
Студен старт М271
Started by GeorgiM271, 25 Dec 2022 - 11:20:22
24 replies to this topic
#1
Posted 25 December 2022 - 11:20
Здравейте, от известно време колата взе да изтраква на студено палене , но го направи и загряла. Освен веригата се чува и едно чукане докато въртя. Какво може да е? Колата не беше палена седмица. Винаги е била на 10w40, но реших да мина на 5w40 по спецификация. Откакто го смених взе да притраква, но като загрее утихва. Не знам дали е заради по-ниските температури или по-тънкото масло.
https://youtube.com/...I?feature=share
Моля посъветвайте ме как да подходя към проблема.
Весели празници на всички!
https://youtube.com/...I?feature=share
Моля посъветвайте ме как да подходя към проблема.
Весели празници на всички!
#2
Posted 30 December 2022 - 13:52
Звучи ми като разтегната верига.
На колко километра е колата? Сменяна ли е някога веригата?
Свети ли чек-ът?
#3
Posted 30 December 2022 - 16:25
Реални 250, но не знам дали е била сменяна до сега. Чека не свети, но на обд излизат две сторирани грешки p201c и p2029.
#4
Posted 30 December 2022 - 20:13
Тия грешки се отнасят за горивната смес ако не се лъжа…
Да не би да взима въздух от някъде?
А тракането си е отделен проблем.
Да не би да взима въздух от някъде?
А тракането си е отделен проблем.
#5
Posted 30 December 2022 - 20:15
Колега, търси ли какво означават тези грешки, особено в комбинация?
Аз намирам проблеми с дебитомер и/или пробити въздушни пътища. Обаче тези причини не знам как ще доведат до механичното тракане, което се чува. Т.е. според мен имаш по-сериозен механичен проблем.
Разбирам, че колата не е четена със Стардиагноза. Започни оттам. Може да ти спести много време и пари.
#6
Posted 31 December 2022 - 10:39
Предполагам че е горния маркуч на картерната вентилация. Ще бъде подменен заедно със смяната на веригата.
#7
Posted 03 January 2023 - 10:56
От 5W-40 не би трябвало да притраква на студено. Може някой повдигач да се е предал тотално.
#8
Posted 03 January 2023 - 19:10
Знам че всеки различно оценява труда си, но има ли някой предположение, колко би ми струвал труда за грамотна подмяна на верига и обтегач във Варна?
#9
Posted 04 January 2023 - 10:22
На мен ми взеха за труд 150лв.
#10
Posted 26 January 2023 - 10:04
Здравейте, реших да използвам тази тема, за да се допитам до по-опитните. Предстои ми подмяна на верига и обтегач за 271.946.
Прикачил съм инструкциите за правилния ред на работа, но мисля че нещо ми се губи..
В документа “смяна на верига”
http://benzbits.com/...TimingChain.pdf
пише, че първо се сваля обтегача, монтира се пластмасовия държач за ваносите (закупих си куфара с инструментите), след което се свързват двете вериги и се прокарва новата, като за целта въртим от централния болт (колянов вал).Публикувам линк с файла за прокарване на новата верига, където точно е обяснена процедурата :
https://mbworld.org/...iming-chain.pdf
След като свържем новата верига монтираме новия обтегач, но в документа “ смяна на обтегач”
http://benzbits.com/...inTensioner.pdf
пише, че щом е премахнат НЕ въртим от коляновия вал, защото ще прескочи и ще загубим центровката.. И тук се замислих.. пластмасовия инструмент монтиран върху ваносите ще я държи и ние ще я опъваме, но долу няма ли да прескача колелото на разпр. вал докато въртим? Не е ли по-добре да я завъртим с монтиран обтегач ?
Благодаря предварително на отзовалите се !
Прикачил съм инструкциите за правилния ред на работа, но мисля че нещо ми се губи..
В документа “смяна на верига”
http://benzbits.com/...TimingChain.pdf
пише, че първо се сваля обтегача, монтира се пластмасовия държач за ваносите (закупих си куфара с инструментите), след което се свързват двете вериги и се прокарва новата, като за целта въртим от централния болт (колянов вал).Публикувам линк с файла за прокарване на новата верига, където точно е обяснена процедурата :
https://mbworld.org/...iming-chain.pdf
След като свържем новата верига монтираме новия обтегач, но в документа “ смяна на обтегач”
http://benzbits.com/...inTensioner.pdf
пише, че щом е премахнат НЕ въртим от коляновия вал, защото ще прескочи и ще загубим центровката.. И тук се замислих.. пластмасовия инструмент монтиран върху ваносите ще я държи и ние ще я опъваме, но долу няма ли да прескача колелото на разпр. вал докато въртим? Не е ли по-добре да я завъртим с монтиран обтегач ?
Благодаря предварително на отзовалите се !
#11
Posted 27 January 2023 - 14:45
Ще е доста тегаво да въртиш с монтиран обтегач. ОСвен това е важно да спазиш посоката на въртене на мотора, ако въртиш наобратно може да пренатегне или да прескочи зъб, в зависимост дали си с обтегач или без.
Завърташ без обтегач, проверяваш белезите.
Слагаш обтегача, правиш два оборота, пак проверяваш белезите. Ако има разлика, презацепваш.
Аз така го виждам.
#12
Posted 27 January 2023 - 14:54
Благодаря за информацията!
#13
Posted 05 May 2023 - 11:53
И при мен има тракащи повдигачи на студен старт, като вдигне 50-60 градуса на антифриза или работи 5-6 мин утихват и не се чува нищо. С масло 5W40 съм , сменяно от предишният собственик, аз все още не съм сменял масло навъртял съм около 3к километра
#14
Posted 05 May 2023 - 13:59
И при мен има тракащи повдигачи на студен старт, като вдигне 50-60 градуса на антифриза или работи 5-6 мин утихват и не се чува нищо. С масло 5W40 съм , сменяно от предишният собственик, аз все още не съм сменял масло навъртял съм около 3к километра
Аз съм с С180К при мен също тракат повдигачи сутрин при студен старт.
Масло харчи ли?
#15
Posted 07 May 2023 - 18:40
Аз съм с С180К при мен също тракат повдигачи сутрин при студен старт.
Масло харчи ли?
Здравей, масло не пипа 3000км+ не го е барнала
4 user(s) are reading this topic
0 members, 4 guests, 0 anonymous users