Здравейте колеги.
Моля за съдействие и помощ от ваша страна до колкото е възможно.
Собственик съм на Mercedes C220 - W204 – ОМ651 - 2.2 – 170 к.с, дизел. 2013г. Автомат., но не Калашников
Публикувано 24 октомври 2022 - 10:48
Здравейте колеги.
Моля за съдействие и помощ от ваша страна до колкото е възможно.
Собственик съм на Mercedes C220 - W204 – ОМ651 - 2.2 – 170 к.с, дизел. 2013г. Автомат., но не Калашников
Публикувано 25 октомври 2022 - 19:31
Публикувано 27 октомври 2022 - 19:54
Явно нещо се е объркало и темата е публикувана не пълно.
Закачен на диагностика автомобила имаше грешка със сензора за диференциално налягане, който е свързан към DPF – Снимка – 1.
Разглеждайки по обстойно автомобила открих нов датчик вътре в купето, явно продавача е знаел за проблема и учтиво беше оставен нов за подмяна.
Датчика беше подменен и всичко беше наред.
Тъй като автомобила беше на доста километри се наложи да бъдат подменени на няколко етапа следните части :
Масло – двигател и скоростна кутия, маслен филтър, горивен филтър, филтър купе.
Водна помпа , прилежащи паразитни ролки, пистов ремък и антифриз.
Дойде ред на ангренажна верига – пълно обслужване, тъй като веригата беше разтегната.
За капак започна да ми излиза чек за двигателя което вероятно беше от запушен DPF и грешка за един
,, разбойник'' на име - сензор – налягане изпускателен колектор. – Регенерация автоматична или принудителна беше невъзможна.
Тампони на двигателя, маслен картер, масла и филтри на двигателя и скоростната кутия, сензор за диференциално налягане също бяха подменени с веригата.
Уплътнението на изпускателния колектор беше заминало и страната на двигателя при единия изход където се купират с колектора беше като негърче. В последствие се оказа проблем с DPF и сензор – налягане изпускателен колектор.
Двигателя и скоростната кутия бяха извадени вън от автомобила при обслужването!
До тук добре, майстора обслужи автомобила, но ме зарадва че когато е свързвал ел. инсталацията на автомобила най вероятно е допрял някъде и е станало късо по негови думи и кабела на плюсовата клема на акумулатора където заедно с кабела върви и пиро патрон, същия този патрон беше изгорял. Съответно светна чека, че автомобила няма еърбеци. Майстора каза че DPF филтъра ми е запушен и на диагностиката му излиза че сензора за налягане на изпускателния колектор е за смяна – Снимка – 2.
Тъй като обслужването излезе доста за сензора майстора каза след време аз да си го сменя.
Купих оригинален сензор – налягане изпускателен колектор и си го смених, но автомобила продължаваше да влиза в сервизен режим и регенерацията беше невъзможна.
Тъй като майстора който обслужи двигателя е на другия край на България, а аз на другия реших да отида в София за отстраняването на проблемите с пиропатрона и сензора на изпускателния колектор – Снимка – 2.
Почти 1 месец в който колата си постоя в 2 сервиза един обслужващ Мерцедес и един на БМВ, резултат беше никакъв.
От началото на този месец отново реших да опитам в София тъй като ми препоръчаха друг сервиз.
DPF филтъра беше свален. Почти два дни се занимавах с него за да го промия с химия за DPF.
След това го изпратих и за машинно почистване и с него приключих.
Закупих 2 кабела с пиро патрон втора употреба, нов сензора на изпускателния колектор – Снимка – 2.
Резултата до момента е един и същ. Грешката за Еърбега и за сензора на изпускателния колектор - Снимка 2 си останаха.
Майстора ми каза че е закачил съпротивление което да излъже компютъра че има Еърбег и чека е угаснал, но това не решава проблема.
Публикувано 27 октомври 2022 - 20:23
Публикувано 27 октомври 2022 - 20:36
Публикувано 27 октомври 2022 - 20:48
Публикувано 27 октомври 2022 - 22:16
виждаш колко е запушен и ако позволява правиш регенерация
преди това смени сензора за диференциално налягане
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни