Към съдържанието

  •  
  • More

Снимка
- - - - -

анти-корозионна защитаили какво има зад широките лайсни на 124 и 190?


  • Please log in to reply
23 мнения по тази тема

#16 koko_race

koko_race

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 83 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 11 юли 2007 - 22:00

До сега не съм виждал 190 на което да не повийва дефренцияла.
  • 0

#17 caki

caki

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 501 Мнения:
  • Град:Разград
  • Интереси:коли,тенис и ...
  • Автомобил:
    Mercedes 190 Е
    Mercedes 200 CE

Публикувано 12 юли 2007 - 04:17

Aйдееееее. :D На мойто му нема нищо вече толко много време. Железен
Аз знам че компресията трябва да е около 11 атмосфери. Така че 10-12 е в нормите
  • 0

#18 smikov

smikov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 203 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 12 юли 2007 - 06:40

Половин година откакто купих колата все ме тормозеше да сваля лайсните и да видя какво е положението там,няма ли наченки на ръжда,които да се тушират овреме,че като тръгне веднъж...! :0_evil: Няколко пъти се опитвах да ги сваля,но не поддаваха и сърце не ми даваше да напъна!Накрая след консултации оттук,и след като огледах няколко цедеси със свалени лайсни/ужас!/,вдянах как става:постила се нещо подходящо до прага,отваря се вратата,ляга се и се гледа къде точно са долните щипки,и с голяма плоска отвертка се разщипват точно където е мястото на захват!Задължително купувате 5-6 комплекта ОРИГИНАЛНИ долни щипки!Едната половина се захваща към купето,а другата-към лайсната!Забравих да спомена,че операцията започва с развиването на рапидките в задната долна и горна част на лайсната от вътр.страна на вратата-сори!После цялата лайсна леко с поклащане и почукване се издърпва назад и готово-в ръцете ви е!Ако колата е австрийка,германка,холандка вероятността да откриете ръжда е 99%! :wub: Основно по горните отвори на захват и задължително в долния ръб на вратата,както и по цялата долна част на вратата!Следва третиране с анти-корозионен грунд 2-3 слоя,смяна на счупена щипка,почистване от вътр.страна на лайсната и на вратата...Ако искате да задържите колата за години напред тази операция е задължителна!

Какво общо има анти-корозионната защита с компресията на двигателя?
Дайте инфо за бои,лакове и др.,а не за компресията.
  • 0

#19 ivooo

ivooo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 436 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 / '91 /продадена
    W201 / '87 / 2.0 / 601.911
    W124 / '93 / 602.962

Публикувано 03 август 2007 - 20:21

по темата
нямам ръжда под широките лайсни на 124-ката, макар да е германска от 91 година...
утре мисля да я овъртя малко отдолу с Протекта, където има нужда
ако остане време ще сваля и подкалниците да видя там как е
на крика "леглата" са ОК
  • 0
брабус написа: "абе само аз ли спуквам тьрсачката?"

#20 panayot

panayot

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 24 Мнения:
  • Град:Сливен

Публикувано 13 август 2007 - 20:17

И аз си мислех за някаква мазнина с която да си намажа най-уязвимите места - примерно под гумените уплътнения на вратите. Но не знам да не земе пък да разтваря уплътненията. Иначе ако е нещо гъсто, хем ще предпазва от ръжда, хем още по-добре ще уплътнява и никаква вода няма да може да влиза между гумата и ламарината. Някой има ли идея за нещо такова. Аз се замислях да ползвам ваксата с която си мажа колата ама не знам дали е подходяща и дали ще спира добре достъпа на вода.

А за отдолу гледам че в момента е намазана цялата с нещо черно като смола. Знаете ли какво е това и къде да си купя още. Явно е доста добро защото отдолу няма никаква корозия въпреки че е от Германия колата. Единственото ръждясало нещо е гърнето. Ама за него вече не знам какво да правя. Тръбата за газовете която отива към гърнето не е мазана с нищо също, но няма ръжда и метала седи някак си бял. но гърнето явно е от обикновена ламарина и си е ръждясало. Някаква идея как се третира то?
  • 0
w210 - 2001 E 200 CDI

#21 izoholz

izoholz

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 274 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 19 август 2007 - 01:14

Вземи си оръжейна смазка и я ползвай за консервиране във вътрешността на задните калници, дупките за крика, а може и под уплътненията на вратите, но само в най-долната част на вратите, където се отича водата. Ако ти се занимава и смяташ да си караш повечко време колата можеш да свалиш корите на вратите и да гресираш вратите със същия вид смазка отвътре. Става дума за гъстия вид смазка. Не знам какво е това чудо и с какви качества и характеристики е, ама две години не е мръднала от местата където мазах. Няма зима, няма лято, няма води. Тази грес няма нищо общо с всички видове грес и смазки които се продават в мрежата. Да не казвам голяма приказка, ама и една от най-добрите греси за коли (мисля в световен мащаб) на Майк Сандерс не знам дали е по-добра от тази. Както и да е, това е мое мнение. Факт, че съм много доволен от качествата и. Препоръчвам на всеки, който има желание за профилактика да я ползва. За съжаление не знам дали се продава по магазини. На мен ми я дават военни.
  • 0

#22 panayot

panayot

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 24 Мнения:
  • Град:Сливен

Публикувано 22 август 2007 - 13:29

Благодаря за информацията. Ще потърся оръжейна смазка. ако не стане в краен случай в някаква по гъста грес ще пробвам.
  • 0
w210 - 2001 E 200 CDI

#23 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 22 август 2007 - 18:58

Благодаря за информацията. Ще потърся оръжейна смазка. ако не стане в краен случай в някаква по гъста грес ще пробвам.


Имайте впредвид,че тази гъста и лепкава смола/не грес/е наненсена фабрично върху вече боядисаните калници!Т.е.-тя не е анти-корозионен грунд-просто предпазва допълнително!Но върху стари калници,на които е започнала да избива ръжда по-добре да се изчистят и промажат дебело с качествен анти-корозионен грунд!Отскоро ползвам някакъв нов продукт на Оргахим-Протекта,и ми се струва читав,но още е рано да кажа!Скъпичък е-500мл-6.50лв.,и 300мл разредител-3,50...
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#24 Toto

Toto

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 128 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:kozloduy
  • Автомобил:
    W211 Lorinser

Публикувано 22 август 2007 - 19:46

Имайте впредвид,че тази гъста и лепкава смола/не грес/е наненсена фабрично върху вече боядисаните калници!Т.е.-тя не е анти-корозионен грунд-просто предпазва допълнително!Но върху стари калници,на които е започнала да избива ръжда по-добре да се изчистят и промажат дебело с качествен анти-корозионен грунд!Отскоро ползвам някакъв нов продукт на Оргахим-Протекта,и ми се струва читав,но още е рано да кажа!Скъпичък е-500мл-6.50лв.,и 300мл разредител-3,50...

Напълно съгласен с теб съм :icon_welldone:
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни

Зареждане...