Към съдържанието

  •  

Снимка

Да сменям ли съединителя на перката.


  • Please log in to reply
51 мнения по тази тема

#16 Inkas

Inkas

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 732 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе

Публикувано 23 юни 2007 - 01:09

hipo, и сега като смени перката усеща ли се кога включва перката и кога изключва. Можеш ли да ми кажеш точно при колко градуса включва перката и при колко изключва?
  • 0
Мерцедес C180 97г. -> Р4572РХ

#17 hipo

hipo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 290 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Хасково

Публикувано 23 юни 2007 - 01:36

hipo, и сега като смени перката усеща ли се кога включва перката и кога изключва. Можеш ли да ми кажеш точно при колко градуса включва перката и при колко изключва?


Точно при колко градуса включва и изключва не съм засичал, защото откакто я смених и не е вдигнала повече от 83-85 градуса. Тия дни нямам много работа, та реших днес да я поизкарам в жегите към 16:00 да я позагрея, ама пак не вдигна повече от 85 градуса. В понеделник имам работа из София и ще гледам да се нахакам в някое задръстване та да я изтествам максимално, а като си набавя инструмента, ще поескпериментирам и със старата муфа, защото си мисля че може от многото боклук да не е работила.
  • 0

ML270 04г.

ex-С180 94г.


#18 ppp

ppp

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 141 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    W164

Публикувано 26 юни 2007 - 09:59

Извинявам се, но ще се отклоня малко от темата.
Моето виско мисля,че също е за смяна и тия дни ще видя дали ще взимам ново или ще измисля нещо др. , но снощи ми казаха да съм сменил капачката на разшерителното казанче защото можело да не прави накакъв кръг..... :dontknow:
Та въпроса ми е има ли смисъл да сменям капачката при положение че не мисля че е проблемнна?
  • 0

#19 Inkas

Inkas

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 732 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе

Публикувано 26 юни 2007 - 16:01

Според мене са някакви измислици. :dontknow:
  • 0
Мерцедес C180 97г. -> Р4572РХ

#20 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 26 юни 2007 - 16:38

Държи ти налягане в системата ако нямаш капачка на радиатора за което сам почти сигурен.Това е разширителен съд,но капачката му държи налягането и не позволява течноста да завира на високи температури.Сменяй.
  • 0
.

#21 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 26 юни 2007 - 17:08

Извинявам се, но ще се отклоня малко от темата.
Моето виско мисля,че също е за смяна и тия дни ще видя дали ще взимам ново или ще измисля нещо др. , но снощи ми казаха да съм сменил капачката на разшерителното казанче защото можело да не прави накакъв кръг..... :dontknow:
Та въпроса ми е има ли смисъл да сменям капачката при положение че не мисля че е проблемнна?


Тайзи капачка се сменя,или ако не изпуска налягане след 1-1.2 атм.,или ако изпуска непрекъснато-дори и при ниско налягане! :tongue: Тогава обаче ще има следи от маркучлето на разш. съд,че е изпускан антифриз!Аз лично досега не съм видял такава капачка да е дефектирала-не,че е невъзможно,разбира се!И,ако проблема е в нея това би бил най-прекрасния вариант! ;)
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#22 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 26 юни 2007 - 17:18

Сменаи,сменяй,то с това се почва,лесно ще набиеш луди цифри,но почни с малкото,че тия се сменят на 2-3 години,а не кат нас като заври канчето. :icon_coolgrin:
  • 0
.

#23 Mercho

Mercho

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 6 Мнения:

Публикувано 26 юни 2007 - 17:36

Миналата седмица сменях ремъка на Ц-тката в специализирания сервиз на ул."Братя Миладинови". Перката я отвинтваха с яко чукане по гайката й. Отначало с чука се млати по гаечния ключ, а после и върху едно удължение за глух ключ опряно до ръба на гайката и бой с чука. Оказа се, че и силикона на хидравличното амбрияжче е изтекъл. Готов съм да се бръкна за 300 лв - цената за ново, но кажете къде да отида да ми го сменят, където няма да блъскат с чука?
  • 0

#24 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 26 юни 2007 - 17:41

Миналата седмица сменях ремъка на Ц-тката в специализирания сервиз на ул."Братя Миладинови". Перката я отвинтваха с яко чукане по гайката й. Отначало с чука се млати по гаечния ключ, а после и върху едно удължение за глух ключ опряно до ръба на гайката и бой с чука. Оказа се, че и силикона на хидравличното амбрияжче е изтекъл. Готов съм да се бръкна за 300 лв - цената за ново, но кажете къде да отида да ми го сменят, където няма да блъскат с чука?



Ами то така блъскат и по оста на водната помпа-ужас!
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#25 Mercho

Mercho

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 6 Мнения:

Публикувано 26 юни 2007 - 18:26

Ами то така блъскат и по оста на водната помпа-ужас!

Благодаря ти за съчувствието. :) Ама нали за тово се плаша и питам има ли някаде майстори с по-елегантен подход, разбира се без да се маха радиатора.
  • 0

#26 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 26 юни 2007 - 18:52

Благодаря ти за съчувствието. :) Ама нали за тово се плаша и питам има ли някаде майстори с по-елегантен подход, разбира се без да се маха радиатора.


Що те плаши свалянето на радиатора?!Досега три пъти съм го свалял,за операции,за които не е задължително да се сваля,но пък се отваря пространство,рабори се по-лесно,нещата могат да се изпипат по-спокойно,а и исках да напълня радиатора с оцет,за да изчисти котлен камък,ако има!После обаче перфектно го изплакваш!
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#27 hipo

hipo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 290 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Хасково

Публикувано 26 юни 2007 - 19:35

Мисля че теста на виско съединителя е лесен.
1. При загряла кола(Над 100 градуса), правиш опит да спреш перката с вестник, ако спре имаш 50% за смяна.
2. При загрляа кола(Над 100 градуса), някой гаси колата, и се гледа колко оборота ще направи перката. Ако са над 4-5, имаш още 50%

Събереш ли 100% значи виско съединителя е заминал. Това го пише на доста места из форума, а е и лесно да се изтества.

После вече гледаш каквото искаш по системата, аз не виждам по лесен тест.
  • 0

ML270 04г.

ex-С180 94г.


#28 hipo

hipo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 290 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Хасково

Публикувано 26 юни 2007 - 19:39

Миналата седмица сменях ремъка на Ц-тката в специализирания сервиз на ул."Братя Миладинови". Перката я отвинтваха с яко чукане по гайката й. Отначало с чука се млати по гаечния ключ, а после и върху едно удължение за глух ключ опряно до ръба на гайката и бой с чука. Оказа се, че и силикона на хидравличното амбрияжче е изтекъл. Готов съм да се бръкна за 300 лв - цената за ново, но кажете къде да отида да ми го сменят, където няма да блъскат с чука?


Тия са за блъскане с чук по тяхната глава. Верно че с чукане излиза, но с гумен чук и после дори и на ръка се развива, тия от мързел само прецакват гайката. По какво разбра че е изтекъл силикона. Ето го моя стар съединител. Публикувано изображение.
Мисля че виското го бях видял някъде из интернет за 110 евро и то като ориганалното sachs.

Ето в Турция даже 76 евро
  • 0

ML270 04г.

ex-С180 94г.


#29 Mercho

Mercho

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 6 Мнения:

Публикувано 26 юни 2007 - 20:11

... По какво разбра че е изтекъл силикона. ...

Ето в Турция даже 76 евро

Взех да чистя мръсотията от предната страна на алуминиевото тяло и шефът на сервиза каза: "хич не го чисти! Силиконът му е изтекъл." Иначе проби не са правени. Мисля си дали ако трудното отвинтване на гайката не е също някаква индикация или якото блъскане не води до изтичане на силикона... От друга страна ми правеше впечатление, че стрелката за температурата стои около 100 гр., но си мислех,че е някаква особеност а датчика, защото дори при много кофти условия не е отивала по-нагоре. Добре, че се зачетох тук та се светнах за проблемите.
  • 0

#30 hipo

hipo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 290 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Хасково

Публикувано 26 юни 2007 - 20:24

Взех да чистя мръсотията от предната страна на алуминиевото тяло и шефът на сервиза каза: "хич не го чисти! Силиконът му е изтекъл." Иначе проби не са правени. Мисля си дали ако трудното отвинтване на гайката не е също някаква индикация или якото блъскане не води до изтичане на силикона... От друга страна ми правеше впечатление, че стрелката за температурата стои около 100 гр., но си мислех,че е някаква особеност а датчика, защото дори при много кофти условия не е отивала по-нагоре. Добре, че се зачетох тук та се светнах за проблемите.


Шефът на сервиза каза: "хич не го чисти! Дай 300 лв за нов."

Абе аз все пак ще пробвам, почистен дали ще тръгне :)
  • 0

ML270 04г.

ex-С180 94г.





0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни