Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Mercedes c320 w203 m112 изключва цилиндър

цилиндър misfire

  • Please log in to reply
1 отговор на тази тема

#1 b05_uli

b05_uli

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 1 Мнения:
  • Град:Сандански
  • Автомобил:
    Mercedes c220 w202

Публикувано Вчера, 09:52

Здравейте, колеги!

Бих искал да се обърна към вас с един технически проблем, който срещам с моята кола и се надявам на съвети или препоръки. Автомобилът е Mercedes W203 C320 с M112 двигател. Проблемът се проявява при пълно натоварване и обороти над 5000 – изключва цилиндър 6 и светва Check Engine. След като рестартирам двигателя, цилиндърът започва да работи нормално, но лампата остава да свети. Ако обаче отново премина оборотите над 5000, проблемът се повтаря. Любопитното е, че това се случва около 4 от 5 пъти.

Xentry ми показва само грешки "misfire cylinder 6" и "misfire detected" (кодове p306 и p300). Ето какво съм пробвал досега, за да реша проблема:

Нови свещи, размяна на бобина и кабели с друг цилиндър – отново записва цилиндър 6
Проверка на предните ламбда сонди  нямат кодове за грешки но все пак сложих старите които от време на време записваха mixture adaptation (по спомен) но не влизаше в авариен режим – няма промяна пак след 5000 оборота изключва цилиндър 6.
Колата няма катализатори и са изключени вторите ламбда сонди.
Тест на компресията – тук ми стана любопитно защото всичките цилиндри изкараха компреси около 12 плю минус 0.1 атмосфера а по каталожни данни трябва да е 10, може би уреда не е много верен ( все пак е GEKO) или пък пада малко масълце от клапаните и задува в сигментите но факта че всичките са еднакви като компресия ме успокоява.
Проверка на всички маркучи за вакуум – нямам изпускане от никъде, клапана за вихровите клапи не е пробит и работи, както и клапаните за допълнителния въздух.
MAF- сензора показва адекватни стойности освен температура на входящия въздух (която грешка си я имам от както сложих NGK дебитомер).
Бензиновите инжектори не мисля че са отговорни за конкретния проблем защото колата има АГУ и прави проблема и на двете горива.

Ако някой е имал подобен проблем или има идеи какво друго да проверя, ще съм благодарен да сподели опит и мнение. Изчерпах се от към идеи и ще се радвам на всякакви съвети или насоки, които могат да помогнат.

Благодаря предварително на всеки, който ще отдели време да помогне!

 


  • 0

#2 prokopi69

prokopi69

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 826 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано Вчера, 13:04

Издухан клапан.
  • 0





Also tagged with one or more of these keywords: цилиндър, misfire

1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни