Аз не знам тия клапани някога да са пипаниТеоретично може, но никога не би ми дошло на акъла да го правя, пък и защо?
Между другото, регулирал ли си скоро клапаните?
неравномерно чукане откъм дюзите на 123 300d
Започната от asdf69, 05 юни 2007 - 09:13:57
24 мнения по тази тема
#16
Публикувано 07 юни 2007 - 18:17
#17
Публикувано 08 юни 2007 - 12:28
Аз не знам тия клапани някога да са пипани
Ами най-добре тогава почни от тях. Регулировката е лесна и не иска материали, само малко работа. В архивите на форума мисля, че има описание и снимки.
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
#18
Публикувано 08 юни 2007 - 16:51
Почвам.Ами най-добре тогава почни от тях. Регулировката е лесна и не иска материали, само малко работа. В архивите на форума мисля, че има описание и снимки.
#19
Публикувано 11 юни 2007 - 21:17
Амортисьора на двигателя!Nadqwam se da ne se namesvam nepokanen, ama i az imam edin problem s 123-kata, samo deto moita e 240D. Pri men ima edno ujasno luleene na motora no samo kogato e topyl. Dvigatelq e s novi injectori, novi swe6ti i pasnati klapani. Ako imam s4upen segment moje li da mi pravi takiva magarii?
P.S: ako 4ukaneto na motora e otskoro moje da e i ot gorivoto (kakvi li ne nafti ima i s vodi4ka i s bonusi) Az po princip na 20l nafta slagam 50g maslo i dvigatelq poutihva malko. Ne zabelqzvam zasega strani4ni deistviq:)
Powered by Rudolf Diesel!
#21
Публикувано 11 юни 2007 - 21:28
Има.Намира се на дясното рамо на мотора (под нафтовата помпа).
#22
Публикувано 11 юни 2007 - 21:39
При 123 300d са два.Че дизела на 123-ката има ли такова чудо...?!
#23
Публикувано 11 юни 2007 - 21:53
Регулирах клапаните, хлабините им бяха отишли на кино, сега пали от раз и работи равномерно, но ми се струва, че плаче за малко предварение. Мога ли сам да го направя и как? А ме притеснява и това, че духа от капачката за маслото.Благодаря.Ами най-добре тогава почни от тях. Регулировката е лесна и не иска материали, само малко работа. В архивите на форума мисля, че има описание и снимки.
#24
Публикувано 12 юни 2007 - 03:06
Ше духа още 400 000 километра и после си за лек ремонт,ич не му се стягай,това е трактор и лесно се не дава.
.
#25
Публикувано 12 юни 2007 - 10:28
Регулирах клапаните, хлабините им бяха отишли на кино, сега пали от раз и работи равномерно, но ми се струва, че плаче за малко предварение. Мога ли сам да го направя и как? А ме притеснява и това, че духа от капачката за маслото.Благодаря.
А, ами супер. Аз щото за последно съм регулирал клапани за последно преди поне 5 год. и не се сещам веднага за това.
За предварението, ми за можене, може, ама бих ти препоръчъл да идеш на майстор.
Иначе, в линка по-долу е добре описан един от методите (с прокапване)
http://www.mercedess...16InjPumpTiming
Ако тръгнеш да го правиш, внимавай, като махаш клапана на изхода на помпата за 1-ви цилиндър, да не размърдаш и фланеца в основата, дето е хванат с две гайки (с една на по-новите помпи), че след това ще трябва да сваляш помпата и да я караш на стенд.
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни