 
	
Очиларка Е250Д
		 Started by Nike250, 16 Mar 2006 - 09:27:25 
	
	
	
	
		22 replies to this topic
	
		
			
				
					
						
					
					#1
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Posted 16 March 2006 - 09:27
					Здравейте, 
 
Наскоро си купих колата.
Колата гасне както си работи и после не може да запали.
Като я оставя за около 1 мин после пали. При опит да запаля започват да ми светят на огледалото лампичките (червено и зелено).
Не светва индикатора за това че помпата нагнетява.
 
Някои знае ли от какво може да е това нещо?
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				Наскоро си купих колата.
Колата гасне както си работи и после не може да запали.
Като я оставя за около 1 мин после пали. При опит да запаля започват да ми светят на огледалото лампичките (червено и зелено).
Не светва индикатора за това че помпата нагнетява.
Някои знае ли от какво може да е това нещо?
			
				
					
						
					
					#2
					 Гост_GuestГост_
					
				
				
				
					
	Гост_GuestГост_
				
			
				
			
			
			Posted 16 March 2006 - 09:50
					Колега, при моя С250 проблема се появяваше ако мотора достигне над 3 000 об/мин и след това не можеше да запали поне 1 час, оказа се че първичния филтър на горивото е пълен с тиня след почистване всичко вече е ОК, искам обаче да сваля резервоара, за да видя от там какво ще се изгребе. Като видях майстора какво извади от филтъра се плаша за резервоара.Мн хора ми казаха че в Италия дизела бил кофти, а сигурно от добавките дето ги сипват по бензиностанциите тука сега когато бяха ниските температурите тоя тиняк се е разтворил и е стигнал до филтъра :-(
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				
			
				
					
						
					
					#3
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Posted 16 March 2006 - 10:04
					A tova moje li da e ot tova che kolata e stoqla 7-8 meseca.
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				
			
				
					
						
					
					#4
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Posted 16 March 2006 - 10:21
					аз също си мислех от начало за помпи, дюзи, ГНП-та, О-пристени и други такива смного нули отзад, почни от горивото-това е моя съвет.Смени филтъра за фино пречистване, а другия, дето ти говорих по-горе само се почиства-той е метален, а не от хартия и тогав ще видиме. И дори не бързай да ходиш при разни "Супер дизелджии" дето могат само да си го местят до другия крачол ;-)
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
					

светещи желетки, що сте толко нервни?
bliznatsite написаха: mn ne mi haresvat za6toto emblemata na mecedesa e kato mernik i izglezda 4e 6a te zastrelq
			
				
					
						
					
					#5
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Posted 16 March 2006 - 16:44
					A kude se namira toq 
"а другия, дето ти говорих по-горе само се почиства-той е метален"
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				"а другия, дето ти говорих по-горе само се почиства-той е метален"
			
				
					
						
					
					#6
					 Гост_GuestГост_
					
				
				
				
					
	Гост_GuestГост_
				
			
				
			
			
			Posted 17 March 2006 - 14:00
					в конзолата, дето се захваща финия филтър;отвива се 1 планка отгоре и се изважда филтъра, ако мога ще ти изпратя снимка тея дни
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				
			
				
					
						
					
					#7
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Posted 20 March 2006 - 09:09
					Закарах колата при един майстор гледа филтъра и си беше чист нямаше много боклуци.
Но аз си мисля, че е нещо от електрониката защото като ми угасне и когато се опитам да залая не светва пружинката за подгряване и като се опитам да запаля ми мигат лампичките на огледалото.
					
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				Но аз си мисля, че е нещо от електрониката защото като ми угасне и когато се опитам да залая не светва пружинката за подгряване и като се опитам да запаля ми мигат лампичките на огледалото.
Edited by ALEXONE™, 20 March 2006 - 10:57 .
			
				
					
						
					
					#8
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Posted 29 March 2006 - 16:48
					Здравейте и от мен!
При мен имаше подобен проблеми го отстраних като смених гумените О-пръстени на накраиниците на маркучитатадето влизат в филтара.Бяха се изпекли и от тамсмучеше въздух.Надявам се да сум бил полезен.
@Nike250 пиши от какво е било като разбереш!
					
				
				
				
				
				
								
				
					При мен имаше подобен проблеми го отстраних като смених гумените О-пръстени на накраиниците на маркучитатадето влизат в филтара.Бяха се изпекли и от тамсмучеше въздух.Надявам се да сум бил полезен.
@Nike250 пиши от какво е било като разбереш!
	
	Е 250    DIESEL     20v    113hp     1994
 
				
				
				
			
				 
			
				
					
						
					
					#9
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Posted 29 March 2006 - 16:58
					@Nike250  Какво излезе? Отстрани ли дефекта?
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
					
	
	Е 250    DIESEL     20v    113hp     1994
 
				
				
				
			
				 
			
				
					
						
					
					#10
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Posted 01 April 2006 - 16:43
					Okaza se che imalo 2 problema
1.vezdushniq filter e bil mnogo zamersen (ne ne sum siguren che e ot tova)
2.Imalo nqkakuv fabrichen defekt w edna platka pri w210.
No gasneneto bilo mai poveche ot defekta w elektronikata.
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				1.vezdushniq filter e bil mnogo zamersen (ne ne sum siguren che e ot tova)
2.Imalo nqkakuv fabrichen defekt w edna platka pri w210.
No gasneneto bilo mai poveche ot defekta w elektronikata.
			
				
					
						
					
					#11
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Posted 02 April 2006 - 12:14
					За първи път чувам това
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
					
	
	Е 250    DIESEL     20v    113hp     1994
 
				
				
				
			
				 
			
				
					
						
					
					#12
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Posted 25 January 2007 - 14:18
					имам го същия проблем и искам да попитам каде да го оправя телефона ми е 0888832148 е-майл [email protected]
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				
			
				
					
						
					
					#14
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Posted 20 February 2007 - 12:34
					Я да се възползвам аз от темата, така и така се изчерпа...
Колеги, искам да помоля някой с така наречената "очиларка" да пробва дали от ключалката може да се заключи централното?
На моето ДУ му се случи случка в перланята и погоря часта дето управлява централното.
Колата се отключи от ключалката ама не ще да се заключи.
Особеност или нещо по-банално, като неработещ механизъм, например? 
 
Поръчах ново, ама докле дойде колата трябва да виси отворена и съм малко неспокоен 
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
					
				
				
				
			
				Колеги, искам да помоля някой с така наречената "очиларка" да пробва дали от ключалката може да се заключи централното?
На моето ДУ му се случи случка в перланята и погоря часта дето управлява централното.
Колата се отключи от ключалката ама не ще да се заключи.
Особеност или нещо по-банално, като неработещ механизъм, например?
 
 Поръчах ново, ама докле дойде колата трябва да виси отворена и съм малко неспокоен
 
					
					
			
				
					
						
					
					#15
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Posted 21 February 2007 - 21:51
					Аз също имах проблем с Е 250-20Vдизел,сутрин пали и след известно време изгасне,даже по време на движение ми гасна,смених и по4истих вси4ки видове филтри,смених нафтата,сипвах разни добавки-за малко се оправи,оба4е продължи.Колегата по горе спомена за въздуха,при мен оба4е го праве6е от време на време-особено сутрин.За съжаление не открих при4ината,ядосах се и я продадох,но 4ух от мн.добър майстор,4е тази серия са имали проблеми с горивната система,и като мощност са бая слаби, а на баир включва на задна.Еее това преживях.
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users



 
				 
				
 
			
			
			
				 
				
				
				 
			
			 
			 
			
			 
				
				
				 
				
				
				 
				
				
				 
				
				
				
 
				
				
				
 
				
				
				








