Спортно окачване
Започната от mitkofitnes, 15 юли 2007 - 21:57:07
29 мнения по тази тема
#1
Публикувано 15 юли 2007 - 21:57
Колеги имам Е 200 купе 95г 2000 16v, и е с обикновенно окачване т.е много е грозна! Виждал сам 124 със ниските пружини и изглежда много агресивно! Ако сменя моите пружини с такива ще стане ли или трябва да се сменят и амортесьорите? Ще окаже ли смяната негативен ефект върху амортесьорите ?
#2
Публикувано 15 юли 2007 - 22:01
добре изглежда ниска колата ама един колега DaDa ,тука от форума смъква една 190-ка,ама я го питай колко пъти пука картера
СИРОМАХ DJ , ЖИВ ДЯВОЛ !!!!!
DON`T FUCK WITH MODERATORS!
MY FACEBOOK
http://stara-sofia.com/
Гласувайте за доброто име на "Мерцедес - Бенц Клуб България" В БГ ТОП
#3
Публикувано 15 юли 2007 - 22:07
Аз питам за амортесьорите,за картера знам !
#4
Публикувано 16 юли 2007 - 14:13
За спортни пружини ти трябват и спорни амортесьори. На спортния амортесьор хода е по-къс и е по-твърд. Ако не ти се дават много много пари по-хубаво вземи само спортни амортесьори и колата пак сте се смъкне е не чак толкова но пак ще има ефект.
#5
Публикувано 16 юли 2007 - 16:47
А може ли да попитам каква роля играе амортисьора за височината?Не че нещо ами на мен отзад ми е клекнала и какви амортисьори трябва да сложа да се изправи.Въпроса ми е огледален на колегата.
#6
Публикувано 16 юли 2007 - 19:08
Когато искаш да смъкнеш колата се вземат спорни пружини и амортесьори. При мен се получи така че бях с такива амортесьори и колата стоеше смъкната понеже хода е по-къс. В последствие ги смених защото единия изпусна и сега стои като самолет и си търся пак такива като старите. Щом обаче колата е клекнала отзад си вземи пружини или подложки за тях. Незнам обаче дали се продават за мерцедес защото навремето бяхме припасвали подложка от Опел Вектра на една 124-ка и имаше ефект.
#7
Публикувано 16 юли 2007 - 19:12
Когато искаш да смъкнеш колата се вземат спорни пружини и амортесьори. При мен се получи така че бях с такива амортесьори и колата стоеше смъкната понеже хода е по-къс. В последствие ги смених защото единия изпусна и сега стои като самолет и си търся пак такива като старите. Щом обаче колата е клекнала отзад си вземи пружини или подложки за тях. Незнам обаче дали се продават за мерцедес защото навремето бяхме припасвали подложка от Опел Вектра на една 124-ка и имаше ефект.
подложки има,с 4 размера са ,зависи колко искаш повдигане ,7 лв бр.беха преди 3-4 години
СИРОМАХ DJ , ЖИВ ДЯВОЛ !!!!!
DON`T FUCK WITH MODERATORS!
MY FACEBOOK
http://stara-sofia.com/
Гласувайте за доброто име на "Мерцедес - Бенц Клуб България" В БГ ТОП
#8
Публикувано 16 юли 2007 - 20:14
Toва ми беше и идеята на въпроса.Амортисьора сам по себе си неможе да определя височината на колата.Това се определя от твърдостта и хода на пружината.Единствения начин амортисьор да определи колата да е по-ниска е тогава ако хода му при разгъване да е такъв че когато е свита пружината той да я ограничи дотолкова че самата тя да има много малък ход.С други думи дори колата да е легнала отгоре и да е натиснала пружината,амортисьора да не стой в средно положение а да бъде максимално разтегнат и да няма ход на разтягане и да е упрял.Тогава пружината при монтажа трябва да е свита бая със скобите.Живота на амоттисьора се скъсява драстично понеже е под постоянно напрежение и в едното направление е до упор.Гумата просто няма да има ход надолу.Когато искаш да смъкнеш колата се вземат спорни пружини и амортесьори. При мен се получи така че бях с такива амортесьори и колата стоеше смъкната понеже хода е по-къс. ...
А иначе с и без амортисьори височината е една и съща.
Това за подложките на пружините го знам,но е малко българска работа.Веднъж загубили еластичност пиши ги бегали...
#9
Публикувано 16 юли 2007 - 20:52
Последно трябват ли ми и спортни амортесьори или не ?
#10
Публикувано 16 юли 2007 - 20:54
Ако слагаш спортни пружини слагаш и спортни амортисьори!!!
#11
Публикувано 17 юли 2007 - 11:18
Колега само ще скапеш хубавото купе с тия глупости!!!
Тия работи ги остави на голфаджиите, мерцедеса трябва да вози меко и плавно,а не като каруца!
Ако гониш красив външен вид сложи му едни 225/45/17 с някои готини джaнти пък нека да е грозно!
Тия работи ги остави на голфаджиите, мерцедеса трябва да вози меко и плавно,а не като каруца!
Ако гониш красив външен вид сложи му едни 225/45/17 с някои готини джaнти пък нека да е грозно!
МУЗИКА............
#12
Публикувано 17 юли 2007 - 11:37
За едно и също нещо говорим. При по къс ход на амортесьора имаш по голям напън на пружината, но колата стой по смъкната понеже той ограничава хода. Вярно е че със сигурност обикновената пружина скъсява живота на тоя тип амортесьор но аз я карах така около 5 години а самия амортесьор изпусна по изцяло моя вина . Преди това пък колко е карана един господ знае. Обратното на спортните амортесьори мисля че бяше SUPER TOURING. - с по-дълъг ход на пръта.Toва ми беше и идеята на въпроса.Амортисьора сам по себе си неможе да определя височината на колата.Това се определя от твърдостта и хода на пружината.Единствения начин амортисьор да определи колата да е по-ниска е тогава ако хода му при разгъване да е такъв че когато е свита пружината той да я ограничи дотолкова че самата тя да има много малък ход.С други думи дори колата да е легнала отгоре и да е натиснала пружината,амортисьора да не стой в средно положение а да бъде максимално разтегнат и да няма ход на разтягане и да е упрял.Тогава пружината при монтажа трябва да е свита бая със скобите.Живота на амоттисьора се скъсява драстично понеже е под постоянно напрежение и в едното направление е до упор.Гумата просто няма да има ход надолу.
А иначе с и без амортисьори височината е една и съща.
Това за подложките на пружините го знам,но е малко българска работа.Веднъж загубили еластичност пиши ги бегали...
А между другото при 1111 коментара не се ли
#13
Публикувано 18 юли 2007 - 23:54
http://www.kwsuspens...overs/index.phpКолеги имам Е 200 купе 95г 2000 16v, и е с обикновенно окачване т.е много е грозна! Виждал сам 124 със ниските пружини и изглежда много агресивно! Ако сменя моите пружини с такива ще стане ли или трябва да се сменят и амортесьорите? Ще окаже ли смяната негативен ефект върху амортесьорите ?
Moga da ti pori4a
http://www.hobbyserv...m/contacts.html
кирилица, ако обичате
#14
Публикувано 19 юли 2007 - 20:37
http://www.kwsuspens...overs/index.php
Moga da ti pori4a
http://www.hobbyserv...m/contacts.html
кирилица, ако обичате
Аз имам спортни пружини, но ми кажи ще станат ли или ми трябват и амортесьори?
#15
Публикувано 20 юли 2007 - 15:29
ами с това трябваше да почнеш щом имаш спортни пружини задължително- спортни амортисьори
3 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 3 гости, 0 анонимни