ами с това трябваше да почнеш щом имаш спортни пружини задължително- спортни амортисьори
А ако не сложа други пружини, какво ще стане ?
Публикувано 20 юли 2007 - 20:56
ами с това трябваше да почнеш щом имаш спортни пружини задължително- спортни амортисьори
Публикувано 20 юли 2007 - 20:58
Публикувано 09 септември 2007 - 15:09
ами с това трябваше да почнеш щом имаш спортни пружини задължително- спортни амортисьори
Публикувано 09 септември 2007 - 17:14
Публикувано 09 септември 2007 - 17:17
gluposti, ne govori takiva nesta na chovekaЗа спортни пружини ти трябват и спорни амортесьори. На спортния амортесьор хода е по-къс и е по-твърд. Ако не ти се дават много много пари по-хубаво вземи само спортни амортесьори и колата пак сте се смъкне е не чак толкова но пак ще има ефект.
Публикувано 09 септември 2007 - 18:16
Публикувано 10 септември 2007 - 03:41
Публикувано 10 септември 2007 - 13:42
Публикувано 20 септември 2007 - 09:12
Публикувано 07 юни 2010 - 20:06
Публикувано 07 юни 2010 - 20:53
Някой може ли да каже каква е разликата в тия подложки?Че е в дебелината е ясно.Проверих и разликата между 4 и 5 пъпки е 5-6мм.Това означава,че разликата във височината на колата ще е толко така ли?
Публикувано 07 юни 2010 - 21:07
Публикувано 07 юни 2010 - 21:11
На моята 190 съм бях с оригиналното спортно окачване, но като се возих на обикновенното при брат ми на неговата, и забравих как пъргаво върви-усеща се всяка фуга и напречна свръзка на пътя-фуга. Освен това ми писна с пълна кола да минавам на всеки спящ полицай по диагонал- за да не ми стърже катализатора. Затова и като ми отидоха амортисьорите отзад ги смених с не оригинални- маслени, а не газови. Не се вдигна, защото явно пружините определят височината, а амортисьорите само мекотата ва хода. Тоест за да я свалиш-трябват по-къси пружини, а за да не люля и да е по-твърда, трябват газови,спортни амортисьори. Спортните пружини са по-къси и по дебели, като ги мериш с шублера, а освен това и са различни цветове. все пак хода на амортисьора трябва да съвпада с хода на пружините- да не удря в някоя мъртва точка- горна или долна.За да я вдигна, сложих най големите гумени подлжожки отзад,а отпред сложих по-дълги пружини с 20 мм. и тя се повдигна с толкова- логично.
Публикувано 07 юни 2010 - 21:35
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни