Смяня ня маслото на С250 dieselлеко ме порязаха
Started by indigen, 04 Jun 2007 - 10:01:32
40 replies to this topic
#16
Posted 08 June 2007 - 20:43
Не знам дали темата е била полезна или не, обаче е нормално преди да влезеш в сервиз, да попиташ за цената.
И на мен ми се струва много да оставя 10% от стойността на маслото ( например ) за услугата по подмяната му.
Най малкото защото никога не са ми вземали пари за тази процедура, при положение че купувам маслото и филтъра от тях.
Така че следващия път просто попитай, не е срамно
И на мен ми се струва много да оставя 10% от стойността на маслото ( например ) за услугата по подмяната му.
Най малкото защото никога не са ми вземали пари за тази процедура, при положение че купувам маслото и филтъра от тях.
Така че следващия път просто попитай, не е срамно
#17
Posted 08 June 2007 - 21:51
Колега взимаш един френски ключ развиваш въпросния 36 всичко друго по смяната е фасулска работа.Успех и грешни пари не давай друг път!
#18
Posted 09 June 2007 - 08:07
Колеги явно тука мненията се делят на обслужвани и обслужващи. За да
си купя С250 значи не съм опрял до 10 лева. Но идеята ми беше, че
човек попада на хора които не знаят как да ти сменят маслото пък
искат да искарат пари от това. Ако някой се позамисли повечко ще
се сети, че се опитвам да предпазя някой от конкретното място. Без да
влизам в подробности. Не слагам под общ знаменател всички сервизи,
монтьори, маслари и т.н. В крайна сметка аз уважавам тази професия,
и съм на мнение, че всеки участващ в този форум по една или друга
причина иска да понаучи нещо в тази област. Нали затова се коментира
за да може при някакъв предстоящ ремонт човек да отиде подкован с
някаква информация. Нали затова си обичаме колите. Нека някой не
се обиждат ако във темата намират по нещо което засяга правото им
на справедливо заплащане на положен труд.
си купя С250 значи не съм опрял до 10 лева. Но идеята ми беше, че
човек попада на хора които не знаят как да ти сменят маслото пък
искат да искарат пари от това. Ако някой се позамисли повечко ще
се сети, че се опитвам да предпазя някой от конкретното място. Без да
влизам в подробности. Не слагам под общ знаменател всички сервизи,
монтьори, маслари и т.н. В крайна сметка аз уважавам тази професия,
и съм на мнение, че всеки участващ в този форум по една или друга
причина иска да понаучи нещо в тази област. Нали затова се коментира
за да може при някакъв предстоящ ремонт човек да отиде подкован с
някаква информация. Нали затова си обичаме колите. Нека някой не
се обиждат ако във темата намират по нещо което засяга правото им
на справедливо заплащане на положен труд.
#19
Posted 09 June 2007 - 09:26
Колеги явно тука мненията се делят на обслужвани и обслужващи. За да
си купя С250 значи не съм опрял до 10 лева...
Аз се учудвам че всъщност има места където тази услуга е платена...
Поне в Перник няма такова нещо.
Естествно при условията които споменах по-горе.
Само ако си отнесеш масло, смяната е 5лв.
Очевидно печалбата е в търговската остъпка и оборота.
Както и да е, аз си го сменям сам просто защото тази процедура не става добре за 10мин както споменахте.
При масларите се прави за толкова, обаче.
Нямат време да го чакат да се цеди, ако се промива нямат време да го изчакат да поработи достатъчно...
Не ми пречи да го правя и изобщо не е продиктувано от финансови причини - вече обясних защо.
Колкото до старото масло, и през ум не би ми дошло да го изсипа в канала!
Събирам го в една туба и зимата го харча много бързо - комшилъка си пали печките с него.
Наскоро дори дадох една туба на друг съсед да си импрегнира някакви мертеци...
Изобщо цикъла е затворен на 100% - по габровси
#20
Posted 09 June 2007 - 13:04
Колега ти си от мойта кръвна група.Аз се учудвам че всъщност има места където тази услуга е платена...
Поне в Перник няма такова нещо.
Естествно при условията които споменах по-горе.
Само ако си отнесеш масло, смяната е 5лв.
Очевидно печалбата е в търговската остъпка и оборота.
Както и да е, аз си го сменям сам просто защото тази процедура не става добре за 10мин както споменахте.
При масларите се прави за толкова, обаче.
Нямат време да го чакат да се цеди, ако се промива нямат време да го изчакат да поработи достатъчно...
Не ми пречи да го правя и изобщо не е продиктувано от финансови причини - вече обясних защо.
Колкото до старото масло, и през ум не би ми дошло да го изсипа в канала!
Събирам го в една туба и зимата го харча много бързо - комшилъка си пали печките с него.
Наскоро дори дадох една туба на друг съсед да си импрегнира някакви мертеци...
Изобщо цикъла е затворен на 100% - по габровси
#21
Posted 09 June 2007 - 21:13
На мен ми вземат 5 лв. за смяна на маслото+маслен филтър и 2лв. за сваляне-слагане на кората.Става въпрос за Варна
#22
Posted 09 June 2007 - 23:17
Маслара при който ходя ми взима 10 лв.Но да ви кажа четно за мен това е съвсем нормално.Човека ми изсмуква старото масло.Почиства хубаво леглото на филтъра и налива новото.След цялата процедура няма и следа по колата от него.Дори и капчица масло.Затова парите си заслужават.А и все пак не ги даваш всеки ден.
#23
Posted 09 June 2007 - 23:55
като бачках в мото-пфое, смяна масло на форд 25лв, на волво около 27, ягуар 45лв. а сега ги били вдигнали....!!!!!
аз съм си механик, но винаги(с изключение на последния път), си карам колата да ми сменят маслото колегите във форд, не за друго, ами да се свиня отдолу, да се омажа с легени разни, ше вдигна предницата да се завра, маслото ше утиде в задния край на картера и няма се доизточи----абе по добре да им дам ако ще 20кинта и да си спестя ОМАЗВАНЕТО. а това за квалифицирания труд е много ВЯРНО, само си помисли: 1 (един) накриво завит болт или филтър!!!???!!А??? после ше набиваш чепове отдолу, или да заобли главата на болта
аз съм си механик, но винаги(с изключение на последния път), си карам колата да ми сменят маслото колегите във форд, не за друго, ами да се свиня отдолу, да се омажа с легени разни, ше вдигна предницата да се завра, маслото ше утиде в задния край на картера и няма се доизточи----абе по добре да им дам ако ще 20кинта и да си спестя ОМАЗВАНЕТО. а това за квалифицирания труд е много ВЯРНО, само си помисли: 1 (един) накриво завит болт или филтър!!!???!!А??? после ше набиваш чепове отдолу, или да заобли главата на болта
#24
Posted 10 June 2007 - 02:55
Смяна на масло ми е около 80-90 кинта с филтъра,масло и работа при положение,че нямам кори на нито една кола.Дизела за работа ми взимат около 20 кинта+ маслото,другите ги карам при моя механик.
Номера е,че глобата за разлято масло на улицата е 10 000$,това по прости сметки се равнява на 500 смени.Ако карам по около 10 000 / макар,че не карам толкова,но е лесно за смятане / с едно масло това са 5 000 000 километра и сам на фитка ако само веднъж ме хванат.Както и да го смятам все не ми се връзва да му легна и да точа в леген. Да не говорим,че на всяка една обикновенна смяна на масло механика си влиза под нея с фенер и проверява какво и защо,изненади до момента нямам.
Аз работя по лодки разни както няки знаят,взимам двойно ако някoи преди мен е оплел нещо или собственика се е пробвал и не е успял,все просто им се вижда и все ръцете им в задника па после ЩО ТОЛКО МНОГО.
Номера е,че глобата за разлято масло на улицата е 10 000$,това по прости сметки се равнява на 500 смени.Ако карам по около 10 000 / макар,че не карам толкова,но е лесно за смятане / с едно масло това са 5 000 000 километра и сам на фитка ако само веднъж ме хванат.Както и да го смятам все не ми се връзва да му легна и да точа в леген. Да не говорим,че на всяка една обикновенна смяна на масло механика си влиза под нея с фенер и проверява какво и защо,изненади до момента нямам.
Аз работя по лодки разни както няки знаят,взимам двойно ако някoи преди мен е оплел нещо или собственика се е пробвал и не е успял,все просто им се вижда и все ръцете им в задника па после ЩО ТОЛКО МНОГО.
.
#25
Posted 11 June 2007 - 18:22
#26
Posted 13 June 2007 - 22:15
Индиген, извинявай ама се излагаш. Като са ти много 10лв за маслар иди в железарията, купи си ключ, търкаляй се като маймуна под колата, направи се на свиня и за капак на всичко си омацай тапицерията да видя къде ще ти излезе сметката. За справка- в Мото Пфое цената на 1 час труд за ЛендРовър е 55лв. Смяната на двигателно масло се таксува 0.8-1.0 зависимост от модела. Смяна на всички масла, гресиране и разни други проверки на един Дифендър е 3.5 часа. Сметни си колко струва. А и извинявай за по-малко от 5лв никой няма да има желание да ти отвори капака на колата, освен ако не си му стар клиент. И ако човека взима по 5лв на едно масло то при 5 коли на ден - 10 да бъдат, като си плати наема, разходи за ток, вода, инструменти и тнт колко ще му останат. Като че ли цял ден е зарит от работа?
Не толерирам хора, които правят ЧУЖДИ сметки.
Ако можеш смени си го сам. Освен това не знам дали знаеш, ама след като се налее новото масло двигателя се стартира и след като се напълни масления филтър се загасва, чака се и се проверява нивото. И да е над максимума не е страшно т.к. при работещ двигател част от маслото е по линиите. Няма повече какво да те отварям- нали е нискоквалифицирана работа. Сега аз преди да съм завършил висше образование си взимам поне по 20лв на посещение на кола, а като стана някой ден инженерче ще дера кожи и пак ще имам клиенти- това в рамките на шегата, до тогава има мн вода да изтича!
Не толерирам хора, които правят ЧУЖДИ сметки.
Ако можеш смени си го сам. Освен това не знам дали знаеш, ама след като се налее новото масло двигателя се стартира и след като се напълни масления филтър се загасва, чака се и се проверява нивото. И да е над максимума не е страшно т.к. при работещ двигател част от маслото е по линиите. Няма повече какво да те отварям- нали е нискоквалифицирана работа. Сега аз преди да съм завършил висше образование си взимам поне по 20лв на посещение на кола, а като стана някой ден инженерче ще дера кожи и пак ще имам клиенти- това в рамките на шегата, до тогава има мн вода да изтича!
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#27
Posted 14 June 2007 - 17:17
Май не- мн кофти стана таз мат3 ама още нищо не е ясно и за това си мълча.
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#28
Posted 14 June 2007 - 19:18
Кво става тука бре Аз по колко да ви взимам на логване във форума
По 2.40 на лог, как ви се струва
По 2.40 на лог, как ви се струва
#29
Posted 14 June 2007 - 19:37
Кво става тука бре Аз по колко да ви взимам на логване във форума
По 2.40 на лог, как ви се струва
Как пък го изчисли? ДДС-то включено ли е?
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#30
Posted 15 June 2007 - 05:59
Пиши в графа ШЕ ИМАШ ДА ВЗЕМАШ
.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users