
как се разглобява кардана на 190
Започната от martijeff, 04 юли 2007 - 20:46:08
13 мнения по тази тема
#1
Публикувано 04 юли 2007 - 20:46
Имам в предвид предната част на кардана тази която е от към скоростната кутия, като го раздвижа на пред и на зад с ръка има малък луфт а и гуменото каре предното е за смяна как се сваля че нещо недоумявам
#2
Публикувано 04 юли 2007 - 21:38
Гуменото каре е с 6 болта, три към фланеца на кардана и три към фланеца на скоростите. Така и отзад.Имам в предвид предната част на кардана тази която е от към скоростната кутия, като го раздвижа на пред и на зад с ръка има малък луфт а и гуменото каре предното е за смяна как се сваля че нещо недоумявам
Трябва да го свалиш и отзад, висящия лагер, също.
Има едни малки зъбчета отстрани на каретата, и ако не са сваляни отдавна, щангата, чука и мамата...
В двата края на кардана в центъра, има едни втулки, напръв поглед са все едно от кардана, само че те центрират кардана в двата края, на едни "пишки" дето стърчат от фланците на скоростите и диференцияла.
Та тези втулки, са метало гумени, като отвън са метални, гума, а отвътре са с бронз, защото приплъзват по онези "пишки" на фланците при движение на колата.
Внимавай с тях, огледай ги внимателно и ако са разбити ги смени, защото те пораждат следните повреди,
Тресене, разбиване на карданния вал, късане на гумените карета.
Много хора сменят карета, докато се усетят за тези втулки.
Успех.
#3
Публикувано 04 юли 2007 - 23:09
здравейте колеги и аз имам сащия проблем с карето но не можах да разбера дали се сменя цяло каре или само жтулките щото моето каре не е напукано но кардана се движи на прет на за-зад и аз съм в невидение ако някой има по подробна информация да помага.
Благодаря предварително
Благодаря предварително
#4
Публикувано 05 юли 2007 - 20:41
разбрах от каде е идвал луфта на предната част на кардана а именно от гуменото каре което е от към скоростната кутия, само неми стана ясно това до гуменото каре каквое нещо като метална гривна в средата с гума а в гумата дупки в които влизат нещо като втулки идващи от гуменото каре
#5
Публикувано 05 юли 2007 - 20:48
Някои може ли да каже дали това гумено каре (2024101215) на ФЕБИ ще стане за 190, на външен вид е малко по различно от сегашното в смисъл такъв то е кръгло а моето е шестоъгълно а иначе дупките пасват точно
#6
Публикувано 05 юли 2007 - 22:20
имали значение като съм извадил предната част на кардана от шлиците които са до висящият лагер после как ще го сложа
#8
Публикувано 06 юли 2007 - 16:03
няма ли кои да даде компетентен отговор на въпроса проблем ли е като съм извадил предната част на кардана от шлиците на висящия лагер и не запомних положението му
#9
Публикувано 06 юли 2007 - 17:16
Сега, няма никакъв проблем как си извадил карето и как си завъртял шлиците. Внимавай само при избора на каре защото след като смених 3 задни (нови) , си купих втора ръка и най-накрая рахатясах. Слага се лесно но ти трябва плоска щанга за да успееш да дръпнеш кардана с нея. Ако не успееш, разкачаш опорния лагер и така вече ще стане.
При слагането внимавай да не го обърнеш , защото карето е с посока и ще го разбиеш за нула време.
При слагането внимавай да не го обърнеш , защото карето е с посока и ще го разбиеш за нула време.
#10
Публикувано 07 юли 2007 - 16:35
Предната и задната част на кардана имат белези така че внимавай с центровката след като си го разделял.Не помня на коя от двете части има двоен белег а на другата респективно единичен. Така че при центроването единичният трябва да е между двойният.
#11
Публикувано 07 юли 2007 - 17:20
в какво се изразяват белезите на едната част на кардана видях че са направени като пръстени от боя дали именно това са тези белези
#12
Публикувано 07 юли 2007 - 19:14
Съжалявам много че късно прочетох темата . Трябвало е преди да ги разделиш да ги бележиш двете половинки с по един център .Когато сменяхме моя висящ лагер преди доста години майстора ми беляза и двете части .Като извади шлиците не видяхме да има за което пише по горе колегата тоест на единия кардан да има два близо един до друг прореза и между тях да се завира единичен от другия кардан. Моя майстор ми показа заварени едни малка тежести и на едната половина и на другата половина . По неговите думи фабрично се балансирали двете половинки вкарани една в друга на стенд и подобно на балансирането на гуми слагат тежести по двете части на кардана..Все си мисля че едва ли в завода ще пропуснат при това положение да направят някаква маркировка но е факт че при мен нямаше никъде маркировка. Ами остава като го събереш и подкараш да се вслушаш има ли някакво виене биене и ако има от кардана ще е .Огледай ги хубаво шлиците на двете половинки и дано има някакъв белег.
#13
Публикувано 07 юли 2007 - 22:29
М да видях белезите направих го и сега е супер а ето итемата която ми помогна
http://www.w201club....
http://www.w201club....
#14
Публикувано 08 юли 2007 - 08:00
Не съм те разбрал. Ти говориш за връзката при опорния лагер. Там има значение и се бележи преди разглобяването. А иначе продуктите на FEBI са много добри. Само гледай да пасват дупките и да не опира. Може да е задно каре затова да е по различно.То е малко по- малко от предното. Дупките съвпадат и са взаимозаменяеми предно и задно. Предното обаче е подсилено. Могат да се сложат 2 предни или 2 . . .
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни