Предпазни клапи се монтират на кутийте на филтъра за да изпускат налягането при детонаций на газта.Впротивен случай кутията се криви или чупи.Задължително се подменя и оригиналната клапа на дебитомера с такава с отвори.На 230Е никoй в БГ няма да се наеме да му слага газов инжекцион!Повечето казват че е невъзможно, всъщност е възможно но е много сложно и скъпо и затова никoй не го прави!
С обикновена газова е и въпреки това няма нищо НОРМАЛНО в това да гърми! А за клапите??? много се чудя къде точно ще я сложат тая клапа и ЗАЩО???
Започна да гърми и на бензин
Started by lizaastar, 02 Jul 2007 - 14:34:11
38 replies to this topic
#16
Posted 23 July 2007 - 06:20
#17
Posted 23 July 2007 - 07:36
при мен гърми изключително и само когато е силно загрял мотора - предполагам се дължи на деформациите на тоя П-образен маркуч, която се усилва с повишаване на температурата.... Трябва и аз да си поръчам един за резерва такъв.....
Би ли споделил от къде го поръча, за колко пари и дали е комплект с втулката.....?
Би ли споделил от къде го поръча, за колко пари и дали е комплект с втулката.....?
#18
Posted 23 July 2007 - 08:41
За 124-ката не зная за 126 този въздуховод е около 12 лева с поръчка в Ивайджет втулката е около 2-3 лева зависи от къде се купи.при мен гърми изключително и само когато е силно загрял мотора - предполагам се дължи на деформациите на тоя П-образен маркуч, която се усилва с повишаване на температурата.... Трябва и аз да си поръчам един за резерва такъв.....
Би ли споделил от къде го поръча, за колко пари и дали е комплект с втулката.....?
Аз съм я захванал със скоба за маркуча и няма начин да се загуби.
#19
Posted 23 July 2007 - 09:39
gorbi, в събота си купих П-образния маркуч от Ауто1 или Ауто+ (забравих вече). Оригинален е, изглежда точно като стария и струва 18 лева и няк'ви стотинки. Пластмасовата втулка е отделно - 1.80лв. Имаха ги налични.
брабус написа: "абе само аз ли спуквам тьрсачката?"
#20
Posted 23 July 2007 - 10:55
Това са най обикновени предпазни клапи които се монтират отгоре на филтъра, на входа на филтъра а напоследък се появиха даже и за смукателните колектори като се монтират по една за всеки цилиндър.На 230Е никoй в БГ няма да се наеме да му слага газов инжекцион!Повечето казват че е невъзможно, всъщност е възможно но е много сложно и скъпо и затова никoй не го прави!
С обикновена газова е и въпреки това няма нищо НОРМАЛНО в това да гърми! А за клапите??? много се чудя къде точно ще я сложат тая клапа и ЗАЩО???
Ако газовата уредба не е " инжекцион " тя нагнетява газта при високи обороти и при рязко падане на оборотите ( пускане на педала ), в смукателните колектори има повече от нужната газ и оттам се получава тази детонация.
Получава се и когато изпарителя е студен и газта влиза в сурово състояние. Затова се препоръчва първоначалното запалване да е на бензин
няма нищо сложно да се монтира газов инжекцион , там е работата обаче че той е доста скъп.
За 6-так например могат да се използват 2 компа като единия управлява 4-те а другия 2те дюзи. за 2.3 предполагам че щуцера ще е 1,4-1,6 мм.
разликата е там ,че при инжекциона например когато си на скорост и върнеш газта компа затваря напълно и показва 0 сек. на впръскване докато не паднат оборотите и затова я няма тази детонация. Фактически той управлява притока на газ в колектора
Виждал съм доста коли с проблеми от недобре изчислена газова уредба. Увързани с ластици въздушни филтри, потрошени датчици и даже пръснати пластмасови колектори.
#21
Posted 23 July 2007 - 15:48
Само да вметна,че при мен винаги гърми когато е топло и нкога при палене.А се пали само на газ.
Детонацията се получава при пропустнат такт на запалване а не от високо налягане.
Детонацията се получава при пропустнат такт на запалване а не от високо налягане.
#22
Posted 23 July 2007 - 16:38
Опита ли да смениш свещите,кабелите....Само да вметна,че при мен винаги гърми когато е топло и нкога при палене.А се пали само на газ.
Детонацията се получава при пропустнат такт на запалване а не от високо налягане.
Като слагаш нови свещи ги причукай малко.....макс 0,7 мм...
"Отвори я" малко ...
: Дай боже всеки му.... :flagMB new:
#23
Posted 23 July 2007 - 19:39
Да при пропуснат такт също. Еми така е . Като погледнеш 1200 - 1800 лв не са кой знае какво за газова уредба- не се слага всеки ден но стандарта ни е такъв
#24
Posted 23 July 2007 - 19:57
Предимно тогава "пука" и не мога да разбера,какво толкова имате против конвенционалната у-ба?Да при пропуснат такт също. Еми така е . Като погледнеш 1200 - 1800 лв не са кой знае какво за газова уредба- не се слага всеки ден но стандарта ни е такъв
При мен си работи добре и без, да олеквам с 1200 - 1800 лв примерно
#25
Posted 23 July 2007 - 23:52
Ауто+ 16 лв. втулката 1,80при мен гърми изключително и само когато е силно загрял мотора - предполагам се дължи на деформациите на тоя П-образен маркуч, която се усилва с повишаване на температурата.... Трябва и аз да си поръчам един за резерва такъв.....
Би ли споделил от къде го поръча, за колко пари и дали е комплект с втулката.....?
#26
Posted 24 July 2007 - 11:26
Може ли да се постави предпазна клапа на този модел?
#27
Posted 24 July 2007 - 12:50
Моля някой да пост-не снимка на този прословут П-образен маркуч и връзването му с цел неизгубване
#28
Posted 26 July 2007 - 00:02
Тези дни ще направя снимкаМоля някой да пост-не снимка на този прословут П-образен маркуч и връзването му с цел неизгубване
#29
Posted 26 July 2007 - 11:10
Да може,да се монтира,но едва ли ще има голям ефект.Може ли да се постави предпазна клапа на този модел?
Ако продължава да гърми трябва да се намери причината,клапите са последствие.
#30
Posted 28 July 2007 - 13:22
не може ли да се направи някаква клапа свързана с П -образния маркуч, щом той пада значи налягането е там, промерно да се сложи тройник по средата да се изведе един маркуч някъде настрани и там да се сложи някакув клапан.Предпазни клапи се монтират на кутийте на филтъра за да изпускат налягането при детонаций на газта.Впротивен случай кутията се криви или чупи.Задължително се подменя и оригиналната клапа на дебитомера с такава с отвори.
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users