Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Предстои ми закупуване на С-класа


  • Please log in to reply
55 мнения по тази тема

#16 hipo

hipo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 290 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Хасково

Публикувано 06 юни 2007 - 08:11

Вчера ми подшушнаха, че от 15 юни за регистрация ще се плаща 7 евро на киловат. Незнам колко е вярно, но човекът работи на точното място.
  • 0

ML270 04г.

ex-С180 94г.


#17 Alistair

Alistair

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 21 Мнения:

Публикувано 06 юни 2007 - 08:36

ЗАКОН за акцизите и данъчните складове
Обн., ДВ, бр. 91 от 15.11.2005 г., в сила от 1.01.2006 г., изм., бр. 105 от 29.12.2005 г., в сила от 1.01.2006 г., изм., бр. 30 от 11.04.2006 г., в сила от 12.07.2006 г., бр. 34 от 25.04.2006 г., в сила от 1.07.2007 г. (*) - изм., относно влизането в сила, бр. 80 от 3.10.2006 г., в сила от 3.10.2006 г., изм. и доп., бр. 63 от 4.08.2006 г., в сила от 4.08.2006 г., бр. 81 от 6.10.2006 г., бр. 105 от 22.12.2006 г., в сила от 1.01.2007 г., изм., бр. 108 от 29.12.2006 г., в сила от 1.01.2007 г.


Чл. 2. (В сила от 1.07.2006 г.) На облагане с акциз подлежат:

1. алкохолът и алкохолните напитки;
2. тютюневите изделия;
3. (доп. - ДВ, бр. 105 от 2006 г.) енергийните продукти и електрическата енергия;
4. кафето и екстрактите от кафе;
5. автомобилите.

Чл. 18. (В сила от 1.07.2006 г.) "Автомобили" са новите и употребяваните пътнически, товаро-пътнически и състезателни автомобили за транспорт до 9 лица, включително водача, с мощност на двигателя, превишаваща 120 киловата (kW) по система DIN или 126 киловата (kW) по система SAE, включени в код по КН 8703.

Чл. 40. (В сила от 1.07.2006 г.) (1) Акцизната ставка за употребяваните автомобили е, както следва:

1. за автомобили с мощност на двигателя над 120 kW до 150 kW по системата DIN - 35 лв. за 1 kW;

2. за автомобили с мощност на двигателя над 150 kW по системата DIN - 60 лв. за 1 kW;

3. за автомобили с мощност на двигателя над 126 kW до 157,5 kW по системата SAE - 33,33 лв. за 1 kW;

4. за автомобили с мощност на двигателя над 157,5 kW по системата SAE - 57,14 лв. за 1 kW.

(2) Акцизната ставка за новите автомобили е:

1. седемстотин лева + 90 лв. за 1 kW за разликата над 120 kW по системата DIN;

2. седемстотин лева + 85,71 лв. за 1 kW за разликата над 126 kW по системата SAE.
  • 0

#18 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 06 юни 2007 - 08:58

Не се здържах и ще попитам - тия аидуци как сметнаха и стотинките не ми е ясно? :madcroud:
  • 0
.

#19 Alistair

Alistair

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 21 Мнения:

Публикувано 06 юни 2007 - 09:01

Разбирам причините, поради които ми препоръчвате Е-класата вместо С, но бихте ли ми казали:

1. не е ли много по-скъпа поддръжката на Е-класата?

2. виждам, че ми препоръчвате колкото е възможно по-мощен двигател за С-класата. Това означава ли, че ако се насоча към Е-класата, то тя няма да може да се движи нормално, ако не е Е55 AMG??? Защото, след като ми препоръчвате 280 за С-класата, какво остава за доста по-тежката Е-класа???

3. правилно ли разбирам, че би следвало да се насоча към С-класа от 1999 година?

4. правилно ли разбирам, че най-добрия двигател е 220? Това колко киловата са?

Много ви благодаря за съветите и подкрепата!
  • 0

#20 Alistair

Alistair

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 21 Мнения:

Публикувано 06 юни 2007 - 09:03

Не се здържах и ще попитам - тия аидуци как сметнаха и стотинките не ми е ясно? :madcroud:



:D мани-мани, луда работа...
  • 0

#21 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 06 юни 2007 - 09:08

280 на Е класа се държи ОК,320 си набира нормално даже и на 140 която е доста тежичка,280 на малкото Мерче си е резачка.Прегледай темата КОЛКО НИ ХАРЧАТ и ще си направиш сметка кое и как се храни,голяма полза от най-малките мотори няма.
  • 0
.

#22 Alistair

Alistair

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 21 Мнения:

Публикувано 06 юни 2007 - 09:32

Elegance бил с по-добра возия. Така ли е? Има явно нещо по-добро в окачването...?!
  • 0

#23 VladoBENZ

VladoBENZ

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 614 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Интереси:В сърцето ми има място само за една жена, моето сладурче, и за много коли, все Мерцедеси :)

Публикувано 06 юни 2007 - 11:07

Не, за Елеганса да ти обясня...зависи за какво говорим, дали за С или Е, но общо взето разликите са в повечето...елегантност хахаха...ами хром по лайстните, различни лайстнички до огледалата, дръжките...да речем при С-класите след 96-а...бели мигачи стандартно...и т.н....техника една и съща...
А за разхода...бенцобос казва правилно...за мен логиката трябва да ти е такава...ако искаш дизел , взимаш най малкия, за да ти е наистина икономичен...за бензин, тъй и тъй ще лапа, поне да върви...ако колата ми, 124-ката не беше толкова запазена, директно щях да я бартеросам за 300Е с доплащане...а и имай впредвид че тия двигатели 280 и 320...харчат колкото моя 200Е...по нови са...
  • 0
Posted Image

#24 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 06 юни 2007 - 19:59

Па как вървят да знайш..........малък мотор си е ОК са спокойно каране,иначе на малкото магаренце на врата и харчи.
  • 0
.

#25 mitun

mitun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 616 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 230E '88
    W202 250D '95
    S210 200K '01

Публикувано 07 юни 2007 - 11:08

Разбирам причините, поради които ми препоръчвате Е-класата вместо С, но бихте ли ми казали:

1. не е ли много по-скъпа поддръжката на Е-класата?

2. виждам, че ми препоръчвате колкото е възможно по-мощен двигател за С-класата. Това означава ли, че ако се насоча към Е-класата, то тя няма да може да се движи нормално, ако не е Е55 AMG??? Защото, след като ми препоръчвате 280 за С-класата, какво остава за доста по-тежката Е-класа???

3. правилно ли разбирам, че би следвало да се насоча към С-класа от 1999 година?

4. правилно ли разбирам, че най-добрия двигател е 220? Това колко киловата са?

Много ви благодаря за съветите и подкрепата!


1.По-скъпа е поддръжката, но просто не изключвай Е-то като вариант-може да изпадне изгодно някой екземпляр

2.По-мощен двигател 220 или 280 защото ще му слагаш метан, иначе някой Ц180 ще умре като му сложиш бутилките в багажника. Иначе аз си мечтая за Е500 още :rolleyes:

3.Колкото по-нов, толкова по-нов!!! :rolleyes: Имат и оптичен фейс лифт след 06.1997

4. Ц220: 110 кВт / 150 к.с. при 5500 об/мин ; 210 Нм при 4000 об/мин ето от тука можеш да си избираш:http://www.mbclub.ru/mb/models/tx/?serie=202

Ако приемеш последен съвет от мене като собственик на Ц класа: не бързай да купуваш, гледай, гледай и още гледай докато не намериш читава кола, защото какви дараци съм виждал да продават за Ц класи....
Питай КРАНК колко време търси Ц! Около 2 години някъде докато си избере...от Германия
  • 0
Публикувано изображениеПубликувано изображение
светещи желетки, що сте толко нервни?
bliznatsite написаха: mn ne mi haresvat za6toto emblemata na mecedesa e kato mernik i izglezda 4e 6a te zastrelq

#26 Alistair

Alistair

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 21 Мнения:

Публикувано 07 юни 2007 - 12:34

1.По-скъпа е поддръжката, но просто не изключвай Е-то като вариант-може да изпадне изгодно някой екземпляр

2.По-мощен двигател 220 или 280 защото ще му слагаш метан, иначе някой Ц180 ще умре като му сложиш бутилките в багажника. Иначе аз си мечтая за Е500 още :rolleyes:

3.Колкото по-нов, толкова по-нов!!! :rolleyes: Имат и оптичен фейс лифт след 06.1997

4. Ц220: 110 кВт / 150 к.с. при 5500 об/мин ; 210 Нм при 4000 об/мин ето от тука можеш да си избираш:http://www.mbclub.ru/mb/models/tx/?serie=202

Ако приемеш последен съвет от мене като собственик на Ц класа: не бързай да купуваш, гледай, гледай и още гледай докато не намериш читава кола, защото какви дараци съм виждал да продават за Ц класи....
Питай КРАНК колко време търси Ц! Около 2 години някъде докато си избере...от Германия


Много благодаря!!!
  • 0

#27 Alistair

Alistair

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 21 Мнения:

Публикувано 11 юни 2007 - 16:54

Здравейте :)

Съвсем се обърках.

По принцип съм противник на дизелите. Живея с разбирането, че за да си купиш дизел, той трябва да е чисто нов. Освен това, специфичното му тракане малко ме дразни.

Обаче... много хора вече ми казват, че съм в заблуда. Твърдят, че единствения Мерцедес, който си струва да се купи, е именно дизеловия такъв. Като им казвам, че си търся Це230 и те започват много шумно да ми се смеят :D Много бил харчел. Казвам аз, че имам намерение да й сложа метанова уредба. Започват още по силно да ми се смеят :D :D :D

Аз съм ви много благодарен за всички постинги до момента. Научих много неща от вас. Ама какво да правя с тази дизелова идея сега...?

Дизела бил много по-дългоживотен, много по-качествен от останалите Мерцедеси и въобще... голяма грешка съм щял да направя с бензинов Мерцедес....

Поздрави!
  • 0

#28 калоян

калоян

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 203 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Севлиево
  • Автомобил:
    W211 2,7CDI-2001-черен металик.W201-хобито- 2.0 бензин 1992-черен металик

Публикувано 11 юни 2007 - 17:10

Здравей колега,в момента има една С класа компресор обявата върви в мобиле,там я видях мисля че беше нов внос и около 11000лв,виж потърси я ,отиди я виш,огледай я ,мисля беше комби .Мощтноста и комби варианта са най добре за метана.Това за предници и ала бала забрави това е Мерцедес Бенц.Вземи човек майстор с теб при оглед на кола,на Мерцедес всичко е качествено изработено и не и личат годините и километрите.Успех :flagMB new:
  • 0

#29 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 11 юни 2007 - 17:39

Дизела по принцип е по уравновесен мотор,при правилно каране и подръжка е практически вечен,НО трябва да си внимателен с качеството на нафтата по бензиностанциите.Иначе ако ме питаш мен САМО ДИЗЕЛ еле от новите модели с директно впръскване.Нито тракат,нито смърдят,вървят съвсем прилично / справка АУДИ дизел на 24 часа LE MANS /.

Беше едно време като правеха моторите като на трактор / справка МАШИНАТА НА ВРЕМЕТО в подписа ми,колата е на 30 години /,сега вече дизелите са кукличка,но не са евтини точно по тия причини.Сестрата кара 230Ц,снoсна количка и не харчи много,но огледай КОМПРЕСОРА,че по ряз има.
:bigemo_harabe_net-110:
http://www.edmunds.c...rticleId=109326

http://www.autoblog....inates-le-mans/
  • 0
.

#30 indigen

indigen

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 39 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 11 юни 2007 - 18:11

Колега по отношение на дизелите само имай във предвид, че
купиш ли си такъв има реална опасност да да ти стане
навик за цял живот.
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни