
Предстои ми закупуване на С-класа
Започната от Alistair, 05 юни 2007 - 13:44:26
55 мнения по тази тема
#16
Публикувано 06 юни 2007 - 08:11
Вчера ми подшушнаха, че от 15 юни за регистрация ще се плаща 7 евро на киловат. Незнам колко е вярно, но човекът работи на точното място.
ML270 04г.
ex-С180 94г.
#17
Публикувано 06 юни 2007 - 08:36
ЗАКОН за акцизите и данъчните складове
Обн., ДВ, бр. 91 от 15.11.2005 г., в сила от 1.01.2006 г., изм., бр. 105 от 29.12.2005 г., в сила от 1.01.2006 г., изм., бр. 30 от 11.04.2006 г., в сила от 12.07.2006 г., бр. 34 от 25.04.2006 г., в сила от 1.07.2007 г. (*) - изм., относно влизането в сила, бр. 80 от 3.10.2006 г., в сила от 3.10.2006 г., изм. и доп., бр. 63 от 4.08.2006 г., в сила от 4.08.2006 г., бр. 81 от 6.10.2006 г., бр. 105 от 22.12.2006 г., в сила от 1.01.2007 г., изм., бр. 108 от 29.12.2006 г., в сила от 1.01.2007 г.
Чл. 2. (В сила от 1.07.2006 г.) На облагане с акциз подлежат:
1. алкохолът и алкохолните напитки;
2. тютюневите изделия;
3. (доп. - ДВ, бр. 105 от 2006 г.) енергийните продукти и електрическата енергия;
4. кафето и екстрактите от кафе;
5. автомобилите.
Чл. 18. (В сила от 1.07.2006 г.) "Автомобили" са новите и употребяваните пътнически, товаро-пътнически и състезателни автомобили за транспорт до 9 лица, включително водача, с мощност на двигателя, превишаваща 120 киловата (kW) по система DIN или 126 киловата (kW) по система SAE, включени в код по КН 8703.
Чл. 40. (В сила от 1.07.2006 г.) (1) Акцизната ставка за употребяваните автомобили е, както следва:
1. за автомобили с мощност на двигателя над 120 kW до 150 kW по системата DIN - 35 лв. за 1 kW;
2. за автомобили с мощност на двигателя над 150 kW по системата DIN - 60 лв. за 1 kW;
3. за автомобили с мощност на двигателя над 126 kW до 157,5 kW по системата SAE - 33,33 лв. за 1 kW;
4. за автомобили с мощност на двигателя над 157,5 kW по системата SAE - 57,14 лв. за 1 kW.
(2) Акцизната ставка за новите автомобили е:
1. седемстотин лева + 90 лв. за 1 kW за разликата над 120 kW по системата DIN;
2. седемстотин лева + 85,71 лв. за 1 kW за разликата над 126 kW по системата SAE.
Обн., ДВ, бр. 91 от 15.11.2005 г., в сила от 1.01.2006 г., изм., бр. 105 от 29.12.2005 г., в сила от 1.01.2006 г., изм., бр. 30 от 11.04.2006 г., в сила от 12.07.2006 г., бр. 34 от 25.04.2006 г., в сила от 1.07.2007 г. (*) - изм., относно влизането в сила, бр. 80 от 3.10.2006 г., в сила от 3.10.2006 г., изм. и доп., бр. 63 от 4.08.2006 г., в сила от 4.08.2006 г., бр. 81 от 6.10.2006 г., бр. 105 от 22.12.2006 г., в сила от 1.01.2007 г., изм., бр. 108 от 29.12.2006 г., в сила от 1.01.2007 г.
Чл. 2. (В сила от 1.07.2006 г.) На облагане с акциз подлежат:
1. алкохолът и алкохолните напитки;
2. тютюневите изделия;
3. (доп. - ДВ, бр. 105 от 2006 г.) енергийните продукти и електрическата енергия;
4. кафето и екстрактите от кафе;
5. автомобилите.
Чл. 18. (В сила от 1.07.2006 г.) "Автомобили" са новите и употребяваните пътнически, товаро-пътнически и състезателни автомобили за транспорт до 9 лица, включително водача, с мощност на двигателя, превишаваща 120 киловата (kW) по система DIN или 126 киловата (kW) по система SAE, включени в код по КН 8703.
Чл. 40. (В сила от 1.07.2006 г.) (1) Акцизната ставка за употребяваните автомобили е, както следва:
1. за автомобили с мощност на двигателя над 120 kW до 150 kW по системата DIN - 35 лв. за 1 kW;
2. за автомобили с мощност на двигателя над 150 kW по системата DIN - 60 лв. за 1 kW;
3. за автомобили с мощност на двигателя над 126 kW до 157,5 kW по системата SAE - 33,33 лв. за 1 kW;
4. за автомобили с мощност на двигателя над 157,5 kW по системата SAE - 57,14 лв. за 1 kW.
(2) Акцизната ставка за новите автомобили е:
1. седемстотин лева + 90 лв. за 1 kW за разликата над 120 kW по системата DIN;
2. седемстотин лева + 85,71 лв. за 1 kW за разликата над 126 kW по системата SAE.
#18
Публикувано 06 юни 2007 - 08:58
Не се здържах и ще попитам - тия аидуци как сметнаха и стотинките не ми е ясно?

.
#19
Публикувано 06 юни 2007 - 09:01
Разбирам причините, поради които ми препоръчвате Е-класата вместо С, но бихте ли ми казали:
1. не е ли много по-скъпа поддръжката на Е-класата?
2. виждам, че ми препоръчвате колкото е възможно по-мощен двигател за С-класата. Това означава ли, че ако се насоча към Е-класата, то тя няма да може да се движи нормално, ако не е Е55 AMG??? Защото, след като ми препоръчвате 280 за С-класата, какво остава за доста по-тежката Е-класа???
3. правилно ли разбирам, че би следвало да се насоча към С-класа от 1999 година?
4. правилно ли разбирам, че най-добрия двигател е 220? Това колко киловата са?
Много ви благодаря за съветите и подкрепата!
1. не е ли много по-скъпа поддръжката на Е-класата?
2. виждам, че ми препоръчвате колкото е възможно по-мощен двигател за С-класата. Това означава ли, че ако се насоча към Е-класата, то тя няма да може да се движи нормално, ако не е Е55 AMG??? Защото, след като ми препоръчвате 280 за С-класата, какво остава за доста по-тежката Е-класа???
3. правилно ли разбирам, че би следвало да се насоча към С-класа от 1999 година?
4. правилно ли разбирам, че най-добрия двигател е 220? Това колко киловата са?
Много ви благодаря за съветите и подкрепата!
#20
Публикувано 06 юни 2007 - 09:03
Не се здържах и ще попитам - тия аидуци как сметнаха и стотинките не ми е ясно?

#21
Публикувано 06 юни 2007 - 09:08
280 на Е класа се държи ОК,320 си набира нормално даже и на 140 която е доста тежичка,280 на малкото Мерче си е резачка.Прегледай темата КОЛКО НИ ХАРЧАТ и ще си направиш сметка кое и как се храни,голяма полза от най-малките мотори няма.
.
#22
Публикувано 06 юни 2007 - 09:32
Elegance бил с по-добра возия. Така ли е? Има явно нещо по-добро в окачването...?!
#23
Публикувано 06 юни 2007 - 11:07
Не, за Елеганса да ти обясня...зависи за какво говорим, дали за С или Е, но общо взето разликите са в повечето...елегантност хахаха...ами хром по лайстните, различни лайстнички до огледалата, дръжките...да речем при С-класите след 96-а...бели мигачи стандартно...и т.н....техника една и съща...
А за разхода...бенцобос казва правилно...за мен логиката трябва да ти е такава...ако искаш дизел , взимаш най малкия, за да ти е наистина икономичен...за бензин, тъй и тъй ще лапа, поне да върви...ако колата ми, 124-ката не беше толкова запазена, директно щях да я бартеросам за 300Е с доплащане...а и имай впредвид че тия двигатели 280 и 320...харчат колкото моя 200Е...по нови са...
А за разхода...бенцобос казва правилно...за мен логиката трябва да ти е такава...ако искаш дизел , взимаш най малкия, за да ти е наистина икономичен...за бензин, тъй и тъй ще лапа, поне да върви...ако колата ми, 124-ката не беше толкова запазена, директно щях да я бартеросам за 300Е с доплащане...а и имай впредвид че тия двигатели 280 и 320...харчат колкото моя 200Е...по нови са...

#24
Публикувано 06 юни 2007 - 19:59
Па как вървят да знайш..........малък мотор си е ОК са спокойно каране,иначе на малкото магаренце на врата и харчи.
.
#25
Публикувано 07 юни 2007 - 11:08
Разбирам причините, поради които ми препоръчвате Е-класата вместо С, но бихте ли ми казали:
1. не е ли много по-скъпа поддръжката на Е-класата?
2. виждам, че ми препоръчвате колкото е възможно по-мощен двигател за С-класата. Това означава ли, че ако се насоча към Е-класата, то тя няма да може да се движи нормално, ако не е Е55 AMG??? Защото, след като ми препоръчвате 280 за С-класата, какво остава за доста по-тежката Е-класа???
3. правилно ли разбирам, че би следвало да се насоча към С-класа от 1999 година?
4. правилно ли разбирам, че най-добрия двигател е 220? Това колко киловата са?
Много ви благодаря за съветите и подкрепата!
1.По-скъпа е поддръжката, но просто не изключвай Е-то като вариант-може да изпадне изгодно някой екземпляр
2.По-мощен двигател 220 или 280 защото ще му слагаш метан, иначе някой Ц180 ще умре като му сложиш бутилките в багажника. Иначе аз си мечтая за Е500 още

3.Колкото по-нов, толкова по-нов!!!

4. Ц220: 110 кВт / 150 к.с. при 5500 об/мин ; 210 Нм при 4000 об/мин ето от тука можеш да си избираш:http://www.mbclub.ru/mb/models/tx/?serie=202
Ако приемеш последен съвет от мене като собственик на Ц класа: не бързай да купуваш, гледай, гледай и още гледай докато не намериш читава кола, защото какви дараци съм виждал да продават за Ц класи....
Питай КРАНК колко време търси Ц! Около 2 години някъде докато си избере...от Германия


светещи желетки, що сте толко нервни?
bliznatsite написаха: mn ne mi haresvat za6toto emblemata na mecedesa e kato mernik i izglezda 4e 6a te zastrelq
#26
Публикувано 07 юни 2007 - 12:34
1.По-скъпа е поддръжката, но просто не изключвай Е-то като вариант-може да изпадне изгодно някой екземпляр
2.По-мощен двигател 220 или 280 защото ще му слагаш метан, иначе някой Ц180 ще умре като му сложиш бутилките в багажника. Иначе аз си мечтая за Е500 още![]()
3.Колкото по-нов, толкова по-нов!!!Имат и оптичен фейс лифт след 06.1997
4. Ц220: 110 кВт / 150 к.с. при 5500 об/мин ; 210 Нм при 4000 об/мин ето от тука можеш да си избираш:http://www.mbclub.ru/mb/models/tx/?serie=202
Ако приемеш последен съвет от мене като собственик на Ц класа: не бързай да купуваш, гледай, гледай и още гледай докато не намериш читава кола, защото какви дараци съм виждал да продават за Ц класи....
Питай КРАНК колко време търси Ц! Около 2 години някъде докато си избере...от Германия
Много благодаря!!!
#27
Публикувано 11 юни 2007 - 16:54
Здравейте
Съвсем се обърках.
По принцип съм противник на дизелите. Живея с разбирането, че за да си купиш дизел, той трябва да е чисто нов. Освен това, специфичното му тракане малко ме дразни.
Обаче... много хора вече ми казват, че съм в заблуда. Твърдят, че единствения Мерцедес, който си струва да се купи, е именно дизеловия такъв. Като им казвам, че си търся Це230 и те започват много шумно да ми се смеят
Много бил харчел. Казвам аз, че имам намерение да й сложа метанова уредба. Започват още по силно да ми се смеят
Аз съм ви много благодарен за всички постинги до момента. Научих много неща от вас. Ама какво да правя с тази дизелова идея сега...?
Дизела бил много по-дългоживотен, много по-качествен от останалите Мерцедеси и въобще... голяма грешка съм щял да направя с бензинов Мерцедес....
Поздрави!

Съвсем се обърках.
По принцип съм противник на дизелите. Живея с разбирането, че за да си купиш дизел, той трябва да е чисто нов. Освен това, специфичното му тракане малко ме дразни.
Обаче... много хора вече ми казват, че съм в заблуда. Твърдят, че единствения Мерцедес, който си струва да се купи, е именно дизеловия такъв. Като им казвам, че си търся Це230 и те започват много шумно да ми се смеят




Аз съм ви много благодарен за всички постинги до момента. Научих много неща от вас. Ама какво да правя с тази дизелова идея сега...?
Дизела бил много по-дългоживотен, много по-качествен от останалите Мерцедеси и въобще... голяма грешка съм щял да направя с бензинов Мерцедес....
Поздрави!
#28
Публикувано 11 юни 2007 - 17:10
Здравей колега,в момента има една С класа компресор обявата върви в мобиле,там я видях мисля че беше нов внос и около 11000лв,виж потърси я ,отиди я виш,огледай я ,мисля беше комби .Мощтноста и комби варианта са най добре за метана.Това за предници и ала бала забрави това е Мерцедес Бенц.Вземи човек майстор с теб при оглед на кола,на Мерцедес всичко е качествено изработено и не и личат годините и километрите.Успех
#29
Публикувано 11 юни 2007 - 17:39
Дизела по принцип е по уравновесен мотор,при правилно каране и подръжка е практически вечен,НО трябва да си внимателен с качеството на нафтата по бензиностанциите.Иначе ако ме питаш мен САМО ДИЗЕЛ еле от новите модели с директно впръскване.Нито тракат,нито смърдят,вървят съвсем прилично / справка АУДИ дизел на 24 часа LE MANS /.
Беше едно време като правеха моторите като на трактор / справка МАШИНАТА НА ВРЕМЕТО в подписа ми,колата е на 30 години /,сега вече дизелите са кукличка,но не са евтини точно по тия причини.Сестрата кара 230Ц,снoсна количка и не харчи много,но огледай КОМПРЕСОРА,че по ряз има.
http://www.edmunds.c...rticleId=109326
http://www.autoblog....inates-le-mans/
Беше едно време като правеха моторите като на трактор / справка МАШИНАТА НА ВРЕМЕТО в подписа ми,колата е на 30 години /,сега вече дизелите са кукличка,но не са евтини точно по тия причини.Сестрата кара 230Ц,снoсна количка и не харчи много,но огледай КОМПРЕСОРА,че по ряз има.

http://www.edmunds.c...rticleId=109326
http://www.autoblog....inates-le-mans/
.
#30
Публикувано 11 юни 2007 - 18:11
Колега по отношение на дизелите само имай във предвид, че
купиш ли си такъв има реална опасност да да ти стане
навик за цял живот.
купиш ли си такъв има реална опасност да да ти стане
навик за цял живот.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни