Tи сериозно ли за нивеата. Малко налудничаво ми се вижда!!!От тапицера, с който сме приятели отдавна,и който ми направи волана,и после на направи на Вени волана със същата кожа и модел знам,че само крем Нивеа!От плоските метални кутии,че има менте в малки пластмасови кутийки!Също много е важно да не караш със запотени ръце,защото потта съсипвала кожата!Демек освен Нивеата под ръка държиш и една опаковка мокри кърпички!
Въпрос за интериора на С250 Елеганс 1995г.
Започната от indigen, 08 юни 2007 - 12:07:14
24 мнения по тази тема
#16
Публикувано 08 юни 2007 - 19:00
#17
Публикувано 09 юни 2007 - 13:06
#18
Публикувано 20 юни 2007 - 00:35
И моята цетка е елеганс и си е с фабричен кожен волан произведена е 1995 година ама е 180-каКолеги мойта цетка е със кожен шит волан, по принцип зная, че някой коли са фабрично така.
Но не зная дали се отнася за мойта.
Моля споделете какъв оригинално е волана.
#19
Публикувано 20 юни 2007 - 01:08
И моята ( C180 96-та година) е с фабричен кожен волан.
Мерцедес C180 97г. -> Р4572РХ
#20
Публикувано 20 юни 2007 - 08:19
Колеги мойто С е със скъсана тапицерия на предна дясна седалка в областта на
облегалката отляво по посока на движението. Мястото е специфично и на много мерцедеси съм го забелязал.
Цвета е черен със диагонални пресичащи се сиви ивици /по късно ще покажа и снимка/. Ходих на тапицер
но същия не разполагаше със такава шарка и ми предложи да вземем парче плат от подглавника с което да наставим
и обшием седалката. Това много не ми се понрави и затова ви моля за помощ ако някой знае тапицер
който да има наличност на много видове платове, или място от което да намеря. Ако споделите и телефон ще съм
много благодарен.
облегалката отляво по посока на движението. Мястото е специфично и на много мерцедеси съм го забелязал.
Цвета е черен със диагонални пресичащи се сиви ивици /по късно ще покажа и снимка/. Ходих на тапицер
но същия не разполагаше със такава шарка и ми предложи да вземем парче плат от подглавника с което да наставим
и обшием седалката. Това много не ми се понрави и затова ви моля за помощ ако някой знае тапицер
който да има наличност на много видове платове, или място от което да намеря. Ако споделите и телефон ще съм
много благодарен.
#21
Публикувано 20 юни 2007 - 11:19
А може и да не е Нивея, може и нещо по-добро, ама се пазете от жените после...
Аз бях докопал някакъв скъп крем за ръце на жена ми, та щеше да ме бие след това. Обаче крема действа много добре
Но за различният цвят на средната част на волана и кожата, така е, вижда си се, но само при определена светлина.
Прикачам една снимка на моя волан, където разликата в цвета се вижда особено ясно.
А по-наблюдателните ще забележат, второто лостче зад волана, за което само ще подскажа, че до преди няколко дена не съществуваше
Аз бях докопал някакъв скъп крем за ръце на жена ми, та щеше да ме бие след това. Обаче крема действа много добре
Но за различният цвят на средната част на волана и кожата, така е, вижда си се, но само при определена светлина.
Прикачам една снимка на моя волан, където разликата в цвета се вижда особено ясно.
А по-наблюдателните ще забележат, второто лостче зад волана, за което само ще подскажа, че до преди няколко дена не съществуваше
Прикачени файлове
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
#22
Публикувано 20 юни 2007 - 11:37
Някой вече има темпомат?
И си мълчи?
Митко, дай повече инфо - какви модули, монтаж, време, настройки, цени?
Иначе лостчето го имам, ама на останалите неща от системата им се радва някой друг
Ами още е малко рано да се каже, че имам. По принцип, преди няколко дена го монтирах, всичко работи в тестов режим, но имам проблем със сигнала за скоростта. Май е с по-висока честота, отколкото трябва и темпомата не го приема. Работя по решението.
Снимал съм всичко, ще дам отчет Иначе много добре стана, като истински е
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
#23
Публикувано 20 юни 2007 - 13:11
сигнала за скоростта не се ли взима от модула, монтиран отзад на спидометъра - той е и за термометъра?
Всъщност с оригинални компоненти ли го прави или е DIY?
трябва да знаеш, че люта завист кипна в мен
Eee, ами почвай да се навиваш, готино става. Контролера и моторчето са от друга фирма, останалото си е оригинално Мерцедес. Ще опиша процедурат, обещавам.
Ама искам да го подкарам първо, че е тъпо да давам неработещ метод
Сигнала го взимам точно от датчика на Хол, при жилото на скоростомера, но нещо не си пасва добре за сега. Може и да е дефектен, кой знае, нямам осцилоскоп. Щото по принцип трябва да работи. Иначе всичко останало стана супер
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
#24
Публикувано 20 юни 2007 - 14:39
хехе ДОК
а добре дошъл на БОРДА с АВТОПИЛОТ В САМОЛЕТА
аз от кога ви разправям за най-добрата екстра (е може би след климатика )
а добре дошъл на БОРДА с АВТОПИЛОТ В САМОЛЕТА
аз от кога ви разправям за най-добрата екстра (е може би след климатика )
#25
Публикувано 20 юни 2007 - 21:33
И аз го имам,фабрично е,но не разбирам кога се ползва,освен изванградско????Такмо го пусна,набивам спирачка и се дезактивита....хехе ДОК
а добре дошъл на БОРДА с АВТОПИЛОТ В САМОЛЕТА
аз от кога ви разправям за най-добрата екстра (е може би след климатика )
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни