Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

МОЛЯ ЗА ПОМОЩ! Единия цилиндър не работи?

m113 цилиндър не работи

  • Please log in to reply
16 мнения по тази тема

#1 r1der

r1der

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 117 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОфия
  • Автомобил:
    W209 V8

Публикувано 22 март 2017 - 21:40

Здравейте колеги,

Имам следния проблем, 6-ти цилиндър изключи и въобще не работи. Колата е В209 М113 мотор.

Беше ми го направила преди месец някъде и се оправи но от малко повече от седмица съвсем не работи. Закарах я на сервиз да и направят пълна диагностика, четене на живи данни и какво ли още не и точно от къде идва проблема не стана ясно. Изписва едно - няма ток на 6-ти цилиндър. В сервиза ми провериха бобината и казаха че работи и проблема е или в кабелите или в свещите. Смених 2-те свещи, проблема си остана. Тази вечер си играх да сменя и кабелите с нови - отново греда?! Това което направих също е да разменя бобината на 5-ти и 6-ти цилиндър - отново 6-ти е изключен (гледам през телефона, имам адаптер който чете грешките и ги чисти). Другото което пробвах е да махна кабела който влиза в бобината на 7ми цилиндър и да го сложа на 6-ти, отново ми изписва че само 6ти е изключен (явно по този кабел определя кой не работи?!). Другото - докато работи мотора махам кабела от 7ма бобина и го слагам на 6-та и колата започва да работи още по лошо (т.е. и 6-ти и 7ми е изключен) Слагам отново кабела на 7ма бобина и се подобрява работата но 6-ти си е изключен. Това което разбрах в общи линии е че проблема не е от бобината, кабелите и свещите а диагностиката показва точно това.

Моля за помощ, честно казано незнам и къде да я закарам на сервиз... Този в който ми правиха диагностиката ми казват че за да ми сменят свещите трябва да ми източват климатика  за да махнат тръбата че рейката на газта пречела... Тая вечер с една отверка, един шестограм и клещи я пръснах половината... Не ми се коментира...

 

Благодаря предварително!


  • 0

#2 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 март 2017 - 22:45

Имам едно подозрение...
Газовия комп играе като мост към бензиновата инсталация.
Ако ти е издумкало нещо по газовия комп, което е свързано с 6ти цилиндър, ще го прави винаги, без значение дали си на газ или на бензин.
Единствения вариант е на буксата на газовия комп да се сложи тапа, която да затвори веригите, все едно инсталацията е заводска. Такива тапи има при производителите на въпросните газови инсталации.
Това беше преди време, когато последно се интересувах. Съмнявам се нещата да са се променили.

mitkofitnes може да вкара малко допълнителна яснота.
Почти съм убеден, че всичките простотии ти идват от инсталацията на газовия комп, четейки написаното.
  • 1

Audi_A4_avatar.gif


#3 r1der

r1der

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 117 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОфия
  • Автомобил:
    W209 V8

Публикувано 23 март 2017 - 00:15

Аз също сериозно подозирам газта понеже ми е изключвала цилиндри (точно 6-7-8) още като я взех и на газ и на бензин докато не смених реле изпарители дюзи на тези три цилиндъра и нз си още какво по газта. От тогава спря да ми ги прави тея номера и сега отново... също така газовата ми е такава че прехвърля постепенно. Докато карам на бензин свети червено, след като достигне необх темп светва за 1-4 сек оранжево и като прехвърли съвсем на газ светва зелено. Аз си го обяснявам.че пуска шотове газ преди да обърне из цяло понеже като прехвърля когато работи на място докато свети оранжево мотора започва да "срича".
Сега като е изкл. 6 цилиндър когато вдигне темп и тръгне да прехвърля на газ стои на оранжевата лампа и неможе да прехвърли.
  • 0

#4 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 23 март 2017 - 01:12

Даа много вероятно да е от ГИто мн често взе да се случва вече.Когато изгаси цилиндър така се случва и не може да прехвърли на газ.Ако се замери и има искра е ясна работата повреда или инжектор или самия компютър на ГИто,скоро оправяхме една В200 турбо с БРЦ на 3 месеца със изгорял канал на ГИто.Ами варианти много,за час два работа се установява проблема.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 3

#5 r1der

r1der

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 117 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОфия
  • Автомобил:
    W209 V8

Публикувано 23 март 2017 - 14:25

Той е изключен и на газ и на бензин и със сигурност не е бобина свещи и кабели. До това брц пътека направих..
  • 0

#6 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 23 март 2017 - 14:39

Кой е изключен :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#7 r1der

r1der

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 117 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОфия
  • Автомобил:
    W209 V8

Публикувано 23 март 2017 - 20:08

Цилиндър номер 6 :)
  • 0

#8 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 24 март 2017 - 01:31

Пак да обясня:Газовия инжекцион прекъсва бензиновия инжектор,затова ако извадиш газовия компютър автомобила няма да запали въобще.За. Целта трябва обстоен преглед и да се види какво е станало,от моя опит бих казал че и нов асфалт да насрелеш до БРЦ няма да ти свършат работа.Търси читав газаджия,БРЦто се чете лесно.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#9 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 март 2017 - 09:16

Ама какво се чудите толкова.......... измъкнете буксите на пръднята и закачете бензиновите, веднага ще покаже!

 

Ако газомонтажистите не са ползвали преходници, а са рязали инсталацията.... изрежете импровизациите им, възстановете заводското и ако проблема не е механичен, колата ще заработи както му е реда.


  • 2


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#10 r1der

r1der

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 117 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОфия
  • Автомобил:
    W209 V8

Публикувано 24 март 2017 - 19:26

Сега изкарах една букса която води към компа на газовата и пробвах да запаля но веднага изгасна съвсем изнемощяла. Вече съм почти сигурен че там ще се окаже проблема защото всички ядове които съм брал по тая кола са били само и единствено свързани с това БРЦ. ДрУгата ми кола е с Ланди и 80к км най-елементарен филтър не съм сменял, само карам... Пнеделник имам час и надявам се да разберем..
  • 0

#11 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 24 март 2017 - 20:23

Така нищо не си пробвал,но ти си знаеш.Относно Ланди Ренцо не си мн прав но там потребителите се делят на два вида:мн доволни които нищо не пипат с години и много недоволни на които никой офицялен представител в БГ не може да им помогне...доста такива съм демонтирал.Все пак ако не можеш да работиш с мултицед и пробна лампа и не знаеш какво да мериш демонтирай както Бай Васил казва газовия инжекцион и вържи кабелите на бензиновите си инжектори където ги прекъсва газовата и ще ти стане ясно.Първия вариант е по-лесния но за човек с повече познания,вторият споменат от Бай Васил можеш да го направиш спокойно и ти.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#12 r1der

r1der

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 117 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОфия
  • Автомобил:
    W209 V8

Публикувано 24 март 2017 - 22:32

Това по скоро го направих за да се убедя че ГИ има връзка с проблема, не че не вярвам на това което kdl и ти ми написахте, даже напротив, ако имате сервизи само при вас ще си карам колата. mitkofitnes ще ти пиша ЛС по един друг въпрос :)

 

По темата:

Утре ще разгледам по обстойно, но тоя мотор в коша на цлк без ГИ е супер претрупан и неможеш да бръкнеш а с тая газ е нещо страшно и ще ми е много трудно да проследя кабелите но все пак ще си поиграя. 


  • 0

#13 r1der

r1der

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 117 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОфия
  • Автомобил:
    W209 V8

Публикувано 27 март 2017 - 21:56

Нямах време да си играя и днес направо я закарах в сервиза на брц. Излезе някакъв модул за 8 цилиндъра който бил прецакан и понеже уредбата е стара ще ми предложат евентуално два варианта. 1. Изцяло нова електроника и окабеляване 2. Да се поръча ако може от италия въпросния модул.
Благодаря на всички отзовали се!! Спестихте ми много ходене по мъките.
  • 0

#14 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 27 март 2017 - 22:29

Пак ли ще те закачат на куката тези от БРЦ :))


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#15 r1der

r1der

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 117 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОфия
  • Автомобил:
    W209 V8

Публикувано 28 март 2017 - 17:39

Вече ми правят отстъпка като тяхен редовен клиент... ще ме закачат няма къде да ходя, поне я оправиха и си я карам на бензин че аз забравих какво е това V8...
  • 0





Also tagged with one or more of these keywords: m113, цилиндър, не работи

3 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 3 гости, 0 анонимни