Извънградско шофиране
Започната от mad_butcher, 26 мар 2006 - 16:43:50
25 мнения по тази тема
#1
Публикувано 26 март 2006 - 16:43
Вчера имах възможността най-накрая да излезна извънградско с мойта машина. Разходих се до Велико Търново, където имам роднини, единия от които има машинарийки за тестване на ECU-то. Закачихме колата и за мое най-голямо удоволствие се оказа, че няма никакви проблеми с работата на двигателя, с изключение на това, че оборотите на празен ход бяха малко по-ниско от тези по каталог. Последва старателно изчистване на дроселовата клапа и всичко влезна в нормите. Всичко това много ме зарадва, защото знам, че поне двигателя е на 6.
Това, което ме накара да напиша темата обаче е друго - а именно разход и максимална скорост при извънградско каране. Понеже не бях пробвал машината, а пък и нямаше за къде да се мотая, я понастъпвах както трябва. През по-голямата част от времето съм се движил в диапазона 130-160 км/ч. Притесни ме обаче факта, че до 160-165 няма никакви проблеми, но след това е малко тегаво. Няколко пъти стигнах до 180, но на прави участъци, а за да стигна до 200 просто нямаше време и пространство, а освен това не съм сигурен дали изобщо ще може да вдигне толкова. Та според вас нормално ли е при тези скорости да има такива моменти - все пак при 150-160 колата е в не повече от 4000 оборота. Също така разхода по страшно груби сметки ми излиза някъде около 10-тина. Това нормално ли е за извънградско като се има предвид и скоростта, с която съм карал? Може би трябва да спомена, че в колата освен мен имаше още 2-ма души.
Та така де...темата не е кой знае колко важна, но ми се стори интересно тези от вас, които са карали извънградско да споделят техните впечатления.
Това, което ме накара да напиша темата обаче е друго - а именно разход и максимална скорост при извънградско каране. Понеже не бях пробвал машината, а пък и нямаше за къде да се мотая, я понастъпвах както трябва. През по-голямата част от времето съм се движил в диапазона 130-160 км/ч. Притесни ме обаче факта, че до 160-165 няма никакви проблеми, но след това е малко тегаво. Няколко пъти стигнах до 180, но на прави участъци, а за да стигна до 200 просто нямаше време и пространство, а освен това не съм сигурен дали изобщо ще може да вдигне толкова. Та според вас нормално ли е при тези скорости да има такива моменти - все пак при 150-160 колата е в не повече от 4000 оборота. Също така разхода по страшно груби сметки ми излиза някъде около 10-тина. Това нормално ли е за извънградско като се има предвид и скоростта, с която съм карал? Може би трябва да спомена, че в колата освен мен имаше още 2-ма души.
Та така де...темата не е кой знае колко важна, но ми се стори интересно тези от вас, които са карали извънградско да споделят техните впечатления.
гр. София
Mercedes W124 200E
---------------------------------
Mercedes W124 200E
---------------------------------
#2
Публикувано 26 март 2006 - 17:44
Нормален ти е разхода. Даже е нисък за такова каране
MB W210 E230
#3
Публикувано 26 март 2006 - 17:49
По принцип тези мотори се развъртат над 4000 об./мин. така че не би трябвало да те притеснява че малко по тромаво набира. Опитай от 2-ра до 5-та но над 4000об. и ще видиш каква разлика има.А за разхода не се притеснявай при тая скорост 140-160 си е добър разход 10л/100кмВчера имах възможността най-накрая да излезна извънградско с мойта машина. Разходих се до Велико Търново, където имам роднини, единия от които има машинарийки за тестване на ECU-то. Закачихме колата и за мое най-голямо удоволствие се оказа, че няма никакви проблеми с работата на двигателя, с изключение на това, че оборотите на празен ход бяха малко по-ниско от тези по каталог. Последва старателно изчистване на дроселовата клапа и всичко влезна в нормите. Всичко това много ме зарадва, защото знам, че поне двигателя е на 6.
Това, което ме накара да напиша темата обаче е друго - а именно разход и максимална скорост при извънградско каране. Понеже не бях пробвал машината, а пък и нямаше за къде да се мотая, я понастъпвах както трябва. През по-голямата част от времето съм се движил в диапазона 130-160 км/ч. Притесни ме обаче факта, че до 160-165 няма никакви проблеми, но след това е малко тегаво. Няколко пъти стигнах до 180, но на прави участъци, а за да стигна до 200 просто нямаше време и пространство, а освен това не съм сигурен дали изобщо ще може да вдигне толкова. Та според вас нормално ли е при тези скорости да има такива моменти - все пак при 150-160 колата е в не повече от 4000 оборота. Също така разхода по страшно груби сметки ми излиза някъде около 10-тина. Това нормално ли е за извънградско като се има предвид и скоростта, с която съм карал? Може би трябва да спомена, че в колата освен мен имаше още 2-ма души.
Та така де...темата не е кой знае колко важна, но ми се стори интересно тези от вас, които са карали извънградско да споделят техните впечатления.
http://store1.data.bg/batniki/MB260E/
http://store1.data.bg/batniki/Actros/
BMW-много шум малко бързина и около 150000км почти задължително в бокса за мотор!!!
#4
Публикувано 26 март 2006 - 20:12
И при мен разхода е сходен с твоя(м/у 9 и 10л).Скороста е м/у 140 и 160км/чВчера имах възможността най-накрая да излезна извънградско с мойта машина. Разходих се до Велико Търново, където имам роднини, единия от които има машинарийки за тестване на ECU-то. Закачихме колата и за мое най-голямо удоволствие се оказа, че няма никакви проблеми с работата на двигателя, с изключение на това, че оборотите на празен ход бяха малко по-ниско от тези по каталог. Последва старателно изчистване на дроселовата клапа и всичко влезна в нормите. Всичко това много ме зарадва, защото знам, че поне двигателя е на 6.
Това, което ме накара да напиша темата обаче е друго - а именно разход и максимална скорост при извънградско каране. Понеже не бях пробвал машината, а пък и нямаше за къде да се мотая, я понастъпвах както трябва. През по-голямата част от времето съм се движил в диапазона 130-160 км/ч. Притесни ме обаче факта, че до 160-165 няма никакви проблеми, но след това е малко тегаво. Няколко пъти стигнах до 180, но на прави участъци, а за да стигна до 200 просто нямаше време и пространство, а освен това не съм сигурен дали изобщо ще може да вдигне толкова. Та според вас нормално ли е при тези скорости да има такива моменти - все пак при 150-160 колата е в не повече от 4000 оборота. Също така разхода по страшно груби сметки ми излиза някъде около 10-тина. Това нормално ли е за извънградско като се има предвид и скоростта, с която съм карал? Може би трябва да спомена, че в колата освен мен имаше още 2-ма души.
Та така де...темата не е кой знае колко важна, но ми се стори интересно тези от вас, които са карали извънградско да споделят техните впечатления.
#5
Публикувано 26 март 2006 - 21:02
А аз пък отидох и се върнах до Банско и изполвах пътуването да засека разхода. Напулних резервара до горе и нулирах километража. Докато се прибера предния ден до нас минах около 20 км из София и на другата сутрин в 3:15 тръгнах към Банско с идеята 7:00 да съм там. Маршрута-през Перник, Радомир и Е79. Около Перник и Рад. имаше яяякооо дупки, които въпреки че си бях рег. фаровете не успях да ги избегна на 100%. но след това всичко ОК.
Кеффф- сам на пътя, няма никой, но не съм карал бързо, макс 120 и то на места,даже не ми се удаде възмойност да бодна и 5-а
Та 6:00 стигнах дестинацията на пътуването. В обратната посока бяхме 4-ма души в колата и минах по малко заобиколен маршрут-на Дупница изцепих за Самоков и минах през с. Железница и Бистрица, където се караше на 3-та по равното и на 2-ра по пътя през планината.
След като оставих хората където трябва, се отбих на бензиностанцията, където предния ден бях заредил: бях минал 390км(20 от тях в Сф) и долях гориво- 30л пак за да стане до горе та след изчисления излиза 7.6 л/100км но аз си го казвам 7 и съм доволен
Кеффф- сам на пътя, няма никой, но не съм карал бързо, макс 120 и то на места,даже не ми се удаде възмойност да бодна и 5-а
Та 6:00 стигнах дестинацията на пътуването. В обратната посока бяхме 4-ма души в колата и минах по малко заобиколен маршрут-на Дупница изцепих за Самоков и минах през с. Железница и Бистрица, където се караше на 3-та по равното и на 2-ра по пътя през планината.
След като оставих хората където трябва, се отбих на бензиностанцията, където предния ден бях заредил: бях минал 390км(20 от тях в Сф) и долях гориво- 30л пак за да стане до горе та след изчисления излиза 7.6 л/100км но аз си го казвам 7 и съм доволен
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#6 Гост_kishoГост_
Публикувано 26 март 2006 - 22:48
"През по-голямата част от времето съм се движил в диапазона 130-160 км/ч. Притесни ме обаче факта, че до 160-165 няма никакви проблеми, но след това е малко тегаво. Няколко пъти стигнах до 180, но на прави участъци, а за да стигна до 200 просто нямаше време и пространство, а освен това не съм сигурен дали изобщо ще може да вдигне толкова."
Ако това не е лоша шега, жалко за добрите намерения на клуба. Мерцедес-ът е стил на живот, в който няма заплаха и агресия.
Ако това не е лоша шега, жалко за добрите намерения на клуба. Мерцедес-ът е стил на живот, в който няма заплаха и агресия.
#7
Публикувано 27 март 2006 - 12:58
Никак даже не се шегувам, приятелю, а не виждам нищо агресивно в това да караш със 160 км/ч. при положение, че си сигурен в автомобила си. Предишната си кола и със 120 не смеех да я карам, защото не знаех какво ще се случи, но пък всеки си има право на мнение. След като на теб не ти харесва, това не значи, че и аз трябва да съм на същото мнение. Освен това можеш за справка да погледнеш правилника за движение по пътищата, в който е добре написано, че максимално разрешената скорост на магистрала е 120 км/ч., а при каране със 130 дефакто се кара със 120 поради грешката на спидометъра, за която беше говорено преди в този форум. Повече няма да коментирам...айде успех"През по-голямата част от времето съм се движил в диапазона 130-160 км/ч. Притесни ме обаче факта, че до 160-165 няма никакви проблеми, но след това е малко тегаво. Няколко пъти стигнах до 180, но на прави участъци, а за да стигна до 200 просто нямаше време и пространство, а освен това не съм сигурен дали изобщо ще може да вдигне толкова."
Ако това не е лоша шега, жалко за добрите намерения на клуба. Мерцедес-ът е стил на живот, в който няма заплаха и агресия.
гр. София
Mercedes W124 200E
---------------------------------
Mercedes W124 200E
---------------------------------
#8
Публикувано 27 март 2006 - 13:10
Мерцедес-ът е стил на живот, в който няма заплаха и агресия."През по-голямата част от времето съм се движил в диапазона 130-160 км/ч. Притесни ме обаче факта, че до 160-165 няма никакви проблеми, но след това е малко тегаво. Няколко пъти стигнах до 180, но на прави участъци, а за да стигна до 200 просто нямаше време и пространство, а освен това не съм сигурен дали изобщо ще може да вдигне толкова."
Ако това не е лоша шега, жалко за добрите намерения на клуба. Мерцедес-ът е стил на живот, в който няма заплаха и агресия.
Браво това изказване много ме искефи даже може да го направим Мото на Клуба ако kisho се съгласи
#9
Публикувано 27 март 2006 - 13:24
Изказването му може и да е хубаво, но според мен не беше на място <_< Съжалявам, че ви товаря с личното си мнение, но пък веднага се сещам за един момент от филма Такси, в който Сами Насери обясняваше на поредния си клиент как онзи аматьор със стария ситроен е 10 пъти по-опасен от него и в следващия момент го засече....Мерцедес-ът е стил на живот, в който няма заплаха и агресия."През по-голямата част от времето съм се движил в диапазона 130-160 км/ч. Притесни ме обаче факта, че до 160-165 няма никакви проблеми, но след това е малко тегаво. Няколко пъти стигнах до 180, но на прави участъци, а за да стигна до 200 просто нямаше време и пространство, а освен това не съм сигурен дали изобщо ще може да вдигне толкова."
Ако това не е лоша шега, жалко за добрите намерения на клуба. Мерцедес-ът е стил на живот, в който няма заплаха и агресия.
Браво това изказване много ме изкефи даже може да го направим Мото на Клуба ако kisho се съгласи
гр. София
Mercedes W124 200E
---------------------------------
Mercedes W124 200E
---------------------------------
#10
Публикувано 27 март 2006 - 13:35
То не е лошо наистина да се погледне закона, преди да се цитира....Освен това можеш за справка да погледнеш правилника за движение по пътищата, в който е добре написано, че максимално разрешената скорост на магистрала е 120 км/ч., а при каране със 130 дефакто се кара със 120 поради грешката на спидометъра, за която беше говорено преди в този форум. Повече няма да коментирам...айде успех
От 2002 год. ограничението на скоростта за леките автомобили на автомагистрала е 130 км/ч. (изм. на ЗДП, ДВ, бр.43 от 2002 г.).
Което пак не значи, че 160-180 км/ч е нормална скорост за нашите пътища.
Пробвайте веднъж да спрете аварийно от 180 км/ч, засечете спирачното разстояни и помислете пак.
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
#11
Публикувано 27 март 2006 - 13:57
На мен ми се е налагало да спирам аварийно и от 80 км/ч и в крайна сметка не успях, така че за тези неща никаква гаранция няма. Освен това искам да кажа, че не ми е фикс-идея да карам със 180 км/ч или дори със 160. Това ми беше първото извънградско с колата и трябваше да я пробвам. Още веднъж казвам на тези, на които това им е проблем, че всеки има право на мнение и собствено поведение. Аз лично съм засегнат от изказването на нашия гост - kisho и за това реагирах толкова остро. Иначе не съм си и правил илюзия да цитирам някакъв закон, просто не смятам, че съм направил кой знае какво и по никакъв начин не бихте ми променили личното мнение относно нещата.То не е лошо наистина да се погледне закона, преди да се цитира....Освен това можеш за справка да погледнеш правилника за движение по пътищата, в който е добре написано, че максимално разрешената скорост на магистрала е 120 км/ч., а при каране със 130 дефакто се кара със 120 поради грешката на спидометъра, за която беше говорено преди в този форум. Повече няма да коментирам...айде успех
От 2002 год. ограничението на скоростта за леките автомобили на автомагистрала е 130 км/ч. (изм. на ЗДП, ДВ, бр.43 от 2002 г.).
Което пак не значи, че 160-180 км/ч е нормална скорост за нашите пътища.
Пробвайте веднъж да спрете аварийно от 180 км/ч, засечете спирачното разстояни и помислете пак.
гр. София
Mercedes W124 200E
---------------------------------
Mercedes W124 200E
---------------------------------
#12
Публикувано 27 март 2006 - 14:09
Аз съм пробвал този номер с аварийното спиране от 180 км/ч и резултатът беше трагичен. Така и изпилих гумите че веднага започнаха, да бият, че дори и пребалансирането не помогна много А на mad_butcher по проблема бих споменал, че 190 км/ч е максималната скорост за твоя модел и ако всичко е наред то би трябвало да ги постигне И за сръвнение да караш Мерседес с 180 км/ч. е все едно да караш Лада с 100.То не е лошо наистина да се погледне закона, преди да се цитира....Освен това можеш за справка да погледнеш правилника за движение по пътищата, в който е добре написано, че максимално разрешената скорост на магистрала е 120 км/ч., а при каране със 130 дефакто се кара със 120 поради грешката на спидометъра, за която беше говорено преди в този форум. Повече няма да коментирам...айде успех
От 2002 год. ограничението на скоростта за леките автомобили на автомагистрала е 130 км/ч. (изм. на ЗДП, ДВ, бр.43 от 2002 г.).
Което пак не значи, че 160-180 км/ч е нормална скорост за нашите пътища.
Пробвайте веднъж да спрете аварийно от 180 км/ч, засечете спирачното разстояни и помислете пак.
#13
Публикувано 27 март 2006 - 14:15
Ама ти много лично го приемаш Не се връзвай толковаНа мен ми се е налагало да спирам аварийно и от 80 км/ч и в крайна сметка не успях, така че за тези неща никаква гаранция няма. Освен това искам да кажа, че не ми е фикс-идея да карам със 180 км/ч или дори със 160. Това ми беше първото извънградско с колата и трябваше да я пробвам. Още веднъж казвам на тези, на които това им е проблем, че всеки има право на мнение и собствено поведение. Аз лично съм засегнат от изказването на нашия гост - kisho и за това реагирах толкова остро. Иначе не съм си и правил илюзия да цитирам някакъв закон, просто не смятам, че съм направил кой знае какво и по никакъв начин не бихте ми променили личното мнение относно нещата.
То не е лошо наистина да се погледне закона, преди да се цитира....Освен това можеш за справка да погледнеш правилника за движение по пътищата, в който е добре написано, че максимално разрешената скорост на магистрала е 120 км/ч., а при каране със 130 дефакто се кара със 120 поради грешката на спидометъра, за която беше говорено преди в този форум. Повече няма да коментирам...айде успех
От 2002 год. ограничението на скоростта за леките автомобили на автомагистрала е 130 км/ч. (изм. на ЗДП, ДВ, бр.43 от 2002 г.).
Което пак не значи, че 160-180 км/ч е нормална скорост за нашите пътища.
Пробвайте веднъж да спрете аварийно от 180 км/ч, засечете спирачното разстояни и помислете пак.
#15 Гост_kishoГост_
Публикувано 27 март 2006 - 21:07
Застрашен съм, когато ме изпреварват и засичат в населено място, на завой, няма видимост или близо насреща идва кола, застрашен съм когато не съм свободен да реагирам. Не желая да участвам в експерименти със т.нар "сигурни автомобили", както не съм чувал за правилник за мерцедеси и правилник за други.
Не прави на другите това, което не искаш и на теб да ти се прави.
Не прави на другите това, което не искаш и на теб да ти се прави.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни