някъде такива , които стават за Мерцедес
#33
Posted 04 August 2007 - 23:58
А най-добре би било да възкръсне Бай Тошо и тунджата да стане по 40 стинки и да няма нужда от никаква газ, ама....Вярно, би могло да се наложи да караш Ладичка евтино!
#34
Posted 08 August 2007 - 20:43
Аз колега ще те посъветвам да отидеш при клалифицирани газаджии.Те ще ти помогнат и гаранция ще ти дадът! Аз мога да ти препоръчам едни от Кюстендил,но не знам дали ти е близо(не видях в профила ти от каде си)!!!!!!
#35
Posted 15 August 2007 - 16:48
lizaastar какво стана оправили проблема?
#36
Posted 18 August 2007 - 15:28
На 230Е никoй в БГ няма да се наеме да му слага газов инжекцион!Повечето казват че е невъзможно, всъщност е възможно но е много сложно и скъпо и затова никoй не го прави!
С обикновена газова е и въпреки това няма нищо НОРМАЛНО в това да гърми! А за клапите??? много се чудя къде точно ще я сложат тая клапа и ЗАЩО???
A, za W 124 TE '93, новия двигател, важи ли същото? Също ли ще е трудно да се сложи газов ижекцион?
#38
Posted 31 August 2007 - 20:48
при мен гърми изключително и само когато е силно загрял мотора - предполагам се дължи на деформациите на тоя П-образен маркуч, която се усилва с повишаване на температурата.... Трябва и аз да си поръчам един за резерва такъв.....
Би ли споделил от къде го поръча, за колко пари и дали е комплект с втулката.....?
Колега , живо се интересува от твоя проблем...щото моя е същия , надявам се да си го решил и да споделиш къде е проблема...щото аз (както можеби и ти) си скъсах нервите с тая шибана кола , смених "жабата" , "П"-образния маркуч , един друг крив маркуч ,кабели , свещи (2 пъти) , дистр. капачка , палец и кво ли още не...нанайси ефект - загрее ли - "хълца" и понякога гърми?
#39
Posted 31 August 2007 - 21:53
Колега , живо се интересува от твоя проблем...щото моя е същия , надявам се да си го решил и да споделиш къде е проблема...щото аз (както можеби и ти) си скъсах нервите с тая шибана кола , смених "жабата" , "П"-образния маркуч , един друг крив маркуч ,кабели , свещи (2 пъти) , дистр. капачка , палец и кво ли още не...нанайси ефект - загрее ли - "хълца" и понякога гърми?
ами на мен ми гърмеше много рядко... най-вече когато е силно загряла, примерно на място в жегата, работи климатика.... Гася и после след 5-10 минути като запаля - бум.... След като споделих проблема тук във форума ме посъветваха да си проверя вакуумите (писах го това и по напред в темата). Проверих си вакуумите, уплътних там където ми се струваха хлабави връзките. Натиках го хубаво тоя П-образен маркуч където му е мястото и от тогава не е кихала ни веднъж. Явно при мен проблемът е точно във вакуумите някъде. При теб е възможно и да е другаде....
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users