
анти-корозионна защитаили какво има зад широките лайсни на 124 и 190?
Започната от mbenz, 18 юни 2007 - 18:15:10
23 мнения по тази тема
#16
Публикувано 11 юли 2007 - 22:00
До сега не съм виждал 190 на което да не повийва дефренцияла.
#17
Публикувано 12 юли 2007 - 04:17
Aйдееееее.
На мойто му нема нищо вече толко много време. Железен
Аз знам че компресията трябва да е около 11 атмосфери. Така че 10-12 е в нормите

Аз знам че компресията трябва да е около 11 атмосфери. Така че 10-12 е в нормите
#18
Публикувано 12 юли 2007 - 06:40
Какво общо има анти-корозионната защита с компресията на двигателя?Половин година откакто купих колата все ме тормозеше да сваля лайсните и да видя какво е положението там,няма ли наченки на ръжда,които да се тушират овреме,че като тръгне веднъж...!
Няколко пъти се опитвах да ги сваля,но не поддаваха и сърце не ми даваше да напъна!Накрая след консултации оттук,и след като огледах няколко цедеси със свалени лайсни/ужас!/,вдянах как става:постила се нещо подходящо до прага,отваря се вратата,ляга се и се гледа къде точно са долните щипки,и с голяма плоска отвертка се разщипват точно където е мястото на захват!Задължително купувате 5-6 комплекта ОРИГИНАЛНИ долни щипки!Едната половина се захваща към купето,а другата-към лайсната!Забравих да спомена,че операцията започва с развиването на рапидките в задната долна и горна част на лайсната от вътр.страна на вратата-сори!После цялата лайсна леко с поклащане и почукване се издърпва назад и готово-в ръцете ви е!Ако колата е австрийка,германка,холандка вероятността да откриете ръжда е 99%!
Основно по горните отвори на захват и задължително в долния ръб на вратата,както и по цялата долна част на вратата!Следва третиране с анти-корозионен грунд 2-3 слоя,смяна на счупена щипка,почистване от вътр.страна на лайсната и на вратата...Ако искате да задържите колата за години напред тази операция е задължителна!
Дайте инфо за бои,лакове и др.,а не за компресията.
#19
Публикувано 03 август 2007 - 20:21
по темата
нямам ръжда под широките лайсни на 124-ката, макар да е германска от 91 година...
утре мисля да я овъртя малко отдолу с Протекта, където има нужда
ако остане време ще сваля и подкалниците да видя там как е
на крика "леглата" са ОК
нямам ръжда под широките лайсни на 124-ката, макар да е германска от 91 година...
утре мисля да я овъртя малко отдолу с Протекта, където има нужда
ако остане време ще сваля и подкалниците да видя там как е
на крика "леглата" са ОК
брабус написа: "абе само аз ли спуквам тьрсачката?"
#20
Публикувано 13 август 2007 - 20:17
И аз си мислех за някаква мазнина с която да си намажа най-уязвимите места - примерно под гумените уплътнения на вратите. Но не знам да не земе пък да разтваря уплътненията. Иначе ако е нещо гъсто, хем ще предпазва от ръжда, хем още по-добре ще уплътнява и никаква вода няма да може да влиза между гумата и ламарината. Някой има ли идея за нещо такова. Аз се замислях да ползвам ваксата с която си мажа колата ама не знам дали е подходяща и дали ще спира добре достъпа на вода.
А за отдолу гледам че в момента е намазана цялата с нещо черно като смола. Знаете ли какво е това и къде да си купя още. Явно е доста добро защото отдолу няма никаква корозия въпреки че е от Германия колата. Единственото ръждясало нещо е гърнето. Ама за него вече не знам какво да правя. Тръбата за газовете която отива към гърнето не е мазана с нищо също, но няма ръжда и метала седи някак си бял. но гърнето явно е от обикновена ламарина и си е ръждясало. Някаква идея как се третира то?
А за отдолу гледам че в момента е намазана цялата с нещо черно като смола. Знаете ли какво е това и къде да си купя още. Явно е доста добро защото отдолу няма никаква корозия въпреки че е от Германия колата. Единственото ръждясало нещо е гърнето. Ама за него вече не знам какво да правя. Тръбата за газовете която отива към гърнето не е мазана с нищо също, но няма ръжда и метала седи някак си бял. но гърнето явно е от обикновена ламарина и си е ръждясало. Някаква идея как се третира то?
w210 - 2001 E 200 CDI
#21
Публикувано 19 август 2007 - 01:14
Вземи си оръжейна смазка и я ползвай за консервиране във вътрешността на задните калници, дупките за крика, а може и под уплътненията на вратите, но само в най-долната част на вратите, където се отича водата. Ако ти се занимава и смяташ да си караш повечко време колата можеш да свалиш корите на вратите и да гресираш вратите със същия вид смазка отвътре. Става дума за гъстия вид смазка. Не знам какво е това чудо и с какви качества и характеристики е, ама две години не е мръднала от местата където мазах. Няма зима, няма лято, няма води. Тази грес няма нищо общо с всички видове грес и смазки които се продават в мрежата. Да не казвам голяма приказка, ама и една от най-добрите греси за коли (мисля в световен мащаб) на Майк Сандерс не знам дали е по-добра от тази. Както и да е, това е мое мнение. Факт, че съм много доволен от качествата и. Препоръчвам на всеки, който има желание за профилактика да я ползва. За съжаление не знам дали се продава по магазини. На мен ми я дават военни.
#22
Публикувано 22 август 2007 - 13:29
Благодаря за информацията. Ще потърся оръжейна смазка. ако не стане в краен случай в някаква по гъста грес ще пробвам.
w210 - 2001 E 200 CDI
#23
Публикувано 22 август 2007 - 18:58
Благодаря за информацията. Ще потърся оръжейна смазка. ако не стане в краен случай в някаква по гъста грес ще пробвам.
Имайте впредвид,че тази гъста и лепкава смола/не грес/е наненсена фабрично върху вече боядисаните калници!Т.е.-тя не е анти-корозионен грунд-просто предпазва допълнително!Но върху стари калници,на които е започнала да избива ръжда по-добре да се изчистят и промажат дебело с качествен анти-корозионен грунд!Отскоро ползвам някакъв нов продукт на Оргахим-Протекта,и ми се струва читав,но още е рано да кажа!Скъпичък е-500мл-6.50лв.,и 300мл разредител-3,50...
#24
Публикувано 22 август 2007 - 19:46
Напълно съгласен с теб съмИмайте впредвид,че тази гъста и лепкава смола/не грес/е наненсена фабрично върху вече боядисаните калници!Т.е.-тя не е анти-корозионен грунд-просто предпазва допълнително!Но върху стари калници,на които е започнала да избива ръжда по-добре да се изчистят и промажат дебело с качествен анти-корозионен грунд!Отскоро ползвам някакъв нов продукт на Оргахим-Протекта,и ми се струва читав,но още е рано да кажа!Скъпичък е-500мл-6.50лв.,и 300мл разредител-3,50...

0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни