Aлармата помощW124 250 TD
Started by sasho i sisa, 10 Jun 2007 - 13:33:40
33 replies to this topic
#1
Posted 10 June 2007 - 13:33
Здравеите Преди десет дни купих мерцедес 250 тд Е комби
Всичко беше наред докато алармата не отказа
нито отключва а за палене да не говорим
Моля помогнете със съвет
Всичко беше наред докато алармата не отказа
нито отключва а за палене да не говорим
Моля помогнете със съвет
#2
Posted 10 June 2007 - 14:34
Здравеите Преди десет дни купих мерцедес 250 тд Е комби
Всичко беше наред докато алармата не отказа
нито отключва а за палене да не говорим
Моля помогнете със съвет
Някой да ми е виждал кристалната сфера?
Колега, каква е колата все пак?
W124 или W210?
Ако е W210, допълнителна аларма ли има или говориш за инфрачервения ключ?
#3
Posted 10 June 2007 - 14:57
Ако мъжът ми си беше в момента в къщи щеше да знае каква е колата но аз не знам
Знам само че е без ключалки
Знам само че е без ключалки
#4
Posted 10 June 2007 - 15:28
![]()
Ако мъжът ми си беше в момента в къщи щеше да знае каква е колата но аз не знам
Знам само че е без ключалки
Ами като разбереш, напиши го тук все пак
И нещо универсално - когато едно дистанционно не работи, първо му се сменят батериите.
Това пробвахте ли го?
Освен това да разбирам ли че не можете да отворите колата щото няма къде да ръгнете ключа?
Ако е така, W210 ще да е
#5
Posted 10 June 2007 - 18:11
Туй ше да е 210,аз поне 124 без дупки по вратите да се мушка ключ не съм виждал. Имаше начин за отключване както и за пренастройка на ключа,но първо да видим каква е колата и после,че може някои извратен модел да е.
.
#6
Posted 10 June 2007 - 20:47
Аз съм Сашо и се прибрах колата е 124 със ключалка на дясната врата и багажника
сменихме два пъти батериите
нищо не става
сменихме два пъти батериите
нищо не става
#7
Posted 10 June 2007 - 21:28
Аз съм Сашо и се прибрах колата е 124 със ключалка на дясната врата и багажника
сменихме два пъти батериите
нищо не става
Когато работеше, преди да завъртиш ключа за запалване, налагаше ли се да натискаш някакъв бутон по дистанционното?
Опитвам се да разбера дали е имало някакъв имобилайзер по алармата...
Съжалявам, при такова изобилие от информация което спускате за проблема, наистина няма как да се гадае какво се е случило.
Това което можеш да направиш е да прегледаш предпазителите.
Следващата стъпка е да си намериш алармаджия или електричар който да провери какво се случва на място.
#8
Posted 10 June 2007 - 21:36
най важно е да отвориш колата-щом е комби начи може и през задия капак да влезеш-оттам като я отвориш-си отваряш предни капак и махаш клемата на акумулатора-оттам пак я слагаш-предполага се да се оправи-ако не-търсиш в купето къде ти е модула на алармата-най вероятното място е някъде под таблото отляво-под кормилото или около него-оттам като намериш модула-има един голяяям бушон(може и да е обикновен)-оттам го махаш=оттам-палиш и отиваш и я фърляш тая аларма
надявам се да съм бил полезен
#9
Posted 10 June 2007 - 21:40
Не се натиска никакав бутон преди запалване
дистанционото е седин бутон натискаш отключва вратите светва зелено на бравата влизаш и палиш
Няма повече информация всичко стана от веднъж
дистанционото е седин бутон натискаш отключва вратите светва зелено на бравата влизаш и палиш
Няма повече информация всичко стана от веднъж
#10
Posted 10 June 2007 - 21:54
Не се натиска никакав бутон преди запалване
дистанционото е седин бутон натискаш отключва вратите светва зелено на бравата влизаш и палиш
Няма повече информация всичко стана от веднъж
Ебаси кашата...
Дистанционното ТАКОВА ли е?
По това което казваш си мисля че става въпрос за инфрачервен ключ такъв се монтира от W210 нагоре
Поне аз така знам.
#11
Posted 10 June 2007 - 22:05
Ключа е инфрачервен Колата е 124 Е250ТДпроизведена 1996г Алармата е заводска
#13
Posted 10 June 2007 - 22:24
Съгласен съм Но като махна алармата със какво да заключвам колата КАТИНАР ЛИ
или другата алтернатива да влизам през багажника
или другата алтернатива да влизам през багажника
#14
Posted 10 June 2007 - 22:28
мисля че не ме разбра правилно-ако искаш колата ти да запали -първо трябва да неутрализираш алармата=за да го направиш тези са едни от начините-най лесния е с махането на клемата-така има вероятност алармата да се оправи-,,,,,до следващия път...затова те и посъветвах"образно"-да я изхвърлиш-=но най добре е да отидеш на алармаджия-ама за да го направиш ще трябва да запалиш първо-нали?Съгласен съм Но като махна алармата със какво да заключвам колата КАТИНАР ЛИ
или другата алтернатива да влизам през багажника
поздрави и успех
#15
Posted 10 June 2007 - 22:59
Мерси за съвета номерът с акумулатора го пробвах първо
после бях при някакви алармаджии а те ме пратиха в балкан стар за поръчка на ново дистанционно
та мисълта ми е има ли друга алтернатива защото в БС трябвало да чакам от седмица до десет дни
а излизало и доста скъпо
после бях при някакви алармаджии а те ме пратиха в балкан стар за поръчка на ново дистанционно
та мисълта ми е има ли друга алтернатива защото в БС трябвало да чакам от седмица до десет дни
а излизало и доста скъпо
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users














