Към съдържанието

  •  

Снимка

Започна да гърми и на бензин


  • Please log in to reply
38 мнения по тази тема

#1 lizaastar

lizaastar

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 100 Мнения:

Публикувано 02 юли 2007 - 14:34

П-образния маркуч, който пада като гръмне газовата има ли скоби?
  • 0

#2 izoholz

izoholz

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 274 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 02 юли 2007 - 15:33

Твърдо НЕ! И никакви такива не му слагай! Само го вържи да не го загубиш, ако гръмне в движение с висока скорост.
  • 0

#3 ENOXELA

ENOXELA

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 4188 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 02 юли 2007 - 17:14

Да трябва да са сложи скоба която да ти държи тефлоновата втутка,която служи за преходник към гумения тампон на инжекциона.В противен случай при гърмеж има вероятност да я загубиш и винаги да си носиш резервна.
  • 0

#4 icko_h

icko_h

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 59 Мнения:

Публикувано 02 юли 2007 - 23:04

е добре де ма на мой приятел 190 20бензин автоматик вече от една година се кара на газ и до ден днешен не се е случило нито веднаш да кихне!
Според вас на какво се дължи това.
  • 0

#5 ENOXELA

ENOXELA

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 4188 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 03 юли 2007 - 06:34

е добре де ма на мой приятел 190 20бензин автоматик вече от една година се кара на газ и до ден днешен не се е случило нито веднаш да кихне!
Според вас на какво се дължи това.

На добър монтаж на АГУ-то и на подържан автомобил.
  • 0

#6 gorbi

gorbi

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 330 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/Одесса
  • Интереси:Фотография
  • Автомобил:
    MB124 CE
    AR 166 2,4 jtdm
    Terrano II 2,7 tdi

Публикувано 03 юли 2007 - 14:08

моето газово е слагано в Италия, смятам като гледам начина на монтаж, че е слагано добре.. Има 2-3 компютъра по него за аванс процесинг може би, но ми се случва 1-2 пъти в месеца да експлоадира... Най-често го прави при палене на газ, когато двигателят е загрял..... Два пъти ми пада тая втулка на кората и ставам целия черен докато я открия и сложа на мястото.... :)
  • 0

#7 lizaastar

lizaastar

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 100 Мнения:

Публикувано 22 юли 2007 - 14:56

124/230
  • 0

#8 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 22 юли 2007 - 15:11

отиди на диагностика!
  • 0

#9 ENOXELA

ENOXELA

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 4188 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 22 юли 2007 - 16:37

Започваш със смяна на капачка,палеч,кабели и свещи и си готов.Другия вариант е да смуче въздух от някъде и то здраво.Не сме ли го разисквали това преди :dontknow:
  • 0

#10 yoni

yoni

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 19 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 22 юли 2007 - 17:27

124/230

На газ ли си?
Провери си свещите,кабелите,въздушния филтър....
Ако си с нормални свещи и скоро си ги сменил - причукай ги малко...за газ е нормално да работят на 0,7 мм....без значение зиме или лете ги караш...След това /ако не се оправи/ смени кабелите....
Въздушният филтър го сменявай на 5-6 хил. км.....особено пък лятото....
Ако ти гърми и на бензин - зависи от момента ...и мястото...т.е. от къде гърми - през гърнето или през въздушния филтър... .
Гърми като отнемеш газта - лош изпускателен/изпускателни/ клапан /клапани/.... /прогорял,нагорял,неуплътняващ,повреден водач/...Звучи много интересно през гърнето...като някакво "бълбукане".....
Като подаваш газ - смукателен /смукателни/ клапан /клапани/ ......ако си на газ и при натискане на педала,гръмне и тогава отпуши и тръгне...провери си филтъра и настройките за работа на газ.....т. е. не я "скопявай" толкова колицата....
Като дете ме питаха "Как ще се чувствам по-доБре - като изям мешана скара или една филия с масло....." Това е от стари шофьори лав....
Сьщото е и при колите - колкото им трябва ...толкова си взимат.....
  • 0
:levski: Дай боже всеки му.... :flagMB new:

#11 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 22 юли 2007 - 17:48

може и смукателни клапани да са изгорели един или няколко кога гърми и къде в аспуха или в филтъра
  • 0

#12 gorbi

gorbi

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 330 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/Одесса
  • Интереси:Фотография
  • Автомобил:
    MB124 CE
    AR 166 2,4 jtdm
    Terrano II 2,7 tdi

Публикувано 22 юли 2007 - 22:41

при мен също гърмеше, макар и рядко на газ - а след един по-силен гърмеж започна да гърми и на бензин. Тогава пуснах тема тук във форума и някой ме посъветва да си проверя да не смуче въздух от някой вакум. Проверих и наместих вакумите и особенно П-образната тръбичка отдолу. Оттогава спря да гъррми и на метан и на бензин и нямам грижи... Някъде е "дишала" явно и то само на силно загрят двигател ставаше.
  • 0

#13 lizaastar

lizaastar

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 100 Мнения:

Публикувано 22 юли 2007 - 23:24

при мен също гърмеше, макар и рядко на газ - а след един по-силен гърмеж започна да гърми и на бензин. Тогава пуснах тема тук във форума и някой ме посъветва да си проверя да не смуче въздух от някой вакум. Проверих и наместих вакумите и особенно П-образната тръбичка отдолу. Оттогава спря да гъррми и на метан и на бензин и нямам грижи... Някъде е "дишала" явно и то само на силно загрят двигател ставаше.

Започна след силен гърмеж на газ, явно е от това. П-образния маркуч е деформиран от едната страна- станал е елепсовиден, като се размести сигурно смуче въздух, вече си поръчах нов, след седмица ще го доставят и ще пиша за резултата.
  • 0

#14 caki

caki

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 501 Мнения:
  • Град:Разград
  • Интереси:коли,тенис и ...
  • Автомобил:
    Mercedes 190 Е
    Mercedes 200 CE

Публикувано 23 юли 2007 - 00:01

Ами обсолютно нормално е ако не си с газов инжекцион да гърми. При обикновените уредби лъжат компа за да сработи на газ и впоследствие проблеми. Слагат клапи, но тя спасява донякъде. Обикновено гърмят студени когато газта е все още течна.
Всъщност с газов инжекцион ли си ?????
  • 0

#15 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 юли 2007 - 00:39

На 230Е никoй в БГ няма да се наеме да му слага газов инжекцион!Повечето казват че е невъзможно, всъщност е възможно но е много сложно и скъпо и затова никoй не го прави!
С обикновена газова е и въпреки това няма нищо НОРМАЛНО в това да гърми! :kill_myself: А за клапите??? много се чудя къде точно ще я сложат тая клапа и ЗАЩО???
  • 0




5 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 5 гости, 0 анонимни