Първо ми направи впечатление, че старт/стоп системата спря да се активира. Бяха нужни 250-300 км. каране за да се активира. Преди дни при текущо обслужване в С. Стар ми казаха, че акумулатора е с доста завишено съпротивление. Започнах да го наблюдавам на дисплея на таблото. Зарежда нормално, но... Като загася за час-два на таблото показва12,1 V. Ако престои два дни без каране, на таблото преди палене е 11,7 - 11,8 V. (По спомен 12,3V показваше винаги преди палене) Започвам да се съмнявам дали ще мога да изкарам тази зима с този акумулатор. Иначе батерията не е престаряла. Колата е 2017-та по талон, но реално е 2016-та по VIN. На 60 хил. км.е. В топъл гараж "спи".
Моля някой по-компетентен да дава съвет дали да сменям батерия или да я мъча докато издъхне?