Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Спортно окачване


  • Please log in to reply
29 мнения по тази тема

#16 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 20 юли 2007 - 20:56

:D ами с това трябваше да почнеш щом имаш спортни пружини задължително- спортни амортисьори


А ако не сложа други пружини, какво ще стане ?
  • 0

#17 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 20 юли 2007 - 20:58

Ще повредиш амортисъорите.
  • 0

#18 igor

igor

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 13 Мнения:

Публикувано 09 септември 2007 - 15:09

:D ами с това трябваше да почнеш щом имаш спортни пружини задължително- спортни амортисьори

:icon_welldone:
  • 0

#19 autonikolaev

autonikolaev

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 4 Мнения:
  • Град:atina

Публикувано 09 септември 2007 - 17:14

[quote name='mitkofitnes' date='Jul 15 2007, 10:57 PM' post='52477']
Колеги имам Е 200 купе 95г 2000 16v, и е с обикновенно окачване т.е много е грозна! Виждал сам 124 със ниските пружини и изглежда много агресивно! Ако сменя моите пружини с такива ще стане ли или трябва да се сменят и амортесьорите? Ще окаже ли смяната негативен ефект върху амортесьорите ?
[/qu
zadalzitelno smenias amartisiori i pruzini
  • 0

#20 autonikolaev

autonikolaev

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 4 Мнения:
  • Град:atina

Публикувано 09 септември 2007 - 17:17

За спортни пружини ти трябват и спорни амортесьори. На спортния амортесьор хода е по-къс и е по-твърд. Ако не ти се дават много много пари по-хубаво вземи само спортни амортесьори и колата пак сте се смъкне е не чак толкова но пак ще има ефект.

gluposti, ne govori takiva nesta na choveka
  • 0

#21 teres

teres

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 15 Мнения:

Публикувано 09 септември 2007 - 18:16

Колега краткият опит който имам от карането на моята 124, която е с спортно окачване тотално ме убеди че в българските условия е тотално неприложимо и непрактично. Колата вози изключително твърдо и некомфортно, има проблем при качването на по високи бордюри, поради което и бронята е спукана доста сериозно, при преминаването през по дълбоки дупки случайно колата имам чувството че ще се разпадне, накрайниците и щангите се рабиват много по бързо, а возията няма нищо общо с тази на марката Mercedes. Ако не си карал такава с спорно окачване първо покарай малко и после прецени пак дали искаш да го направиш.
  • 0

#22 caki

caki

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 501 Мнения:
  • Град:Разград
  • Интереси:коли,тенис и ...
  • Автомобил:
    Mercedes 190 Е
    Mercedes 200 CE

Публикувано 10 септември 2007 - 03:41

Да ама нищо не казваш за това как влиза в завоя, как стои като залепнала на пътя, как го няма това накланяне и как гумата стои до самия калник :D . Това си е една много голяма екстра.
  • 0

#23 teres

teres

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 15 Мнения:

Публикувано 10 септември 2007 - 13:42

Колега по принцип 124-ката е супер стабилна кола и в завои, с изключение на зимата заради задното и освен ако не се правиш на състезател от формула 1 спортното окачване е напълно безмислено.
  • 0

#24 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 16 септември 2007 - 21:42

http://www.mercedess..._suspension.htm
  • 0
.

#25 Vlado190

Vlado190

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 617 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Samokov

Публикувано 20 септември 2007 - 09:12

Ако може и аз да изразя мнение ;) - колата ми е със спортно окачване. - Това че се разбива по-бързо според мен въобще не е вярно, вече 50к километра само каране, всичко си е здраво и шарнири и амортисьори и каквото се сетиш... (дори мисля че е по-здравото окачване ) Предимствата са СТРАХОТНО СТОЕНЕ В ЗАВОИТЕ, колата е просто много по-стабилна а и на мен лично повече ми харесва визията така. Е не става за офроуд естествено... ;) Единствения недостатък е че ВОЗИЯТА НЯМА МНОГО ОБЩО С МЕРЦЕДЕС или поне с такъв с нормално окачване. Ама аз вече съм го преглътнал това ;)
  • 0
1991 190E SportLine turbo 0.6bar ;)

#26 martom

martom

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 415 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 07 юни 2010 - 20:06

Някой може ли да каже каква е разликата в тия подложки?Че е в дебелината е ясно.Проверих и разликата между 4 и 5 пъпки е 5-6мм.Това означава,че разликата във височината на колата ще е толко така ли?
  • 0
И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

#27 bis

bis

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 21 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:ПЛОВДИВ

Публикувано 07 юни 2010 - 20:53

Някой може ли да каже каква е разликата в тия подложки?Че е в дебелината е ясно.Проверих и разликата между 4 и 5 пъпки е 5-6мм.Това означава,че разликата във височината на колата ще е толко така ли?


  • 0

#28 bis

bis

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 21 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:ПЛОВДИВ

Публикувано 07 юни 2010 - 21:07

На моята 190 съм бях с оригиналното спортно окачване, но като се возих на обикновенното при брат ми на неговата, и забравих как пъргаво върви-усеща се всяка фуга и напречна свръзка на пътя-фуга. Освен това ми писна с пълна кола да минавам на всеки спящ полицай по диагонал- за да не ми стърже катализатора. Затова и като ми отидоха амортисьорите отзад ги смених с не оригинални- маслени, а не газови. Не се вдигна, защото явно пружините определят височината, а амортисьорите само мекотата ва хода. Тоест за да я свалиш-трябват по-къси пружини, а за да не люля и да е по-твърда, трябват газови,спортни амортисьори. Спортните пружини са по-къси и по дебели, като ги мериш с шублера, а освен това и са различни цветове. все пак хода на амортисьора трябва да съвпада с хода на пружините- да не удря в някоя мъртав точка- горна или долна.
  • 0

#29 bis

bis

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 21 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:ПЛОВДИВ

Публикувано 07 юни 2010 - 21:11

На моята 190 съм бях с оригиналното спортно окачване, но като се возих на обикновенното при брат ми на неговата, и забравих как пъргаво върви-усеща се всяка фуга и напречна свръзка на пътя-фуга. Освен това ми писна с пълна кола да минавам на всеки спящ полицай по диагонал- за да не ми стърже катализатора. Затова и като ми отидоха амортисьорите отзад ги смених с не оригинални- маслени, а не газови. Не се вдигна, защото явно пружините определят височината, а амортисьорите само мекотата ва хода. Тоест за да я свалиш-трябват по-къси пружини, а за да не люля и да е по-твърда, трябват газови,спортни амортисьори. Спортните пружини са по-къси и по дебели, като ги мериш с шублера, а освен това и са различни цветове. все пак хода на амортисьора трябва да съвпада с хода на пружините- да не удря в някоя мъртва точка- горна или долна.За да я вдигна, сложих най големите гумени подлжожки отзад,а отпред сложих по-дълги пружини с 20 мм. и тя се повдигна с толкова- логично.


  • 0

#30 martom

martom

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 415 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 07 юни 2010 - 21:35

Аз направих следното.Сложих пружини и подложки с 2 пъпки от ц-250 а моята е ц-220 с 4 пъпки.И колата се вдигна супер много,поне 7см от както беше.Та сега мисля да си върна старите пужини с нови подложки.Та си мислех,че за толко време са поомекнали самите пужини дали да не взема най- дебелата подложка с 5 пъпки
  • 0
И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни