Оказа се, че резервоарчето има две секции, които не си личат много-много. За предните и за задните колела.
... и след обезвъздушаването не предните колела се прехвърлих на задните, където...
....оставих да изтече едно известно количество от старата течност и като започнах обезвъздушаването - ИЗЛИЗАШЕ САМО ВЪЗДУХ!
Въоръжих се с търпение и започнах да обезвъздушавам системно и упорито. Никакъв резултат?!?! Върнах се на предните колела - всичко перфектно! През цялото време държах резервоарчето пълно на МАКС или малко повече, обаче течност отзад не потече. Запалих двигателя и гледам - свети лампичката за течността. Откачих!
Оказах се в ситуацията
"седя и си мисля, по едно време само си седя"
Докато си мислех, че мисля, а само си седях, чух мнения от типа заял е клапан на "кантара" при задния мост, *рееБа се помпата и т.н.
Не съм технически гений и почнах да се чудя дали нещо ABS-a не ми върти номера??
Сетих се, че покрай една продажба на гуми си бях записал телефона на Lorinser и му се обадих в събота по никое време - 2-3ч. следобед.
Човекът ме изслуша, каза че няма начин да е от ABS-a и спомена за двете секции на "казанчето"
 ,
 , за което въобще не подозирах.
Върнах се и го напълних до преливане, а то се изтече пак до някакво положение над МАКС, пак го напълних до гърлото и пак се стече - явно задната секция е била празна... ПФУ!
Нататък няма нищо за разказване...
Хвала на знаещите!



 
				 
				
 
	 
			
			
			
				 
					 
				
				
				 
			
			 
				
				
				 
			
			

 
				
				
				


 
				
				
				













