сферта е под налягане фабрично е напълнена
след определено време "ханс"е решил че е здала багажа и почва да свети
ако кара така ще му влезе все някога в авариен режим
зада я закара на маистор или на репатрак или ще дръпне буксата на модула
Публикувано 06 октомври 2022 - 18:52
сферта е под налягане фабрично е напълнена
след определено време "ханс"е решил че е здала багажа и почва да свети
ако кара така ще му влезе все някога в авариен режим
зада я закара на маистор или на репатрак или ще дръпне буксата на модула
Публикувано 06 октомври 2022 - 21:56
Не знам защо не отговарят на телефона или на мейл...
Последните три пъти като писах с конкретно искане за части - единия път изобщо не ме отразиха.
Може би защото е нещо евтино (АБС пръстените, към 40 лева бройката са), и защото при предното запитване отказах да дам 430 лева за АБС датчик, и си купих БОШ за 100 то "оригиналния" май пак си е БОШ, ама е щампован с емблемката на Мерцедес
Та, след като не ме отразиха за пръстените - и тях ги купих от другаде.
п.с.
все пак, са по-добре от официалното представителство на една друга марка немски коли... там направо ми казаха, че нямало смисъл да ходя при тях
Вярно, колата беше на 20 години, ама отивам с парите си и не се пазаря - исках обслужване на автомата, отказаха ми, като след редица увъртания беше - "аааа, ама тя тая кола с газова, ние не правим коли с газови"....
В Силвърстар поне за обслужване няма никакви проблеми ако отидеш там.
По телефон/мейл обаче.... са доооста бавни.
Аз лично си проверявам цената тук: https://originalteil...rcedes-benz.de/
по номер на част.
Цената е приблизително същата. Питах в СС дали при тях може така онлайн да си поръчам части - можело, ама достъпа бил платен, нещо от сорта на 80 евра на година.
Публикувано 09 октомври 2022 - 11:00
Така, относно SBC-то.
Желателно е нищо да не се ресетва...
Ти първо кажи какво ти свети по таблото? Някой чел ли я е тази кола и какви грешки е записала ?
При сбц-то има 2 варианта на проблем
1. На таблото ти свети в бяло Visit Workshop с картинка подобна за тази на накладки - това в по-голямата част от случаите е проблем със сферата за налягане - вместо да държи между 90 и 100 бара пада на 60-70 и съответно спирачките работят, но не са на 100 % функционални.
2. На таблото ти свети в червено (и има звуков сигнал) Reduced Braking power. Visit Workshop (или нещо подобно). Тогава педала на спирачката е изключително мек и пропада почти до дъното. Също така не можеш да мръднеш лоста (ако е автомат) от Р.
И 2та проблема имат своите решения
При 1 се взема нова сфера, чрез диагностика се гаси SBC-то, сферата се сменя, добавят се около 50 мл спирачна течност, активира се обратно сбц-то и караш (нулират се грешките с компютър)
При 2 колата може да се закара в СС и да бъде сменено гаранционно ако отговаря на 2 критерия
1. Километрите да не са връщани
2. Самото СБЦ да не е пипано (ресетвано, отваряно и прочее)
Ако се отговаря на горните критерии караш колата с пътна помощ, чакаш няколко дни за одобрение от Германия и ти пращат заводски рециклирано такова, сменят ти спирачната течност и те предупреждават, че може да се наложи да ти сменят спирачните маркучи, ако вече не си го правил (за тях си плащаш)
Ако не отговаря на горните критерии тогава дължиш около 90 лв за диагностика и търсиш вариант да се оправяш.
Тогава вече идва последния жокер - звъниш на пича в Дупница, който ще ти го рециклира срещу 600 до 800 лв с 1 г (по спомен) гаранция.
Публикувано 09 октомври 2022 - 22:41
Публикувано 10 октомври 2022 - 06:39
Публикувано 10 октомври 2022 - 10:25
Публикувано 10 октомври 2022 - 11:11
А като пари колко е горе долу знаете ли? Балкан стар не ми вдигат 3 ти ден. Въпросният Ефремов, някакъв тел, за да му звънна?Силвър Стар се намират в София, кв Хаджи Димитър, бившите Балкан Стар.
Рециклира ги Асен Ефремов в Дупница.
Публикувано 11 октомври 2022 - 08:11
Публикувано 16 октомври 2022 - 08:06
Публикувано 06 ноември 2022 - 22:58
Прокопи, че то не е никак сложно. Това така както съм го написал е цялата истина за SBC модула.
Гледам, че колегата е избрал скъпия път, дано поне след повторното връщане в Дупница вече няма проблем
Публикувано 07 ноември 2022 - 10:29
Прокопи, че то не е никак сложно. Това така както съм го написал е цялата истина за SBC модула.
Гледам, че колегата е избрал скъпия път, дано поне след повторното връщане в Дупница вече няма проблем
И аз познавам трима, които са сменяли SBC в силвърстар, и изобщо не е сложно.
Няма причина да се рециклира модул, след като може да бъде заменен както и с каквото трябва.
А веднъж рециклиран - и гаранцията му отпада....
Публикувано 08 ноември 2022 - 15:41
Моя SBC модул го смениха безплатно в Силвърстар с чисто нов преди 3-4 години и не беше никаква драма. Отидох на място направиха диагностика и след два дни ме извикаха. Стана за няколко часа и вече си карам колата спокойно над 100к км. Доколкото помня условието беше да не са връщани километрите и да не е пипан модула. Та в този ред на мисли не бих се занимавал с рециклиране без да съм си пробвал късмета в Силвърстар.
Публикувано 25 ноември 2022 - 10:54
Наскоро се обсъждаше точно това във facebook групата на W211, двама човека твърдяха че са им го сменили и не е било проблем че са връщани километрите. Тази проверка може и да е просто в базата на Мерцедес на какви километри е влизала колата, а не че ще се ровят в модулите с диагностика да гледат какво има записано там. При мен е сменян един път преди да я купя.
Така че не разбирам този инат да не се отиде на място в Силвър Стар и да се пробва човек да го смени с оригинален и по-нова версия, а се ходи при знайни и незнайни майстори да рециклират.
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни