Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

w124 датчици, перка радиатор

w124 200e Климатик перки радиатор датчици релета

  • Please log in to reply
7 мнения по тази тема

#1 skmonsta

skmonsta

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 1 Мнения:
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    Mercedes w124, 200E

Публикувано 02 август 2023 - 10:03

Здравейте,

 

Имам w124 200e, m102... Перката на радиатор е постоянно включена, както и тази на климатика.

Смених термошалтер 0065459024, като така перката на радиатор спря да работи и не се включва дори като загрее...

 

Като допра до маса стария термошалтер, перката на радиатора почва.

 

Перката на климатика работи постоянно БЕЗ значение... изключвам я като махна бушон D.

 

Какво да търся, явно след ремонт на главата са оплетени някакви кабели или релета...

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  engine.jpg   152,06K   0 Брой сваляния

  • 0

#2 Bogi

Bogi

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 524 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница- 60169
  • Интереси:стари двуврати
  • Автомобил:
    US 1972 280SE 4.5
    US 1972 250C
    US 1972 280C
    EU 1984 500SEC
    US 1989 560SEC
    US 1998 CL500
    EU 1999 CLK320
    US 2008 S550

Публикувано 02 август 2023 - 17:19

Перката на радиатора и тази на климатика са една и съща перка, с два кръга на управление, единя е от 100 градуса целзий който си купил, той е нормално затворен контакт който разкъсва при въпросните 100 градуса.

Другия кръг на климатика се активира от сензор за налягане на фреона (някъде по тръбите) той е нормално отворен и се затвара ако налягането стигне 20 бара, разкъсва ако падне на 10 бара.

 

Горните два сензора които си оградил не са нито за едното нито за другото


Този пост е редактиран от Bogi: 02 август 2023 - 17:20

  • 0

сесшисе ?


#3 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4601 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 03 август 2023 - 11:48

Има още един сензор за Т, който ползва климатика.

 

По спомен е син, с два контакта, на задната част на главата.

 

Шалтерът в предната част е нормалн отворен, като го затвориш, трябва да тръгва перката. На пазара за афтърмаркет части, като замяна се предлагат сензори за 130 градуса, незнайно защо.

 

Оригиналният е за 105 градуса с хистерезис 5 градуса - 100/105 градуса.

 

Този термошалтер, който си дал е за управление подгрева на смукателния колектор (с един контакт, жълт или син). Той е нормално затворен и отваря на 60 градуса. Т. е. след 60 градуса няма подгрев на смукателния колектор.


  • 0

#4 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4601 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 03 август 2023 - 12:14

Ето този управлява нормално ел. перката:

https://www.ebay.de/...AAaAtV6EALw_wcB

 

Двата контакта са силови, за перката.

Третият е за Т на таблото.

 

Този се ползва 2х2 за управление на инжекцион и на комутатора. Двойките на кръст трябва да дават еднакви стойности.

https://nemigaparts..../2839884100565/

 

За съжаление не мода да намеря датчика на климатика, иначе щях да пусна и него.


  • 0

#5 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4601 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 03 август 2023 - 12:24

Сега погледнах творята снимка - този за ел. перката на климатика е вторият горе, първият е за ел. муфата на голямата перка.

 

Мисля, че имаш проблем точно с този син датчик с два контакта. Той е NTC, не е шалтер.


Този пост е редактиран от Subsonic: 03 август 2023 - 12:25

  • 0

#6 Bogi

Bogi

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 524 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница- 60169
  • Интереси:стари двуврати
  • Автомобил:
    US 1972 280SE 4.5
    US 1972 250C
    US 1972 280C
    EU 1984 500SEC
    US 1989 560SEC
    US 1998 CL500
    EU 1999 CLK320
    US 2008 S550

Публикувано 04 август 2023 - 05:31

 ел. муфата на голямата перка.

мислех че е с виско


  • 0

сесшисе ?


#7 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4601 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 04 август 2023 - 09:09

Всички м102 са с ел. муфа, поне на w124.

 

м103 и м104 са с виско.


  • 0

#8 Bogi

Bogi

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 524 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница- 60169
  • Интереси:стари двуврати
  • Автомобил:
    US 1972 280SE 4.5
    US 1972 250C
    US 1972 280C
    EU 1984 500SEC
    US 1989 560SEC
    US 1998 CL500
    EU 1999 CLK320
    US 2008 S550

Публикувано 04 август 2023 - 20:54

В такъв случай бих искал да си коригирам първия пост, но.

Ел перката отпред със сигурност се управлява от pressure switch над 20 бара задейства, под 10 бара спира, някъде по тръбичките на фреона, може би върху дехидратора.


  • 0

сесшисе ?






Also tagged with one or more of these keywords: w124, 200e, Климатик, перки, радиатор, датчици, релета

1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни