Към съдържанието

  •  

Снимка

неравномерно чукане откъм дюзите на 123 300d


  • Please log in to reply
24 мнения по тази тема

#16 asdf69

asdf69

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 36 Мнения:

Публикувано 07 юни 2007 - 18:17

Теоретично може, но никога не би ми дошло на акъла да го правя, пък и защо?
Между другото, регулирал ли си скоро клапаните?

Аз не знам тия клапани някога да са пипани
  • 0

#17 Само Дизел

Само Дизел

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 929 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Германия

Публикувано 08 юни 2007 - 12:28

Аз не знам тия клапани някога да са пипани



Ами най-добре тогава почни от тях. Регулировката е лесна и не иска материали, само малко работа. В архивите на форума мисля, че има описание и снимки.
  • 0
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603

#18 asdf69

asdf69

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 36 Мнения:

Публикувано 08 юни 2007 - 16:51

Ами най-добре тогава почни от тях. Регулировката е лесна и не иска материали, само малко работа. В архивите на форума мисля, че има описание и снимки.

Почвам.
  • 0

#19 W123

W123

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2824 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 11 юни 2007 - 21:17

Nadqwam se da ne se namesvam nepokanen, ama i az imam edin problem s 123-kata, samo deto moita e 240D. Pri men ima edno ujasno luleene na motora no samo kogato e topyl. Dvigatelq e s novi injectori, novi swe6ti i pasnati klapani. Ako imam s4upen segment moje li da mi pravi takiva magarii?
P.S: ako 4ukaneto na motora e otskoro moje da e i ot gorivoto (kakvi li ne nafti ima i s vodi4ka i s bonusi) Az po princip na 20l nafta slagam 50g maslo i dvigatelq poutihva malko. Ne zabelqzvam zasega strani4ni deistviq:)

Powered by Rudolf Diesel!

Амортисьора на двигателя!
  • 0

#20 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 11 юни 2007 - 21:20

Амортисьора на двигателя!


Че дизела на 123-ката има ли такова чудо...?! :dontknow: :dontknow: :dontknow:
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#21 W123

W123

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2824 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 11 юни 2007 - 21:28

Има.Намира се на дясното рамо на мотора (под нафтовата помпа).
  • 0

#22 asdf69

asdf69

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 36 Мнения:

Публикувано 11 юни 2007 - 21:39

Че дизела на 123-ката има ли такова чудо...?! :dontknow: :dontknow: :dontknow:

При 123 300d са два.
  • 0

#23 asdf69

asdf69

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 36 Мнения:

Публикувано 11 юни 2007 - 21:53

Ами най-добре тогава почни от тях. Регулировката е лесна и не иска материали, само малко работа. В архивите на форума мисля, че има описание и снимки.

Регулирах клапаните, хлабините им бяха отишли на кино, сега пали от раз и работи равномерно, но ми се струва, че плаче за малко предварение. Мога ли сам да го направя и как? А ме притеснява и това, че духа от капачката за маслото.Благодаря.
  • 0

#24 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 12 юни 2007 - 03:06

Ше духа още 400 000 километра и после си за лек ремонт,ич не му се стягай,това е трактор и лесно се не дава. :0_yahoo: :0_yahoo: :0_yahoo:
  • 0
.

#25 Само Дизел

Само Дизел

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 929 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Германия

Публикувано 12 юни 2007 - 10:28

Регулирах клапаните, хлабините им бяха отишли на кино, сега пали от раз и работи равномерно, но ми се струва, че плаче за малко предварение. Мога ли сам да го направя и как? А ме притеснява и това, че духа от капачката за маслото.Благодаря.


А, ами супер. Аз щото за последно съм регулирал клапани за последно преди поне 5 год. и не се сещам веднага за това.
За предварението, ми за можене, може, ама бих ти препоръчъл да идеш на майстор.
Иначе, в линка по-долу е добре описан един от методите (с прокапване)
http://www.mercedess...16InjPumpTiming
Ако тръгнеш да го правиш, внимавай, като махаш клапана на изхода на помпата за 1-ви цилиндър, да не размърдаш и фланеца в основата, дето е хванат с две гайки (с една на по-новите помпи), че след това ще трябва да сваляш помпата и да я караш на стенд.
  • 0
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни