Jump to content

  •  

Photo

Започна да гърми и на бензин


  • Please log in to reply
38 replies to this topic

#16 ENOXELA

ENOXELA

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 4,188 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 23 July 2007 - 06:20

На 230Е никoй в БГ няма да се наеме да му слага газов инжекцион!Повечето казват че е невъзможно, всъщност е възможно но е много сложно и скъпо и затова никoй не го прави!
С обикновена газова е и въпреки това няма нищо НОРМАЛНО в това да гърми! :kill_myself: А за клапите??? много се чудя къде точно ще я сложат тая клапа и ЗАЩО???

Предпазни клапи се монтират на кутийте на филтъра за да изпускат налягането при детонаций на газта.Впротивен случай кутията се криви или чупи.Задължително се подменя и оригиналната клапа на дебитомера с такава с отвори.
  • 0

#17 gorbi

gorbi

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 330 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/Одесса
  • Интереси:Фотография
  • Автомобил:
    MB124 CE
    AR 166 2,4 jtdm
    Terrano II 2,7 tdi

Posted 23 July 2007 - 07:36

при мен гърми изключително и само когато е силно загрял мотора - предполагам се дължи на деформациите на тоя П-образен маркуч, която се усилва с повишаване на температурата.... Трябва и аз да си поръчам един за резерва такъв.....
Би ли споделил от къде го поръча, за колко пари и дали е комплект с втулката.....?
  • 0

#18 ENOXELA

ENOXELA

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 4,188 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 23 July 2007 - 08:41

при мен гърми изключително и само когато е силно загрял мотора - предполагам се дължи на деформациите на тоя П-образен маркуч, която се усилва с повишаване на температурата.... Трябва и аз да си поръчам един за резерва такъв.....
Би ли споделил от къде го поръча, за колко пари и дали е комплект с втулката.....?

За 124-ката не зная за 126 този въздуховод е около 12 лева с поръчка в Ивайджет втулката е около 2-3 лева зависи от къде се купи.
Аз съм я захванал със скоба за маркуча и няма начин да се загуби.
  • 0

#19 ivooo

ivooo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 436 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 / '91 /продадена
    W201 / '87 / 2.0 / 601.911
    W124 / '93 / 602.962

Posted 23 July 2007 - 09:39

gorbi, в събота си купих П-образния маркуч от Ауто1 или Ауто+ (забравих вече). Оригинален е, изглежда точно като стария и струва 18 лева и няк'ви стотинки. Пластмасовата втулка е отделно - 1.80лв. Имаха ги налични.
  • 0
брабус написа: "абе само аз ли спуквам тьрсачката?"

#20 caki

caki

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 501 Posts:
  • Град:Разград
  • Интереси:коли,тенис и ...
  • Автомобил:
    Mercedes 190 Е
    Mercedes 200 CE

Posted 23 July 2007 - 10:55

На 230Е никoй в БГ няма да се наеме да му слага газов инжекцион!Повечето казват че е невъзможно, всъщност е възможно но е много сложно и скъпо и затова никoй не го прави!
С обикновена газова е и въпреки това няма нищо НОРМАЛНО в това да гърми! :kill_myself: А за клапите??? много се чудя къде точно ще я сложат тая клапа и ЗАЩО???

Това са най обикновени предпазни клапи които се монтират отгоре на филтъра, на входа на филтъра а напоследък се появиха даже и за смукателните колектори като се монтират по една за всеки цилиндър.
Ако газовата уредба не е " инжекцион " тя нагнетява газта при високи обороти и при рязко падане на оборотите ( пускане на педала ), в смукателните колектори има повече от нужната газ и оттам се получава тази детонация.
Получава се и когато изпарителя е студен и газта влиза в сурово състояние. Затова се препоръчва първоначалното запалване да е на бензин
няма нищо сложно да се монтира газов инжекцион , там е работата обаче че той е доста скъп.
За 6-так например могат да се използват 2 компа като единия управлява 4-те а другия 2те дюзи. за 2.3 предполагам че щуцера ще е 1,4-1,6 мм.
разликата е там ,че при инжекциона например когато си на скорост и върнеш газта компа затваря напълно и показва 0 сек. на впръскване докато не паднат оборотите и затова я няма тази детонация. Фактически той управлява притока на газ в колектора
Виждал съм доста коли с проблеми от недобре изчислена газова уредба. Увързани с ластици въздушни филтри, потрошени датчици и даже пръснати пластмасови колектори.
  • 0

#21 ENOXELA

ENOXELA

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 4,188 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 23 July 2007 - 15:48

Само да вметна,че при мен винаги гърми когато е топло и нкога при палене.А се пали само на газ.
Детонацията се получава при пропустнат такт на запалване а не от високо налягане.
  • 0

#22 yoni

yoni

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 19 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Posted 23 July 2007 - 16:38

Само да вметна,че при мен винаги гърми когато е топло и нкога при палене.А се пали само на газ.
Детонацията се получава при пропустнат такт на запалване а не от високо налягане.

Опита ли да смениш свещите,кабелите....
Като слагаш нови свещи ги причукай малко.....макс 0,7 мм...
"Отвори я" малко ...
  • 0
:levski: Дай боже всеки му.... :flagMB new:

#23 caki

caki

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 501 Posts:
  • Град:Разград
  • Интереси:коли,тенис и ...
  • Автомобил:
    Mercedes 190 Е
    Mercedes 200 CE

Posted 23 July 2007 - 19:39

Да при пропуснат такт също. Еми така е . Като погледнеш 1200 - 1800 лв не са кой знае какво за газова уредба- не се слага всеки ден но стандарта ни е такъв :angry2:
  • 0

#24 ENOXELA

ENOXELA

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 4,188 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 23 July 2007 - 19:57

Да при пропуснат такт също. Еми така е . Като погледнеш 1200 - 1800 лв не са кой знае какво за газова уредба- не се слага всеки ден но стандарта ни е такъв :angry2:

Предимно тогава "пука" и не мога да разбера,какво толкова имате против конвенционалната у-ба?
При мен си работи добре и без, да олеквам с 1200 - 1800 лв примерно
  • 0

#25 lizaastar

lizaastar

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 100 Posts:

Posted 23 July 2007 - 23:52

при мен гърми изключително и само когато е силно загрял мотора - предполагам се дължи на деформациите на тоя П-образен маркуч, която се усилва с повишаване на температурата.... Трябва и аз да си поръчам един за резерва такъв.....
Би ли споделил от къде го поръча, за колко пари и дали е комплект с втулката.....?

Ауто+ 16 лв. втулката 1,80
  • 0

#26 lizaastar

lizaastar

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 100 Posts:

Posted 24 July 2007 - 11:26

Може ли да се постави предпазна клапа на този модел?
  • 0

#27 a_atanasov

a_atanasov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,713 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:114445

Posted 24 July 2007 - 12:50

Моля някой да пост-не снимка на този прословут П-образен маркуч и връзването му с цел неизгубване
  • 0

#28 lizaastar

lizaastar

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 100 Posts:

Posted 26 July 2007 - 00:02

Моля някой да пост-не снимка на този прословут П-образен маркуч и връзването му с цел неизгубване

Тези дни ще направя снимка
  • 0

#29 ENOXELA

ENOXELA

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 4,188 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 26 July 2007 - 11:10

Може ли да се постави предпазна клапа на този модел?

Да може,да се монтира,но едва ли ще има голям ефект.
Ако продължава да гърми трябва да се намери причината,клапите са последствие.
  • 0

#30 lizaastar

lizaastar

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 100 Posts:

Posted 28 July 2007 - 13:22

Предпазни клапи се монтират на кутийте на филтъра за да изпускат налягането при детонаций на газта.Впротивен случай кутията се криви или чупи.Задължително се подменя и оригиналната клапа на дебитомера с такава с отвори.

не може ли да се направи някаква клапа свързана с П -образния маркуч, щом той пада значи налягането е там, промерно да се сложи тройник по средата да се изведе един маркуч някъде настрани и там да се сложи някакув клапан.
  • 0




3 user(s) are reading this topic

0 members, 3 guests, 0 anonymous users