Jump to content

  •  

Photo

Проблем с шибедаха


  • Please log in to reply
29 replies to this topic

#16 sky

sky

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,135 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София;Казанлък
  • Автомобил:
    190E 2.3

Posted 29 March 2006 - 19:33

Ми ходих по доста магазини и така и не стигнахме да говорим за пари-още като чуха за какво иде реч ми викат-абсудр да имаме, трябва да се поръча от гъгзъ на географията, ще струва майка си и баща си..., арабите и те нямат и "не знае" кога ще имат 124 за разчастване и дали въобще ще и работи люка.
А и като видях че имам и счупени лостчета по механизма за вдигане- акумулаторната бормашина, рапидки и алуминиева шиничка и сега е на 6- няма да хлопа, няма да тече.. :D

Бързи,смели,сръчни :D
  • 0
Публикувано изображение

#17 mafiota^^^

mafiota^^^

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 172 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Dimitrovgrad
  • Автомобил:
    W124 200d 1986година
Garage View Garage

Posted 04 April 2006 - 22:34

Имам 124-ка 86-та година и да ви кажа ел инсталацията като цяло е слабо изпълнение.Сега относно люка така е наистина моторчето се намира в лявата част на багажника за да се стигне до него се маха тая пластмасова кора.На мен така скоро ми остана люка отворен и като стигнах до моторчето си затворих люка на половина с тая пластмасова гайка с лула 16 не се затвори целия защото се разпука тая гайка няма да я напраят метална дейба мама им :lol: при мен и релето има някав проблем то се намира на самото моторче като бутна копчето цака релето но люка не мърда с релето отивам в един магазин и ми казаха мизерната цена на тва реле от 120лв естествено аз бях като изтрещтян като чух цената за реле и веднага избягах от магазина после махнах капака на релето има 3 намотки и пластинки знаете как работи релето пластинките се допират в следствие на преминалия ток през намотката гледам има нагар малко по пластинките с финна шкурка ги изтарках внимателно слагам релето бутам копчето пак не иска бутам назад работи викам чакай да дам пак напред и тръгна де затвори се и аз много радостен от факта че го затворих веднага му измъкнах буксата от моторчето да не би някой да го отвори тоя люк в мое отсъствие и сега си карам и не ми пука дали се отваря или не люка.
  • 0
Публикувано изображение

#18 Dezki

Dezki

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,517 Posts:
  • Град:София

Posted 05 April 2006 - 20:41

Вени, май имам нещо за теб но не съм сигурен
то е едно(впрочем две като ски дето се плъзгат някъде си и ... бе се се едно 2 ски, захванати шарнирно по средата за по още едно лостче което в другия си край също се движи. "ските" са дълги около 4 см.
  • 0
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR

#19 kyuss

kyuss

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 242 Posts:

Posted 06 April 2006 - 14:15

Ами там на Рея нямат ли сервиз на вебасто?Все трябва да поразбират ...То и на моя трябва да му се сменят уплътненията,за които дадох 150лв.и не знам ...
  • 0
Blood, Sweat and Diesel !

#20 Само Дизел

Само Дизел

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 929 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Германия

Posted 06 April 2006 - 14:34

Уплътнението на шибедаха ли? Можеш да си го смениш и сам, ако искаш. Съвсем лесно е.
  • 0
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603

#21 190D

190D

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 306 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    C 220 cdi W203 2001
    ML 420 cdi W164 2007

Posted 11 April 2006 - 00:41

Шибедаха ми се отваря само нагоре.Това дава ли надежда, че мога да мина тънко ако реша да го оправя?
  • 0

#22 190D

190D

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 306 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    C 220 cdi W203 2001
    ML 420 cdi W164 2007

Posted 11 April 2006 - 22:17

Малко си поиграх обаче в manual все казват отворен.А пък моя може само нагоре да се отваря а те показват съвсем друга позиция.Въпроса обаче е за MB sliding paste.Ако отида на сервиз едва ли ще ми сложат такава.Сигурно ще фъснат малко силикон и толкова.Та някой има ли си идея дали е толкова фатално ако не се използва тази специална смазка.Защото аз имах мерак сам да си играя обаче то е някакъв ужас.Дори не мога да бръкна
  • 0

#23 kiril

kiril

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 442 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 1992 1.8 - Sold

Posted 22 July 2006 - 12:53

Аз също имам проблем с люка. Колата е 190 Е, 1992 г. От страни има 2 повдигача, които повдигат кората, когата се отваря нагоре. Единият обаче нещо заяжда. Като отворя люка нагоре, кората е увиснала от едната страна. Пробвах да го оправя, но уви не можах. Моля някой да ми каже къде в София има читав майстор. Благодаря предварително.
  • 0

#24 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Posted 22 July 2006 - 22:15

имам всички части за шибидах на мерцедес. НО МОДЕЛЪТ КОЙТО НЕ СЕ ВДИГА НАГОРЕ. а само се движи назад напред. мисля че е за мерцедеси до 86та. но ако все пак искате може и при вас да стане но си губите една функция
  • 0

#25 kiril

kiril

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 442 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 1992 1.8 - Sold

Posted 23 July 2006 - 18:50

А все пак знае ли някой майстор на територията на София?
  • 0

#26 ENOXELA

ENOXELA

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 4,188 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 23 July 2006 - 20:25

А все пак знае ли някой майстор на територията на София?

0888453627 търси Боби и да споделиш дали си доволен ;)
  • 0

#27 velibg

velibg

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 114 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Posted 01 March 2007 - 19:14

Днес си купих водачите при мой познати -с връзки 320лв. двата броя.Ако искаш пиши и ще се срещнем да те заведа!
  • 0
Публикувано изображение

#28 smikov

smikov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 203 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Posted 10 July 2007 - 15:39

Вчера реших да го отворя изцяло - стигна до някъде и спря, ни напред ни назад. Ток има, защото върти моторчето. Как да е с манивелата го затворих. Пробвах пак - стигна малко по далеч и пак спря. Имам чувството, че нещо го блокира или трябва да се смаже. Не мога да видя какво има в улея от където минава. По схемите не виждам и има нещо за смазване.

Имам проблем.Ел. шибедах не се отваряше назад,а само нагоре.Реших да го смажа и раздвижа.След 3 часа борба го отворих.Но трудно затваряше.Мъчих го и се затвори,после пак го отворих и т.н.Ако го отварям и не му помагам с железен прът излизат жилата,реших да ги сменя.Но от трудното раздвижване се деформираха кръгли пластмасови кръгчета покрити с гума (колелца,захванати на повдигачита).Поръчах ги от АВТОПЛЮС в комплект с повдигачите (или там как се наричат) но ... в комплекта ги няма.Търсих повече от седмица,дори и втора употреба-няма.Ако може някои да помотне със съвет,сведение или сервиз.
Колата е W210,Е220 Д,1997 г.,WDB2100041A301826 :allhail:
  • 0

#29 smikov

smikov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 203 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Posted 10 July 2007 - 20:17

тук къде се намират?
че 124-ката вече я знам наизуст, ама с 210 не съм се сблъсквал

PS От тези постове видях кога съм се отказал за предпоследен път от правенето на люка
само че скоро се отказах за последен!!!!!

Благодаря за бързия отговор.
Сам си оправям МБ когато мога и естествено съм прегледал всичко по темата в нета,вкл. и това ми е известно.Само,че точно това колело не го намирам,дори и на монитора на Балкан стар.Не ми се иска да го побългарявам и за това чакам още помощ.
  • 0

#30 smikov

smikov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 203 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Posted 16 July 2007 - 06:49

Вчера реших да го отворя изцяло - стигна до някъде и спря, ни напред ни назад. Ток има, защото върти моторчето. Как да е с манивелата го затворих. Пробвах пак - стигна малко по далеч и пак спря. Имам чувството, че нещо го блокира или трябва да се смаже. Не мога да видя какво има в улея от където минава. По схемите не виждам и има нещо за смазване.

Благодарение на приятел вчера (от 19 до 23.30 ч) оправихме шибедаха.По-точно моя приятел,аз се бях отказал.Големи благодарности на Веселин.Благодаря и на всички които ми изпратиха скицата с частите и помогнаха със съвет.
Сменихме двете жила,защото предишните се бяха огъвали и не ставаха.Много смазка и раздвижване и сега работи.Добре е,че на W210 не се сваля тапицерията.Та ако някои има проблем да пита.
Лошото е,че не мога да намеря двете малки колелца лежащи на малкия повдигач с които се вдига люка,а без тях трябва да му помагам с ръце.За това Ви моля,ако някои има идея откъде да ги закупя нега да пише.Благодаря.
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users