Започна да гърми и на бензин
Започната от lizaastar, 02 юли 2007 - 14:34:11
38 мнения по тази тема
#1
Публикувано 02 юли 2007 - 14:34
П-образния маркуч, който пада като гръмне газовата има ли скоби?
#2
Публикувано 02 юли 2007 - 15:33
Твърдо НЕ! И никакви такива не му слагай! Само го вържи да не го загубиш, ако гръмне в движение с висока скорост.
#3
Публикувано 02 юли 2007 - 17:14
Да трябва да са сложи скоба която да ти държи тефлоновата втутка,която служи за преходник към гумения тампон на инжекциона.В противен случай при гърмеж има вероятност да я загубиш и винаги да си носиш резервна.
#4
Публикувано 02 юли 2007 - 23:04
е добре де ма на мой приятел 190 20бензин автоматик вече от една година се кара на газ и до ден днешен не се е случило нито веднаш да кихне!
Според вас на какво се дължи това.
Според вас на какво се дължи това.
#5
Публикувано 03 юли 2007 - 06:34
На добър монтаж на АГУ-то и на подържан автомобил.е добре де ма на мой приятел 190 20бензин автоматик вече от една година се кара на газ и до ден днешен не се е случило нито веднаш да кихне!
Според вас на какво се дължи това.
#6
Публикувано 03 юли 2007 - 14:08
моето газово е слагано в Италия, смятам като гледам начина на монтаж, че е слагано добре.. Има 2-3 компютъра по него за аванс процесинг може би, но ми се случва 1-2 пъти в месеца да експлоадира... Най-често го прави при палене на газ, когато двигателят е загрял..... Два пъти ми пада тая втулка на кората и ставам целия черен докато я открия и сложа на мястото....
#7
Публикувано 22 юли 2007 - 14:56
124/230
#8
Публикувано 22 юли 2007 - 15:11
отиди на диагностика!
#9
Публикувано 22 юли 2007 - 16:37
Започваш със смяна на капачка,палеч,кабели и свещи и си готов.Другия вариант е да смуче въздух от някъде и то здраво.Не сме ли го разисквали това преди
#10
Публикувано 22 юли 2007 - 17:27
На газ ли си?124/230
Провери си свещите,кабелите,въздушния филтър....
Ако си с нормални свещи и скоро си ги сменил - причукай ги малко...за газ е нормално да работят на 0,7 мм....без значение зиме или лете ги караш...След това /ако не се оправи/ смени кабелите....
Въздушният филтър го сменявай на 5-6 хил. км.....особено пък лятото....
Ако ти гърми и на бензин - зависи от момента ...и мястото...т.е. от къде гърми - през гърнето или през въздушния филтър... .
Гърми като отнемеш газта - лош изпускателен/изпускателни/ клапан /клапани/.... /прогорял,нагорял,неуплътняващ,повреден водач/...Звучи много интересно през гърнето...като някакво "бълбукане".....
Като подаваш газ - смукателен /смукателни/ клапан /клапани/ ......ако си на газ и при натискане на педала,гръмне и тогава отпуши и тръгне...провери си филтъра и настройките за работа на газ.....т. е. не я "скопявай" толкова колицата....
Като дете ме питаха "Как ще се чувствам по-доБре - като изям мешана скара или една филия с масло....." Това е от стари шофьори лав....
Сьщото е и при колите - колкото им трябва ...толкова си взимат.....
: Дай боже всеки му.... :flagMB new:
#11
Публикувано 22 юли 2007 - 17:48
може и смукателни клапани да са изгорели един или няколко кога гърми и къде в аспуха или в филтъра
#12
Публикувано 22 юли 2007 - 22:41
при мен също гърмеше, макар и рядко на газ - а след един по-силен гърмеж започна да гърми и на бензин. Тогава пуснах тема тук във форума и някой ме посъветва да си проверя да не смуче въздух от някой вакум. Проверих и наместих вакумите и особенно П-образната тръбичка отдолу. Оттогава спря да гъррми и на метан и на бензин и нямам грижи... Някъде е "дишала" явно и то само на силно загрят двигател ставаше.
#13
Публикувано 22 юли 2007 - 23:24
Започна след силен гърмеж на газ, явно е от това. П-образния маркуч е деформиран от едната страна- станал е елепсовиден, като се размести сигурно смуче въздух, вече си поръчах нов, след седмица ще го доставят и ще пиша за резултата.при мен също гърмеше, макар и рядко на газ - а след един по-силен гърмеж започна да гърми и на бензин. Тогава пуснах тема тук във форума и някой ме посъветва да си проверя да не смуче въздух от някой вакум. Проверих и наместих вакумите и особенно П-образната тръбичка отдолу. Оттогава спря да гъррми и на метан и на бензин и нямам грижи... Някъде е "дишала" явно и то само на силно загрят двигател ставаше.
#14
Публикувано 23 юли 2007 - 00:01
Ами обсолютно нормално е ако не си с газов инжекцион да гърми. При обикновените уредби лъжат компа за да сработи на газ и впоследствие проблеми. Слагат клапи, но тя спасява донякъде. Обикновено гърмят студени когато газта е все още течна.
Всъщност с газов инжекцион ли си ?????
Всъщност с газов инжекцион ли си ?????
#15
Публикувано 23 юли 2007 - 00:39
На 230Е никoй в БГ няма да се наеме да му слага газов инжекцион!Повечето казват че е невъзможно, всъщност е възможно но е много сложно и скъпо и затова никoй не го прави!
С обикновена газова е и въпреки това няма нищо НОРМАЛНО в това да гърми! А за клапите??? много се чудя къде точно ще я сложат тая клапа и ЗАЩО???
С обикновена газова е и въпреки това няма нищо НОРМАЛНО в това да гърми! А за клапите??? много се чудя къде точно ще я сложат тая клапа и ЗАЩО???
5 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 5 гости, 0 анонимни