Проблем с шибедаха
Започната от drago, 26 мар 2006 - 08:12:11
29 мнения по тази тема
#1
Публикувано 26 март 2006 - 08:12
Вчера реших да го отворя изцяло - стигна до някъде и спря, ни напред ни назад. Ток има, защото върти моторчето. Как да е с манивелата го затворих. Пробвах пак - стигна малко по далеч и пак спря. Имам чувството, че нещо го блокира или трябва да се смаже. Не мога да видя какво има в улея от където минава. По схемите не виждам и има нещо за смазване.
MB W210 E230
#2
Публикувано 26 март 2006 - 20:39
с мамивелата как се движи? Ако с нея се движи нормално, а с моторчето запъва, значи в моторче+редуктот има проблем. Цялата тази рзбота се демонтира, като жилото се откачи от нея и на спокохствие може да се разглоби и смаже.
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#3
Публикувано 27 март 2006 - 07:10
С манивелата беше зор докато го върна обратно. Не знам как би трябвало да се движи с нея. Да не би да трябва да се синхронизират ел.стъклата и шибедаха? Ако е свалян акумулатора примерно. Имам чувството, че просто не е отварян с години и може би само трябва да се почисти и смаже.
MB W210 E230
#4
Публикувано 27 март 2006 - 11:13
Условия за "направи си сам" нямам. Днес ще ходя в сервиза да видим какво/колко ще излезе.
MB W210 E230
#5
Публикувано 27 март 2006 - 12:17
Мда много е неприятно, да ти блокира люка Дано само, да е ел. проблема, че ако е механичен доста проблеми има с отстраняването им.да, почистването и смазването са основна част от профилактиката на люка.
Имай предвид, че се смазва не с каква да е грес, а специална - търси в специализиран магазин - ще ти потърся P/N на Мерцедес.
И внимавай много с разглобяването, че люка е такъв връх на инженерния гений от Вебасто, че просто "неам думи"...
Ако нямаш гараж, или нещо закрито, където да оставиш колата в случай на неуспех (блокиране на люка в отворено положение, например) по-добре отиди при майстор, който го е правил това
Люка на Мерцедес е едно много, много, много гадно нещо
Доста била сложна системата така съм чувал. Успех
#6
Публикувано 27 март 2006 - 14:25
Работата се оправи за 45 минути срещу 25 лв. Когато съм го напънал с манивелата съм усукал някакви пластмасови водачи за жилата.
Разглобиха го, почистиха го, смазаха го и вече е тип-топ.
Разглобиха го, почистиха го, смазаха го и вече е тип-топ.
MB W210 E230
#7
Публикувано 27 март 2006 - 14:33
Супер отървал си се леко А къде прави процедурата? Чувал съм, че жилата вървят през целия таван и стигат до багажника някъде и за, да се ремонтират се сваля тапицерията на тавана
#8
Публикувано 27 март 2006 - 14:51
Ами във Варна - сервиз Промотор. Не сваляха тавана. Само стъклото на шибедаха и разни уплътнения. Жилата влизат в едни пластмасови водачи и мисля че са дълги около 50-60 см.
MB W210 E230
#9
Публикувано 28 март 2006 - 17:18
На 124 си е е***...
моторчето в багажника, жилото в стоманена тръба, минава през задна лява колонка и отива пред задния плафон на 20см(това за лимузина), и за да се свали се свалят корите на всички колонки, кората над сенниците, огледалото за обр. виждане и тапицерията на целия таван(която свалях поне 2 пъти) и тва ми ти жило(по точно тръбата с него) влиза в един лиген, дето е целия шибидах със механизмите си и тва цялото тежи яко, а се изважда от салона още по трудно без повреди по тапицерия или нш друго. Такова жило(още повече с тръбата) се намина мн мн мн трудно по магазините или 2-ра ръка-е аз не намерих и сега шибидаха ми е "занитен" щото механизмът му беше на парчета.
Все пак запазих по нещо читаво и ако на някой му трябва нещо нека пише- можи и да ема късмет
моторчето в багажника, жилото в стоманена тръба, минава през задна лява колонка и отива пред задния плафон на 20см(това за лимузина), и за да се свали се свалят корите на всички колонки, кората над сенниците, огледалото за обр. виждане и тапицерията на целия таван(която свалях поне 2 пъти) и тва ми ти жило(по точно тръбата с него) влиза в един лиген, дето е целия шибидах със механизмите си и тва цялото тежи яко, а се изважда от салона още по трудно без повреди по тапицерия или нш друго. Такова жило(още повече с тръбата) се намина мн мн мн трудно по магазините или 2-ра ръка-е аз не намерих и сега шибидаха ми е "занитен" щото механизмът му беше на парчета.
Все пак запазих по нещо читаво и ако на някой му трябва нещо нека пише- можи и да ема късмет
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#10
Публикувано 28 март 2006 - 23:20
Понеже и аз съм със шибидах електрически за сега работи но чета по горе че сте имали и манивелка и с нея го притваряте. Аз нямам такава но и като гледам не виждам никъде къде да може да се върти с манивелка Дали всички са с манивелки или моя си е фабрично така направен ??
#11
Публикувано 28 март 2006 - 23:34
Ако е електрически няма манивелкаПонеже и аз съм със шибидах електрически за сега работи но чета по горе че сте имали и манивелка и с нея го притваряте. Аз нямам такава но и като гледам не виждам никъде къде да може да се върти с манивелка Дали всички са с манивелки или моя си е фабрично така направен ??
#12
Публикувано 28 март 2006 - 23:38
Не е така. И електрическия си има манивелка, но се използва при повреда на моторчето. за 124 представлява 6-грам 8мм(до колкото си спомням) и се боде в една бяла пластмасова ролка, като достъп до нея има през капаче на лявата кора в багажника
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#13
Публикувано 29 март 2006 - 04:32
За W210 пак е шестограм, но се маха левия плафон на осветлението в купето отпред. И после връткаш. Това за W124 и багажника ме учудва...Не е така. И електрическия си има манивелка, но се използва при повреда на моторчето. за 124 представлява 6-грам 8мм(до колкото си спомням) и се боде в една бяла пластмасова ролка, като достъп до нея има през капаче на лявата кора в багажника
MB W210 E230
#15
Публикувано 29 март 2006 - 08:31
Ми ходих по доста магазини и така и не стигнахме да говорим за пари-още като чуха за какво иде реч ми викат-абсудр да имаме, трябва да се поръча от гъгзъ на географията, ще струва майка си и баща си..., арабите и те нямат и "не знае" кога ще имат 124 за разчастване и дали въобще ще и работи люка.
А и като видях че имам и счупени лостчета по механизма за вдигане- акумулаторната бормашина, рапидки и алуминиева шиничка и сега е на 6- няма да хлопа, няма да тече..
А и като видях че имам и счупени лостчета по механизма за вдигане- акумулаторната бормашина, рапидки и алуминиева шиничка и сега е на 6- няма да хлопа, няма да тече..
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни