Към съдържанието

  •  

Снимка

Проблем с ремонт на диференциалПомагайте - как става?


  • Please log in to reply
30 мнения по тази тема

#1 Vlado190

Vlado190

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 617 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Samokov

Публикувано 04 юли 2007 - 18:09

Хора имам проблем, навремето още като я купих моята имаше леко виене, но сега се увеличи и вече адски ме дразни. :kill_myself: Надявах се да е висящ лагер, но легнах под колата един приятел завъртя гумата и ужас - всичкото зло иде от дифа :( Та въпроса ми е - понеже предполагам виенето е от лагерите в диференциала - как мислите ако ги сменя дали ще оправи? Някой правил ли го е този номер и какъв е бил резултата ? ( имам човек дето може да ми намери всички възможни видове лагери дето съществуват и то все истински, така че намирането на лагерите не е проблем ) Да се занимавам ли или да купувам друг :dontknow: А дифа е за 190Е 3,46 предавателно число с АБС, някой ако има здрав невиещ да каже цена...
  • 0
1991 190E SportLine turbo 0.6bar ;)

#2 Kotitu

Kotitu

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 440 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 юли 2007 - 19:18

Моята по едно време виеше, ама... сега спря. Или е заглушено от тубата :0_yahoo:
Но май наистина спря. По какви причини? Може би, че е стояла над половин година на място. Сега като навъртам скромните 300-500км седмично - заспа.

Май се "изспамих" в темата... сори :dontknow:
  • 0

Old Mercs don't die, they just get faster!

"Опит се трупа собственоръчно, собственокрачно и най-вече собственогъзно..."

190E 2.0i WDB2010241F806491


#3 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 04 юли 2007 - 20:50

Нивото на маслото в диф-а провери ли,сменявал ли си го?Не,че ако е останал без масло и е каран ще го спасиш,но не пречи да опиташ!Ако не е това ти трябва добър специалист,освен лагерите,но то не са само лагери,ами и зъбни колела,и какво ли не! :wub:
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#4 Vlado190

Vlado190

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 617 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Samokov

Публикувано 04 юли 2007 - 21:14

Маслото го смених още когато я купих колата,а и си имаше масло тогава - тоест не е карана без. После още веднъж съм го сменявал ама ефект никакъв. Ама и аз съм си виновен, че с леко виещ диф дрифтове си правих, сега стана силно виещ... :soldier: Все ми се струва че проблема е в лагерите,защото колкото и да е странно диференциала има едва доловим луфт :huh: . Инструменти имам а и има откъде да взема каквото нямам, но въпроса е че 100% има разни тънкости дето не знам :( В краен случай ще се купува нов диф и това е :)
  • 0
1991 190E SportLine turbo 0.6bar ;)

#5 sky

sky

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2135 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София;Казанлък
  • Автомобил:
    190E 2.3

Публикувано 04 юли 2007 - 22:34

Моят диф също вие ,но не знам дали подлежат на ремонт
  • 0
Публикувано изображение

#6 brpi

brpi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1243 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Karlsruhe,Germany
  • Автомобил:
    W124 300D 603
    W124 230E 102

Публикувано 04 юли 2007 - 23:02

отиваи на маистор. на прав поглед изглежда лесно ама не е .
проблема е с настроиката на хлабините - много малко хора успяват да го направят а и си иска инструмент.
то даже тука в Немско кат иде6 и каже6 4е иска6 да ти ремонтират диференциал на 124 или 201 или от сорта много малко сервизи се хвастат.
бях в сервиз в Бохум дето се занимаваха с диференциали та даже се опитах да понаправя аз някои друг .ама си е пипкава работа -говоря когато трябва да се направи кат хората.
после кат се върнах в Бг 4етох каквоказват Мерцедес по вапроса ..... ми стан ясно сто не искат да ремонтират ами предпо4итат да сменят с нов.
  • 0
W 124 - 300D
W 124 - 230E

#7 rabbitt

rabbitt

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    280SE
    E200K

Публикувано 05 юли 2007 - 12:49

Имам ядове от виещ (шумящ) диференциал откакто взех колата. Досега не съм намерил човек дето да може да ги прави. Пробвай с добавка, смяна на масло и т.н., но недей дава пари за ремонт. Имам един с всичко подменено - касета, лагери и т.н. и вие при натоварване. Истината е че тези диференциали са малки за такива коли и дават ядове, които аз в БГ не съм чул някой да отсранява. Търси втора ръка и сменяй целия или се прави че не го чуваш!
Ако решиш да ремонтираш - КЪСМЕТ!
:-)
  • 0

#8 zaho

zaho

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 111 Мнения:

Публикувано 09 юли 2007 - 14:27

Да попитам дифа с една пробка ли е за източване и за пълнене на маслото? Че ми предстои смяна.. Ако има някой схема/чертеж/ ще съм благодарен..за да видя каде тточно са.
  • 0

#9 Само Дизел

Само Дизел

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 929 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Германия

Публикувано 09 юли 2007 - 14:47

Пробката за източване е отдолу на диференциала, пробката за наливане е отстрани, в ляво по посоката на движение. Не можеш да ги сбъркаш.
  • 0
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603

#10 zaho

zaho

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 111 Мнения:

Публикувано 09 юли 2007 - 15:17

Мерси, мерси... Наливам до като преле е, нали. говорим за оригнално с добавка.
  • 0

#11 W123

W123

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2824 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 09 юли 2007 - 17:15

Истината е че тези диференциали са малки за такива коли и дават ядове...


Не че диферинциялите са малки,а са малко километрите писани на табелите като продават колата.
На всички ни е ясно че нашите Мерцедеси за тези цени са смачкани от каране,но за разлика от другите марки се държат доста прилично.
Вноса на коли от западна европа датиро от къде 15 години.еми нормално е хубавите екземпляри да се свършат и да останат такива като по за нас.Интересно ми е как 124-ка се продава за 2000Евро,и същия модел,същата година я има и на цена от 7000Евро.Ясно е че едната е кътана и човека й знае цената и че другата е карана като служебна или за работа...
А още по странно ми е как 124 такси в германия е на 260 000 км.,при положение че за толкова километра още не си е избило парите а вече е продадено....
Но това е друга тема...
  • 0

#12 top

top

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2106 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB 2010 SL350 316hp;2015 E350 BlueTEC 258hp.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 юли 2007 - 18:52

Не че диферинциялите са малки,а са малко километрите писани на табелите като продават колата.
На всички ни е ясно че нашите Мерцедеси за тези цени са смачкани от каране,но за разлика от другите марки се държат доста прилично.
Вноса на коли от западна европа датиро от къде 15 години.еми нормално е хубавите екземпляри да се свършат и да останат такива като по за нас.Интересно ми е как 124-ка се продава за 2000Евро,и същия модел,същата година я има и на цена от 7000Евро.Ясно е че едната е кътана и човека й знае цената и че другата е карана като служебна или за работа...
А още по странно ми е как 124 такси в германия е на 260 000 км.,при положение че за толкова километра още не си е избило парите а вече е продадено....
Но това е друга тема...


Това е точно така а най лошото е че повечето хора наистина си вярват че са им на по двеста и нещо хиляди 15 годишните коли. Един познат сега си внесе пасат от 96г. и на таблото му пише че е на 160 и няколко хиляди и той си вярва като луд а колата е 1.9 дизел и е карана доста според мен, но човека си вярва.
  • 0

#13 kombi124d

kombi124d

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 805 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Бяла техника на колела

Публикувано 09 юли 2007 - 19:52

Това е точно така а най лошото е че повечето хора наистина си вярват че са им на по двеста и нещо хиляди 15 годишните коли. Един познат сега си внесе пасат от 96г. и на таблото му пише че е на 160 и няколко хиляди и той си вярва като луд а колата е 1.9 дизел и е карана доста според мен, но човека си вярва.

Зада няма съмнения в километрите се пазарува на Горубляне :icon_coolgrin: Там всички автомобили са под 200 000 км.и всички са "перфектни" Само караш :0_yahoo: :0_yahoo: :0_yahoo: :0_yahoo:
  • 0
Публикувано изображение
В тази криза няма пари за ракия,а жената купила хляб!

#14 indigen

indigen

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 39 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 09 юли 2007 - 20:50

Кола над десет години е на най малко 300 000 хил.км. особено ако е дизел.
Напудрени бабички./Грубляне/
  • 0

#15 brpi

brpi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1243 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Karlsruhe,Germany
  • Автомобил:
    W124 300D 603
    W124 230E 102

Публикувано 10 юли 2007 - 14:01

Мерси, мерси... Наливам до като преле е, нали. говорим за оригнално с добавка.


Моляте недеи прави глупости. как така налива6 докато прелее.......
Я отвори книгата и там си пи6е колко трябва да събира диференциала. тва 4е има пробка не зна4и 4е трябва да го набабани6 до горе на пробката.

Да добавя и аз малко спам по темата-
имам колега от Бг на гости тука за 1 месец и в4ера му показах 124 /94 г
200Д такси на 542 300км .

на вън6ен и вътре6ен вид колата е казано по Бг - колата е перфектна.

та на него му светна от каде идват ** перфектните** коли в Бг
  • 0
W 124 - 300D
W 124 - 230E




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни