Бързи,смели,сръчниМи ходих по доста магазини и така и не стигнахме да говорим за пари-още като чуха за какво иде реч ми викат-абсудр да имаме, трябва да се поръча от гъгзъ на географията, ще струва майка си и баща си..., арабите и те нямат и "не знае" кога ще имат 124 за разчастване и дали въобще ще и работи люка.
А и като видях че имам и счупени лостчета по механизма за вдигане- акумулаторната бормашина, рапидки и алуминиева шиничка и сега е на 6- няма да хлопа, няма да тече..
Проблем с шибедаха
Започната от drago, 26 мар 2006 - 08:12:11
29 мнения по тази тема
#16
Публикувано 29 март 2006 - 19:33
#17
Публикувано 04 април 2006 - 22:34
Имам 124-ка 86-та година и да ви кажа ел инсталацията като цяло е слабо изпълнение.Сега относно люка така е наистина моторчето се намира в лявата част на багажника за да се стигне до него се маха тая пластмасова кора.На мен така скоро ми остана люка отворен и като стигнах до моторчето си затворих люка на половина с тая пластмасова гайка с лула 16 не се затвори целия защото се разпука тая гайка няма да я напраят метална дейба мама им при мен и релето има някав проблем то се намира на самото моторче като бутна копчето цака релето но люка не мърда с релето отивам в един магазин и ми казаха мизерната цена на тва реле от 120лв естествено аз бях като изтрещтян като чух цената за реле и веднага избягах от магазина после махнах капака на релето има 3 намотки и пластинки знаете как работи релето пластинките се допират в следствие на преминалия ток през намотката гледам има нагар малко по пластинките с финна шкурка ги изтарках внимателно слагам релето бутам копчето пак не иска бутам назад работи викам чакай да дам пак напред и тръгна де затвори се и аз много радостен от факта че го затворих веднага му измъкнах буксата от моторчето да не би някой да го отвори тоя люк в мое отсъствие и сега си карам и не ми пука дали се отваря или не люка.
#18
Публикувано 05 април 2006 - 20:41
Вени, май имам нещо за теб но не съм сигурен
то е едно(впрочем две като ски дето се плъзгат някъде си и ... бе се се едно 2 ски, захванати шарнирно по средата за по още едно лостче което в другия си край също се движи. "ските" са дълги около 4 см.
то е едно(впрочем две като ски дето се плъзгат някъде си и ... бе се се едно 2 ски, захванати шарнирно по средата за по още едно лостче което в другия си край също се движи. "ските" са дълги около 4 см.
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#19
Публикувано 06 април 2006 - 14:15
Ами там на Рея нямат ли сервиз на вебасто?Все трябва да поразбират ...То и на моя трябва да му се сменят уплътненията,за които дадох 150лв.и не знам ...
Blood, Sweat and Diesel !
#20
Публикувано 06 април 2006 - 14:34
Уплътнението на шибедаха ли? Можеш да си го смениш и сам, ако искаш. Съвсем лесно е.
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
#21
Публикувано 11 април 2006 - 00:41
Шибедаха ми се отваря само нагоре.Това дава ли надежда, че мога да мина тънко ако реша да го оправя?
#22
Публикувано 11 април 2006 - 22:17
Малко си поиграх обаче в manual все казват отворен.А пък моя може само нагоре да се отваря а те показват съвсем друга позиция.Въпроса обаче е за MB sliding paste.Ако отида на сервиз едва ли ще ми сложат такава.Сигурно ще фъснат малко силикон и толкова.Та някой има ли си идея дали е толкова фатално ако не се използва тази специална смазка.Защото аз имах мерак сам да си играя обаче то е някакъв ужас.Дори не мога да бръкна
#23
Публикувано 22 юли 2006 - 12:53
Аз също имам проблем с люка. Колата е 190 Е, 1992 г. От страни има 2 повдигача, които повдигат кората, когата се отваря нагоре. Единият обаче нещо заяжда. Като отворя люка нагоре, кората е увиснала от едната страна. Пробвах да го оправя, но уви не можах. Моля някой да ми каже къде в София има читав майстор. Благодаря предварително.
#24
Публикувано 22 юли 2006 - 22:15
имам всички части за шибидах на мерцедес. НО МОДЕЛЪТ КОЙТО НЕ СЕ ВДИГА НАГОРЕ. а само се движи назад напред. мисля че е за мерцедеси до 86та. но ако все пак искате може и при вас да стане но си губите една функция
#25
Публикувано 23 юли 2006 - 18:50
А все пак знае ли някой майстор на територията на София?
#26
Публикувано 23 юли 2006 - 20:25
0888453627 търси Боби и да споделиш дали си доволенА все пак знае ли някой майстор на територията на София?
#28
Публикувано 10 юли 2007 - 15:39
Имам проблем.Ел. шибедах не се отваряше назад,а само нагоре.Реших да го смажа и раздвижа.След 3 часа борба го отворих.Но трудно затваряше.Мъчих го и се затвори,после пак го отворих и т.н.Ако го отварям и не му помагам с железен прът излизат жилата,реших да ги сменя.Но от трудното раздвижване се деформираха кръгли пластмасови кръгчета покрити с гума (колелца,захванати на повдигачита).Поръчах ги от АВТОПЛЮС в комплект с повдигачите (или там как се наричат) но ... в комплекта ги няма.Търсих повече от седмица,дори и втора употреба-няма.Ако може някои да помотне със съвет,сведение или сервиз.Вчера реших да го отворя изцяло - стигна до някъде и спря, ни напред ни назад. Ток има, защото върти моторчето. Как да е с манивелата го затворих. Пробвах пак - стигна малко по далеч и пак спря. Имам чувството, че нещо го блокира или трябва да се смаже. Не мога да видя какво има в улея от където минава. По схемите не виждам и има нещо за смазване.
Колата е W210,Е220 Д,1997 г.,WDB2100041A301826
#29
Публикувано 10 юли 2007 - 20:17
Благодаря за бързия отговор.тук къде се намират?
че 124-ката вече я знам наизуст, ама с 210 не съм се сблъсквал
PS От тези постове видях кога съм се отказал за предпоследен път от правенето на люка
само че скоро се отказах за последен!!!!!
Сам си оправям МБ когато мога и естествено съм прегледал всичко по темата в нета,вкл. и това ми е известно.Само,че точно това колело не го намирам,дори и на монитора на Балкан стар.Не ми се иска да го побългарявам и за това чакам още помощ.
#30
Публикувано 16 юли 2007 - 06:49
Благодарение на приятел вчера (от 19 до 23.30 ч) оправихме шибедаха.По-точно моя приятел,аз се бях отказал.Големи благодарности на Веселин.Благодаря и на всички които ми изпратиха скицата с частите и помогнаха със съвет.Вчера реших да го отворя изцяло - стигна до някъде и спря, ни напред ни назад. Ток има, защото върти моторчето. Как да е с манивелата го затворих. Пробвах пак - стигна малко по далеч и пак спря. Имам чувството, че нещо го блокира или трябва да се смаже. Не мога да видя какво има в улея от където минава. По схемите не виждам и има нещо за смазване.
Сменихме двете жила,защото предишните се бяха огъвали и не ставаха.Много смазка и раздвижване и сега работи.Добре е,че на W210 не се сваля тапицерията.Та ако някои има проблем да пита.
Лошото е,че не мога да намеря двете малки колелца лежащи на малкия повдигач с които се вдига люка,а без тях трябва да му помагам с ръце.За това Ви моля,ако някои има идея откъде да ги закупя нега да пише.Благодаря.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни