Към съдържанието

  •  

Снимка

Проблем с ремонт на диференциалПомагайте - как става?


  • Please log in to reply
30 мнения по тази тема

#16 Само Дизел

Само Дизел

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 929 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Германия

Публикувано 10 юли 2007 - 15:46

Моляте недеи прави глупости. как така налива6 докато прелее.......
Я отвори книгата и там си пи6е колко трябва да събира диференциала. тва 4е има пробка не зна4и 4е трябва да го набабани6 до горе на пробката.


В интерес на истината, става и така. Налива се, докато прелее от пробката и тогава побира почти точно колкото се дава по книга - 1,1 литра.
  • 0
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603

#17 калоян

калоян

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 203 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Севлиево
  • Автомобил:
    W211 2,7CDI-2001-черен металик.W201-хобито- 2.0 бензин 1992-черен металик

Публикувано 10 юли 2007 - 18:20

Моя го купих 94г беше на 2,5г и 81000 км сега е на 15г 423000км,можете да си направите изводите как се кара там,но на Мерцедес не му личат километрите всичко е направено качественно.
  • 0

#18 zaho

zaho

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 111 Мнения:

Публикувано 14 юли 2007 - 23:05

Здравейте на всички! .. Днес смених маслото на дифер. и вече няма- да се надявам какво повече да подменям по моя МБ, та в тази връзка искам да споделя някои виждания , пък и вие да си кажете мнението. в следета на седмицата от Ивайжет взех два литра- един път ми казваха по тел. че събира 0,9л друг път 1,2 л та си хвзех 2л с условие ако остане литър не разпечатван да го върна-те ми предложиха. Момчетокоетоме обслужи ми каза за моя диф / той е без блокировка/ че маслото е без добавкасамо чисто масло се сипвало.. после някой да ми отговори ако е сипвал на такъв диф.. ... Отивам в една масларница при познати и вдигаме колата, момчето много внимателно и точно се опита да развие пробките с ключ и тръба , но те ине помръднаха като заварени, бяха.. Та в продължение на няколок дниги пръскахме с едно на лъки-моли, както и дае . днес пак същата история викам дай мневматичния пистолет, той ще заобли шестограма и край. Та със зор се отвиха. значи казвам ви ги тези работи за да се уверите ивие че 13г никой не ги е отвивал. маслото беше да не кажа все едно ново с цвят катона бира. Всички ме съветваха там да не сменям маслото, но аз викам какво ще го права това което г купих близо 70лв., пък и много хора саме съветвали във форума да се смени маслото. В сервиза викат сега зимата ще видиш исипа заводското масло и сега може и да т увлича/тоест да тръгва на пред сама при изк. ск./ Та колеги по замислих се върху някои неща, аз съм си маняк което не е добре и във форума има др. като мен.... Моя диф беше като нов , от никаде не течеше и нямаше никакъв шум. След като 13г. е изкарал и маслото беше перфектно, какво му пречи да искара още примерно 5-6-7г. Не че се влияя от мненията на сервизаджиите, но истари майстори са ми казвали не течели и наред лие -газ. Едва ли маслата дори и в оторизираните магазини са вече на тези нива, както от заводите на МВ, Та към колегите които нямат проблем с дифовете като мен, да не се вманячават а сам да проверяват нивото и ако е наред да си карат. Е сигурно ще има идр. мнения, но аз нявам много дорверие на маслата в наше време и нама да забравя цвета на моито 13 годишното масло...А събра точно 1180гр. абе 1,2л. а да не забравя...някой ако знае да каже само на шпер. фифовете ли се слага и добавка, че им нямам много довериена продавачите в Ивайжет и където и да е..
  • 0

#19 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 15 юли 2007 - 14:01

Не си сгрешил,че си сменил маслото на диф-а,споко!И то старее и си губи свойствата!Лично на мен,ако някой "майстор" ми каже да не сменявам 13 годишно масло/или 5 годишно дори!/,повече няма да стъпя при него!Абе масово явление е у нас така наречените"майстори" да не прочетат нищичко по специалността си през целия си съзнателен живот!Ей-тва не го разбирам никак!И бъди убеден,че и една техническа книжка нямат,ами карат по спомени кой-кво рекъл в кварталната кръчма,или какво е запомнил,когато е бил чирак от майстора си преди десетки години...!
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#20 калоян

калоян

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 203 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Севлиево
  • Автомобил:
    W211 2,7CDI-2001-черен металик.W201-хобито- 2.0 бензин 1992-черен металик

Публикувано 15 юли 2007 - 17:33

На мен също много майстори ми казваха да не сменям масло в кутията и дифа,но аз послушах колегите от форума и специално Благодаря на mbenz,сложих оригинални от Ивайжет с добавки и кутията и дифа работят много по добре от преди.Ще повторя същата процедура и на другия ми МБ.Благодаря на всички от форума :icon_coolgrin: :flagMB new:
  • 0

#21 zaho

zaho

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 111 Мнения:

Публикувано 15 юли 2007 - 23:43

На мен защо не ми дадоха добавка -/бил без блокировка/, и при вас ли е така?
  • 0

#22 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 16 юли 2007 - 08:28

На мен защо не ми дадоха добавка -/бил без блокировка/, и при вас ли е така?


Твърдят,че нямало смисъл от тази добавка,ако нямаш блокировка на диф-а,ама не са много убедени,май...но е факт,че фирмата препоръчва добавката за дифове с блокировка!
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#23 zach

zach

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 10 Мнения:

Публикувано 18 юли 2007 - 15:59

Имам 190Е 90г. и диференциала също вие. Сменях масла, добавки , но без резултат. От това което чета тук разбирам че
съм бил прав да не се захващам с ремонт. И явно километрите са в повече понеже не вярвам че в Мерцедес Бенц могат да направят всичко друго перфектно , а един диференциал да не могат да направят . Пускам музиката и карам . Не вярвам че ще се счупи . Това мое убеждение се подсилва от факта че преди 2 дена неволно направих "тест" на двигателя по най-свирепия възможен начин и той издържа без абсолютно никакви последствия . Случи се следното: Преди няколко години без да искам се подпрях на водният радиатор , докато сменях въздушният филтър и счупих горната гърловина (вход) на радиатора. Изядох се от яд , но понеже нов е доста скъп го занесох да ми го залепят. От тогава до преди 2 дена карах без проблеми така, но в тазгодишните жеги залепеното не издържало и се отлепило в следствие на което през зейналата огромна дупка антифриза изтекъл за секунди. Аз си карах на път за вкъщи соще двама души в колата и не сме усетили какво става - нито пара видяхме - нищо. Стрелката за температурата на водата беше далеч от червената зона , малко над нормалното и аз реших че в такава жега това е нормално . Усетх леко придърпване на двигателя , но с повече газ вървеше.
Стрелката също ме заблуждаваше че всичко е наред и аз карах. Така около 10км и то от мястото където усетих лекото придърпване, + още 5 км градско каране и накрая спрях пред дома си като аванса чукаше и колата гаснеше на тихи обороти в следствие на затягането поради голямото прегряване. Отворих капака и след като разбрах че в продължение на 15-20 км съм карал в най-голямата жега без грам вода в двигателя , реших че това му е края . Обаче не ! Купих нов радиатор (280лв.),
смених маслото и всичко си беше по старому. Нито пуши ,нито смесва вода и масло направо чудо . Съмнявам се че някоя друга марка може да мине през това без фатални посладствия. Аз лично също харесвам марката Тойота , но веднъж при най-лекото прегряване сменях гарнитура.
  • 0

#24 KPAHK

KPAHK

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3768 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:MLADOST CITY
  • Автомобил:
    MB E 200, 2016
    MB E 320 CDI, 2007
    Mazda3 BL, 2011
    Toyota Hilux DLX, 2007
    Punto MK1, 1998
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 юли 2007 - 14:35

Имам 190Е 90г. и диференциала също вие. Сменях масла, добавки , но без резултат. От това което чета тук разбирам че
съм бил прав да не се захващам с ремонт. И явно километрите са в повече понеже не вярвам че в Мерцедес Бенц могат да направят всичко друго перфектно , а един диференциал да не могат да направят . Пускам музиката и карам . Не вярвам че ще се счупи . Това мое убеждение се подсилва от факта че преди 2 дена неволно направих "тест" на двигателя по най-свирепия възможен начин и той издържа без абсолютно никакви последствия . Случи се следното: Преди няколко години без да искам се подпрях на водният радиатор , докато сменях въздушният филтър и счупих горната гърловина (вход) на радиатора. Изядох се от яд , но понеже нов е доста скъп го занесох да ми го залепят. От тогава до преди 2 дена карах без проблеми така, но в тазгодишните жеги залепеното не издържало и се отлепило в следствие на което през зейналата огромна дупка антифриза изтекъл за секунди. Аз си карах на път за вкъщи соще двама души в колата и не сме усетили какво става - нито пара видяхме - нищо. Стрелката за температурата на водата беше далеч от червената зона , малко над нормалното и аз реших че в такава жега това е нормално . Усетх леко придърпване на двигателя , но с повече газ вървеше.
Стрелката също ме заблуждаваше че всичко е наред и аз карах. Така около 10км и то от мястото където усетих лекото придърпване, + още 5 км градско каране и накрая спрях пред дома си като аванса чукаше и колата гаснеше на тихи обороти в следствие на затягането поради голямото прегряване. Отворих капака и след като разбрах че в продължение на 15-20 км съм карал в най-голямата жега без грам вода в двигателя , реших че това му е края . Обаче не ! Купих нов радиатор (280лв.),
смених маслото и всичко си беше по старому. Нито пуши ,нито смесва вода и масло направо чудо . Съмнявам се че някоя друга марка може да мине през това без фатални посладствия. Аз лично също харесвам марката Тойота , но веднъж при най-лекото прегряване сменях гарнитура.



Ти да не си наливал SRX-6000 (или като там беше великата и незаменима добавка) :D
шегичка ама не се сдържах. СОРИ :spam:
  • 0

#25 Gringo

Gringo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 212 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W124 300 D Turbo 4 matic
    Mercedes C124 E 200 с V8 M113

Публикувано 21 юли 2007 - 16:12

Пич аз имам 190Д 87г. и виеше като "тролей" отворих деференцяла смених всички видове лагери и сега е като нов.
А що се отнася за реглажа то тва се прави лесно стига да купиш реголировачните шайбите от Балкан стар и готово. Има и друг начин но тва го правят малко хора за имам човек дето го прави но не му се занимава. Смени лагерите и карай, не са евтини да знаеш.
  • 0

#26 armsbg

armsbg

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 31 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 21 юли 2007 - 20:08

Момчета моя диференциал вие само като карам на зад, има ли някакъв проблем или е нормално? C180 e - W202.
  • 0

#27 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 21 юли 2007 - 20:12

Момчета моя диференциал вие само като карам на зад, има ли някакъв проблем или е нормално? C180 e - W202.


Аз никак не бих се притеснявал на твое място!То,май всички вият на задна,ама диф-а ли е,скоростите ли...? :dontknow: :kill_myself: :tongue: Което не пречи да си смениш маслото на диф-а с оригинално!
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#28 armsbg

armsbg

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 31 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 21 юли 2007 - 21:45

Мерси много, скоро ще го сменя!
  • 0

#29 Dezki

Dezki

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1517 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 22 юли 2007 - 09:58

Относно Не смяната на маслата по трансмисията - този мит идва от ладите и жигулите- скоростните им кутии са произведени по подобие на Фиат-овските, които работят с по-качествено масло. В заводски условия се пълнят с качествено- руско или италиянско, но отговарящо на спецификациите им. В БГ обаче единственото трансмисионно масло беше ЕР90 SAE90W, което е прекалено гъсто и "италиянската" кутия работи лошо с него- включва трудно и тнт.
В момента на пазара има мн качествени масла, и за всеки агрегат се намира точното масло.
Преди няколко дена си правих обслужване на Ланчата и смених маслото и на скоростната кутия. На пръчката на скоростите (има пръчка за маслото в скоростите, въпреки че кутията е ръчна) маслото беше бистро с цвят на мед. Новото масло обаче е бистро като сълза и едвам се различава на пръчката къде е. Та както и да е, сега не е по-зле от преди даже по-добре, въпреки че и преди не съм имал никакви грижи с кутията.
  • 0
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR

#30 yoshko

yoshko

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 43 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 22 юли 2007 - 11:36

Аз никак не бих се притеснявал на твое място!То,май всички вият на задна,ама диф-а ли е,скоростите ли...? :dontknow: :kill_myself: :tongue: Което не пречи да си смениш маслото на диф-а с оригинално!

Абсолютно си прав, че всички коли вият на задна. Но не от диференциала, а от скоростната кутия. И гова е от профила на зъбните колела - за задна са с прави зъби, а другите са с извити по тъй наречената "глобоидална" крива.
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни