Да сменям ли съединителя на перката.
Започната от hipo, 16 юни 2007 - 22:15:24
51 мнения по тази тема
#16
Публикувано 23 юни 2007 - 01:09
hipo, и сега като смени перката усеща ли се кога включва перката и кога изключва. Можеш ли да ми кажеш точно при колко градуса включва перката и при колко изключва?
Мерцедес C180 97г. -> Р4572РХ
#17
Публикувано 23 юни 2007 - 01:36
hipo, и сега като смени перката усеща ли се кога включва перката и кога изключва. Можеш ли да ми кажеш точно при колко градуса включва перката и при колко изключва?
Точно при колко градуса включва и изключва не съм засичал, защото откакто я смених и не е вдигнала повече от 83-85 градуса. Тия дни нямам много работа, та реших днес да я поизкарам в жегите към 16:00 да я позагрея, ама пак не вдигна повече от 85 градуса. В понеделник имам работа из София и ще гледам да се нахакам в някое задръстване та да я изтествам максимално, а като си набавя инструмента, ще поескпериментирам и със старата муфа, защото си мисля че може от многото боклук да не е работила.
ML270 04г.
ex-С180 94г.
#18
Публикувано 26 юни 2007 - 09:59
Извинявам се, но ще се отклоня малко от темата.
Моето виско мисля,че също е за смяна и тия дни ще видя дали ще взимам ново или ще измисля нещо др. , но снощи ми казаха да съм сменил капачката на разшерителното казанче защото можело да не прави накакъв кръг.....
Та въпроса ми е има ли смисъл да сменям капачката при положение че не мисля че е проблемнна?
Моето виско мисля,че също е за смяна и тия дни ще видя дали ще взимам ново или ще измисля нещо др. , но снощи ми казаха да съм сменил капачката на разшерителното казанче защото можело да не прави накакъв кръг.....
Та въпроса ми е има ли смисъл да сменям капачката при положение че не мисля че е проблемнна?
#19
Публикувано 26 юни 2007 - 16:01
Според мене са някакви измислици.
Мерцедес C180 97г. -> Р4572РХ
#20
Публикувано 26 юни 2007 - 16:38
Държи ти налягане в системата ако нямаш капачка на радиатора за което сам почти сигурен.Това е разширителен съд,но капачката му държи налягането и не позволява течноста да завира на високи температури.Сменяй.
.
#21
Публикувано 26 юни 2007 - 17:08
Извинявам се, но ще се отклоня малко от темата.
Моето виско мисля,че също е за смяна и тия дни ще видя дали ще взимам ново или ще измисля нещо др. , но снощи ми казаха да съм сменил капачката на разшерителното казанче защото можело да не прави накакъв кръг.....![]()
Та въпроса ми е има ли смисъл да сменям капачката при положение че не мисля че е проблемнна?
Тайзи капачка се сменя,или ако не изпуска налягане след 1-1.2 атм.,или ако изпуска непрекъснато-дори и при ниско налягане!
#22
Публикувано 26 юни 2007 - 17:18
Сменаи,сменяй,то с това се почва,лесно ще набиеш луди цифри,но почни с малкото,че тия се сменят на 2-3 години,а не кат нас като заври канчето.
.
#23
Публикувано 26 юни 2007 - 17:36
Миналата седмица сменях ремъка на Ц-тката в специализирания сервиз на ул."Братя Миладинови". Перката я отвинтваха с яко чукане по гайката й. Отначало с чука се млати по гаечния ключ, а после и върху едно удължение за глух ключ опряно до ръба на гайката и бой с чука. Оказа се, че и силикона на хидравличното амбрияжче е изтекъл. Готов съм да се бръкна за 300 лв - цената за ново, но кажете къде да отида да ми го сменят, където няма да блъскат с чука?
#24
Публикувано 26 юни 2007 - 17:41
Миналата седмица сменях ремъка на Ц-тката в специализирания сервиз на ул."Братя Миладинови". Перката я отвинтваха с яко чукане по гайката й. Отначало с чука се млати по гаечния ключ, а после и върху едно удължение за глух ключ опряно до ръба на гайката и бой с чука. Оказа се, че и силикона на хидравличното амбрияжче е изтекъл. Готов съм да се бръкна за 300 лв - цената за ново, но кажете къде да отида да ми го сменят, където няма да блъскат с чука?
Ами то така блъскат и по оста на водната помпа-ужас!
#25
Публикувано 26 юни 2007 - 18:26
Благодаря ти за съчувствието.Ами то така блъскат и по оста на водната помпа-ужас!
#26
Публикувано 26 юни 2007 - 18:52
Благодаря ти за съчувствието.
Ама нали за тово се плаша и питам има ли някаде майстори с по-елегантен подход, разбира се без да се маха радиатора.
Що те плаши свалянето на радиатора?!Досега три пъти съм го свалял,за операции,за които не е задължително да се сваля,но пък се отваря пространство,рабори се по-лесно,нещата могат да се изпипат по-спокойно,а и исках да напълня радиатора с оцет,за да изчисти котлен камък,ако има!После обаче перфектно го изплакваш!
#27
Публикувано 26 юни 2007 - 19:35
Мисля че теста на виско съединителя е лесен.
1. При загряла кола(Над 100 градуса), правиш опит да спреш перката с вестник, ако спре имаш 50% за смяна.
2. При загрляа кола(Над 100 градуса), някой гаси колата, и се гледа колко оборота ще направи перката. Ако са над 4-5, имаш още 50%
Събереш ли 100% значи виско съединителя е заминал. Това го пише на доста места из форума, а е и лесно да се изтества.
После вече гледаш каквото искаш по системата, аз не виждам по лесен тест.
1. При загряла кола(Над 100 градуса), правиш опит да спреш перката с вестник, ако спре имаш 50% за смяна.
2. При загрляа кола(Над 100 градуса), някой гаси колата, и се гледа колко оборота ще направи перката. Ако са над 4-5, имаш още 50%
Събереш ли 100% значи виско съединителя е заминал. Това го пише на доста места из форума, а е и лесно да се изтества.
После вече гледаш каквото искаш по системата, аз не виждам по лесен тест.
ML270 04г.
ex-С180 94г.
#28
Публикувано 26 юни 2007 - 19:39
Миналата седмица сменях ремъка на Ц-тката в специализирания сервиз на ул."Братя Миладинови". Перката я отвинтваха с яко чукане по гайката й. Отначало с чука се млати по гаечния ключ, а после и върху едно удължение за глух ключ опряно до ръба на гайката и бой с чука. Оказа се, че и силикона на хидравличното амбрияжче е изтекъл. Готов съм да се бръкна за 300 лв - цената за ново, но кажете къде да отида да ми го сменят, където няма да блъскат с чука?
Тия са за блъскане с чук по тяхната глава. Верно че с чукане излиза, но с гумен чук и после дори и на ръка се развива, тия от мързел само прецакват гайката. По какво разбра че е изтекъл силикона. Ето го моя стар съединител.
. Мисля че виското го бях видял някъде из интернет за 110 евро и то като ориганалното sachs.
Ето в Турция даже 76 евро
ML270 04г.
ex-С180 94г.
#29
Публикувано 26 юни 2007 - 20:11
Взех да чистя мръсотията от предната страна на алуминиевото тяло и шефът на сервиза каза: "хич не го чисти! Силиконът му е изтекъл." Иначе проби не са правени. Мисля си дали ако трудното отвинтване на гайката не е също някаква индикация или якото блъскане не води до изтичане на силикона... От друга страна ми правеше впечатление, че стрелката за температурата стои около 100 гр., но си мислех,че е някаква особеност а датчика, защото дори при много кофти условия не е отивала по-нагоре. Добре, че се зачетох тук та се светнах за проблемите.... По какво разбра че е изтекъл силикона. ...
Ето в Турция даже 76 евро
#30
Публикувано 26 юни 2007 - 20:24
Взех да чистя мръсотията от предната страна на алуминиевото тяло и шефът на сервиза каза: "хич не го чисти! Силиконът му е изтекъл." Иначе проби не са правени. Мисля си дали ако трудното отвинтване на гайката не е също някаква индикация или якото блъскане не води до изтичане на силикона... От друга страна ми правеше впечатление, че стрелката за температурата стои около 100 гр., но си мислех,че е някаква особеност а датчика, защото дори при много кофти условия не е отивала по-нагоре. Добре, че се зачетох тук та се светнах за проблемите.
Шефът на сервиза каза: "хич не го чисти! Дай 300 лв за нов."
Абе аз все пак ще пробвам, почистен дали ще тръгне
ML270 04г.
ex-С180 94г.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни















