

Предстои ми закупуване на С-класа
Започната от Alistair, 05 юни 2007 - 13:44:26
55 мнения по тази тема
#31
Публикувано 11 юни 2007 - 18:32
.........до момента в които попаднеш в страна в която дизела е двойно на парите на бензинката,там вече щеш или не караш бензин.
Пробвай,качи се на дизел,покарай го малко и после реши какво търсиш,аз ако сам обаче бензин трудно ще погледна.

.
#32
Публикувано 14 юни 2007 - 23:05
ммм, замириса на нафта и е време да се включа! И така, след няколко страници с бензиново-метанови експерименти си идваме на думата. Шегата настрана, всичко което е казано дотук за мерцедесовия дизел е вярно. Дали ще е чист дизел, вентилиран, с турбо или ЦДИ - всички са пословично здрави. Сам трябва да решиш какво търсиш точно, но доколкото разбирам, предпочиташ да колата да върви повечко - значи вариантите са два - С250ТД или някой от по-новите ЦДИ варианти. С250ТД (моя е такъв) е по-стар, монтира се от края на 95г до 98г мисля, не е много тих, но по всички останали показатели е без грешка - 5 цилиндров 20 клапана 150 коня с осезаемо турбо ускорение - голям кеф. ЦДИ двигателите лично аз много ги харесвам, някои казват че първите произведени имали проблем с дюзите, но не знам доколко е масово това. ЦДИ имат няколко модела, най-малкия е 116 к.с. и не е за настъпване, но например С220ЦДИ 143 коня е много добра машина (убедих се, откакто един такъв лека полека ми изчезна от погледа, въпреки че се опитах да го настигна - това е положението, може моята да е 7 коня отгоре, ама по-новото си е друго)
Мисля, че няма да сбъркаш с една дизелова С-класа около 99г ЦДИ - можеш да намериш с парите, които си заделил.
Каквото и да решиш - успех
Мисля, че няма да сбъркаш с една дизелова С-класа около 99г ЦДИ - можеш да намериш с парите, които си заделил.
Каквото и да решиш - успех
#33
Публикувано 15 юни 2007 - 00:48
Съгласен съм почти. И моя двигател е като твоя и според мене също е супер. Обаче първите ЦДИ не са толкова мощни поне до колкото си спомням. С 200 ЦДИ от първите беше между 100 и 110 коня ама колко точно не помня, Ц220 нямаше 130 беше към 120 и няколко коня ! Ц 220 ЦДИ е 143 коня вече при W203 ако не се лъжа!ммм, замириса на нафта и е време да се включа! И така, след няколко страници с бензиново-метанови експерименти си идваме на думата. Шегата настрана, всичко което е казано дотук за мерцедесовия дизел е вярно. Дали ще е чист дизел, вентилиран, с турбо или ЦДИ - всички са пословично здрави. Сам трябва да решиш какво търсиш точно, но доколкото разбирам, предпочиташ да колата да върви повечко - значи вариантите са два - С250ТД или някой от по-новите ЦДИ варианти. С250ТД (моя е такъв) е по-стар, монтира се от края на 95г до 98г мисля, не е много тих, но по всички останали показатели е без грешка - 5 цилиндров 20 клапана 150 коня с осезаемо турбо ускорение - голям кеф. ЦДИ двигателите лично аз много ги харесвам, някои казват че първите произведени имали проблем с дюзите, но не знам доколко е масово това. ЦДИ имат няколко модела, най-малкия е 116 к.с. и не е за настъпване, но например С220ЦДИ 143 коня е много добра машина (убедих се, откакто един такъв лека полека ми изчезна от погледа, въпреки че се опитах да го настигна - това е положението, може моята да е 7 коня отгоре, ама по-новото си е друго)
Мисля, че няма да сбъркаш с една дизелова С-класа около 99г ЦДИ - можеш да намериш с парите, които си заделил.
Каквото и да решиш - успех
#34
Публикувано 15 юни 2007 - 10:45
Благодаря ви за вниманието!
Дано успея да намеря нещо горе-долу добро на нашия пазар, защото на "западния" нямам намерение да ходя.
Благодаря ви още веднъж!
Поздрави!
Дано успея да намеря нещо горе-долу добро на нашия пазар, защото на "западния" нямам намерение да ходя.
Благодаря ви още веднъж!
Поздрави!
#35
Публикувано 15 юни 2007 - 11:05
Между другото...
Един познат - чужденец, който работи в България - много ме разконцентрира с едно екзотично предложение. Преди около седмица си е докарал единия от личните си автомобили от Австрия. Става дума за Ягуар XJ6 от 1987 година. Аз съм голям фен на Ягуар и си признавам, че от както той ми каза за тази кола... мани-мани...
Ягуара е във фантастично състояние. Въпреки че е на 20 години, всичко по него блести а най-куриозното е, че е на по-малко от 130 000 километра. Въпросния човек е първи собственик на тази кола, но тъй като има още 2-3 други коли, тази много малко я е карал. Държал я е в гараж и както той казва - не само в гараж, но и под чергило в гаража
Искам да ви кажа, че просто не е вярно за какъв автомобил става дума!!!
Тук разбира се трябва да отчетем и отрицателните страни.
Първо, двигателя е 206 конски сили и 135 киловата. Това означава, че ще трябва да платя около 5000 лева акциз.
Второ, ако нещо й се случи на тази кола, частите на Ягуара са безумно скъпи (доколкото съм чувал).
Трето, (което е първо), най-вероятно тази кола харчи много. Въпреки, че собственика твърди, че специално този двигател бил много икономичен - 12/13 на 100, и то градско.
Та така...
Истината е, че нямам думи да ви опиша за какъв автомобил става дума...
То са никели, то са кожи, то са дървени платна по вратите, волана, между седалките.... СТРАШНА ИСТОРИЯ!!!
И това, което съвсем ме впечатли беше, че въпреки че колата е произведена през 1987 година е с КЛИМАТРОНИК!!!, електрически задвижвани стъкла и огледала, два километража - един ДИГИТАЛЕН и един механичен, супер качествена стерео уредба с озвучаване като в катедрала... абе просто не е човешко!!!
Но... представяте ли си, като се появя в Х квартала, в който живея и паркирам този уникат пред панелното блокче... голям майтап ще е... Освен това, аз съм само на 30 години... ще изглеждам много нелепо в тази кола сигурно...
Както и да е...
Няма общо с темата за Мерцедеса, за който вече мога да кажа, че си мечтая, но просто съм много впечатлен от Ягуара и перфектното му състояние, и исках да го споделя с вас...
Поздрави!
Един познат - чужденец, който работи в България - много ме разконцентрира с едно екзотично предложение. Преди около седмица си е докарал единия от личните си автомобили от Австрия. Става дума за Ягуар XJ6 от 1987 година. Аз съм голям фен на Ягуар и си признавам, че от както той ми каза за тази кола... мани-мани...

Ягуара е във фантастично състояние. Въпреки че е на 20 години, всичко по него блести а най-куриозното е, че е на по-малко от 130 000 километра. Въпросния човек е първи собственик на тази кола, но тъй като има още 2-3 други коли, тази много малко я е карал. Държал я е в гараж и както той казва - не само в гараж, но и под чергило в гаража

Искам да ви кажа, че просто не е вярно за какъв автомобил става дума!!!



Тук разбира се трябва да отчетем и отрицателните страни.
Първо, двигателя е 206 конски сили и 135 киловата. Това означава, че ще трябва да платя около 5000 лева акциз.
Второ, ако нещо й се случи на тази кола, частите на Ягуара са безумно скъпи (доколкото съм чувал).
Трето, (което е първо), най-вероятно тази кола харчи много. Въпреки, че собственика твърди, че специално този двигател бил много икономичен - 12/13 на 100, и то градско.
Та така...
Истината е, че нямам думи да ви опиша за какъв автомобил става дума...
То са никели, то са кожи, то са дървени платна по вратите, волана, между седалките.... СТРАШНА ИСТОРИЯ!!!
И това, което съвсем ме впечатли беше, че въпреки че колата е произведена през 1987 година е с КЛИМАТРОНИК!!!, електрически задвижвани стъкла и огледала, два километража - един ДИГИТАЛЕН и един механичен, супер качествена стерео уредба с озвучаване като в катедрала... абе просто не е човешко!!!
Но... представяте ли си, като се появя в Х квартала, в който живея и паркирам този уникат пред панелното блокче... голям майтап ще е... Освен това, аз съм само на 30 години... ще изглеждам много нелепо в тази кола сигурно...
Както и да е...
Няма общо с темата за Мерцедеса, за който вече мога да кажа, че си мечтая, но просто съм много впечатлен от Ягуара и перфектното му състояние, и исках да го споделя с вас...
Поздрави!
#36
Публикувано 15 юни 2007 - 12:04
Благодаря ви за вниманието!
Дано успея да намеря нещо горе-долу добро на нашия пазар, защото на "западния" нямам намерение да ходя.
Благодаря ви още веднъж!
Поздрави!
Аз пък съм с обратно мнение -на Бг пазар по4ти не се намира кола с истински километри.
Отделно тва ами доста коли са ,, НАГЛАСЕНИ,, за продажба.
Добре 4е в Бг се кара релативно малко и с бавна скорост( в обстия слу4аи на практика обстите км в които колата се движис 180км в 4ас да кажем са 5 % от тия дет минава на година ) та колите сто годе даржат.
Следя мерцедесите от около 2 години - е ако кола с едикакви си параметри се продава в БГ за 5000 евро - то ако наистина е така то тая кола в немско струва 6 / 7 да кажем. е кои е луд кат може да я продаде за толкова да я кара в Бг и да я продава за 5
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#37
Гост_НАСКОГост_
Публикувано 15 юни 2007 - 14:46
И още нещо.
Много малко С-класи виждам. Защо е толкова малък избора? Вчера един приятел ми изпрати сайт с "частни" обяви (т.е. не от автокъщи) от Германия. Много голям избор, но аз не съм привърженик на пътуването до там (или до където и да е било), за да си избирам кола там. Предпочитам тук на място.
#38
Публикувано 15 юни 2007 - 17:38
Сподели за сайта.
#39
Публикувано 18 юни 2007 - 07:40
[quote name='indigen' post='48203' date='Jun 15 2007, 06:38 PM'][quote name='НАСКО' post='48169' date='Jun 15 2007, 03:46 PM']
Сподели за сайта.[/quote]
http://www.autoscout...&...True&zipc=D
http://www.autoscout...&...True&zipc=D
Сподели за сайта.[/quote]
http://www.autoscout...&...True&zipc=D
http://www.autoscout...&...True&zipc=D
#40
Публикувано 18 юни 2007 - 08:26
Здравейте!
Някои впечатления от поредното обикаляне из автокъщите:
1. Както вече споделих - съвсем малко Це-класи на пазара. Почти няма (в сравнение с останалите марки)! (навсякъде по-долу говоря за Це-класи, но ще посочвам само вида на двигателя)
2. Като цяло, предлаганите автомобили са в незавидно състояние. Може много да ги мият и да ги мажат с разни лъскави препарати, но... като седнеш в колата... а пък като я запалиш... мъчно да ти стане. Иначе, всички обясняват, как "количката и в супер състояние".
3. Намрих едно 220 CDI - 1999г., което ми се струва, че не е 99г., ама карай
На външен вид изглеждаше много добре. Като я запалих работеше горе-долу добре. Като и подадеш газ обаче, заглъхва и така започва да се друса и клати цялото купе, че имаш чувството, че ще изпаднеш от отсрещната врата. Продавача казава: "Няма страшно бе - като смениш маслото и ремъците и всичко ще се оправи"
))))))))))))))))))))))))
4. След това попаднах на едно 250D Turbodiesel. Пълна кочина. Абсолютно издухана работа.
5. След това - едно 250D - обикновен дизел, но Автоматик, а аз нещо не съм фен на тия неща. Не изглеждаше зле на външен вид, двигателя звучеше добре, имаше си алуминиеви джанти и така...
6. Имаше един 220 бензинов, който беше оборудван с газов инжекцион. Доста беше запазен и работеше много чисто. Но, като видях как резервната гума му се търкаля в багажника по такъв начин, че нищо повече не можеш да сложиш вътре... Освен това ми се видяха много километрите - 185 000.
7. Най-доброто, което видях беше едно Це- 220CDI, 1999г., перлено синьо комби, което беше във фантастично състояние. Работеше като шевна машинка. За купето и външния вид нямам думи - просто е като ново. С климатроник, всички други екстри. Гледам на стъклото отпред написано: "Печка". Абе викам - каква е тая кола с печка бе
))))) Оказа се, че това било нещо за подгряване на двигателя, за да може да запали по-лесно и при по-добри условия. Да, ама аз като не съм готов още с парите?!?!!?!?!? Тъпа работа. Иначе щях да я взема веднага. То риск винаги има, ама на тази поне да ти е кеф да се прецакаш. Другите колички милите бяха просто... трагични (особено в сравнение с тази). Мисля, че ставаше дума за малко над 13 000 лева. По принцип не ми се щеше комби, но това ми събра очите. Е, няма алуминиеви джанти, но все ще намеря някакви после.
8. Имаше едно МНОГО готино 250D Tutbodiesel - края на 1999 - страшна работа ви казвам. Продавача не беше при нея, но му се обадих по телефона. Не го дочаках, защото каза, че я продава за 15 500, а аз няма да имам толкова пари.
По принцип всички, с които говорих при това обикаляне, твърдят, че не е никак добра идея да купувам дизел, различен от обикновения дизел. Твърдят, че турбото много натоварва двигателя и му скъсява животеца, а и ремонта на турбото (доколкото е възможен такъв) бил много скъп. Най-много плюха срещу това, което търся - CDI. Щял съм да направя голяма грешка. ЦеДеИ-то имало някаква помпа, която била супер скъпа и МНОГО КЕЛЯВА - скапвала се веднага от всяка по-некачествена нафта, а в България нямало качествена нафта.
Има и още нещо. Собственици на автокъщи, на които се обаждам по телефона, веднага ме отсичат, че това, което търся (220CDI - 1998 - 1999г.) е абсолютно невъзможно да се намери за около 13 000 - 14 000 лева. Единия ми каза: "да, имам едно, но за по-малко от 18 000 лева няма да ти дам да минеш покрай него"
)))))))) Абе викам - дане си се объркал нещо бе човек - аз не ти говоря за Е-класа, а за Це - нали се сещаш, то е едно по-мъничко такова
)))) Както и да е...
Като цяло малко ме стресира усещането в дизеловата кола. Много се тресе двигателя бе хора!!! Все едно съм в трактор. Аз съм си свикнал в бензиновата... тихо, кротко... Това дизела... мани - двигателя тресе купето така, че човек може да закъса с пломбите и бъбреците
))))))) Сигурно това е проблем на тези стари коли, които гледам... може би на новите не е така... ама как може да си купиш такава кола, за която после ще казваш "Аз имам Мерцедес" и в нея ще се тресеш от дизела така, сякаш си собственик на трактора от ТКЗС-то?!?!! Не знам... онова с газовия инжекцион като го запалих... то не се чува... не можеш да разбереш работи ли, не работи ли. Тия дизели..... лелеееее що така бе хора??? И то да беше просто шум, който се чува отвън... а то - ТРЕСЕ СЕ ЦЯЛОТО КУПЕ. Луда работа!!! Аз ли не разбирам нещо? Какво става???
Нали вие ме научихте да гледам за ВИН-а. Трябва да ви кажа, че продавачите МНОГО СЕ ДРАЗНЯТ като го поискам. Единия даже каза - такова понятие ВИН не съществува. Кой ти ги говори тия глупости.
))))))))))))) Както и да е. То е нормално да се изнервят. Знанието винаги дразни. Проблема обаче е друг - записах ВИН-а на комбито, от което съм много впечатлен, въведох го, където ми бяхте казали, но излиза съобщение, че ВИН-а трябва да се състои от 17-знака, а този, който въвеждам няма толкова. Може би тоя не ми го е продиктувал правилно... или има нещо съмнително в тази кола....
Поздрави и успешна седмица!
Някои впечатления от поредното обикаляне из автокъщите:
1. Както вече споделих - съвсем малко Це-класи на пазара. Почти няма (в сравнение с останалите марки)! (навсякъде по-долу говоря за Це-класи, но ще посочвам само вида на двигателя)
2. Като цяло, предлаганите автомобили са в незавидно състояние. Може много да ги мият и да ги мажат с разни лъскави препарати, но... като седнеш в колата... а пък като я запалиш... мъчно да ти стане. Иначе, всички обясняват, как "количката и в супер състояние".

3. Намрих едно 220 CDI - 1999г., което ми се струва, че не е 99г., ама карай


4. След това попаднах на едно 250D Turbodiesel. Пълна кочина. Абсолютно издухана работа.
5. След това - едно 250D - обикновен дизел, но Автоматик, а аз нещо не съм фен на тия неща. Не изглеждаше зле на външен вид, двигателя звучеше добре, имаше си алуминиеви джанти и така...
6. Имаше един 220 бензинов, който беше оборудван с газов инжекцион. Доста беше запазен и работеше много чисто. Но, като видях как резервната гума му се търкаля в багажника по такъв начин, че нищо повече не можеш да сложиш вътре... Освен това ми се видяха много километрите - 185 000.
7. Най-доброто, което видях беше едно Це- 220CDI, 1999г., перлено синьо комби, което беше във фантастично състояние. Работеше като шевна машинка. За купето и външния вид нямам думи - просто е като ново. С климатроник, всички други екстри. Гледам на стъклото отпред написано: "Печка". Абе викам - каква е тая кола с печка бе

8. Имаше едно МНОГО готино 250D Tutbodiesel - края на 1999 - страшна работа ви казвам. Продавача не беше при нея, но му се обадих по телефона. Не го дочаках, защото каза, че я продава за 15 500, а аз няма да имам толкова пари.
По принцип всички, с които говорих при това обикаляне, твърдят, че не е никак добра идея да купувам дизел, различен от обикновения дизел. Твърдят, че турбото много натоварва двигателя и му скъсява животеца, а и ремонта на турбото (доколкото е възможен такъв) бил много скъп. Най-много плюха срещу това, което търся - CDI. Щял съм да направя голяма грешка. ЦеДеИ-то имало някаква помпа, която била супер скъпа и МНОГО КЕЛЯВА - скапвала се веднага от всяка по-некачествена нафта, а в България нямало качествена нафта.
Има и още нещо. Собственици на автокъщи, на които се обаждам по телефона, веднага ме отсичат, че това, което търся (220CDI - 1998 - 1999г.) е абсолютно невъзможно да се намери за около 13 000 - 14 000 лева. Единия ми каза: "да, имам едно, но за по-малко от 18 000 лева няма да ти дам да минеш покрай него"


Като цяло малко ме стресира усещането в дизеловата кола. Много се тресе двигателя бе хора!!! Все едно съм в трактор. Аз съм си свикнал в бензиновата... тихо, кротко... Това дизела... мани - двигателя тресе купето така, че човек може да закъса с пломбите и бъбреците

Нали вие ме научихте да гледам за ВИН-а. Трябва да ви кажа, че продавачите МНОГО СЕ ДРАЗНЯТ като го поискам. Единия даже каза - такова понятие ВИН не съществува. Кой ти ги говори тия глупости.

Поздрави и успешна седмица!
#41
Публикувано 18 юни 2007 - 13:08
Alistair -като ти гледам писанията от обиколките по автокъстите ти маи се опитва6 пак да открие6 толата вода.
6анса някои в автокъстите да не нагласил колата е минимален д а кажа 4е не състествува по4ти.
но все пак успех.
6анса някои в автокъстите да не нагласил колата е минимален д а кажа 4е не състествува по4ти.
но все пак успех.
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#42
Публикувано 18 юни 2007 - 13:48
Alistair -като ти гледам писанията от обиколките по автокъстите ти маи се опитва6 пак да открие6 толата вода.
6анса някои в автокъстите да не нагласил колата е минимален д а кажа 4е не състествува по4ти.
но все пак успех.
Благодаря!
А, Вие, като човек, който явно вече я е открил (топлата вода), какво препоръчвате?
Поздрави!
#43
Публикувано 18 юни 2007 - 14:23
И аз искам cdi, ама като гледам че в Германия и Австрия са по минимум по 5-6000 евро , не виждам как тук някой ще я даде за под 15-16000. А иначе че нямало хубава нафта за cdi и аз съм чувал, ама ако някога си купя дизел, ще е cdi. Карах една Алфа 156 2.4JTD. Върви като бензин, а харчи нафта.

ML270 04г.
ex-С180 94г.
#44
Публикувано 18 юни 2007 - 15:13
Започваш да се учиш вече-хубаво!Само не съм съгласен за дизела,че тресе!Ела да те повозя в мойта да видим ще познаеш ли,че е дизел!!! 124Е250Д20клапана е.На затворени прозорци не се чува дори!Ако матората обаче е на последно издихание ще тресе,чука,пуши,трака...!Обикаляне му е майката..и късмет!И винаги пари в джоба-за капаро!Досега на авто-пазарите съм се убедил,че което е читаво е много скъпо,но винаги има някой човечец,който се е притъкнал като беден роднина някъде встрани с личната си кола-такива търси!!!
#45
Публикувано 18 юни 2007 - 15:29
Започваш да се учиш вече-хубаво!Само не съм съгласен за дизела,че тресе!Ела да те повозя в мойта да видим ще познаеш ли,че е дизел!!! 124Е250Д20клапана е.На затворени прозорци не се чува дори!Ако матората обаче е на последно издихание ще тресе,чука,пуши,трака...!Обикаляне му е майката..и късмет!И винаги пари в джоба-за капаро!Досега на авто-пазарите съм се убедил,че което е читаво е много скъпо,но винаги има някой човечец,който се е притъкнал като беден роднина някъде встрани с личната си кола-такива търси!!!
Благодаря ти!
Аз споделям впечатленията си от дизелите, които гледам по пазарите. За твоя не се и съмнявам, че е тих и не тресе. Повечето от тези, които гледам обаче, са .... леле майко - КАМАЗА бил шумен, а???

Поздрави!
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни