Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с SRS и сензор за налягане - Невъзможна регенерацияMercedes C220 - W204


  • Please log in to reply
6 мнения по тази тема

#1 Kratos11

Kratos11

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C 220 CDI - 2013

Публикувано 24 октомври 2022 - 10:48

Здравейте колеги.

Моля за съдействие и помощ от ваша страна до колкото е възможно.

Собственик съм на Mercedes  C220 - W204 – ОМ651  - 2.2 – 170 к.с, дизел. 2013г. Автомат., но не Калашников

Прикачени файлове


  • 0

#2 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 889 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Публикувано 25 октомври 2022 - 19:31

Почни отначало… чип, чеп, ремап ? Направи ъпдейт на моторната електроника и повечето важни модули и пуснете после една диагностика и живо данни. Или да не се окаже че дпф а е изтърбушен :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#3 Kratos11

Kratos11

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C 220 CDI - 2013

Публикувано 27 октомври 2022 - 19:54

Явно нещо се е объркало и темата е публикувана не пълно.

 

Закачен на диагностика автомобила имаше грешка със сензора за диференциално налягане,  който е свързан към DPF – Снимка – 1.

Разглеждайки по обстойно автомобила открих нов датчик вътре в купето, явно продавача е знаел за проблема и учтиво беше оставен нов за подмяна.

Датчика беше подменен и всичко беше наред.

Тъй като автомобила беше на доста километри се наложи да бъдат подменени  на няколко етапа следните  части :

Масло – двигател и скоростна кутия, маслен филтър, горивен филтър, филтър купе.

Водна помпа , прилежащи паразитни ролки, пистов ремък и антифриз.

Дойде ред на ангренажна верига – пълно обслужване, тъй като веригата беше разтегната. 

За  капак започна да ми излиза чек за двигателя  което вероятно беше от запушен DPF и грешка за  един 

,, разбойник'' на име - сензор – налягане изпускателен колектор. – Регенерация автоматична или принудителна беше невъзможна.

Тампони на двигателя, маслен  картер, масла и филтри на двигателя и скоростната кутия, сензор за диференциално налягане също бяха подменени с веригата.

Уплътнението на изпускателния колектор беше заминало и  страната на двигателя при единия изход където се  купират  с колектора беше като негърче. В последствие се оказа проблем с DPF и сензор – налягане изпускателен колектор.

Двигателя и скоростната кутия бяха извадени вън от автомобила при обслужването!

До тук добре, майстора  обслужи автомобила, но ме зарадва че когато е свързвал ел. инсталацията на автомобила най вероятно е допрял  някъде и е станало късо по негови думи и кабела на плюсовата клема на акумулатора  където заедно с кабела върви и пиро патрон, същия този патрон беше изгорял. Съответно светна  чека, че автомобила няма еърбеци.  Майстора каза че DPF филтъра ми е запушен и на диагностиката  му излиза че сензора за налягане на изпускателния колектор е за смяна – Снимка – 2.

Тъй като обслужването излезе доста за сензора майстора каза след време  аз да си го сменя.

Купих оригинален сензор – налягане изпускателен колектор и си го смених, но автомобила продължаваше да влиза в сервизен режим и регенерацията беше невъзможна.

 

Тъй като майстора който обслужи двигателя е на другия край на България, а аз на другия реших да отида в София за  отстраняването на проблемите  с пиропатрона и сензора на изпускателния колектор – Снимка – 2.

Почти 1 месец в който колата си постоя в  2 сервиза  един обслужващ Мерцедес и един на БМВ, резултат беше никакъв.

От началото на този месец отново реших да опитам в София тъй като ми препоръчаха друг сервиз.

DPF филтъра беше свален. Почти два дни се занимавах с него за да го промия с химия за DPF.

След това го изпратих и за машинно почистване и с него приключих.

Закупих 2 кабела с пиро патрон втора употреба, нов сензора на изпускателния колектор – Снимка – 2. 

Резултата до момента е един и същ.  Грешката за Еърбега и за сензора на изпускателния колектор - Снимка 2  си останаха.

Майстора ми каза че е закачил съпротивление което да излъже компютъра че има Еърбег и чека е угаснал, но това не решава проблема.


  • 0

#4 mimo160

mimo160

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2203 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes w221 s320 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 октомври 2022 - 20:23

А като сваляш и подменяш сензора ,проверяваш ли да не му е запушена дупчицата в колектора,тя е много малка. (имам тема в раздела на S класа)
Описал съм и отпушването на дпф-а ,как става за няма и 5лв.Но щом е стигнал до запушване значи има вероятност да пипа маслото и колектора ти е на гъз вътре.Проверка на турбото и смяна на картерната вентилация.И задължително егр-а провери,при мен ,само че на 642 мотор не влизаше в регенерация и от еван егр,три смених ,докато не уцелих читав ,той стои близо до този датчик предполагам.Иначе и аз имах грешка в датчикка за диференциално налягане и датчик колектор ,но накрая и егр грешка.
  • 0

#5 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 889 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Публикувано 27 октомври 2022 - 20:36

Колега, подхода ти е грешен, казах ти да започнеш от ъпдейт на мотора и после да смениш мйстора


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#6 prokopi69

prokopi69

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 787 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 27 октомври 2022 - 20:48

Ако е запушен ДПФ-а, "ъпдейт" как ще помогне?
  • 1

#7 Gently

Gently

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 22 Мнения:
  • Град:Plovdiv

Публикувано 27 октомври 2022 - 22:16

виждаш колко е запушен и ако позволява правиш регенерация

преди това  смени сензора за диференциално налягане 


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни