Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Показания на акумулатора


  • Please log in to reply
9 мнения по тази тема

#1 genadi

genadi

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 358 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB, E class, 220 BlueTec, 2016

Публикувано 21 октомври 2022 - 09:41

Първо ми направи впечатление, че старт/стоп системата спря да се активира. Бяха нужни 250-300 км. каране за да се активира. Преди дни при текущо обслужване в С. Стар ми казаха, че акумулатора е с доста завишено съпротивление. Започнах да го наблюдавам на дисплея на таблото. Зарежда нормално, но... Като загася за час-два на таблото показва12,1 V. Ако престои два дни без каране, на таблото преди палене е 11,7 - 11,8 V. (По спомен 12,3V показваше винаги преди палене) Започвам да се съмнявам дали ще мога да изкарам тази зима с този акумулатор. Иначе батерията не е престаряла. Колата е 2017-та по талон, но реално е 2016-та по VIN. На 60 хил. км.е. В топъл гараж "спи". 

Моля някой по-компетентен да дава съвет дали да сменям батерия или да я мъча докато издъхне?


  • 0

#2 IIVVOO

IIVVOO

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 2370 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 21 октомври 2022 - 10:12

В Сс са имали в предвид малкия акумулатор ( най вероятно ) , а ти наблюдаваш основния през дисплея.

 

A2115410001 12V/12Ah - тук е проблема според мен


  • 0

#3 genadi

genadi

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 358 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB, E class, 220 BlueTec, 2016

Публикувано 21 октомври 2022 - 11:56

В Сс са имали в предвид малкия акумулатор ( най вероятно ) , а ти наблюдаваш основния през дисплея.

 

A2115410001 12V/12Ah - тук е проблема според мен

Не допусках, че при W212 има малък акумулатор. Но ако има малък и СС са визирали него то пак показателите на основния не са образцови...


  • 0

#4 IIVVOO

IIVVOO

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 2370 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 21 октомври 2022 - 12:52

... защото сега цялата консумация минава за негова сметка wink.png

 

Не е трудно да ги замериш ( натовариш ) и двата и ще си покаже кой как се държи

 

Преди месец ми спря start/stop с-мата и ги натоварих акумулаторите. Основния е ОК, но спомагателния заби на 3v при натоварване. Смених го с VARTA  12v/12Ah 200A  


  • 0

#5 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 889 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Публикувано 21 октомври 2022 - 20:33

Сменят се в комплект ако има поддържащ. Макар че вече малкия е кондензатори … мисля почват да слагат кондензаторите още на фейса 212


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#6 IIVVOO

IIVVOO

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 2370 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 21 октомври 2022 - 22:42

Сменят се в комплект ако има поддържащ. Макар че вече малкия е кондензатори … мисля почват да слагат кондензаторите още на фейса 212
Sent from my iPhone using Tapatalk


Не навлезнаха ли при w213 кондензатори.
По vin ще покаже дали колегата има втори акумулатор.
  • 0

#7 prokopi69

prokopi69

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 788 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 22 октомври 2022 - 09:56

Това, че се сменят двата комплект е пълна глупост!
Сменяш само този, който е калпав.
Здравия защо ще го сменяш.

За кондензаторите - слагат се на по смотаните модели, на високия клас са си нормални акумулатори. Така, че не е свързано с година на производство, а със съвсем други приоритети.

Този пост е редактиран от prokopi69: 22 октомври 2022 - 09:57

  • 0

#8 genadi

genadi

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 358 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB, E class, 220 BlueTec, 2016

Публикувано 24 октомври 2022 - 09:42

Благодаря за всички постове, но... Въпреки отзивчивостта на колегите, не се убедих има ли два акумулатора колата ми и и ако да, то къде да намеря малкия за да го замеря? Не разбрах и тези 11,7 V, които се дисплейват при престой на колата, те достатъчни ли са за нормалното функциониране на електрониката, както и дали стигат за зимни условия? Наистина до преди месеци, волтажа не е падал под 12,3 V, колкото и престой да е имала колата... 


  • 0

#9 prokopi69

prokopi69

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 788 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 24 октомври 2022 - 19:39

На таблото ти излиза напрежението на големия акумулатор.
Дали има малък - проверява се по номер рама, според мен имаш. Пусни си тук рамата, някой ще я провери.
За 11,7 V - за нормалната работа на електрониката - да, но състоянието на акумулатора далеч не се измерва само с напрежението му. Start/stop не го харесва, което не означава, че няма да изкараш зимата с него. Но щом са ти казали, че има високо вътрешно съпротивление - огледай се за нов.
  • 0

#10 genadi

genadi

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 358 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB, E class, 220 BlueTec, 2016

Публикувано 25 октомври 2022 - 09:47

На таблото ти излиза напрежението на големия акумулатор.
Дали има малък - проверява се по номер рама, според мен имаш. Пусни си тук рамата, някой ще я провери.
За 11,7 V - за нормалната работа на електрониката - да, но състоянието на акумулатора далеч не се измерва само с напрежението му. Start/stop не го харесва, което не означава, че няма да изкараш зимата с него. Но щом са ти казали, че има високо вътрешно съпротивление - огледай се за нов.

 

Благодаря за смисления и полезен коментар! smile.png


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни